چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 فروردین 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 فروردین 1403 روزنامه همشهری 2 فروردین 1403 روزنامه همشهری 3 فروردین 1403 روزنامه همشهری 4 فروردین 1403 روزنامه همشهری 5 فروردین 1403 روزنامه همشهری 6 فروردین 1403 روزنامه همشهری 7 فروردین 1403 روزنامه همشهری 8 فروردین 1403 روزنامه همشهری 9 فروردین 1403 روزنامه همشهری 10 فروردین 1403 روزنامه همشهری 11 فروردین 1403 روزنامه همشهری 12 فروردین 1403 روزنامه همشهری 13 فروردین 1403 روزنامه همشهری 14 فروردین 1403 روزنامه همشهری 15 فروردین 1403 روزنامه همشهری 16 فروردین 1403 روزنامه همشهری 17 فروردین 1403 روزنامه همشهری 18 فروردین 1403 روزنامه همشهری 19 فروردین 1403 روزنامه همشهری 20 فروردین 1403 روزنامه همشهری 21 فروردین 1403 روزنامه همشهری 22 فروردین 1403 روزنامه همشهری 23 فروردین 1403 روزنامه همشهری 24 فروردین 1403 روزنامه همشهری 25 فروردین 1403 روزنامه همشهری 26 فروردین 1403 روزنامه همشهری 27 فروردین 1403 روزنامه همشهری 28 فروردین 1403 روزنامه همشهری 29 فروردین 1403 روزنامه همشهری 30 فروردین 1403 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۲    
گیاه بوچو از خواص ضدالتهاب، ضدباکتری و ادرارآور برخوردار است که دستگاه ادراری را پاکسازی و شرایط آن را بهبود می بخشد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۹    
اعضای باند جنایتکار که رپر معروف آفریقای جنوبی را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۲۱    
نتایج یک نظرسنجی در دانشگاه عبری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی نشان داد 74 درصد کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۵    
روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت: اردن ده ها هواپیمای بدون سرنشین ایران را که در راه اسرائیل بودند در یک همکاری بی سابقه با تل آویو رهگیری و منهدم کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۳    
نوشیدنی بی نظیر و مفیدی وجود دارد که می تواند کلسترول خوب شما را افزایش دهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۱    
رتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از محل برخورد موشک های ایرانی مدعی شد که پرتابه های ایرانی حجم تخریب اندکی داشته اند و اساسا خسارت خاصی به زیرساخت های نظامی شان وارد نشده است!
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در پی پاسخ ایران با عنوان عملیات نظامی وعده صادق علیه اسرائیل: ما نمی خواهیم شاهد یک جنگ منطقه ای گسترده تر باشیم. به دنبال درگیری با ایران نیستیم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از کوتاه شدن زمان دریافت کارت سوخت خبر داد و گفت: با پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی، کارت سوخت کمتر از 10 روز به دست متقاضیان خواهد رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۳    
در طرح کاهش آسیب های اجتماعی تهران، دخمه معتادان متجاهر در عمق 10 متری زمین کشف شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۹    
پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند. در چهل و پنج سال اخیر عملیات های متعددی در این رابطه صورت گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۶    
مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع 1403 عازم سرزمین وحی می شوند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۰    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: هم اکنون توزیع کالاهای اساسی همچون برنج و شکر با نرخ مصوب در حال انجام است به طوری که محدودیتی در عرضه وجود ندارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۴    
مهندسان ایرانی سابقه طولانی و پررنگی در پروژه های مهندسی در کشورهای دیگر دارند و حضور در یکی از بزرگترین طرح های عمرانی جهان در تاجیکستان ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۱    
برخی رسانه های غربی و عبری از طی دو روز گذشته، احتمال اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران را زمزمه و تأیید و تکذیب می کنند. البته باید عملیات روانی از خبر واقعی را باز شناخت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۷:۲۷    
مشاور ارشد نتانیاهو و مشاور امنیت ملی موساد، با ادبیاتی تحقیرآمیز، از عمق نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی در جمهوری مسلمان نشین آذربایجان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۲    
یحیی گل محمدی که سابقه کوتاه مدتی روی نیمکت تراکتور در کارنامه داشت، با این باشگاه برای قبول سرمربیگری اش بار دیگر به مذاکره نشست.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۱۴    
وزیر دفاع پاکستان با اذعان به اینکه دلیل دشمنی ها با جمهوری اسلامی ایران حمایت این کشور از ملت مظلوم فلسطین است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۱۰    
ملانی جولی وزیر خارجه کانادا گفت که به مقام های رژیم صهیونیستی هشدار داده است که درگیری با ایران نباید به منطقه گسترش یابد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۴    
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۷    
محمد باریکانی-روزنامه نگار 3موج سفرهای نوروزی و تعطیلات عید سعید فطر که از 24اسفند سال گذشته تا 24فروردین سال جاری ادامه داشت، به پایان رسید و براساس اعلام علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگر ی کشور ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۷    
مریم سرخوش-روزنامه نگار وزارت بهداشت می گوید بیش از یک چهارم ایرانی ها چاقی دارند. طبیعی است که بازار داروهای لاغری هم به این مناسبت داغ باشد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۷    
فرشاد شیرزادی- روزنامه نگار محمدعلی بهمنی، یکی از زبده ترین و مشهورترین غزلسرایان زنده ایران متولد 27 اردیبهشت 1321 است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۷    
علی عبدی؛ کارشناس مسائل سیاسی رسانه ها و کارشناسان مسائل نظامی و امنیتی عملیات وعده صادق را نقطه عطف جدیدی در معادلات منطقه دانستند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۷    
رضا عمویی-روزنامه نگار روز یکشنبه تنها ساعاتی پس از آنکه ایران حمله گسترده خود را به سرزمین های اشغالی آغاز کرد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۷    
فرخنده رفائی-روزنامه نگار پیاده روهای تهران سال های طولانی است که اوضاع خوبی ندارند، از یک طرف موتوری هایی که دائم در پیاده روها رژه می روند و پشت سر عابر بوق می زنند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۷    
علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان گفت: در صورت سرزدن خطای مجدد از سوی دشمن، صهیونیستها بدانند که دیگر 12 روز وقت نخواهند داشت و سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۵    
برخی رسانه های اجتماعی در روزهای گذشته نوشته بودند که دختر پادشاه اردن خلبان عملیات سرنگونی پهپاد های جمهوری اسلامی ایران بود اما آیا این خبر واقعیت داشت؟
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۴    
سرعتی زن تیم ملی از اردوی تیم ملی والیبال انصراف داد و این موضوع را درصفحه شخصی خود اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۳    
وزیر ترابری رژیم صهیونیستی دستور بازگشایی حریم هوایی و فرودگاه ها در پروازهای شبانه را که به دلیل حمله ایران بسته شده بودند، صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۳    
پایگاه خبری الجزیره اعلام کرد قطر از روز دوشنبه پروازهایش به ایران را از سر گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۵    
منابع آگاه در گفت وگو با العربیه هر گونه مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی را تکذیب کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۹    
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۱    
امیر قلعه نویی که در ترکیه به سر می برد، امشب در حاشیه دیدار تیم های آنالیا اسپور و گالاتاسرای با وینچنزو مونتلا بازیکن سابق و نامدار ایتالیا و سرمربی فعلی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۴    
وزیر امور خارجه چین امشب در گفت وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان گفت که در تماس تلفنی با همتای آمریکایی مواضع اصولی طرف ایرانی را به اطلاع وی رسانده و بر برقراری صلح در منطقه و برقراری آتش بس در غزه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۹    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در پیامی به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۰    
باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر مدارس برخی شهرها و استان های جنوبی غیر حضوری شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
تحلیلگر جهان عرب تهدید تل آویو به پاسخ نظامی تهران راجنگ روانی دانست و با استناد به محافل رسانه ای صهیونیستی قدرت تخریبی موشکی ایران در انهدام دو پایگاه هوایی اسرائیل را تکان دهنده خطاب کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۳    
رئیس مرکز پیش بینی مخاطرات جوی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید سه شنبه و چهارشنبه در مناطق جنوبی کشور فعال است
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۲۷    
یکی از لوازمی که اغلب پس از چند سال استفاده دور انداخته می شوند، کوسن های مبلمان هستند. در حالی که اگر کمی خلاقانه فکر کنید، می توانید کوسن های قدیمی خود را به یک وسیله کاربردی تبدیل کنید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۱۳    
وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد که هرگونه اقدام از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران زیان جدی برای این رژیم را در پی خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۴    
جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که ایران هیچ پیامی به ما در مورد زمان و هدف حمله به اسرائیل نداد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۷    
نخست وزیر عراق امروز (دوشنبه) در جریان دیدار با رئیس جمهوری آمریکا در واشنگتن گفت که روابط میان دو کشور به یک نقطه مهم و حساس رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۶    
روزنامه عبری زبان معاریو اسرائیل را به کشتی تشبیه کرد که در تلاطم موج های دریای طوفان زده از شکست 7 اکتبر گرفتار شده و راه خود را گم کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۲    
مسعود ادریسی گفت: آمریکایی ها به عنوان متحد جدی اسرائیل اصلا تمایل به کش پیدا کردن درگیری بین اسرائیل و ایران ندارند و حتی از سوی بایدن هم مطرح شد که به صهیونیست ها گفتند تا موضوع را همینجا خاتمه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۹    
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حضور دختر کوچک سروش رفیعی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۹    
ژیلا صادقی مجری سرشناس تلویزیون که در روزهای گذشته حاشیه های زیادی درباره نحوه پوشش او در برنامه های تلویزیونی مطرح بود اعلام کرد: شهروند آمریکا هستم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
حتما دیده اید برخی از کسانی که به طور مرتب در کلاس های آیین نامه رانندگی شرکت کرده اند، درس خوانده اند، امتحان داده اند و در نهایت هم قبول شده اندو گواهینامه گرفته اند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه ای نیست و کلیه اخبار و اطلاعیه های آن از طریق رسانه ملی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
بیش از 2میلیون نفر از ساکنان این منطقه، در خطر نسل کشی و قحطی شدید قرار دارند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد آمریکا سعی دارد با هماهنگ کردن یک پاسخ دیپلماتیک به حمله تلافی جویانه ایران، از گسترش تنش ها در منطقه جلوگیری کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۸    
یک منبع آگاه خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۶    
دکتر محمد لسانی، کارشناس علوم ارتباطات و استاد روابط بین الملل می گوید: حمله بامداد روز یکشنبه بزرگ ترین حمله ترکیبی پهبادی و موشکی جهان بود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۷    
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حضور در پایگاه هوایی نواتیم وعده پاسخ به ایران را داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۲    
یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۴    
دونالد ترامپ پس از ورود به دادگاه کیفری جهت رویارویی با چندین اتهام حاضر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
مردی در درگیری، همسرش را به قتل رساند، قصد داشت با خوردن قرص برنج به زندگی اش پایان دهد اما زنده ماند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۵    
دریافت کیسه پلاستیکی به ازای هر خرید از فروشگاه ها آنقدر بدیهی فرض شده است که حذف آن می تواند به درگیری لفظی خریدار و فروشنده تبدیل شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۰    
زن میانسال که نمی خواست حضانت نوه هایش را از دست بدهد با همدستی دوستانش، دست به جنایتی هولناک زد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۶    
هلند در بیانیه ای اعلام کرد که پس از تعطیلی 2 روزه سفارت خود در تهران به دلایل ایمنی، سفارت خود را بار دیگر بازگشایی می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۶    
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و محمد حسن وزیر امور خارجه مالزی بعد از ظهر امروز دوشنبه در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات در روابط دوجانبه و اوضاع منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۶    
زوگیران جنجالی بزرگراه صدر در گفت و گو با همشهری آنلاین از انگیزه شان درباره سرقت خشن خود گفتند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۳    
ژیلا صادقی شایعه ممنوع الکار بودنش در برنامه تلویزیونی برمودا با رد شایعه ممنوع الکار بودنش گفت: خودم ترجیح دادم مدتی نباشم و ممنوع الکار نبودم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۲    
مربی بدنساز پیشین پرسپولیس درگذشت، باشگاه پرسپولیس این خبر را تأیید کرد و فوت مربی سابق تیم فوتبال این باشگاه را تسلیت گفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۶    
شرکت هوایی انگلیسی غروب دوشنبه از لغو پروازهای خود به مبدا تل آویو و بلعکس خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۹    
واشنگتن پست، به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: اسرائیل به دنبال گزینه های پاسخی است که پیامی را بدون ایجاد تلفات ارائه کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۹    
کانال 12 اسرائیل اعلام کرد: اسرائیل تصمیم دارد با هماهنگی آمریکا و بدون شعله ور شدن جنگ، به ایران حمله کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۲    
تیم کشتی فرنگی ایران در 5وزن اول رقابت های قهرمانی آسیا صاحب 2طلا، یک نقره و یک برنز شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
در تیم منتخب هفته بیست وسوم استقلال هیچ نماینده ای ندارد و پرسپولیس و سپاهان هم به زور حضور دارند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
مردی با آرزوهای دوربرد، روایت هایی از زندگی شهید حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران است؛ مردی که برد آرزوهایش از برد موشک هایش بلندتر بود و عملیات وعده صادق گوشه ای حاصل زحمات او را به نمایش گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۴    
تصاویر سقوط پهپاد رژیم صهیونیستی در نزدیکی نابلس در کرانه باختری را دراین ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
سبک زندگی برگرفته از آموزه های قرآنی، یکی از شیوه های صحیح و دلنشین زندگی در جهان امروز است که بسیاری از افراد جامعه از آن بهره برده و زندگی سالم و دلنشینی برای خود و خانواده فراهم کرده اند
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۷    
سیدهادی سیدافقهی، کارشناس مسائل منطقه گفت : آمریکا دائماً در حال هشدار به اسرائیل است که دیگر اقدامی علیه ایران انجام ندهد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۶    
بین پرتوهای ماوراءبنفش و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست وجود دارد، اما کارشناسان می گویند بررسی خطرات خاص مربوط به ژل مانیکور دشوار است، چراکه تنوع زیادی در این باره وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۱    
شبکه سی ان ان به نقل از مسئولان اسرائیلی عنوان کرد: کابینه جنگ مصمم به دادن پاسخ به حمله ایران است و اعضای آن در حال بحث در مورد زمان و دامنه پاسخ هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
جای خالی همان بچه های قد و نیم قدی را پر می کنند که روزگاری در هر ساعتی در دسترس بزرگترها بودند و به اشاره ای خود را به بقالی محل می رساندند تا مایحتاج ریزودرشت خانه را زود و سریع تهیه کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۸    
ورلد آف ریل در نظرسنجی ای با حضور 120 منتقد سینما، برنامه ریز جشنواره و فیلمساز بهترین فیلم های فرانسیس فورد کاپولا را پس از اینک آخرالزمان ، که آخرین فیلم دهه 1970 کاپولاست، رده بندی کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۴    
فردی در میاندوآب ابتدا با اسلحه همسرش را زد و سپس به زندگی خود پایان داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
کلینت ایستوود به عنوان کارگردان، هم از جایگاه یگانه و سطح بالایی برخوردار است و هم به عنوان مولف سینما یعنی روایتگر یک جهان بصری و دراماتیک به شمار می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۹    
الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص ضرورت اجتناب از افزایش درگیری ها در منطقه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۹    
نیمه اول سال هم شروع شد و طبق قاعده، مصرف برق خانگی هم افزایش پیدا خواهد کرد؛ چراکه آفتاب قرار است آن رخ سوزانش را بیشتر نمایان کند و کم کم کولرها از خواب زمستانی بیدار شوند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۷    
گنبد سرخ مراغه یکی از مقاصد گردشگری محبوب برای علاقه مندان به معماری و تاریخ است. در این مقاله، به بررسی مکان دقیق گنبد سرخ مراغه و اهمیت آن می پردازیم. برای دیدن زیبایی های این شهر با ما همراه باشید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران در رایزنی تلفنی با همتای اتریشی خود گفت تهران هرگز به دنبال توسعه دامنه تنش ها در منطقه نبوده اما گویا رژیم اسرائیل از خویشتن داری ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۷    
قانون مقررات زدایی و تسهیل مجوزها در دولت سیزدهم اجرایی شده و اکنون در مرحله تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا قرار دارد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۸    
دبیر شورای امنیت روسیه در گفت وگوی تلفنی با رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی بر حل و فصل مناقشات فقط از راه های دیپلماتیک تأکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بدلیل عفونت ریوی در یکی از بیمارستان های ارومیه از جمعه شب بستری شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۱    
این ویدئو تصویری از ملاک نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که امروز بر اثر جراحات وارده در حمله اخیر اشغالگران به اردوگاه الشاطئ به شهادت رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۷    
بخش هایی از مستند پرچمدار؛ روایت قدرت پهپادی ایران را به مناسبت عملیات تلافی جویانه پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۷    
جلسه رسیدگی شکایت امیر قلعه نویی از محمد مایلی کهن صبح امروز در شعبه 1057 کارکنان دولت برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۴    
محمد نصرتی به عنوان دستیار خمس محتمل ترین گزینه برای هدایت موقت تراکتور است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با شبکه RMC گفت که مشارکت هواپیماهای این کشور در رهگیری پرتابه های شلیک شده از ایران علیه اسرائیل بنا به درخواست اردن بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۸    
طبیعت سوادکوه به دلیل بکر بودن حیات وحش متنوعی دارد و گونه های مختلف خرس در آن دیده می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۴    
صحنه زورگیری خشن در بزرگراه صدر بار دیگر تکرار شد، اما این بار نه با هجوم وحشیانه سارقان قمه به دست که در برابر پلیس و فرمانده انتظامی پایتخت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۱    
دعوای زن و مرد جوان در یکی از خیابان های محله گاندی پایان خوشی نداشت و به جنایت ختم شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۱    
در گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلیس، آخرین وضعیت تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۰    
برنامه گفت و گو محور برمودا در هر قسمت میزبان یکی از چهره های شناخته شده خواهد بود و سعی دارد تا از زاویه ای دیگر به زندگی کاری این افراد بپردازد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۳    
ناصر علیزاده به مدال طلای وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا دست یافت. ایمان محمدی هم در وزن 63 کیلوگرم به مدال برنز رسید اما امیر عبدی در 77 کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۰    
منابع خبری از پایان جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از سه ساعت خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۲    
پرسپولیسی ها امروز میزبان مهمانی سرشناس خواهند بود. تمرین امروز سرخ پوشان تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۸    
مجموعه مستند کوتاه وعده صادق اثری از مرکز هنری رسانه ای نهضت، به بررسی ابعاد حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی می پردازد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۵    
سی.ان.ان عربی در این خصوص نوشت: دولت اسرائیل الان از حمایت بین المللی و متحدان خود برخوردار است و قصد ندارد [با اقدام نسنجیده نظامی] آن را از دست بدهد ...