پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۰May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 29 آذر 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 آذر 1395 خانه ملت 2 آذر 1395 خانه ملت 3 آذر 1395 خانه ملت 4 آذر 1395 خانه ملت 5 آذر 1395 خانه ملت 6 آذر 1395 خانه ملت 7 آذر 1395 خانه ملت 8 آذر 1395 خانه ملت 9 آذر 1395 خانه ملت 10 آذر 1395 خانه ملت 11 آذر 1395 خانه ملت 12 آذر 1395 خانه ملت 13 آذر 1395 خانه ملت 14 آذر 1395 خانه ملت 15 آذر 1395 خانه ملت 16 آذر 1395 خانه ملت 17 آذر 1395 خانه ملت 18 آذر 1395 خانه ملت 19 آذر 1395 خانه ملت 20 آذر 1395 خانه ملت 21 آذر 1395 خانه ملت 22 آذر 1395 خانه ملت 23 آذر 1395 خانه ملت 24 آذر 1395 خانه ملت 25 آذر 1395 خانه ملت 26 آذر 1395 خانه ملت 27 آذر 1395 خانه ملت 28 آذر 1395 خانه ملت 29 آذر 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سخنان ظریف در جلسه این کمیسیون گفت: عدم اجرای قانون ایسا جز توافقات مذاکره بود، از این رو تصویب آن نقض برجام اعلام شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۸    
نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه، 29 آذرماه با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و معاونین ایشان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۲۹    
نمایندگان مردم درخانه ملت،سهم روستاها و مناطق عشایری از منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص برگزاری نشست علنی و کمیسیون های تخصصی در روز سه شنبه 30 آذر ماه توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه باید براساس برنامه ششم توسعه مصوب شود،گفت:زمان جلسه علنی امروز بیش از 8 ساعت جلسه طول نکشیده و این موضوع خلاف آیین نامه نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۵    
فیلیپیو پاترونی گریفی، معاون شورای حکومتی ایتالیا در تهران امروز دوشنبه 29 آذرماه با الهیار ملکشاهی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۵    
ایان بیگز سفیر استرالیا در تهران عصر دوشنبه (29 آذر ماه) با محمود صادقی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمههوری اسلامی ایران و استرالیا دیدار و گفتگو کرد
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۵۴    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و استرالیا با ابراز تاسف از برخورد دوگانه غرب با گروه های تروریسم خاطرنشان کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۸    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نوبت سوم جلسه علنی را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۵    
در دیدار معاون شورای حکومتی ایتالیا با رئیس کمیسیون حقوقی مجلس بر وجود اشتراکات فراوان در سیستم قضایی ایران و ایتالیا تاکید و از سفر رئیس مجلس ایتالیا برای دیدار با دکتر لاریجانی در ماه ژانویه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قانون ارزش افزوده نیاز به اصلاح دارد،گفت: بهتر است ماده6 لایحه برنامه ششم برای تمدید این قانون به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۰    
اولین اطلاعیه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان مرکزی صادر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۷    
نماینده مردم ارومیه در مجلس از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد که حق الزحمه حق التدریسان آموزش و پرورش را پرداخت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۱۲    
نشست نوبت سوم صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جهان اسلام در مورد فلسطین موضع مشترک دارند و مسأله فلسطین موضوع محوری و مهم جهان اسلام است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۸    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عصر امروز دوشنبه 29 آذر با سفرای کشورهای عربی دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۲    
نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه28 آذرماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست دکترعلی لاریجانی با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح را مکلف به اجرای مدیریت بهره وری در مجموعه خود کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی نوبت عصر امروز را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است از آنجایی که ناجا وظیفه تأمین امنیت کشور را برعهده دارد لازم است به لحاظ مالی نیز در مضیقه نبوده و دغدغه مند نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به آمانو گفته شود اگر نمی تواند نقض برجام در آمریکا را برطرف کند، ایران می تواند اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۲    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی معتقد است توجه مکان محورانه به سواحل اروند در برنامه ششم توسعه،سبب جبران عقب ماندگی های خرمشهر و آبادان می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: متاسفانه بودجه شرکت های دولتی رشد پیدا کرده است که این خلاف قوانین واگذاری است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۳    
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات شفاهی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۲    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: درشرایط کنونی قرارداد بوئینگ تنها یک قرارداد بر روی کاغذ است و تا زمانی که آمریکایی بخشی از آن را عملیاتی نکرده و دو یا سه فروند از هواپیماها را تحویل ندهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۲    
نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: اگر لایحه به همین شکل تصویب شود، صد در صد بعدا نیاز به متمم خواهیم داشت؛ چون آنچه را که در حال حاضر در تامین اعتبارات و منابع آن مشکل داریم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۱    
نمایشگاه عکس "دریچه ای به نقش" شامل گزیده ای از آثار نقاشی موزه مجلس شورای اسلامی در ایستگاه های مترو تهران برپا است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امسال براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، 30 درصد از منابع فروش نفت باید به حساب صندوق توسعه ملی واریز شود که دولت 20 درصد پیش بینی کرده که با ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی می خواهد در مزایده ای بندر شهید رجایی را واگذار کند که لازم است وزارت راه برای جلوگیری از رانت بر این امر نظارت داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با اشاره به آینده مبهم اجرای قرارداد بوئینگ، تأکید کردند که توافق هسته ای نشان داد که نمی توان به هیچ وجه به آمریکایی ها اعتماد کرد و به نظر میرسد که برخی مسئولان از این ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت،دولت را مجاز به تأمین مالی خارجی طرح های اقتصادی بخش غیردولتی با تضامین لازم کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس،گفت:اقدام خاصی وزارت نیرو برای جلوگیری از چشمه خواری در دهنار دماوند انجام نداده است البته مسئول کشاورزی منطقه توانسته از بخشی آن جلوگیری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت با کاهش نرخ سود تسهیلات و سپرده های بانکی در برنامه ششم توسعه موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۷    
نماینده مردم میاندوآب،شاهین دژ و میاندوآب درمجلس شورای اسلامی گفت:یکی از علل پیشرفت و توسعه توجه به مباحث ساختاری است و حرمت قانون همواره باید حفظ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۵    
اینستا ملت مجموعه ای از تصاویر و نوشته های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی اینستاگرام ایشان است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۱    
مجمع نمایندگان استان گلستان در بیانیه ای از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به این استان تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۴    
نماینده مردم نهاوند درمجلس گفت:جاده نهاوند- آورزمان و همچنین چهارخطه نهاوند به فیروزان به طول 12 کیلومتر سال های سال است که به حالت نیمه کاره و تعطیل رها شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت در بیانیه ای به رئیس جمهور از وزارت علوم به دلیل تنزل جایگاه و عنوان مجتمع های آموزش عالی و دانشکده ها و دانشگاههای در لایحه بودجه 96 انتقاد کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۵    
با اقدام به موقع رسانه ها، نمایندگان مجلس و مسئولان دیگر، ویلای تاریخی نمازی از تخریب و تبدیل شدن به هتل 20 طبقه جان سالم به در بُرد اما معلوم نیست با توجه به قوانین موجود چه سرنوشتی در انتظار بناهای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در جمع خبرنگاران گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه نسخه دارویی الکترونیکی میزان مصرف و تجویز دارو را کنترل می کند، گفت: بدون شک اجرایی شدن آن نیازمند فراهم سازی زیرساخت ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه متاسفانه اکنون افراد کم سواد دارای مهارت از فوق لیسانس های بی مهارت، کارایی بیشتری در جامعه دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۵    
نماینده مردم قائمشهر،جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی خواستار تکمیل هرچه سریع تر پروژه پارک علم و فناوری مازندران از سوی وزارت علوم شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۳    
نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی از عملکرد صدا و سیما نسبت به پوشش نادرست گزارش کمیسیون عمران انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۰    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس دهم، از توریع ناعادلانه اعتبارات ملی در کشور انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام روز گذشته در حمله به اتوبوس های هلال احمر و صلیب سرخ جنایت جنگی است اما کشورهای مدعی در مقابل این اقدام سکوت کردند که این یک رسوایی جدید برای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محمدجواد ظریف باید پیگیر حقوقی نقض برجام در عرصه بین الملل باشد، نامه نگاری کفایت نمی کند لازم است تقاضای جلسه اضطراری با اعضای گروه 1+5 داده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، از مصوبه مجلس در کمیسیون تلفیق برنامه ششم برای افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هر سال به میزان 10 درصد خبر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۳    
پنجمین همایش ملی نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری امروز دوشنبه 29 آذرماه با حضور و سخنرانی دکتر لاریجانی در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درتشریح جزئیات بررسی لایحه برنامه ششم توسعه درصحن علنی تاکید کرد که بررسی این لایحه حداقل یک ماه زمان می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۰    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: یکی از مهم ترین آثار حضور ایران در سازمان های بین المللی، صدور تفکر انقلاب اسلامی به کشورها است و این مسئله می تواند از زبان ایران به کشورهای دیگر صادر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۶    
نشست نوبت عصر صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مخالفت با کاهش تصدی گری وزارت بهداشت، گفت: سلامت مردم را نمی توان به بخش خصوصی واگذار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۴    
نمایندگان مجلس امروز با حضور در پنجمین همایش ملی نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری، از این برنامه استقبال کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۶    
درپنجمین همایش ملی نقش پژوهش درفرآیند قانونگذاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی از پژوهشگران و پژوهش های برتر صورت گرفته در سال 95 تقدیر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۳    
موافقان و مخالفان اخذ گواهینامه های تخصصی و مهارتی برای کسب مشاغل مختلف در جامعه به ارائه نظرات خود در صحن علنی مجلس پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۵    
امروز دوشنبه 29 آذرماه ادامه بررسی کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در دستورکار نشست علنی مجلس قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۳    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره جابه جایی ساعت برگزاری جلسات کمیسیون های تخصصی با توجه به مراسم شب یلدا توضیح داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۷    
نماینده مردم شوش دانیال با بیان این که تشکیل دولت لبنان شکست بزرگ توطئه های سعودی علیه دمشق است ، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی نوبت صبح امروز نهاد قانونگذاری را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت،ارائه آموزش های مهارتی، تخصصی، فنی و حرفه ای در راستای افزایش مهارت و تخصص نیروی کار به ویژه فارغ التحصیلان دبیرستان، هنرستان و دانشگاهیان را در نظر گرفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم مواد غذایی و کالاهای اساسی کشور گرفتار روند تراریختگی شود، گفت: محصولات تراریخته یک خطر جدی برای تغذیه کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۸    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایطی که آمریکا نقض برجام را شکل می دهد وزارت امور خارجه با هدف منزوی کردن آمریکا با اعضای گروه 1+5 مذاکرات دو جانبه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی به مرکز پژوهش های مجلس پیشنهاد داد حداقل هر 6 ماه یک بار گزارشی از وضعیت اقتصادی جامعه به نمایندگان ارائه دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۷    
رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه در حوزه قانونگذاری با پیچیدگی هایی روبرو هستیم که این معضل فقط خاص ایران نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۵    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود با عوامل دانشگاه رازی که مسئولیت برگزاری جلسه شعر خوانی را بر عهده داشته اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۴    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای سد آناهیتا در جلسه ای که با حاج رسولی ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب برگزار کردم اسنادی را به اینجانب نشان داد که حاکی از این است که ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کارشکنی تروریست ها در خروج مردم از مناطق جنگی گفت: آنچه که در جریان حمله به اتوبوس های سبز هلال احمر صورت گرفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۹    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تشکیل هیئات استانی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور ظریف وزیر خارجه برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۸    
رییس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه نظارت های سختگیرانه با هدف بهره مندی از بیمه کارگران ساختمانی را غیرقانونی خواند و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۳    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه درصد نهایی شدن و عملیاتی شدن قرارداد خرید هواپیما از بوئینگ بسیار کم است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۷    
معاون قوانین مجلس می گوید مجلس اول بیشترین و مجلس پنجم کمترین فعالیت را از لحاظ تعداد جلسات علنی داشته؛ ضمن آنکه مجلس ششم با 398 قانون بیشترین مصوبه را در طول فعالیت یک دوره مجلس داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۸    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می دانم با توجه به بررسی برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس، لایحه جامع نظام انتخابات به این دوره برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۵    
نایب رئیس مجلس با تاکید بر لزوم وجود نگاه هدفمند و سیستماتیک در مرکز پژوهش ها برای قانونگذاری گفت: شاخص های علمی که در اختیار مراکز تحقیقاتی است باید برای تصویب قوانین در اختیار نمایندگان مجلس قرار ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۸    
استاندار تهران با بیان اینکه از آبیاری نزدیک به 97 درصد مزارع حاشیه تهران با فاضلاب جلوگیری شده است، گفت: هم اکنون هیچ مشکلی به لحاظ کیفیت و تامین آب در تهران وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی شورای نگهبان معتقد است تصویب قوانین براساس فضای سیاسی کشور و احساسات حاکم بر آن، عموماً هدف مشخصی را دنبال نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت بر این باورند که طرح تحول سلامت طرح نظام بوده و بارها مورد تاکید و تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است لذا بر این باورند که عقبگرد از آن غیرممکن بوده و باید با رفع نواقص ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۴    
نمایندگان با جذب 30 میلیارد دلار تأمین مالی منابع خارجی برای دستیابی به رشد 8 درصدی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی جداول احکام برنامه ششم را برای بررسی و تفکیک به کمیسیون مربوطه ارجاع داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مطالبه گران و پیگیر اصلی کاهش آسیب های اجتماعی هستند بیکاری را منشا اصلی آسیب های اجتماعی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۶    
نمایندگان در خانه ملت اهداف کمی کلان و بخش های اقتصادی را برای دستیابی به رشد اقتصادی سالانه 8 درصد و ضریب جینی 34 صدم درصد مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۱    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس معتقد است باید تأثیر کارشکنی های آمریکا بر درآمدهای ارزی ایران مشخص و در فرآیند تصویب لایحه بودجه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۶    
نمایندگان مردم در مجلس با اشاره به عقد قرارداد خرید 10 فروند کشتی از کره جنوبی به دلایل موافقت یا مخالفت خود با این قرارداد پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۵    
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه 75 هزار کلاس درس تا پایان سال آینده مجهز به سیستم استاندارد حرارت مرکزی می شوند، تصریح کرد: در این زمینه هیچ مشکلی برای تامین اعتبار وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۴    
نمایندگان مردم در مجلس مسائل محوری برنامه ششم را مصوب کرده و طبق آن دولت موظف شد طرح ها و پروژه های مرتبط با آنها را در بودجه سالانه اعمال کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمک جمهوری اسلامی به دولت های عراق و سوریه برای مبارزه با تروریسم بنا به تقاضای آنها بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از ارجاع تبصره های مرتبط با مسائل اجتماعی لایحه بودجه 96 به کمیته های تخصصی این کمیسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه عقبگرد در طرح تحول سلامت معضلات درمان را دوچندان می کند، گفت: با اجرایی شدن این طرح هزینه های درمان به طور چشمگیری کاهش یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مصوبه اخیر مجلس درباره حذف سهمیه دانشگاهی خانواده های ایثارگران و شهدا از لایحه احکام دائمی برنامه ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این وزارتخانه به عنوان ستاد فرهنگی دولت، کشور و نظام جمهوری اسلامی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش در مورد توافق ایران با FATF با حضور سیف در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۸:۵۷    
عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با تاکید بر اینکه تنها فقها می توانند نسبت به اصلاح سن ازدواج دختران اقدام کنند، گفت: نگاه ها به اصلاح سن ازدواج دختران موضوعی فقهی است بنابراین فقها باید ورود کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۶    
سخنگوی دولت با بیان اینکه براساس سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری توسعه سواحل مکران از اولویت ها است، گفت: رسیدگی به سواحل دیگر کشور نیز انجام خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی از وقایعی که درمجامع اخیر برخی بانکها رخ داده انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۸:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با انتقاد از تعلل بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج، گفت:در قانون بودجه 95 منابع لازم برای پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی ازدواج درنظرگرفته شده و بهانه تراشی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۲    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مخالفت با کاهش یارانه دارو در لایحه بودجه 96، از اختصاص مالیات کالاهای آسیب رسان همچون سیگار به صندوق فولاد انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۰    
نشست نوبت صبح صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.