پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۹May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 19 آذر 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 آذر 1395 خانه ملت 2 آذر 1395 خانه ملت 3 آذر 1395 خانه ملت 4 آذر 1395 خانه ملت 5 آذر 1395 خانه ملت 6 آذر 1395 خانه ملت 7 آذر 1395 خانه ملت 8 آذر 1395 خانه ملت 9 آذر 1395 خانه ملت 10 آذر 1395 خانه ملت 11 آذر 1395 خانه ملت 12 آذر 1395 خانه ملت 13 آذر 1395 خانه ملت 14 آذر 1395 خانه ملت 15 آذر 1395 خانه ملت 16 آذر 1395 خانه ملت 17 آذر 1395 خانه ملت 18 آذر 1395 خانه ملت 19 آذر 1395 خانه ملت 20 آذر 1395 خانه ملت 21 آذر 1395 خانه ملت 22 آذر 1395 خانه ملت 23 آذر 1395 خانه ملت 24 آذر 1395 خانه ملت 25 آذر 1395 خانه ملت 26 آذر 1395 خانه ملت 27 آذر 1395 خانه ملت 28 آذر 1395 خانه ملت 29 آذر 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۹    
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم سینا صنعت ایذه را در رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تحرکات سیاسی چند کشور منطقه در عرصه بین الملل برای زنده نگه داشتن گروه های تروریستی در منطقه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۳    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: به نظر من احزاب باید در کشور به صورت مستقلانه فعالیت های خود را ادامه دهند و پرداخت یارانه وابستگی احزاب به دولت را رقم می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس را خلاف قوانین بین المللی و سخنانی پوچ خواند وگفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۳    
جعفرزاده تصریح کرد: تقصیرها را به گردن سوزن بانی می اندازند که حتی یک ساعت آموزش ضمن خدمت ندیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: برای افزایش توان نیروهای مسلح باید به مسائل معیشتی نیروها توجه شود بنابراین انتظار می رود دولت و مجلس به معیشت نیروهای مسلح در لایحه برنامه ششم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۹    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس از منطقه کن و بررسی مشکلات این منطقه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۲    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس معتقد است نتایج سرشماری می تواند کمک خوبی به تدوین اطلس سیاسی کشور در راستای شناسایی ظرفیت اقوام برای محرومیت زدایی و آمایش سرزمینی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بی اساس خواندن اظهارات ترزا می، از اقدامات استعمارگرانه انگلیس در منطقه خاورمیانه انتقاد کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۲    
نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: طرح تحول سلامت در استان سیستان و بلوچستان، منشاء خیر و برکات بوده و خدمات ارزنده ای به مردم منطقه مرزی و محروم ارائه کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نامه اعتراضی ایران به سازمان ملل در خصوص تمدید قانون ایسا بر اساس سازو کارهای شکایتی در برجام صورت گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۸    
فلاحت پیشه با بیان اینکه تنگه هرمز یک شاهراه بین المللی و تنگه بین المللی است، متذکر شد: حدود 80 درصد از انرژی دنیا از اینجا می گذرد، که امارت عملا سهم زیادی در این رابطه ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تلاش مجلس برای محدود کردن به کارگیری بازنشستگان خبر داد و گفت: بااصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان باید ازجوانان تحصیلکرده و ونخبگان جویای کار در دستگاه ها استفاده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۲۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان با احراز هویت الکترونیکی رای دهندگان موافقت کرده است و وزارت کشور و دولت هیچ مانعی بر سر راه خود ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ضعف همکاری های اقتصادی با کشورهای متخاصم با سیاست های سلطه طلبانه آمریکا مسئله ای است که به عنوان یک راهبرد کلان مورد توجه دستگاه دیپلماسی قرار ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۸    
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس معتقد است دولت می تواند با شناسایی اقوام و احزاب از ظرفیت های آنها برای توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استفاده کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس،با تاکید بر ضرورت تنظیم و تصویب بودجه 96 کل کشور بر اساس اسناد بالادستی، گفت: گنجاندن برنامه ششم توسعه در لایحه بودجه 96 کل کشور باید از سوی دولت لحاظ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۲    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم از تصویب پیشنهادی مبنی بر دریافت خسارت از کارفرما در صورت افزایش غیرطبیعی حقوق ها در دو سال آخر خدمت در کمیسیون تلفیق خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت : بی ثباتی کشنده ای که امروز در حوزه های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و به ویژه دیپلماتیک گریبان آنکارا را گرفته است همگی نتیجه کارنامه خاکستری اردوغان است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اعراب تحت مدیریت کشورهای فرامنطقه ای قرار دارند و اقدامات آن ها بر اساس خط دهی غربی ها صورت می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد در برنامه ششم اهداف چشم انداز بیست ساله در زمینه سیاست خارجی دیده شود از سوی دیگر باید برنامه هایی برای شرایط کنونی منطقه و تلاش برای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از حقوق ایران در برابر نقض برجام ارسال نامه اعتراضی به سازمان ملل است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در شرایط کنونی فضا و شرایط جدیدی برای گسترش روابط ایران و ازبکستان ایجاد شده و ما نیز باید از این فرصت ها و ظرفیت ها استفاده کنیم و دستگاه ها از جمله ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با تاکید براینکه راهی جز ادامه طرح تحول سلامت وجود ندارد، گفت : برای اجرای طرح تحول سلامت درسال آینده 4800 میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها درنظر گرفته شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۶    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تنظیم فرایندصادراتی رمز صادرات بهینه مرغ درکشور به شمارمی آید ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنگه هرمز یک آبراه بین المللی است، گفت: موقعیت استراتژیک تنگه هرمز با لوله گذاری امارات مخدوش نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است توجه به ا حزاب در لایحه برنامه ششم توسعه کشور می تواند تا حدود زیادی ساختار اداره امور کشور را اصلاح کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۸    
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه ادعای سعودی ها درباره محاکمه تعدادی از افراد در عربستان با اتهام جاسوسی برای ایران بی پایه و اساس است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه ایمنی سازی در بسیاری از سالنهای سینمایی و سالنهای تئاتر کشور در نظر گرفته نشده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۵    
عضو مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما از بدهی 1300 میلیارد تومانی این سازمان به سازندگان برنامه های تلویزیونی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۴    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس،با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو به بهانه گرانی ارز مبنای اقتصادی ندارد،گفت:گرانی ارز در مدت زمان کوتاه برخرید قطعات خودرو تاثیری نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۳    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس معتقد است اگر رؤسای جمهور به پشتوانه یک حزب وارد عمل شوند در برهه های بحرانی و سرنوشت ساز می توانند از پس مشکلات با حمایت حزب خود به راحتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در بند های پایانی برجام ساز و کار حل اختلاف و نقض برجام پیش بینی شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۸    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برای پیگیری علت اجرایی نشدن قانون تسهیل ازدواج مکاتباتی با رئیس جمهور داشتیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۳    
رییس کمیته فرهنگی، هنری و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از خدمات موردی در بحث بیمه تکمیلی هنرمندان پیشکسوت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در این زمینه ساز و کار مشخصی را تعریف کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پارادوکس های رفتاری ترکیه در سایه تنش های اجتماعی این کشور منجر به سقوط اقتصادی ترکیه شده است که با گذشت زمان نیز تبعات آن افزایش خواهد یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۲    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس معتقد است تهیه اطلس سیاسی باعث شناسایی مناطقی می شود که مهاجرت بیشتری از آنها صورت می گیرد و می توان برای پیشگیری این مهاجرت ها برنامه ریزی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم جلوگیری از فعالیت قمارخانه های اینترنتی و سایت های شرط بندی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۵    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی کشور در مجلس معتقد است نگارش اطلس سیاسی به صورت کتبی نیاز نیست و به صورت شفاهی وجود دارد و کفایت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی گفت: بر طبق همان قوانینی که هیئت نظارت کشوری تشکیل می شود، در استان ها، شهرستان ها و بخش های هیئت اجرائی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تشکیل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۸    
نایب رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با تاکید بر لزوم اصلاح نگاه اقتصادی به باغات، گفت: تدوین طرح مشترک صیانت از باغات از سوی کمیسیون شوراها و عمران برای حفظ باغات پایتخت ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۶    
عضوکمیسیون عمران مجلس،گفت: اخذ مالیات از خانه های خالی می تواند تورم ناشی از گرانی مسکن را مهار کرده و عرضه آن را افزایش دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تقویت صنایع دستی به معنای کمک به تحقق اهداف گردشگری در افق 1404 است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۸    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس معتقد است احزاب می توانند در راستای توسعه سیاسی حرکت کنند لذا با تقویت آنها در لایحه برنامه ششم توسعه کشور باید نیازها را برطرف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۹    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر ضرورت کاهش عناوین مجرمانه، گفت: قضات می توانند از اهرم هایی که قانون در اختیار آنها گذاشته برای تسهیل مجازات زنان استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۰    
وزیرنفت با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین در بودجه سال 96 پیش بینی نشده است، گفت: وزارت نفت تاکنون هیچ تصمیمی برای افزایش سوخت در سال 96 اتخاذ نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۶    
نماینده مردم نائین در مجلس با بیان اینکه باید با بده بستان تورگردان ها با فروشگاه های خاص صنایع دستی به منظور دریافت پورسانت مقابله کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گسترش مناسبات اقتصادی با ترکیه که اردوغان آن را این روزها دنبال می کند باتوجه به دیپلماسی سینوسی اردوغان نیازمند ضمانت هایی از جانب آنها است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۶    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس،گفت: قرارگرفتن لبنیات و پروتئین برسر سفره تمام طبقات جامعه عاملی برای پیشگیری از بیماری ها در جامعه به شمارمی آید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنگه هرمز یک تنگه بین المللی است، افزود: بسیاری از کشورها در نقل و انتقالا ت و ترانزیت خود به این تنگه نیازمند هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است ایران برای بیان بدعهدی آمریکا درخواست جلسه فوق العاده در شورای امنیت داشته باشد گفت: نامه اعتراضی به سازمان ملل حرکت دیپلماتیک است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: با توجه به شکست های پی در پی عربستان در یمن و بروز وضعیت نامناسب اقتصادی به علت اتخاذ تصمیمات اشتباه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۶    
وزیر جهاد کشاورزی با مثبت ارزیابی کردن ممنوعیت بهره برداری از جنگل ها به مدت 10 سال، گفت: برای توقف بهره برداری از جنگل های شمال کشور زمانی در دستور ابلاغی مشخص نکرده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۸    
آمریکا با تمدید تحریم های ایران نشان دادند که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست، چرا که با تکرار بدعهدی ها و نقض برجام پایان این توافق در هاله ای از ابهام است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۷    
همه در تعقیب قاتل یاسرعرفات در میان رهبران فلسطینی هستند غافل از آن که تل آویو دستور قتل او را صادر کرده بود و امروز تشکیلات خودگردان فلسطینی با بحران تصفیه داخلی مواجه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۹    
وزیراقتصاد و امور دارایی درخصوص افزایش قیمت دلار گفت: نوسانات نرخ ارز در روزهای اخیر موقتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است بودجه ناکافی و روی کاغذمانده در بخش علم و پژوهش باعت شد ایران نتواند به رتبه اول علمی منطقه دست یابد و برخی کشورها در این 2 ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۲    
افزایش قیمت خودرو به بهانه گرانی ارز این سوال را در اذهان ایجاد کرده که مگر چه زمانی از نوسانات و گرانی ارز گذشته که به این سرعت در بازار خودرو تاثیر بگذارد و سبب گرانی خودروها شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت معتقدند انتخاب روسای بنیاد شهید از جامعه هدف هر چند موجب رضایت جامعه ایثارگران می شود اما عملیاتی نیست لذا پیشنهاداتی چون تبدیل بنیاد به وزارتخانه یا تشکیل هیات امنای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر موفق نبودن اجرای برجام گفت: اجرای برجام گشایشی در اوضاع اقتصادی مردم نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۴    
صاحب نظران اعتقاد دارند عرصه گردشگری حلال نیازمند تبیین سیاست های اجرایی و استانداردسازی زیرساخت ها است زیرا هم اکنون سهم کشورمان از اقتصاد گردشگری حلال قابل قبول نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۱    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تبدیل واحد پولی کشور از ریال به تومان اقدام قابل قبولی است،گفت: واکنش بازار ارز به حذف صفر از پول ملی مقطعی است.