چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۵۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 27 اسفند 1397 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کتاب ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 2 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 3 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 4 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 5 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 6 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 7 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 8 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 9 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 10 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 11 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 12 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 13 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 14 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 15 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 16 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 17 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 18 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 19 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 20 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 21 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 22 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 23 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 24 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 25 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 26 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 27 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 28 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۸    
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از چاپ و انتشار کتاب امیر دلها خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۹    
کتاب کارنامه و خاطرات سال 1375 آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان سردار سازندگی به زودی وارد بازار کتاب می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴    
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات در کتابخانه های مرکزی آیت الله ملک حسینی (ره) یاسوج و ملاصدرای دهدشت در ایام نوروز خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۴    
دبیر پنجمین جشن هفته هنر انقلاب، اسامی نامزدهای اولیه کسب عنوان چهره سال هنر انقلاب را اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۴    
در شماره جدید فصلنامه سینمایی فارابی از چیستی سینمای دیجیتال تا وجود سینمای صامت به عنوان پیشیه سینمای دیجیتال پرداخته شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۹    
مراسم اعلام برندگان جایزه حلقه منقدین کتاب ملی آمریکا برگزار و برندگان در شش بخش داستان، زندگینامه، بیوگرافی خودنوشت، شعر، نقد ادبی و آثار غیرداستانی اعلام شدند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۹    
مدیرعامل فرهنگسرای ارسباران خبر از برخود با خاطیان پرونده تندیس جایزه افشین یداللهی داد و گفت که این تندیس به زودی تعمیر و در نخستین جلسه خانه ترانه رونمایی خواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۴    
کتاب کتاب شرکتی به اندازه کافی بزرگ کمک می کند تا کارآفرینان به جای آنکه در مورد کوچک نگه داشتن کسب و کارشان یا نه گفتن به انواع انتخاب های موجود پیش رویشان احساس ناراحتی و گناه بکنند ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۹    
در این روزهای آخر اسفند، کوچ بنفشه ها را با زمزمه نامشان که در ادامه این مطلب فهرست شده است به جویی که از سینه می خروشد و بر گونه روان می شود پیوند می دهیم اما به یاد خواهیم داشت که اینان زنده ترین ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۹    
زبان در گستره فرهنگ: مجموعه مقالات انسان شناسی زبان شناختی به قلم دکتر امیلیا نرسیسیانس، دانشیار انسان شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۴    
کتاب شبکه راستگرایان جدید نوشته کریستین فوکس و پائول میدل هوف در آلمان منتشر شد. نویسندگان در این کتاب به افشای گروه های راستگرای افراطی جدید در آلمان پرداختند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۴    
مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان در حوزه کتاب در ایام نوروز را تشریح کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۹    
سپیده ابرآویز می گوید: کوچه مرجانی ها دغدغه های شخصی من است. جنگ همیشه دغدغه من بوده و چون خود من متولد نسل جنگ هستم، نگاه دیگری به این قضیه دارم که شاید با نگاه کسانی که جنگ را ندیده اند ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۹    
نوش آفرین انصاری اعتقاد دارد بی فایده است که ما در ایران کتابی را از فارسی به زبان های دیگر ترجمه کنیم؛ زیرا بازار خرید کتاب های ایران در غرب بسته است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۹    
همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت امام علی (ع) و عید باستانی نوروز، کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور، با برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار به استقبال این اعیاد رفتند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۹    
ششمین دفتر شعری فاضل نظری با نام اکنون به دلیل استقبال کم نظیر مخاطبان، با گذشت هفت روز از انتشار، به چاپ هفتم رسید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
به مناسبت فرارسیدن سال نو و ایام نوروز سال 98، نمایشگاه کتاب نوروز دانایی در کتابخانه مرکزی خوزستان برپا شد. این نمایشگاه تا 15 فروردین در این محل دایر است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۴    
کتاب فروشی ساپرا در سعادت آباد به دلیل کاهش صرفه اقتصادی تعطیل شد و به خیابان انقلاب نقل مکان کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۹    
کتاب جمع مفرد شامل 169 تک بیت علوی از 110 شاعر تاریخ ادبیات فارسی در رابطه با امیرالمومنین علی (ع)، منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۴    
آمازون می گوید شعب بدون صف آمازون یکی از بخش هایی است که تمرکز خاصی روی آن کرده است. این شرکت اعلام کرده در آینده فروشگاه های بیشتری برای عرضه کتاب افتتاح خواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۹    
معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به مسئولان مرکز صدا و سیمای این استان، پیشنهاد راه اندازی رادیو دانایی را با محوریت پایتخت کتاب ایران را داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۴    
منصور ضابطیان در جشن امضا و رونمایی از کتاب موآ ، سفرنامه او به ویتنام، گفت: جوانان ویتنامی معقدند جنگ ویتنام، مسئله ای مربوط به گذشته و در واقع تمام شده، است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۴    
2398 ناشر داخلی برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ثبت نام کرده اند که از میان آن ها 1454 ناشر عمومی بیشترین آمار حضور را به خود اختصاص داده اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
کتاب مختارات من مخطوطات ترکیا حاصل سفرهای علمی متعدد محقق طباطبائی به کتابخانه ها و مخازن خطی مختلف شهرهای ترکیه منتشر معرفی شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
در مراسم پایانی دومین دوره جایزه شعر بهاران، برگزیدگان این جایزه مشخص شدند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۴    
روزبه زرین کوب در سالروز تولد عبدالحسین زرین کوب از چاپ کتابی شامل مقالات و یادداشت های این استاد بزرگ ادب و تاریخ که تابه حال در جایی چاپ نشده، در سال آینده خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از توافق صورت گرفته میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۴    
داور دومین دوره جایزه شعر بهاران در مراسم اختتامیه گفت: در 100 سال گذشته ما شاهد ظهور نیمایی در شعر فارسی بودیم که شعر ما را متحول کرده است ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال آینده از افرادی که در جشنواره جام باشگاه های کتاب و روستاهای دوستدار کتاب نقش داشتند، تجلیل می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات شورا پس از انتخاب این شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران گفت: به زودی اولین بازارچه و بوستان کتاب در شهر یزد راه اندازی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۹    
سال 97 را درحالی پشت سر می گذاریم که پنج نفر از اهالی پیشکسوت و اثرگذار ادبیات کودک و نوجوان را از دست دادیم. سیدعلی کاشفی خوانساری در یادداشتی به این نویسندگان پیشکسوت پرداخته است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۹    
بیژن کریمی مترجم حوزه فلسفه و ریاضیات در سن 60 سالگی درگذشت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۴    
رئیس اداره کتاب قم با اعلام اینکه در 11 ماه اول سال 97 به میزان حدود دو میلیارد و 600 میلیون تومان از ناشران این استان، حمایت مالی صورت گرفت ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۴    
در سال 97 توان اقتصادی ناشران به طور چشمگیری کاهش یافته و این موضوع موجب تنزل فرهنگ مکتوب یعنی کتاب شده و در این عرصه بیشترین ضرر و زیان را ناشران می بینند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۴    
پس از استقلال کشور لتونی و رونق دوباره صنعت نشر این کشور، برنامه ها و جشنواره های زیادی برای جذب مردم و ترویج ادبیات لتونیایی به جهان تدارک دیده شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۹    
نایب رئیس اول اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: به نظر من در این وضعیت که نشر روزهای سختی را می گذراند طرح این موضوع صرف نظر از ارزش هایی که شابک دارد همچنین ضرورتی که در تنظیم امور دارد مناسب ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۴    
به گفته برخی از نویسندگان استان خراسان جنوبی، حمایت ها از اهل قلم این خطه آنقدر کم است که نفس پرداختن به موضوع آن، خود چند عنوان کتاب می شود.