سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
دفتر رییس دفتر رییس جمهور اعلام کرد: روز گذشته نقل قولی از رییس دفتر رییس جمهوری در برخی رسانه ها مبنی براینکه ما حساب آقای علی لاریجانی را از مجلس جدا می دانیم منتشر شد که این نقل قول تقطیع و تحریف ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۲    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: جانمایی مناسب پایانه های مسافربری ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۱    
لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:هفته دولت می تواند زمینه ساز ایجاد امید و اعتماد مردم نسبت به مسئولان و دولتمردان باشد، بر همین اساس شهرداری ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۸    
رییس شورای استان تهران در مورد احضار 8 نفر از اعضای شوراهای شهر در این استان گفت: یک نفر از نسیم شهر، یک نفر از رباط کریم، دو نفر از احمدآباد مستوفی و یک نفر از پاکدشت احضار شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۰    
توقیف محموله تخمه های قاچاق در نائین، دو کشته و مجروح در واژگونی سواری سایپا، دستگیری سارقان اماکن خصوصی در اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۰    
وزیر دفاع در مراسم رونمایی از موشک فاتح گفت: با داشتن صنایع دفاعی به روز، هوشمند و قدرتمند است که می توانیم از صلح محافظت کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۸    
اگر بخواهید از شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) تا پل وحید حرکت کرده تا به مقصد برسید، بد نیست بدانید که دوسوم مسیر را در ترافیک سپری خواهید کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۹    
نخستین جشنواره قصه گویی شهرستان نجف آباد در سه بخش آزاد، آیینی سنتی و قصص قرآنی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۳    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای نسبت به حوادث رخ داده در سه مسابقه لیگ برتر واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۵    
نمایشگاه دیوار به دیوار یه قصه 25 و 26 مردادماه در خانه کودک بوستان سعدی اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۷    
ایران کشور حادثه خیزی است به صورتی که از 40 حادثه ثبت شده در جهان 33 مورد از این حوادث را در کشور شاهد بوده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۷    
رییس کمیسیون معماری و شهر سازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: می توان با همکاری و تعامل مردم باغات را حفظ کرد تا سرمایه مردم و کشور از بین نرود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۰    
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پس از صحبت های آذری و تابش مشخص می شود که به چه صورت هواداران در ورزشگاه مستقر می شوند و هواداران هر تیم چند درصد از ظرفیت صندلی های ورزشگاه فولادشهر را در اختیار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۰    
معاون حوزه بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در حال حاضر به صورت میانگین ماهانه 5000 نفر ازخدمات توانبخشی هلال احمر اصفهان استفاده می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه حوادث مناطق کویری در استان اصفهان کنترل شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۹    
رییس قوه قضاییه، از آغاز روند جدید رسیدگی به پرونده اخلالگران اقتصادی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۵    
رئیس دپارتمان آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان از برگزاری دوره دانش افزایی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اصفهان در شهریورماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۷    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی به نامه رییس قوه قضاییه به رهبر انقلاب برای اقدامات ویژه در برخورد با اخلالگران اقتصادی واکنش نشان داد و گفت که نباید به هر بهانه ای متوسل به حکم حکومتی شویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۸    
شرکت گوگل به تازگی ویژگی جدیدی به برنامه دستیار گوگل اضافه کرده است که قابلیت پخش جدیدترین اخبار روز جهان را برای کاربران فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۸    
مسابقات تنیس آزاد آقایان 1500 امتیازی ++A(اِی پلاس پلاس) از 24 مردادماه در آکادمی تنیس آپادانا آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، کاهش ارزش پول ملی را از مشکلات کنونی اقتصاد کشور دانستند و گفتند: در قضیه ارز و سکه بر اثر برخی بی تدبیری و بی توجهی ارز کشور در اختیار سوءاستفاده کنندگان قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۰    
هویت شهری انعکاسی از سنن مردم محلی، فرهنگ و آرمان آنها و نشان دهندۀ نیازها، موفقیت ها، شکست ها و آیندۀ آن مردم و درکی از شهر است که به واسطۀ حس ایجاد می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۸    
رییس کمیسیون امور اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید دبیرخانه ای برای ساماندهی سرانه ها در اصفهان راه اندازی شود تا از تصمیم گیری های جزیره ای در حوزه توزیع سرانه ها از بین برود و تمام خدمات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۳    
به مناسبت گرامیداشت اولین سالروز شهادت شهید محسن حججی بزرگترین سردیس کشور به ارتفاع شش متر در محل یادمان شهدا نجف آباد نصب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۲    
رییس پلیس موادمخدر استان اصفهان از کشف بیش از 1400 کیلو موادمخدر سنتی در طرح عملیات مرصاد 10 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۶    
سرپرست تیم سپاهان گفت: در هر پستی سرمربی تیم بازیکنی احتیاج داشته باشد باشگاه برای جذب وی اقدام خواهد کرد اما در حال حاضر، بازیکنی مد نظر باشگاه سپاهان نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۳    
با رای مثبت اعضای کمیته منتخب تائید صلاحیت روسای دانشگاه ها، 5 نفر از روسای دانشگاه های کشور انتخاب شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۰    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: مناسب سازی معابر و بوستان های منطقه برای تردد آسان معلولان و جانبازان در دستور کار قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۹    
در هفته سوم لیگ برتر، استقلال تهران قاطع ترین پیروزی هفتته برا بدست آورد تا شاگردان شفر بیشترین سهم را در ترین های هفته داشته باشند
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۵    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: برای تامین داروی بیماران خاص در استان اصفهان با مشکل مواجه نیستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۳    
در فصل زمستان که طبیعت به خواب رفته تا در بهاری دیگر شادابی را تقدیم انسان ها کند، قابله به خانه آنها آمد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۷    
لنجان-شهردار چمگردان گفت: سه راهی قایقرانی یکی از نقاط حادثه خیز در شهر چمگردان و همچنین شهر زاینده رود بوده و متاسفانه آبستن تصادفات مرگبار زیادی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۵    
نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت شهرضا حذف یارانه صنایع را یکی از عوامل موثر در کاهش تولید دانست و گفت: در صورتی که این یارانه به صنایع ایران پرداخت شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۵    
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه برخورد با قاچاق کالا در مبادی ورودی صورت می گیرد، گفت: چنانچه این کالاها به بازار وارد شود ما برخوردی نخواهیم داشت و در این زمینه توصیه ای نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، کاهش ارزش پول ملی را از مشکلات کنونی اقتصاد کشور دانستند و گفتند: در قضیه ارز و سکه بر اثر برخی بی تدبیری و بی توجهی ارز کشور در اختیار سوءاستفاده کنندگان قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۷    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مبلغ نهایی اتمام پروژه مسکن مهر را 11 میلیارد و 800 میلیون تومان برآورد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۲    
فیلم های پویانمایی رقابتی بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۰    
مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: در راستای توسعه و ترویج آموزش صنایع دستی و گسترش فرهنگ خلاقیت و نوآوری در بین نوجوانان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۹    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کشفیات سلاح گرم در استان اصفهان دو برابر سال گذشته بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۶    
شهرضا - فرمانده انتظامی شهرضا با اشاره به استقرار شهرستان شهرضا در محور مواصلاتی شمال – جنوب کشور، از افزایش 52 درصدی و کشف بیش از 123 میلیارد ریال کالای قاچاق، در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: "خانه هلال" با محوریت آموزش مدیریت بحران و امداد و نجات به خبرنگاران در اصفهان راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 120 خانوار ساکن در برج زاینده رود باید طی نامه ای به سازمان آتش نشانی ناایمن بودن ساختمان را گزارش دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر خارجه در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۲    
شهرضا- فرماندار شهرضا از اعلام عزای عمومی در این شهرستان، به مناسبت درگذشت آیت الله اسماعیل پور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۰    
"کوران" تازه ترین اثر "امید نیاز" رکورد فروش در تالار هنر را از آن خود کرد. کوران بر اساس نمایشنامه ای به همین نام ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۶    
دومین شماره شهرگاه ؛ نشریه الکترونیکی تخصصی مدیریت شهری منتشر شد. شماره مردادماه شهرگاه نگاه ویژه ای به موضوعات اقتصاد شهری دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۵    
سرمربی تیم هندبال ساحلی اصفهان با بیان اینکه فرصت کمی برای آماده سازی تیم داشتیم، گفت: از تجربه های اندوخته از مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان استفاده کردیم و جام قهرمانی را از آن خود کردیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۹    
تعداد تاکسی های فرودگاه زیاد است، هر راننده باید پنج تا شش ساعت برای سوارکردن مسافر منتظر بماند تا نوبت اش برسد، اگر بر فرض روزی 100 هزار تومان هم درآمد داشته باشیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۷    
برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در حوزه سلامت، ورزش و تغذیه و آرایشی، بهداشتی و پوست و مو ، پل شهرستان اصفهان را به پاتوق جوانان تبدیل خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، کاهش ارزش پول ملی را از مشکلات کنونی اقتصاد کشور دانستند و گفتند: در قضیه ارز و سکه بر اثر برخی بی تدبیری و بی توجهی ارز کشور در اختیار سوءاستفاده کنندگان قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۱    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: در چهار ماه نخست امسال 16 طرح کنترل و نظارت در ایستگاه شهید امامی و بیش از 40 طرح نیز در محورهای مواصلاتی فرعی شهرستان اجرا شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۶    
"تفاوت قابل توجهی در زمینه هوش و استعداد بین چپ دست ها و راست دست ها وجود ندارد، اما چپ دست ها در کارهای خلاقانه، پرورش ایده های جدید توانایی بیشتری نسبت به راست دست ها دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۶    
سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان به آغازش نزدیک می شود و کودکان سوار بر اسب بالدار جشنواره در میدان جهانی نقش جهان به پرواز درمی آیند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۳    
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گفت: قصد داریم از طریق پایگاه های استعدادیابی که در رشته های مختلف راه اندازی کردیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۷    
یک متخصص مسائل ترکیه با اشاره به افزایش تنش بین آمریکا و ترکیه گفت: این تنش ها باعث تلاطم ارزی در بازار ترکیه شده و دولت رجب طیب اردوغان را به فکر نگاهی به متحدان جدید انداخته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰    
تیران- میزان رشد سفرهای داخلی در سال های گذشته نشان می دهد که هر چه قدر زیرساخت ها و بسترهای گردشگری در کشور بهبود یابد، به همان اندازه شاهد توسعه شهرها خواهیم بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: طی 24 ساعته گذشته در اثر وقوع تصادف رانندگی در محور نجف آباد شش سرنشین دچار آسیب دیدگی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۶    
وزیر دارایی روسیه گفت: دلار در تجارت بین الملل قابل اطمینان نیست و احتمالا در تجارت نفت دلار را کنار خواهیم گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۷    
آلبوم ابراهیم محسن چاوشی به تهیه کنندگی هادی حسینی هنوز مجوز نشر ندارد و این خواننده دیروز اقدام به انتشار تیزری با یکی از قطعات این آلبوم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۵    
وزیر ارتباطات از پاسخ ندادن به نامه ارسالی از سوی برخی وزرا و نمایندگان مجلس به قوه قضاییه در رابطه با رفع فیلتر توییتر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۵    
رییس اداره آموزش دوره اول ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بر اساس آمار وزارت آموزش و پرورش 815 دانش آموز در اصفهان بازمانده از تحصیل و بلاتکلیف هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۵    
این روزها خانه صفوی میزبان روستای "خرانق" شده و شگفتی ها و زیبایی های شهر یزد را در پایتخت فرهنگ و هنر به نمایش گذاشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۳    
روایت بنگاه داری در ایران امروز، مثنوی غم انگیزی است که هفتاد من کاغذ می خواهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۵    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با در اختیار داشتن مشخصات دانش آموزان، می توان کارت های شناسه دار با عکس دانش آموزان مخصوص حمل و نقل عمومی صادر و در اختیار آنها قرار داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۹    
شهر زوریخ که مهم ترین قطب اقتصادی سوییس به شمار می رود و گاه از آن به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور یاد می شود، یکی از امن ترین شهرهای جهان برای گردشگران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۳    
برخوار- فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: رسانه ها نقش مهمی را در انتقال اطلاعات و آرامش به جامعه ایفا می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۳    
یک استاد جغرافیای سیاسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: امضای رژیم حقوقی دریای خزر می تواند مقدمه ای برای همگرایی کشورهای ساحلی دریای مازندران باشد تا پنج کشور روابط سیاسی خود را تقویت و نقش کشورهای فرا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۳    
تیران-نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه مردم تیران و کرون در احداث بیمارستان مجهز در بی توجهی برخی از مسئولان باقی مانده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۵    
خورخه لوئیس بورخس گفته است که من همیشه تصور کرده ام که بهشت نوعی کتابخانه خواهد بود. حالا چند سالی است که فرزاد میرشکاری در گوشه ای از دیار کریمان، همان کرمان نام آشنا، برای کودکان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۷    
شهرضا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: ایران با استفاده از تمامی امکاناتی که در اختیار دارد، مانع ترانزیت مواد مخدر می شود که گواه چنین تلاشی، تقدیم چهار هزار شهید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۸    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: سامانه مدیریت شناسنامه معابر (pms) و سامانه مدیریت شناسنامه فنی پل های اصفهان (bms) راه اندازی می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این که خبر خوش هسته ای دارید؟ گفت: خبر خوش این است که خبر بد نداریم و برنامه ها در حال انجام است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۰    
یک استاد بیان و صدا گفت: هنگام صاف کردن صدا، تارهای صوتی به شدت به همدیگر برخورد کرده و باعث ایجاد خش در صدا و آسیب رسیدن به حنجره می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۰۰    
رییس موسسه مهد قرآن کریم اصفهان از گسترش مدارس قرآنی در مقطع متوسطه اول خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۷:۴۵    
سردبیر یک نشریه سینمایی، نبود نشاط در جامعه و تولید آثار تکراری را دلیل روی آوردن مردم به کمدی های مبتذل دانست و اکران آثار جهانی و کاهش ممیزی ها را راه حل شرایط فعلی توصیف کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۷:۳۰    
واشنگتن پست و نیویورکر در گزارش هایی به تحلیل سخنان ترامپ پرداخته اند و ضمن اعلام آمار ادعاهای نادرست و دروغ های او، شباهت شخصیت دونالد ترامپ و ریچارد نیکسون ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۷:۱۵    
رییس اتحادیه کتاب و لوازم التحریر اصفهان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید مشکلی برای تامین لوازم التحریر وجود ندارد و بیش از نیاز بازار اقلام مورد نیاز در واحد های صنفی موجود است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۷:۰۴    
کتاب ساختارشکنی در پژوهش اجتماعی؛ پارادایم جنسیتی با حضور جمعی از جامعه شناسان و فعالان اجتماعی حوزه جنسیت رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۵:۵۹    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به ضرورت طرح سؤال از رییس جمهور گفت: مهم تر از پاسخ به سوالات، شیوه پاسخ است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۱    
اسمش را همه شنیده ایم و چیز عجیبی هم نیست. خاصیت گند زدایی دارد. حتی توصیه شده قبل و بعد از غذا کمی میل کنید. نمک همان ماده معروفی که گفته می شود "هر چه بگندد نمکش می زنند" ...