چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 12 فروردین 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 فروردین 1403 روزنامه همشهری 2 فروردین 1403 روزنامه همشهری 3 فروردین 1403 روزنامه همشهری 4 فروردین 1403 روزنامه همشهری 5 فروردین 1403 روزنامه همشهری 6 فروردین 1403 روزنامه همشهری 7 فروردین 1403 روزنامه همشهری 8 فروردین 1403 روزنامه همشهری 9 فروردین 1403 روزنامه همشهری 10 فروردین 1403 روزنامه همشهری 11 فروردین 1403 روزنامه همشهری 12 فروردین 1403 روزنامه همشهری 13 فروردین 1403 روزنامه همشهری 14 فروردین 1403 روزنامه همشهری 15 فروردین 1403 روزنامه همشهری 16 فروردین 1403 روزنامه همشهری 17 فروردین 1403 روزنامه همشهری 18 فروردین 1403 روزنامه همشهری 19 فروردین 1403 روزنامه همشهری 20 فروردین 1403 روزنامه همشهری 21 فروردین 1403 روزنامه همشهری 22 فروردین 1403 روزنامه همشهری 23 فروردین 1403 روزنامه همشهری 24 فروردین 1403 روزنامه همشهری 25 فروردین 1403 روزنامه همشهری 26 فروردین 1403 روزنامه همشهری 27 فروردین 1403 روزنامه همشهری 28 فروردین 1403 روزنامه همشهری 29 فروردین 1403 روزنامه همشهری 30 فروردین 1403 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۲    
نگین اوشانره تنها 7 سال داشت که در مقابل دوربین سریال خانه به دوش قرار گرفت و به زیبایی نقش سحر دختر کوچک آقا ماشاالله را بازی کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۷    
منابع خبری بامداد سه شنبه گزارش دادند، در حمله رژیم صهیونیستی به خودروی کارکنان یک سازمان بین المللی که در زمینه توزیع کمک های غذایی در غزه فعالیت می کند، پنج نفر کشته شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۶    
درحالیکه انتظار می رود مانند هر سال با آغاز شب های قدر ساعات فعالیت مدارس تغییر کند اما تا کنون فقط ساعت فعالیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد در روزهای 14 و 15 فروردین تغییر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۹    
یک سرباز در یکی از کلانتری های شهری خراسان رضوی امروز یکشنبه پس از سقوط از پل تقاطع غیرهمسطح نمایشگاه بین المللی مشهد فوت کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۴    
استان فارس با کاهش 53.8 درصدی بارش ها در رتبه نخست استان های کشور از نظر کاهش بارش ها در سال آبی جاری قرار دارد و پس از آن، استان های بوشهر و هرمزگان، هر دو با 51درصد کاهش بارش ها مواجه بوده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۸    
رئیس سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران گفت: همه بوستان های شهر در روز طبیعت باز و آماده حضور شهروندان است اما با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی (ع) رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۶    
همچنان مقاومت قوی و محکم پابرجاست هر چند علیرغم حکم دیوان و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، اشغالگران به جنگ وحشیانه ی خود ادامه می دهند و گذر زمان ثابت کرده است #ققنوس قلم قربانی قدرت ظالمان و ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۰:۳۳    
زنان غربی در نهضت هایی، بالاتنه شان را برهنه می کردند و لباسشان را سر چوب می زدند. مصی علینژاد این نهضت را برای ایران بومی سازی کرد و به دختران گفت روسریشان را سر چوب بزنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۰:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان جسد یک زن را بعد از حدود یک هفته از گذشت فوت او کشف کردند، در حالی که همسرش در این مدت کنار او بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۰:۰۷    
ستاره تیم پرسپولیس پیشنهاد فعلی این باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۸    
تصویری جدید از تیپ و چهره واقعی علیرضا خمسه خالق شخصیت ماندگار بابا پنجعلی سریال پایتخت در 71 سالگی منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۰    
ضاربان آمر به معروف در اصفهان در ویدئویی از اقدام خود ابراز ندامت و پشیمانی کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۳    
در روزهای اخیر تصاویری از سرریز شدن یک سد دیگر در کشور در فضای مجازی منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۴۹    
چند روز پس از عید 58 روزنامه ها در صفحات میانی خود نامه ای از دختر رضاخان خطاب به امام خمینی(ره) منتشر کردند که پس از سال ها در لابه لای مطالب خواندنی این روزنامه ها جلب توجه می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۰    
خطای یکی از مجریان در موضوع تاسیس موسسه محرز و مورد شکایت آقای صدیقی است.کار اجرایی خطا دارد و ممکن است فردا در مجموعه ای دیگر هم رخ دهد باید با آن مبارزه کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۵    
اولین شب قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا به عنوان دومین گردهمایی بزرگ احیا در کشور با حضور پرشور خانواده ها برگزار شد و در شب های قدر بعدی نیز میزبان شهروندان است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۵    
به تازگی نتایج نظرسنجی از مردم فلسطین پیرامون جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه منتشر شده که بر اساس آن 94٪ فلسطینی ها فکر می کنند اسرائیل در جریان جنگ فعلی مرتکب جنایات جنگی شده است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۱    
کارشناس هواشناسی صدا و سیما از بارندگی های بسیار شدید در نقاطی از ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۰    
اسامه حمدان ، از رهبران حماس با بیان اینکه هیچ صحبتی تاکنون درباره دور جدید مذاکرات انجام نشده است، گفت: ما خواهان پاسخی شفاف درباره توقف حملات، خروج اشغالگران از غزه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۵    
خانه تقویم قطر با همکاری مرکز علمی العجیری کویت اعلام کردند: بر اساس محاسبات نجومی، چهارشنبه روزعید فطر است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۳    
رهبر حزب اتحادگرای دموکراتیک ایرلند شمالی به اتهام تجاوز و آزار جنسی استعفا داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۴    
مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 فروردین آغاز می شود؛ در این طرح شرط 200 هزار تومان حداقل خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از 120 به 220 هزار تومان افزایش ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۳۴    
لاشه یک قلاده پلنگ حدود سه ساله در بخش چهاردانگه استان مازندران کشف شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۰    
چنس پردومو بازیگر 27 ساله بریتانیایی بر اثر سانحه رانندگی با موتورسیکلت درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال جهش تولید، به لطف خداوند متعال، مشارکت و همراهی مردم و همت همه مسئولان، نیل به قله های اقتصادی را نیز تثبیت خواهیم کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۱    
نقش زنان در برپایی آیین ماه رمضان در تهران قدیم بسیار پررنگ بود. آدابی که مختص به زنان بوده و آنها با شروع ماه مبارک رمضان خود را به انجام آنها موظف می کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۸    
کاپیتان پیشین استقلال و بازیکن تیم ملی به کادرفنی نساجی مازندران ملحق شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۹    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد وی برای انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۰    
مدیر روابط عمومی پیام رسان ایتا جزئیات اختلال در این پیام رسان را بیان کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۳۵    
ارتش رژیم صهیونیستی با پهپاد یک خودرو را در جنوب لبنان مورد حمله قرار داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۶    
بازار مسکن تهران در سال گذشته درگیر رکود و کسادی بود و به همین واسطه، تغییرات قیمتی آن نسبت به نرخ تورم و بازده اغلب بازارهای موازی، رکورد کمتری را به ثبت رساند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۹    
بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در اراضی عباس آباد با حضور مسئولان به اهتزاز درآمد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۴    
روسای جمهور ایران و ترکیه امروز - 12 فروردین - در گفت و گوی تلفنی بر ضرورت پیگیری و اجرای توافقات و عمل به تعهدات برای تقویت هر چه بیشتر مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور، تامین منافع ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۳    
منابع خبری از اقدام دولت عراق در ابطال گذرنامه چند سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۵    
از دقایقی قبل پیام رسان داخلی ایتا دچار اختلال شده و امکان فعالیت در آن وجود ندارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۷    
حضرت آیت الله خامنه ای، حکم رساندن غبار غلیظ به گلو برای روزه دار را بیان کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۹    
چند ورزشکار ایرانی چهره های خاص سال گذشته بودند. از حسین رسولی گرفته تا مهدی طارمی ورزش ایران را در صدر اخبار قرار دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۹    
اکنون ترنابازی برای تهرانی ها نامی غریب و یک بازی ناشناخته است. اما چند دهه پیش و روزگاری که قهوه خانه های تهران قدیم رونق داشت، ترنا بازی یکی از محبوب ترین بازی های مردم تهران به شمار می رفت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۹    
پدر ومادر خانم سارا تبریزی علت فوت دخترشان را در گفت و گو با فارس تشریح می کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۲    
رزمندگان مقاومت اسلامی حزب الله لبنان دو پایگاه نظامی اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۹    
اجرای احکام حیات بخش اسلام، مخصوصاً سیاسیات و اجتماعیات آن اولاً به قدرت، ثانیاً به تشکیل حکومت و ثالثاً به زمامداری فقیه عادل و آگاه به قوانین الهی نیاز دارد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۱    
فروش مال غیر از جمله جرایمی است که علاوه بر اینکه نظم و امنیت جامعه را به هم می زند، خسارت های مادی به قربانی جرم وارد می کند؛ یعنی زمانی که شخصی مرتکب این اقدام می شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
ترامپ در جریان یک مصاحبه به مردم آمریکا هشدار داد، در صورتی که او در انتخابات ماه نوامبر شکست بخورد، دیگر کشوری نخواهند داشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۰    
انتخابات شهرداری های ترکیه از صبح امروز آغاز شده و حزب حاکم عدالت و توسعه به دنبال جبران شکست انتخابات قبلی در شهر مهم استانبول و آنکارا پایتخت است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۰    
برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن گیرشان می شود بنابراین حتی برای یک پیاده روی کوتاه از منزل خارج می شوند. اما واقعا این روز نحس است؟
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۵    
مقام معظم رهبری به بیان خاطره ای از رای دادنشان در روز 12 فروردین سال 1358(روز جمهوری اسلامی) پرداختند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پس از بازدید از بوستان قیطریه توضیح داد: فضای ساخت مسجد از محدوده حصارکشی شده بسیار کمتر است و هیچ درختی در این بوستان قطع یا جابجا نخواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۳    
پلیس ترکیه در یک عملیات گسترده در 21 استان، 51 نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۱    
پیمان یوسفی مجری مشهور صدا و سیما در یک برنامه زنده تلویزیونی به شکل غافلگیر کننده ای ناگهان یک شوخی عجیب را به زبان آورد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۲    
انتشار یک ویدئوی استثنایی از ارتفاع دیدنی و بی نظیر برف در کوهستان سهنداوا (سهند) در نقاب کمال باعث خوشحالی مردم منطقه شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۳    
نخست وزیر ارمنستان که قبلاً از امکان شروع تعیین خطوط مرزی با جمهوری آذربایجان در آینده نزدیک خبر داده بود، مقامات باکو را متهم کرد که به دنبال یافتن بهانه برای آغاز جنگ بزرگ جدیدی هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۸    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب در نخستین جلسه این کمیسیون در سال جدید خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۲    
همشهری در ایام نوروز هم در کنار شماست. صفحه نخست همشهری 12 فروردین را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۷    
یکی از مهمترین دغدغه های مسافران نوروزی در ایام تعطیلات وضعیت محورهای مواصلاتی کشور است، در این مجال به بررسی آخرین وضعیت آب وهوایی و ترافیکی در جاده های کشور خواهیم پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۷    
شرکت مخابراتی ای تی اند تی (AT&T) روز شنبه 30 مارس (11 فروردین) اعلام کرد اطلاعات شخصی بیش از 73 میلیون نفر از مشتریان فعلی و سابق اش به اینترنت درز کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۹    
روزگاری نه چندان دور، کامرانیه آبادی کوچکی بود چسبیده به آبادی کهن حصاربوعلی؛ محله ای سرسبز با باغ های انبوه که روزگاری میزبان پسر ناصرالدین شاه و رجال آن روزگار بود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۲    
همشهری در ایام نوروز هم در کنار شماست. صفحه نخست همشهری 12 فروردین را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۲    
رئیس پلیس راه اعلام کرد که 62 درصد تصادف های نوروز مربوط به پژو و پراید بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۲    
شش دهه بعد از آغاز تورم های دو رقمی در ایران اکنون اقتصاد دانان به یک نتیجه واحد رسیده اند و آن این است که ریشه چندین دهه تورم در ایران که قبل از انقلاب شروع شده ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
معاون اشتغال وزارت کار گفت: نرخ بیکاری کل سال 1402 به 8.1 درصد رسید که کمترین نرخ بیکاری سالانه در دهه های اخیر است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۶    
لونا 10 یک مدارگرد (مدارنورد) فضایی است که به عنوان بخشی از برنامه لونا اتحاد جماهیر شوروی به فضا پرتاب شد. این ماموریت چندین نکته قابل توجه دارد که آن را در تاریخ اکتشافات فضایی مهم می سازد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تکذیب قطع پروازهای هواپیمایی قطری به ایران،گفت: پروازهای قطر ایرویز به فرودگاه امام(ره) بدون وقفه در حال انجام است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۱    
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری تمامی عوامل دخیل در ضرب و شتم یک آمر به معروف در میدان نقش جهان و پلمب تعدادی واحد صنفی در این رابطه خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۵۲    
پردازش های صورت گرفته حاکی از افزایش مساحت دریاچه ارومیه در اسفند 1402 در مقایسه با اسفند سال قبل از آن است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۴۵    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۴۰    
رئیس سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران می گوید:بخش قابل توجهی از پروژه کمربند سبز حاشیه شهر تهران در دامنه جنوبی البرز اجرایی شده که با توجه به ارزش زمین در این محدوده و تهدیدات ناشی از ساخت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خانه مهربان حوالی گذر میرزامحمود، از خانه های تاریخی و پرماجرای محله عودلاجان است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۶    
جنبش مقاومت حماس اعلام کرد که گروه های سیاسی متشکل از ائتلاف نیروهای فلسطینی پیشنهاد تل آویو برای اعزام نیروهای عرب به نوار غزه را رد کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۵۸    
خوردن غذا درجشن ها وعیدها از مهم ترین تفریحات تهرانی ها بود. برای همین برای هر جشنی غذای خاصی می پختند. در این میان غذاهای نوروزی بسیار پرطرفدار بود و بهروش های مختلف طبخ می شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۴۸    
غذاهای محلی برای افطار و سحر در شهرهای مختلف باعث شده تا سفره هر شهر و استانی رنگ و لعاب خاصی داشته باشد. سفره افطار قزوینی ها با غذاهای سنتی بسیار رنگارنگ است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۳۹    
کیا EV9 با کنار زدن رقبای سرسخت خود به عنوان خودروی سال در جوایز جهانی خودرو در سال 2024 انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۳۴    
منچسترسیتی و آرسنال در حالی امشب مقابل هم قرار می گیرند که توپچی ها با یک امتیاز بیشتر در صدر هستند و برای قهرمانی به 3امتیاز این بازی نیاز دارند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۲۶    
مطابق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز و فردا بخش هایی از جنوب غرب کشور ، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان های البرز مرکزی و شرقی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۱۹    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ، شعار جهش تولید با مشارکت مردم را نقشه راه دولت و ملت در سال 1403 و اهتمام عملی نسبت به آن را ضامن گشایش در ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۱۱    
در چندسال اخیر جریانات مخالف جمهوری اسلامی سعی داشتند این نظام سیاسی را با نظام های توتالیتاریسم و خودکامه یکی کنند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۸:۵۸    
بارش های پراکنده امروز یکشنبه (12 فروردین) در 8 استان پیش بینی می شود. فردا دوشنبه (13 فروردین) در روز طبیعت نیز آسمان 7 استان بارانی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۸:۰۶    
وقتی یک موشک بزرگ و چندمرحله ای به فضا پرتاب می شود، سلسله ای از مراحل در این مسیر رخ می دهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۱:۳۲    
بعد از شایعه دستور وزارت کشور برای تعطیلی پارک ها و مراکز گردشگری در روز 13 فروردین، معاون وزیر کشور بلافاصله آن موضوع را تکذیب کرد و حالا شبانه وزیر کشور پیامی به مردم ارسال کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۰:۵۸    
سنگربان جوان تیم فوتبال لیگ برتری هوادار بر اثر تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۰:۵۱    
معاون امنیتی وزارت کشور: این وزارتخانه اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی بوستان ها و پارک ها در روز طبیعت نداشته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۰:۲۱    
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک روباه برای گرفتن غذا به یک کوهنورد نزدیک می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۰:۲۱    
موحی الدین و هادی دو مظنون به جاسوسی برای این همکاری 200 هزار دلار دریافت کرده بودند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۰:۲۱    
تصاویری خاص از یکی از پایگاه های زیرزمینی موشک های بالستیک ایران منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۰:۲۱    
اندروید 15 روی تغییراتی در هسته سیستم عامل برای بهبود تجربه کاربری و امنیت تمرکز کرده به نحوی که از اطلاعات موقعیت مکانی شما دربرابر اپراتورها محافظت می کند.