پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۶    
نتایج مطالعات انجام شده توسط محققان نشان می دهد که یک داروی دیابت با نام متفورمین می تواند تولید پروتئین های سیتوکین را در بیماران مبتلا به کرونا کاهش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۲    
حواشی پیرامون اتهام میرسلیم به شهرداری زمان قالیباف، اختلافات در چند شورای شهر و حضور عضو شورا در جلسه کنکور دکتری، مهم ترین عناوین بسته خبری پارلمان شهری را تشکیل می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۶    
شهردار خوی از احداث کمربندی "شهید سلیمانی" در این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۷    
سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از ثبت دو اختراع در زمینه دستگاه های مهندسی پزشکی و توانبخشی با مشارکت این واحد دانشگاهی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۰    
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بالاتر از 43 دلار ایستاد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۰    
قلعه روستای شهراب از توابع دهستان سفلی بخش زواره به همت مالک آن مرمت و باز سازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۷    
شهردار قدس با بیان اینکه دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در سطح محیط اداری شهرداری قدس اجرا می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۸    
شهردار شهرکرد گفت: در راستای جمع آوری چادرها در پارک ها و جلوگیری از نصب مجدد آن ها ضروری است نیروی انتظامی حمایت بیشتری داشته باشد، چرا که در بحث حفظ سلامت مردم با هیچ کس تعارف نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۰    
مدیر آبفای شهرستان مبارکه گفت: در سال جاری با حفر چاه باغ ملک که آبدهی آن به 20 لیتر در ثانیه می رسد و اجرای چهار کیلومتر خط انتقال آب این چاه به مخزن هزار متر مکعبی زیباشهر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۲    
نمایشگاه عکس ایمنا با عنوان نگاه کن؛ با من بمان! دومین و سومین روز برپایی خود را با حضور شهروندان و علاقمندان به عکاسی در نگارخانه اصفهان سیتی سنتر سپری کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵    
تحرکات دیپلماسی تهران سرعت گرفته و جمهوری اسلامی به دنبال عبور از تحریم های ظالمانه آمریکا، این بار پنجره روابط خود را به سمت شرق جهان گشوده و انعقاد قرارداد 25 ساله با پکن و تمدید قرارداد 20 ساله با ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۸    
سفیر ایران در چین گفت: نگاه ایالات متحده به حقوق بین الملل و دیپلماسی نه تنها صلح و ثبات جهانی را تهدید می کند بلکه عواقب ناشی از این رفتار به ضرر خود آمریکا خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: بسیاری از فعالان نیز از هیئت نظارت بر نمایندگان مطالبه گر هستند و اعتقاد دارند در سال های گذشته ضعیف عمل کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان اینکه نباید اقدامات بانک ها منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، گفت: باید از واحدهای تولیدی دارای صلاحیت و اهلیت حمایت شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۷    
پرواز مسافربری هواپیمای ماهان به مقصد بیروت، اندکی پیش از فرود مورد تهاجم یک هواپیما جنگنده قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۲    
رئیس دفتر رئیس جمهوری نوشت: امضای سندهای جامع همکاری درازمدت با چین، روسیه، عراق و دیگر همسایگان مان در راستای تقویت اعتماد متقابل و دوستی دیرینه و تاریخی ملت ها ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۳    
ذوب آهن با شکست برابر فولاد، 25 امتیازی باقی ماند و به رده دوازدهم جدول رفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۷    
استقلال با تساوی یک بر یک مقابل نساجی، امتیازی شد و همچنان، در رده پنجم جدول حضور دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم معرفت و غیرت و ایثار را امروز در زمین پیاده کردند. برد را به طرفداران خوبمان که چند هفته از دست من زجر کشیدند تقدیم می کنم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۱    
سپاهان با پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت، 45 امتیازی شد و به رده دوم رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۷    
استقلال در شبی که بسیاری از مدعیان نتوانسته بودند نتیجه رضایت بخشی را کسب کنند، در خانه متوقف شد تا فرصت مناسبی را از دست داده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۵    
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:موقعیت های زیادی خلق کردیم اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده که در گل زنی به مسکل خوردیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۳    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۶    
دیدار تیم های سپاهان و نفت آبادان با پیروزی سپاهان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۳    
سهمیه آسیایی شهر خودرو با توقف در خانه برابر تراکتور به خطر افتاد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۱    
تراکتور با توقف برابر شهر خودرو در مشهد 45 امتیازی باقی ماند تا جایگاه دومی این تیم به خطر بیافتد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۲۸    
تاثیر بی نظیر کلم درمقابله با ویروس کرونا، خواص درمانی گردو، شکلات راز سلامتی قلب، چاقی اصلی ترین عامل بلوغ زودرس در کودکان و خوراکی های مفید برای تقویت ریه ها را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۸    
تیم های شهر خودرو و تراکتور پنجشنبه _2 مردادماه_ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در فضای مجازی با بیان این که اصحاب فرهنگ و هنر منتظرند ، تسریع مطالبات شاغلان عرصه های فرهنگی و هنری برای دریافت تسهیلات را خواستار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۳    
استقلال و نساجی از ساعتی پیش در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۴۷    
تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی به علت وجود ترافیک به کندی انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۸    
نیمه نخست دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان با برتری سپاهان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۲۳    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پیامی توئیتری، نسبت به تجویزهای غیر علمی و دکانی درمان کرونا هشدار داد و نوشت: 96 درصد از مبتلایان کرونا اعم از باعلامت و بی علامت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۵    
در این بسته خبری از توسعه فضای سبز شهرک شهید بهشتی و پردیس مشهد تا صرفه جویی 15 میلیارد ریالی شهرداری شیراز و بازدید از پروژه های عمرانی خدماتی شهر باغستان را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر بر اساس گزارش مرکز آمار ایران دو میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد که اگر صاحبان آنها این خانه ها را به پروژه اقدام ملی مسکن تحویل دهند تسهیلات و زمین مرغوب ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۷    
ترکیب تیم فوتبال شهر خودرو براتقابل با تیم فوتبال تراکتور اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۵    
ترکیب تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز برای مقابله با تیم فوتبال شهر خودرو مشهد اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۸    
11 مرد فرهاد مجیدی برای مصاف با نساجی مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۰    
ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با صنعت نفت آبادان مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۳    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، روابط ایران و چین را دارای قدمتی طولانی دانست و گفت: توافق ایران و چین، موضوعی غیرعادی و غیرطبیعی نیست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۳    
سخنگوی اورژانس استان اصفهان از فوت چهار تن در سانحه تصادف در گردنه پشته سمیرم خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با تاکید بر نقش اتحادیه اصناف بر توزیع ماسک در داروخانه ها، گفت: با داروخانه هایی که ماسک را با قیمت بالاتر از قیمت مصوب عرضه کنند، برخورد قانونی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۱    
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت: توسعه روابط اقتصادی تهران و باکو، هدف و اولویت اصلی ماموریت کاری من است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۵    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتشار پستی در حساب کاربری توییتری خود از پیگیری برای یافتن نشانی از کودک اهوازی حامی استقلال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۲    
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از معرفی شهرداری سلماس در آذربایجان غربی به هیئت تخلفات استان و برخورد قانونی با شهرداری گوراب زرمیخ در ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۳    
شهردار اسالم گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و پاکبانان شهر و نیز اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی 30 عدد سطل زباله مخصوص جمع آوری دستکش و ماسک در نقاط پرتردد شهر اسالم نصب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۷    
منچستر سیتی لازم دارد تا در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو تقریباً در تمامی پست ها بازیکنانی را جذب کند و به همین خاطر، بودجه سنگینی برای فصل آینده در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۱    
عضو شورای شهر همدان گفت: کوهستان الوند عرصه ساخت و سازهای فراوان و ایجاد معابر مختلف شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۱    
برنامه "عصرگاهی با هنرمندان" با حضور استاد محمد بطلانی، استاد مصطفی صداقت و استاد مسعود گلی و جمعی از هنرمندان اصفهانی در عمارت هنرمند برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۸    
برگزیدگان چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۶    
رئیس شورای اسلامی شهر گروگ گفت: عبدالحمید سعدینی با کسب پنج رای به عنوان شهردار جدید شهر بندر گروگ در شهرستان سیریک هرمزگان انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۶    
مدافع قرمزهای لیورپول با اظهار خوشحالی بابت قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر انگلستان، تأکید کرد که او و هم تیمی هایش شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده اند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۶    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از ناپایداری جوی در سطح استان خبر داد و گفت: احتمال بارش های خفیف در مناطق غربی اصفهان دور از انتظار نیست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۲    
مدیر اداره کل موزه ها، از آغاز فعالیت دوباره ی موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پنج شنبه - دوم مرداد - خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۶    
مهتاب کرامتی که به عنوان سفیر یونیسف در ایران فعال است، در صفحه شخصی خود، گزارشی از اقدامات جدید این سازمان منتشر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۸    
شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری در حال برنامه ریزی برای برگزاری سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۶    
سرمربی تیم ملی در نشستی با امیر قلعه نویی درباره مسائل مختلف لیگ برتر و تیم ملی حرف زدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۱    
معاون خدمات شهری شهردار اراک گفت: نتایج آزمایشات و معاینات طب کار در پرونده پزشکی هر شخص ضبط و ثبت شده و در واحد ایمنی و بهداشت حرفه ای شهرداری نگهداری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: علت شکست برجام، ادامه تحریم های ظالمانه آمریکا و عدم اجرای تعهدات E3 است و باید مسئولیت خطرات و عواقب را بپذیرند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۶    
مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان از احداث باغ کارگاه خاتم در منطقه 15 خبر داد و گفت: در سال های اخیر هنر خاتم کاری همانند سایر رشته های صنایع دستی با رکود و فراموشی مواجه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۷    
یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون، که به همراه همسرش، منوچهر هادی، به کرونا مبتلا شده بودند، در صفحه شخصی خود خبر بهبودی اش را منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون 21مرداد مهلت سرپرستی وزارت صمت پایان می یابدوامضاهای اقای مدرس خیابانی بعد از این غیر قانونی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۸    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور از تسویه ی بدهی دولت به تأمین اجتماعی پس از 14 سال خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۸    
رئیس جمهور گفت: در طول عمر 7 ساله دولت، بیش از 30 سال گذشته گلخانه تولید کرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۷    
تا کنون روش های مختلفی مانند تولید واکسن، قرنطینه بیماران و مصرف دارو باعث پایان رسیدن همه گیری های جهانی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۷    
رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت گفت: در بخش دولتی افرادی که علائم کرونا داشته باشند یا دچار بیماری زمینه ای و یا زن باردار باشند تست کرونا به صورت رایگان انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۸    
شهردار شیروان گفت: 32 هزار لیتر مواد برای ضدعفونی کردن تمامی معابر شهر شیروان به منظور رعایت نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا چهارشنبه شب استفاده شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۵    
پانصد و دوازدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۵    
نفت مسجد سلیمان فردا جمعه - 3 مرداد ماه - از ساعت 20 و 45 دقیقه در خانه از پرسپولیسی میزبانی خواهد کرد که شانس فراوانی برای قطعی کردن قهرمانی اش دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۳    
معماران اهل شنژن در جمهوری خلق چین آسمان خراشی بسیار غیر معمول و حیرت انگیز طراحی کرده اند که استفاده از سازه هایی چشم مانند در نمای بیرونی و زیبای منحصر به فرد آن باعث شگفتی همگان خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۰    
اگر چه نماگر بازار سرمایه در این هفته در برابر دو روز سبز شاهد سه روز قرمز بود اما رشد 3.3 درصدی حاصل تقابل خرس ها و گاوها در این مدت شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۸    
رئیس شورای شهر کیش گفت: کسانی که به موضوع واگذاری کیش به چینی ها دامن می زنند، به شعور و درک ایرانیان توهین می کنند و طرح چنین مساله ای منافع ملی را خدشه دار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۷    
مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: بررسی تطبیقی برنامه بازاریابی شهری در پنج شهرمنتخب به منظور استخراج نقشه راه به عنوان پروژه پژوهشی مساله محور حوزه بهره بردار مدیریت هماهنگی و ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۳    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مستاجرانی که تسهیلات 50 میلیونی را دریافت می کنند افزون بر اصل پول، سود آن را نیز باید به بانک ها بازگردانند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۰    
نخستین شهردار منطقه شهری نیشابور منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۸    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: اساس تشکیل پارلمان فعالیت حزب است. در کشورهای توسعه یافته که دموکراسی در آنها نهادینه شده ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که ارتش در مقابله با ویروس کرونا از همان اول روحیه آفندی داشته است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۲    
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش 87 درصدی مسافر در حوزه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی این شهر خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۳    
مطالعه جدید اثبات می کند که کروناویروس عامل بیماری کووید 19 از طریق پشه به انسان قابل انتقال نیست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۳    
گیاه شوید دارای خواص بی شماری مانند جلوگیری از بروز سرطان، کاهش کلسترول، تقویت استخوان ها و بهبود علائم افسردگی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۸    
قیمت طلا طی چند روز گذشته به شکل قابل توجهی افزایش یافته و در حال دستیابی به رکوردهای جدیدی است. در حال حاضر قیمت طلا در بالاترین میزان نه ساله خود قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۱    
رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: این اداره در جهت پایش آنلاین و تامین داده های لازم برای برنامه ریزی های کلان این شهر از سال 93 اقدام به تاسیس مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۹    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: تعداد 98 مبلمان شهری در سه طرح ال مستطیل و مربع شکل در محور میانی چهارباغ عباسی نصب شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: مسئولان شهرداری، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان قول داده اند که ورزشگاه را تجهیز کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۶    
از تحمل آزار و اذیت های اجتماعی در اردوگاه های پناهندگی گرفته تا بیگاری در مزارع و بر دوش کشیدن بار مسئولیت خانواده ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۶    
بر اساس اعلام سامانه "ماسک" در حال حاضر استان اصفهان در بحران شیوع کرونا دارای دو شهر با وضعیت سفید و 9 شهر با وضعیت زرد، 11 شهر با وضعیت نارنجی و دو شهر با وضعیت قرمز است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۶    
مصرف برخی از مواد خوراکی در شرایط استرس، زیان آور است؛ مواد غذایی که ممکن است در کوتاه مدت سبب افزایش انرژی شود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۸    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین ساعتی 100 در وضعیت سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۸    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با لنز دوربین عکاسان خبری، می توان دریافت که چه آسیب ها و اتفاقاتی در شهر رخ می دهد و برای رفع معضلات کنونی چه اقداماتی باید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۸    
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با بیان اینکه به نظر می رسد بخشی از مواد اولیه عرضه شده از سوی وزارت صمت از کانال هایی وارد بازار می شود که وزارت صمت باید بتواند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۳    
انجمن تاریخ شفاهی ایران بر این نظر است که برکناری ططری از جایی که به واقع درست در آن ایستاده بود، برای جامعه علمی و پژوهشگران یک خسران بزرگ است و مصداق حیف شدن سرمایه های فکری است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۱    
اعتراض برخی اصولگریان به انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور و اقدام جدید دولت برای کمک به مستاجران از مهمترین عناوین روزنامه های امروز _ پنجشنبه 2مردادماه_ است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۸    
نتایج بررسی های اخیر توسط محققان نشان می دهد که افراد مبتلا به علائم خفیف بیماری کرونا بر خلاف دیگران تا مدت ها درگیر اثرات این بیماری هستند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۶    
مینا جعفرزاده بازیگر تلویزیون و سینما امشب (دوم مردادماه) به برنامه دورهمی مهران مدیری می رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۶    
شنیده ها حاکی پیشنهاد نجومی الدحیل به مهدی ترابی است، پیشنهادی که پرسپولیس نیز در آن از سود خوبی برخوردار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۳    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای پنجم همواره رویکرد حمایتی در برابر رسانه ها و مطبوعات داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: هوشمندسازی از موضوعات با اهمیت در حوزه مدیریت شهری است و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهری در راستای دستیابی به شهر هوشمند است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۲    
گلکسی نوت 10 لایت که تنوع و خلاقیت دوباره سامسونگ را نشان می دهد، دارای ویژگی های حرفه ای بوده و نظر افراد زیادی را به سوی خود جذب کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۳    
رئیس اداره ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش اصفهان وضعیت ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی بر مبنای شرایط کنونی در محدوده محل سکونت و خارج از محدوده را مطابق ظرفیت مدارس تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۳    
پیاده راه سازی اکثر خیابان های لینتس، فرهنگی ترین شهر دنیا که در اتریش واقع شده است، تنها بخشی از اقدامات این کشور برای پویا و سالم نگه داشتن مردم و رونق دوباره اقتصاد آن در دوران کرونا محسوب می شود.
  • ۱