چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 فروردین 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 فروردین 1403 روزنامه همشهری 2 فروردین 1403 روزنامه همشهری 3 فروردین 1403 روزنامه همشهری 4 فروردین 1403 روزنامه همشهری 5 فروردین 1403 روزنامه همشهری 6 فروردین 1403 روزنامه همشهری 7 فروردین 1403 روزنامه همشهری 8 فروردین 1403 روزنامه همشهری 9 فروردین 1403 روزنامه همشهری 10 فروردین 1403 روزنامه همشهری 11 فروردین 1403 روزنامه همشهری 12 فروردین 1403 روزنامه همشهری 13 فروردین 1403 روزنامه همشهری 14 فروردین 1403 روزنامه همشهری 15 فروردین 1403 روزنامه همشهری 16 فروردین 1403 روزنامه همشهری 17 فروردین 1403 روزنامه همشهری 18 فروردین 1403 روزنامه همشهری 19 فروردین 1403 روزنامه همشهری 20 فروردین 1403 روزنامه همشهری 21 فروردین 1403 روزنامه همشهری 22 فروردین 1403 روزنامه همشهری 23 فروردین 1403 روزنامه همشهری 24 فروردین 1403 روزنامه همشهری 25 فروردین 1403 روزنامه همشهری 26 فروردین 1403 روزنامه همشهری 27 فروردین 1403 روزنامه همشهری 28 فروردین 1403 روزنامه همشهری 29 فروردین 1403 روزنامه همشهری 30 فروردین 1403 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۲    
رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید فطر، حکم عفو 2127 را امضا نمودند که در میان آنها 4 فعال محیط زیست نیز حضور دارند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۷    
مخاطبان گناه فرشته تا امروز دو دسته شده اند: بخشی به وضوح از آن عصبی هستند و بخشی به جد از آن لذت می برند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۳    
رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه، متهمان را به جای حبس به خرید رنگ برای خط کشی راه های روستایی مکلّف کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۰    
خانواده اسرای صهیونیست با دستانی به رنگ خون، اعتراض خود را به نتانیاهو نشان می دهند. آنها خواهان برقراری توافق با سران حماس و آزادی عزیزانشان هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۹    
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله ضمن تسلیت شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله به کنسولگری ایران در دمشق از پاسخ قطعی ایران به این تجاوز رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر سرنوشت جنگ غزه و آینده تحولات ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۶    
الساندرو دل پیرو اسطوره تیم ملی ایتالیا با انتشار تصاویری از حضور خود و همسر و فرزندانش در صحرای دبی خبر داده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۱    
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی در محورهای شمالی هم اکنون تردد روان است اما مسافران آخر هفته این محورها به دلیل بارش باران و مه گرفتی احتیاط کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۲    
پسر 34 ساله صاحبخانه با مشاهده دعوای زوجی که مستاجرشان بودند، اسلحه برداشت و شلیک کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۸    
رئیس کل بانک مرکزی درباره نوسانات قیمت دلار در روزهای گذشته توضیح داد و گفت: نرخ دلار کانال های مجازی برای واردات قاچاق و پولشویی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۸    
هرتزی هالوی ، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که ایران نه تنها اسرائیل بلکه جهان عرب وغرب را هم تهدید می کند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۸:۱۱    
شیخ حسین انصاریان در سخنانی نسبت به اظهارات اخیر حجت الاسلام پناهیان در تلویزیون واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۷:۴۳    
گروهک تروریستی جیش الظلم دلیل اقدامات تروریستی هفته گذشته خود در چابهار و راسک را ناکام گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکران عنوان کرد و این در حالی است که در ماه های قبل از این عملیات تروریستی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۱:۰۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز در دیدار 2/5 ساعته ای با حدود 3هزار نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و علمی دانشگاه ها ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۳    
سخنگوی سپاه گفت: هر رفتاری که موجب تعرض به حریم جمهوری اسلامی ایران شود با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۱    
مهدی توتونچی مجری ورزشی هدایت یکی از مهم ترین تیم های پایه فوتبال ایران را در دست گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۱    
به تازگی تصویری از بهاره صدیقی، بازیگر نقش زهرا در فیلم بچه های آسمان در فضای مجازی منتشر شد که تغییر چهره این بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه مجمع کسانی است که در آیه آخر سوره فتح به آن اشاره شده است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۱    
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی با سرمربیگری اسکوچیچ در سیزده مسابقه به دوازده پیروزی رسید و با جرات می گویم نتایجی که این مربی کروات با تیم ملی ایران گرفت در صدسال آینده تکرار نخواهد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۶    
کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه اخراج سرمربی پرسپولیس با مشورت داور چهارم بود، گفت: احتمالا اوسمار لفظ خاصی استفاده کرده که داور مجبور به اخراج او شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۰    
رهبر انقلاب در دیدار امشب خود با دانشجویان از سراسر کشور از افطاری های خیابانی که امسال برگزار شد، تقدیر کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات دیدار با گل گهر سیرجان گفت: من هم می خواهم دلیل اخراجم را بدانم. یکی دو قدم وارد زمین شدم که بعد از کادر پزشکی تیم گل گهر بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۳    
حوضه آبریز دریای خزر و دریاچه ارومیه با مقدار میانگین به ترتیب 34.1 و 47.5 میلیمتر و بیشینه نقطه ای 97.7 و 95.6 میلی متر پر باران ترین حوضه های کشور در هفته جاری خواهند بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۰    
دیدار رمضانی جمعی از دانشجویان با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه، 19 فروردین 1403) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۸    
از تلاش های هادی چوپان به خاطر قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک و مسترالمپیا و افتخارآفرینی برای ایران تجلیل شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی در گفت و گوی خبری شبکه خبر گفت: سال گذشته سیاست تثبیت را طراحی و اجرا کردیم که کالاهای اساسی با نرخ 28500 تامین شد و در مجموع حدود 20 میلیارد دلار برای نیازهای اساسی کشور تامین ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۵    
عکسی منتشر شده که نشان می دهد شخصی در غزه روی دیوارهای خانه ٔ ویرانش اسامی اعضای خانواده که همه شهید شده اند را نوشته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۳    
موعود بنیادی فر داور بازی گل گهر - پرسپولیس در مورد اظهارات امید عالیشاه صحبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۸    
رئیس بانک مرکزی در تلویزیون گفت: اگر کسی واردات قانونی انجام داده و ارز 60 هزار تومانی گرفته بیاید اعلام کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۵    
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: ما کاری به نرخ بازار غیررسمی و کانال ها نداریم؛ هرکس نیاز قانونی به ارز داشته باشد با نرخ مرکز مبادله به او می دهیم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۹    
رفتار غیرانسانی مسعود رجوی با نیروهای خود در حمله 19 فروردین سال90 به اردوگاه اشرف به گونه ای بود که تنفر و صدای اعتراض نیروهای فرقه از او را بیش از پیش کرد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۲    
هر سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند. یکی از مصداق های این مثل، اشعاری است که شاعران آیینی در مدح و ستایش ائمه سروده اند؛ ازجمله شاعران توانمند و جوانی چون محمد رسولی که اشعارش بی ریا ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۵    
بازی گل گهر و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران 03-1402 با نتیجه یک بر صفر به نفع سرخ ها پایان یافت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۸    
کارآگاهان جنایی تهران در حال تحقیق درباره مرگ مرموز زنی جوان هستند که بعد از خروج از یک ساندویچ فروشی جان خود را از دست داده و پیکر بی جانش در خیابان رها شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۱    
وزیر بهداشت از تصویب افزایش 45 درصدی حقوق دستیاران پزشکی در هیئت دولت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۲    
دیدار رمضانی جمعی از دانشجویان با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه، 19 فروردین 1403) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۲    
پی وقوع رگبار و بارش باران در شهر ایلام باعث آبگرفتگی خیابان ها و معابر سطح این شهر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۶    
محمد قربانی که به تازگی پیراهن تیم ملی را پوشیده، در حمایت از قلعه نویی می گوید جوانگرایی یکی از برنامه های اصلی سرمربی تیم ملی است اما به زمان نیاز دارد
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۷    
گفت و گوی اختصاصی با محمد جواد شفیعی بازپرس ویژه قتل تهران که مهم ترین پرونده های جنایی مانند قتل بابک خرمدین و آتش سوزی اوین را رسیدگی کرده است بخوانید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۶    
پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر میهمان گل گهر سیرجان بود. سرخ ها در هفته ای که استقلال متوقف شده برای پیروزی و نزدیک تر شدن به صدر تلاش کردندو با یک گل پیروز شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۶    
تحقیقات در پرونده مرد ایرانی که در کشور سوئیس، مسافران قطار را گروگان گرفته و با شلیک پلیس کشته شده بود، نشان می دهد که انگیزه وی دریافت اقامت قانونی در کشور سوئیس بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۶    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شرکتی هرمی که اعضای خود را به بهانه کاریابی اغفال کرده و گروگان گرفته بود، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۶    
پسر جوان اسرار قتل پدرش را فاش کرد و گفت به خاطر 25 میلیون تومان پول به زندگی پدرش پایان داده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۹    
سردار علی محمد نائینی رئیس مرکز اسناد دفاع مقدس گفت: بارها درباره ضبط تاریخ شفاهی با سردار زاهدی صحبت کردم و حتی سردار سلامی و سردار فدوی را برای این کار واسطه کردم، اما حریفش نشدم ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
وقوع انفجار و آتش سوزی شدیدِ متعاقب آن در یک سکوی نفتی دریایی در آب های جنوب مکزیک شماری کشته و زخمی برجا گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۸    
رییس جمهور اوکراین با توجه به اختلافات در کنگره آمریکا بر سر تخصیص کمک های مالی بیشتر به کی یف، گفت که در صورت موافقت نکردن کنگره، اوکراین در جنگ شکست می خورد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۴    
رهبر انقلاب در پاسخ به به ابراز علاقه یک دانشجو بیا کردند: خوش به حالتان که بنده را می بینید و دوست دارید، من شما نمی بینم و دوست تان دارم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۴    
رهبر انقلاب به ابراز علاقه یک دانشجو پاسخ دادند و فرمودند: خوش به حالتان که بنده را می بینید و دوست دارید، من شما نمی بینم و دوست تان دارم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۳    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: تلاش شود که گرانی کالاها اتفاق نیفتد. اگر هم الزام به افزایش قیمت تمام شده است سازوکارش باید ابتدا از طریق خود دستگاه ها و در نهایت ستاد تنظیم بازار انجام شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیسیون گزارش تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی تصویب شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۰    
عوامل حادثه تروریستی چابهار و راسک ایرانی نبوده و همگی از اتباع خارجی و کاملاً آموزش دیده بوده اند و برنامه ریزی عملیات توسط سرویس های خارجی صورت گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۹    
جمعی از دانشجویان عصر امروز (یک شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۴    
جمعی از دانشجویان عصر امروز (یک شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۳    
جمعی از دانشجویان عصر امروز (یک شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۳    
صحبت های یک دانشجو باعث شد تا طنین شعار ای رهبر آزاده آماده ایم آماده در حسینیه امام خمینی(ره) بپیچد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۸    
جمعی از دانشجویان عصر امروز (یک شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۷    
امروز فیلمی از طغیان رودخانه نازلوچای در مسیر دریاچه ارومیه منتشر شده که باعث خوشحالی دوستداران محیط زیست شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۴    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان های فانتزی تهران می گوید: با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه مصرفی در تولید نان های فانتزی افزایش یافته است بر همین اساس بعد از ماه مبارک رمضان آنالیزهای لازم انجام می شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۳    
عصر یکشنبه وزیر امورخارجه ایران در نخستین مقصد از تازه ترین سفر منطقه ای خود، وارد مسقط شد تا در دیدار با مقام های عمانی درباره موضوع های چندگانه ای رایزنی کند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۰    
گردان های عزالدین القسام با انتشار ویدیویی خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در کوچه های غزه خواهید سوخت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۰    
مراسم دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط یونس شاهمرادی آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۸    
جمعی از دانشجویان عصر امروز (یک شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۷    
شبکه الجزیره از محل کشته شدن دو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و زخمی شدن 16 نفر دیگر از آنها در عملیات 29 مارس مقاومت فلسطین در نزدیک مجتمع ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۸    
فلامینگوهایی که هرسال در فصل بهار به دریاچۀ ارومیه مهاجرت می کردند، این بار نیز به این دریاچه بازگشتند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۵    
وزیر امور خارجه در دیدار محمد عبدالسلام در مسقط با اشاره به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی گفت: ایران علاوه بر اقدامات قانونی و بین المللی به عمل آمده ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۲    
هاشم بیگ زاده خاطره جالبی از گیر دادن قلعه نویی به مدل موی جواد کاظمیان را تعریف کرد که بسیار پر بازدید شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۳    
هادی چوپان با انتشار تصویری از خود در تخت جمشید، اینستاگرامش را به روز کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد ارتش یمن به هدف قرار دادن کشتی های مرتبط به رژیم صهیونیستی تا زمان توقف حملات علیه غزه ادامه می دهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۴    
پویش نذر خون در شب های قدر با اهدای بیش از 31 هزار اهدای خون در سه شب قدر در ماه مبارک رمضان همراه بود و 3 استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان در رتبه های اول تا سوم اهدای خون در شب های قدر ایستادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۲    
مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر حمید بهبهانی امروز یکشنبه 19 فرودین 1403 از مقابل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۲    
رئیس شورای مرکزی حزب اراده ملت از انتخاب دبیرکل جدید حزب متبوعش خبر داد و گفت: دیگر تمایلی برای پذیرش این سِمت نداشتم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۲    
ماجرای عروسک کلاه قرمزی و بحث بر سر مالکیت این عروسک در سال های گذشته و بعدها مالکیت جنجالی جناب خان همیشه این پرسش را به همراه دارد که حق مالکیت عروسک های برنامه های تلویزیونی و پلتفرم ها برای چه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۹    
ارتش یمن در بیانیه خود از 5 مورد عملیات دریایی طی 72 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که یک کشتی انگلیسی و دو کشتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۶    
وکیل پرونده محکومان محیط زیستی گفت: چهار محکوم این پرونده در عفو اخیر رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید فطر آزاد می شوند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۴    
لحظه ورود مقام معظم رهبری به حسینیه امام خمینی(ره) و استقبال دانشجویان با نوای حیدر حیدر را در این ویدئو می بینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۴    
حمید بهبهانی وزیر اسبق راه و ترابری که بر اثر بیماری در کشور اسپانیا جان باخته به ایران منتقل شد و به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۷    
با رفع ایرادهای لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ازسوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، به نظر می رسد این لایحه پس از چند رفت و برگشت میان مجلس و شورای نگهبان ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۱    
عملیات برف روبی محور چلگرد - سرآقاسید (دهستان موگویی) چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۹    
وکیل مدافع علیرضا صلحی پزشک تبریزی که به اتهام قتل همسر و مادربزرگش به قصاص محکوم شده بود از آزادی موکلش خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۹    
کاپیتان سابق تیم های فوتبال فیورنتینا و میلان معتقد است خرید مهدی طارمی از سوی باشگاه اینتر یک خرید هدفمند و هوشمندانه است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۷    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به علت قطع برق ایستگاه متروی علی وردی ، گفت: قطع برق این ایستگاه، اختلالی در حرکت قطارها ایجاد نکرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۱    
در سایت های آگهی کاریابی و... این روزهای لیستی از افراد با بدن های ورزیده دیده می شود که حاضر هستند بادیگارد شخصی افراد شوند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران از ورود سامانه بارشی به تهران خبر داد و به این ترتیب تهرانی ها باید منتظر بارش باران در پایان هفته باشند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۸    
مصدومیت حسن یزدانی و دوری چند ماهه این نابغه کشتی از تمرینات گروهی علامت سوال بزرگی را برای ورزش اول ایران ایجاد کرده و بسیاری از کارشناسان از هم اکنون نگران نتایج نماینده المپیکی ایران در وزن 86 ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۶    
صدای چرخ خیاطی لابه لای خنده ها و پچ پچ ها گم می شود. فضای کارگاه بیشتر به دورهمی دوستانه شبیه است. یکی سوزن را برمی دارد و شروع به پر کردن برگ گل های روی پارچه می کند و دیگری پارچه های دستباف را برش ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۴    
اسیدهای آمینه مولکول هایی هستند که همه موجودات زنده ازجمله انسان برای ساختن پروتئین از آنها استفاده می کنند و به عبارت دیگر واحد ساختمانی پروتئین ها هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۳    
وزیر خارجه ایران با رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن دیدار و گفت و گو کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۹    
پیشکسوت استقلال می گوید: استقلال با نتیجه مساوی که برابر مس رفسنجان به دست آورد شرایط را برای خود سخت کرد و باید به سختی بجنگد تا صدرنشینی را از دست ندهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۹    
ویدئویی از لحظه های عاشقانه رضا داوودنژاد و همسرش؛ غزل بدیعی در بیمارستان منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۳    
طارمی به فهرست پورتو برگشت ، این گزارش امروز نشریۀ رکورد از بازگشت مهاجم ایرانی به ترکیب پورتو بعد از غیبت در چند بازی به دلایل فنی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۹    
دخترِ جواد نکونام در ورزشگاه آزادی برای برتری استقلال مقابل مس رفسنجان با راه رفتن روی سکوهای ورزشگاه بلند بلند صلوات می فرستد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۷    
همزمان با افزایش احتمال حمله ایران به اهداف متعلق به رژیم صهیونیستی در پی شهادت فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجی از ترس و نگرانی جامعه و دولت صهیونیستی را فرا گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۳    
پژوهشگر هلال ماه و عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: چهارشنبه روز عید سعید فطر است و در غروب سه شنبه هلال ماه در آمریکا شمالی، جنوبی و مرکزی، تمام قاره آفریقا ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۳    
بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۴    
تعمیرکار حرفه ای سیگار، تعمیرات انواع سیگار پذیرفته می شود، عیب یابی رایگان؛ تعمیر فوری و ارزان سیگار و بسیاری دیگر از این قسم عبارات این روزها بسیار لابه لای انبوه آگهی های تبلیغاتی شبکه های مجازی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۳    
در اولین جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در سال 1403 نمایندگان به دید و بازدید سال جدید پرداختند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۹    
خانه باغ دزاشیب، به جا مانده از دوران قبل از انقلاب، که در میان برج ها و ساختمان های چندین طبقه محاصره شده ، اکنون با نام مرکز علوم و ستاره شناسی تهران میزبان علاقه مندان به علم ستاره شناسی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت بهداشت ادعای رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم را درباره میزان خرید واکسن در زمان ریاست جمهوری خود تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۵    
رئیس پلیس راهور فراجا از افزایش 500 درصدی برخی از جرایم رانندگی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۰    
بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال تهران اعتقاد دارد با توجه به اینکه از نزدیک کنار تیم نیست نمی تواند توصیحه ای به جواد نکونام داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۹    
سردار آزمون تنها بازیکن غایب در تمرینات گروهی امروز رم بوده است. شاگردان ده روسی خود را برای دیدار حساس برابر میلان از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا آماده می کنند.