چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 فروردین 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 فروردین 1403 روزنامه همشهری 2 فروردین 1403 روزنامه همشهری 3 فروردین 1403 روزنامه همشهری 4 فروردین 1403 روزنامه همشهری 5 فروردین 1403 روزنامه همشهری 6 فروردین 1403 روزنامه همشهری 7 فروردین 1403 روزنامه همشهری 8 فروردین 1403 روزنامه همشهری 9 فروردین 1403 روزنامه همشهری 10 فروردین 1403 روزنامه همشهری 11 فروردین 1403 روزنامه همشهری 12 فروردین 1403 روزنامه همشهری 13 فروردین 1403 روزنامه همشهری 14 فروردین 1403 روزنامه همشهری 15 فروردین 1403 روزنامه همشهری 16 فروردین 1403 روزنامه همشهری 17 فروردین 1403 روزنامه همشهری 18 فروردین 1403 روزنامه همشهری 19 فروردین 1403 روزنامه همشهری 20 فروردین 1403 روزنامه همشهری 21 فروردین 1403 روزنامه همشهری 22 فروردین 1403 روزنامه همشهری 23 فروردین 1403 روزنامه همشهری 24 فروردین 1403 روزنامه همشهری 25 فروردین 1403 روزنامه همشهری 26 فروردین 1403 روزنامه همشهری 27 فروردین 1403 روزنامه همشهری 28 فروردین 1403 روزنامه همشهری 29 فروردین 1403 روزنامه همشهری 30 فروردین 1403 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۲    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور سیزدهم در نخستین سفر استانی در سال1403 و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، به استان سمنان سفر کرد. دستورکارها در سفر به استان سمنان ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۸    
7 کارگر بعد از پایان کارشان در حال استراحت بودند که انفجار کپسول گاز خوراک پزی باعث ایجاد آتش سوزی شد و جان 6 نفر از آنها را گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۲    
مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: دوربین های تله ای حفاظت محیط زیست تصاویر یک پلنگ ایرانی را در مناطق جنگلی شهرستان رودبار ضبط کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تامین اعتبار خرید بسته های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان های کشور خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵    
گزارش های هواشناسی نشان می دهد سامانه جدید بارشی از امروز جمعه 31 فروردین به کشور وارد شده است و این بارش ها تا دوشنبه، 3 اردیبهشت ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به تداوم عملیات امدادرسانی در 4 استان سیل زده کشور از تلاش امدادگران در 4 روز گذشته خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهسرخ پس از مشاهده پلنگ برای نخستین مرتبه در ارتفاعات این شهرستان به شکارچیان هشدار داد و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، از پشت پرده درآمد سلاطین زباله از پسماندهای خشک شهر تهران گفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۳    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تکمیل شاخه غربی پروژه یادگار امام پروژه ای پیچیده اما بسیار راهگشاست ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۱    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل بوده و شیب آن رو به منفی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۱    
شهردار منطقه 9 تهران گفت: بیش از 15 هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع معارضین پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در این منطقه تخصیص یافته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸    
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات گفت، تاکنون در پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها بیش از 7 میلیون خانوار در کشور تحت پوشش قرار گرفته اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۴    
رییس جمهور امریکا گفت آدم خواران در گینه نو، دایی او را که هواپیمایش در جریان جنگ جهانی دوم بر فراز آن جزیره سقوط کرده بود، خوردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۴    
همشهری جمعه منتشر شد. در این شماره گزارش هایی درباره عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی می خوانید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۷    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران چاپ ایران چک های 500 هزار تومانی را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۸    
شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد: با توجه وقوع سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره برداری از سطوح پروازی و ترمینال های این فرودگاه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۴    
تصاویری از سقوط وحشتناک کامیون نفت کش در آب نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۵    
وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت وخیم جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۵    
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل گفت از این نهاد انتظار می رود یک قطعنامه جامع، قاطع و تحت فصل هفتم منشور ملل متحد درباره غزه تصویب کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۰۸    
سیدابراهیم رئیسی عصر پنج شنبه (30 فروردین) در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود، گفت: بنده در مذاکره حضوری و تلفنی با برخی کشورهای غربی گفته ام که مبادا بخواهند با زبان زور با جمهوری اسلامی و ملت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۰۳    
کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه پنالتی پرسپولیس درست بوده، گفت: داور قضاوت خوبی داشت و سوت های درستی زد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۴۹    
سراغ مردم تبریز رفتیم و این سئوال را پرسیدیم اگر اسرائیل قصد داشته باشد از طریق جمهوری آذربایجان به ایران حمله احتمالی داشته باشد نظر شما چیست؟
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۳۴    
در این ویدیو دلخوری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج شان را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۲    
یک منبع آگاه اعلام کرد: خبر روزنامه صهیونیستی معاریو درباره آسیب دیدن ساختمان نیروگاه اتمی دیمونا کذب است و در راستای عملیات روانی صهیونیست ها جعل شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۸    
پرسپولیس با پیروزی در برابر صنعت نفت آبادان به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۱    
دانیال اسماعیلی فر اولین گل پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند. او در بازی رفت گل به خودی زده بود
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۱    
تصویر کارگرانی که کمرشان زیر گونی های بزرگ پر از زباله خم شده، ملموس ترین تصویر از پدیده زباله گردی در سطح شهر است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۱    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک زن دریانورد هندی شناور توقیف شده در تنگه هرمز با پرچم پرتقال پس از انجام فرایند قانونی به کنسولگری هندوستان تحویل داده شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۱    
استاندار سیستان و بلوچستان از اقدامات و تلاش های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل زدگان و آسیب دیدگان آن ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۷    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد در دیدار با وزیر خارجه مالت گفت: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۶    
امین میرزازاده و پژمان درستکار به ترتیب به عنوان برترین فرنگی کار و برترین مربی کشتی آسیا در سال 2023 انتخاب شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۴    
دبیرکل سازمان ملل امروز (پنج شنبه) در سخنانی تاکید کرد که زمان پایان دادن به این چرخه انتقام خونین فرا رسیده است و پایان دادن به خصومت ها در غزه، تنش های گسترده در خاورمیانه را خنثی خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۳    
رئیس جمهور گفت: اگر اسرائیل خطا کند، اگر اشتباه کند و بخواهد کوچک ترین تعرضی به خاک ایران کند، بداند چنان پاسخی خواهیم داد که اسرائیل و حامیانش پشیمان خواهند شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل آموزش وپرورش مازندران از عزل معاون متخلف به دلیل تنبیه دانش آموز مرزن آبادی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۶    
رییس قوه قضاییه گفت: در قضیه عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان باید با تدبیر، هماهنگی و همکاری عمل شود؛ قطعاً ما نمی خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۸    
عکس جدید علی دایی و همسرش به همراه عادل فردوسی پور در شبکه های مجازی دست به دست می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: ما در تمام بخش های وزارت ارتباطات در تلاش هستیم که سرعت، پایداری و کیفیت اینترنت را روز به روز افزایش دهیم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۱    
معاون اول رئیس جمهوری کشورمان و نخست وزیر سوریه در یک مکالمه تلفنی، راه های گسترش همکاری های مشترک اقتصادی و توسعه روابط فی مابین تهران و دمشق را مورد بررسی قرار دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۲    
روز گذشته تصویری فتوشاپ شده از احسان علیخانی با تیپ و ظاهری عجیب منتشر شد که حواشی زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۴    
ایالات متحده و انگلیس امروز (پنجشنبه) دور جدیدی از تحریم ها را علیه ایران اعمال کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۱    
یکی از خطرناک, رادارگریز و مرگ بارترین پهپاد ایرانی به روایت رسانه اسرائیلی را در این ویدئو می بینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۳    
روند تولد اولین پهپاد مراقبت_رزمی به وزن یک تن در مجموعه هوافضای سپاه را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی باز گردد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
مهدی شیری، مدافع تراکتور مصاحبه اش درخصوص استقلالی یا پرسپولیسی بودنش را تکذیب می کند و می گوید اولویت اول و آخرش تیم تبریزی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۷    
پرسپولیس و استقلال امروز و فردا با صنعت نفت و شمس آذر بازی می کنند؛ حریفانی که دور رفت با مساوی 2-2 حال سرخابی ها را گرفتند
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
برخی منابع خبری روس گزارش دادند که حدود 2500 گردشگر روسیه به دلیل لغو پروازها پس از طوفان در امارات در انتظار بازگشت به کشور خود هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۷    
رئیس جمهور تاکید کرد: دشمن نمی خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم، اما اتفاق افتاد؛ دشمن می خواست کارخانه های ما دچار رکود و تعطیلی شود، اما در سراسر کشور 8400 کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایرا در یک موضع گیری رسانه ای گفت: جای تأسف است که مدعیان و منادیان حقوق و موازین بین المللی در قبال حمله اخیر به مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس جمهور با تاکید به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی گفت: اصل بر پاسخگو بودن است. مدیر باید طوری عمل کند که آشکار و پنهان او در فعالیت باید کاملا مسئولانه باشد و با داشتن روحیه مسئولیت پذیری به ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۷    
سردار حاجی زاده گفت: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم .
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به دنبال آتش سوزی یک اتاق کارگری در سوله کارگاهی واقع در بزرگراه شهید یاسینی، متاسفانه 6 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مصدوم شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403، هفت کودک اهل روستای تلمیشان در بخش کهیر از توابع شهرستان کنارک، گرفتار سیل در رودخانه کهیر شده بودند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
یک رسانه صهیونیستی با اشاره به جزئیات تازه از پاسخ موشکی و پهپادی ایران، اذعان کرد که تاسیسات هسته ای دیمونا و پایگاه های نواتیم و رامون در النقب مورد اصابت قرار گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بی سابقه بودن بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی گفت: میزان بارش های روزانه در برخی مناطق حتی از رکوردهای به جامانده از طوفان گونو در سال 1386 نیز بیشتر بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
روزنامه آمریکایی بر اساس اسناد داخلی اسرائیل که رویت کرده، گزارش داد تل آویو شدت پاسخ تهران به حمله دمشق را اشتباه محاسبه کرده و تنها انتظار حملات در مقیاس کوچک از سوی خود ایران یا نیروهای مقاومت را ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور گفت: به نظارت سیستمی اکتفا نکنیم. حضور یافتن در برخی حوزه ها در نظارت بسیار موثر است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری براساس گفته های سازمان سنجش تا پایان فروردین اعلام می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای گفت: در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه مراکز و تاسیسات هسته ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما مواجه و برای مقابله به مثل با سلاح های ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
در شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز 6 نفر کشته و یک نفر مصدوم شده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: گاهی اوقات با صدور احکام محرومیت های اجتماعی زندگی فرد را فلج می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۳    
سارقان آشنا در پی کسب اطلاع از مهاجرت دو نفر از ساکنان یک برج در تهران به خانه آنها دستبرد زدند و اموال نفیس و گران قیمت آنها را سرقت کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۲    
دو نفر از نیروهای یک شرکت مراقبتی و حفاظتی مشهد به اتهام قتل عمد و آدم ربایی دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: باید وضعیت تیم های خوزستانی کالبدشکافی شود و بزرگان فوتبال خوزستان درباره این موضوع به یک نظر متحد برسند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۸    
پسر جوانی که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده است، مدعی شد بدگویی های پدرش باعث شده او از مادرش متنفر شود و دست به جنایت بزند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
رئیس سازمان سنجش گفت: از عوامل اجرایی کنکور می خواهم حساسیت به خرج دهند چراکه یک خطای کوچک هم کل آزمون را زیر سوال می برد و آثار ناگواری به وجود می آید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری مادر و دختری خبر داد که صاحب یک مزون لباس را کشته و دخترش را مجروح کرده بودند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
50 نفر در مراسم قسامه علیه پسر جوان سوگند یاد کردند که او قاتل است و با همین قسم ها بود که به قصاص محکوم شد و تا یک قدمی چوبه دار رفت، اما 2 شب پیش از اجرای حکم ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۲    
زن 60ساله برای چیدن گیاهان دارویی راهی ارتفاعات شهرستان پیرانشهر رفته بود، هدف حمله خرس قرار گرفت اما به طرز معجزه آسایی از این جدال هولناک جان سالم به در برد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۰    
پیش از آنکه آفتاب چهارشنبه طلوع کند، 3 قاتل و یک متجاوز برای اجرای حکم مرگ پای چوبه دار رفتند اما سرنوشت یکی از قاتلان با چوبه دار گره خورد و 3 زندانی دیگر موفق شدند از پای چوبه دار به زندان برگردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۲    
رئیس قوه قضائیه درباره تغییر معاون اول دستگاه قضا و انتصاب حجت الاسلام خلیلی به این سمت توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۹    
رایحه ها، امضای شخصیتی شما هستند. اگر می خواهید یک شخصیت جذاب، مقتدر، هوشمند و باانگیزه به نظر برسید، به عطر و ادکلنی که استفاده می کنید توجه بیشتری داشته باشید ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۶    
سفیر ایران در سوریه خطاب به رژیم اشغالگر اسرائیل گفت: اگر باز هم خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۶    
رئیس پلیس فتا درخصوص متقلبان کنکور گفت: در هفته های اخیر چند متهم را دستگیر کردیم که بابت اقدامات کلاهبردارانه شان بالغ بر 100 هزار تتر رمز ارز دریافت کرده بودند و برخی از آنها نیز سکه طلا دریافت می ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۴    
مقامات اسرائیلی نسیت به شدت پاسخ ایران به حمله اول آوریل به ساختمان کنسولگری تهران در دمشق که طی آن چندین مستتشار نظامی ایرانی به شهادت رسیدند، دچار اشتباه محاسباتی شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
گفت و گوی خبرنگار همشهری با مردم در مورد کودکان کار و معضل زباله گردی و درآمد این کودکان که در جیب مافیا می رود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
ادامه تحلیل ها درباره عملیات دفاعی ایران در برابر اسرائیل، برگزاری روز ارتش در کشور و وضعیت رشد اقتصادی و... از تیترهای مطبوعات امروز است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
جریمه نقدی مهدی هاشمی نسب از سوی کمیته انضباطی سوژه رسانه های ورزشی شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل درخصوص آتش بس در غزه گفت: قطعنامه 2728 شورای امنیت به وضوح کافی نبود و به سادگی اصلا اجرا نشد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
هواداران پرسپولیس نگران پیش بینی علی پروین از قهرمان احتمالی لیگ برتر هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه ها و خیابانها به رودخانه های خروشان تبدیل شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
بارسلونا برای بازگشت به روند پیروزی و قهرمانی باید به فوتبال هم فکر کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا امروز در گفتگو با یک رسانه گاف عجیبی داد و همین او را سوژه تمسخر در شبکه های اجتماعی حتی در میان اسرائیلی ها کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
بازی با نفت آبادان به دلایل زیادی برای پرسپولیس و اوسمار ویرا حیاتی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
تیم فوتبال لیورپول بعد از دو شکست متوالی نمی خواهد بدترین 7 روز تاریخش را تجربه کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
نجاتگران هلال احمر نیکشهر در سیستان و بلوچستان 4 نفر از اهالی این منطقه را که در سیلاب رودخانه فصلی کشیگ گرفتار شده بودندف نجات دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
نقشه فینال تمام اسپانیایی و تمام کرویفی در لیگ قهرمانان اروپا در یک شب نقش بر آب شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
وقتی پای دفاع از خاک مهین باشد، تمام ایرانی ها بسیج می شوند، حال اگر خبرخوبی در این زمینه منتشر شود که بله ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۰    
کتاب خاطرات یک دختر جوان ، خاطرات دختری پانزده ساله به نام آنه فرانک است که در خلال جنگ جهانی دوم، به همراه خانواده گرفتار نازی ها می شوند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۹    
سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت امسال در محل مصلی امام خمینی(ره) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۱    
آکسیوس نوشت: ارزیابی نیروهای آمریکا حکایت از آن دارد در صورت حمله مجدد ایران به اسرائیل، توانایی لازم برای تکرار عملیات پدافندی شنبه شب جهت مقابله با پرتابه های ایرانی بسیار محدود است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۲    
عملیات راهبردی وعده صادق و تاثیرات آن بر تغییر معادلات منطقه ای و حتی جهانی درحالی همچنان اصلی ترین محور تحلیل های اندیشکده های غربی را تشکیل می دهد که ناظران معتقدند با توجه به ضربه حیثیتی سنگینی که ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۲    
اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی خبر داد: حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ با تهیه فیلمی از این گونه ارزشمند مستندسازی شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۲    
گزینه های زیادی برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور مطرح شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
چیدن و مصرف گیاهان و قارچ ها از طبیعت به ویژه در مناطق کوهستانی هر سال باعث مسمومیت بسیاری از افراد می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۳    
فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران گفت رژیم اشغالگر که موجودیتی ندارد اما حامیانش متوهم بودند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۳    
نام اسکوچیچ برای حضور روی نیمکت تراکتور بعد از جدایی پاکو خمز در چند روز اخیر شایعه شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۶    
در زمان همه گیری بیماری کووید19دنیا به دنبال ساخت واکسن های مؤثر علیه ویروس کرونا رفت. این تلاش جهانی سرانجام به نتیجه رسید و واکسن هایی در انواع مختلف و بر پایه فناوری های جدید پزشکی به بازار عرضه ...
  • ۱