پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۳۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 22 اسفند 1397 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کتاب ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 2 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 3 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 4 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 5 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 6 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 7 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 8 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 9 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 10 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 11 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 12 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 13 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 14 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 15 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 16 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 17 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 18 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 19 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 20 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 21 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 22 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 23 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 24 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 25 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 26 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 27 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 28 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
کتاب سینمای ایران نوشته رضا ایلوم، به زبان ترکی استانبولی و در 160 صفحه از سوی انتشارات seyyah ترکیه منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
پروفسور هاینزگرهارد یوستنهوفن گفت: اکنون این سوال مطرح می شود که دستاوردهای اندیشه میان فرهنگی تا چه اندازه می توانند در مفاهمه درون دینی و برون دینی مؤثر واقع شوند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۹    
نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با مسئولان سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چهارشنبه(22 اسفند ماه) برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
بنیاد امام رضا (ع)، با همکاری موسسه خانه کتاب، دبیرخانه جایزه کتاب سال و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، نخستین جشنواره میراث مکتوب رضوی (ع) را برگزار می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
اصغر دادبه در شب بزرگداشت اقبال لاهوری گفت: نگاهی که غربی ها به ژنو امروز دارند، که جلسات مهم و صلح طلبانه شان را آن جا برگزار و سیاست هایشان را آن جا تعیین می کنند، همین نگاه اقبال به تهران بوده ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
مشکل اقامت و مسائل مربوط به بیمه و بازنشستگی نجیب مایل هروی که از مدت ها پیش در رسانه های مطرح شده بود با پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۹    
مدیر کمیته ناشران خارجی از تمدید زمان ثبت نام ناشران خارجی خبر داد و گفت: ناشران و موسسات متقاضی تا یکشنبه ( 26 اسفند ماه) فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
با گذشت دو ماه و نیم از سال میلادی جدید نامزدهای نهایی جایزه بوکر بین المللی اعلام شد و نویسندگان زن بخش بزرگی از نامزدهای فهرست اولیه 2019 را تشکیل داده اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۹    
مطابق با اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر حقوقی و مالکیت معنوی به دفتر حقوقی و مالکیت معنوی تغییر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۹    
سید عباس صالحی، پنج شنبه (23اسفندماه) برای حضور در آیین اختتامیه دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان به این استان سفر می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
شهرهای حلب و دمشق از سوریه و آتن از یونان برای حضور در بخش شهر میهمان درخواست داده بودند اما تاکنون هیچ یک از این شهرها تاکنون جزئیات و برنامه های خود را ارسال نکرده اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با ارسال نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد با عقد تفاهمنامه ای با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۴    
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۴    
مدیر کمیته فعالیت های علمی و فرهنگی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آمادگی این کمیته برای دریافت برنامه های پیشنهادی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۴    
به گفته مسئول باشگاه کتابخوانی استی ، برگزیده بخش استمرار سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی، در اثر مطالعه بیش از 200 عنوان کتاب توسط کودکان و نوجوانان عضو این باشگاه ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۹    
حسینعلی جعفری نویسنده و خالق آثاری مانند الو...لیلی! ، دقیقا نیمه شب ، افرا ، من سرباز هخامنشی بودم و ساعت ها همه خوابند در یادداشتی به نقد و بررسی رمان تحریر دیوانگی نوشته مهدی زارع پرداخت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
جلسه نقد و بررسی کتاب آقا رضا وصله کار اثر مهیار رشیدیان در کافه کتاب نشر رود برگزار خواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
ششمین چاپ رهیافت های اقتصادی اسلام گفتارها و مقالات اقتصادی امام موسی صدر منتشر شد. این نوبت از چاپ کتاب با اضافه شدن چهار گفتار جدید همراه شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: در صورت تامین اعتبار در سال 98 پروژه کتابخانه نوبهار برای استفاده مردم به بهره برداری می رسد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۹    
گزارش بررسی و ارزیابی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۹    
نشست مشترک اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اداره فرهنگ و ارشاد استان تهران برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۴    
غلامعلی حداد عادل گفت: اقبال از شعر به عنوان وسیله ای برای تاثیر در دیگران استفاده کرده و بهترین استفاده را هم برده است ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۹    
شهریار شاهین دژی می گوید: ایرج شاعری است که باید دوباره او را شناخت و مجددا به او پرداخت. هجویات او سر جای خود، ولی اگر این هجویات نبود، چقدر زیباتر می شد دیوان او را بررسی کرد ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۴    
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۹    
چاپ سوم رمان سنگی که نیفتاد اثر محمدعلی رکنی از سوی کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۹    
استاندار یزد از همه مسئولان این استان و به ویژه متولیان حوزه کتاب و کتابخوانی، خواست که قدر عنوان پایتخت کتاب ایران را بدانند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۴    
مدیرمسئول انتشارات ارمغان طوبی، درباره وضعیت حضور ناشران در سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، پیش بینی رفتار مخاطب نمایشگاه سال آتی را برای ناشرا با توجه به افزایش قیمت کتاب ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۴    
گلبرگ باشی می گوید: وقتی قبل از نوروز به مدارس نیویورک می روم و این داستان را می خوانم، همه بچه ها که داستان را می شنوند می گویند ما امسال نوروز می گیریم ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۹    
آثار کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با همکاری آژانس ادبی تماس به مخاطبان و ناشران عرب زبان معرفی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۴    
مدیر نشر شمع و مه معنقد است ناشران غیرحرفه ای دست به انتشار کتاب های بی ارزش می زنند و در این شرایط رایگان بودن شابک به نفع ناشران حرفه ای نیست.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۴    
انتشارات رندوم هاوس گفته است کتاب جدید دکتر سوس نویسنده مشهور آمریکایی کتاب های کودک را منتشر خواهد کرد. این دومین کتاب است که بعد از مرگ این نویسنده منتشر می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۹    
کتاب راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران فهرستی از انواع مخالفت ها و موانعی که با یا بدون حسن نیت، در تقابل با شما هستند و دفاع و حاضرجوابی برای خنثی کردن آن ها را می یابید ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۹    
آئین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره شعر طنز نوشخند با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف، در ایلام برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۹    
کتاب فروشان و ناشران از فروش بی سابقه کتاب های خودآموز و روان شناسی خبر می دهند. آن ها اعتقاد دارند به خاطر شرایط سیاسی و اجتماعی روز جامعه این کتاب ها خریداری می شوند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۹    
15 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان از سوی یکی از خیران کشور به کودکان اتیسم، المپیک ویژه و فرزندان زندانیان تهران اهدا شد.