شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 2 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 3 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 4 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 5 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 6 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 7 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 8 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 9 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 10 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 11 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 12 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 13 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 14 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 15 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 16 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 17 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 18 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 19 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 20 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 21 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 22 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 23 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 24 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 25 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 26 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 27 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 28 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 29 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای 879 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۶    
چنگیر جلیلوند، دوبلور مطرح و پیشکسوت صدای ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۶    
معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: در راستای شیوه نامه های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی و استانی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۹    
مفتی مصر اعلام کرد جشن گرفتن ولنتاین حلال بوده و به شرط منضبط بودن افراد جزو امور مباح محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۸    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پایان آذرماه ظرفیت های خالی مسکن ملی شناسایی و برای آنها جایگزین انتخاب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در این شرایط ویژه از تمامی شهروندان انتظار داریم تا با تفکیک پسماندهای کرونایی و تحویل این زباله ها به خودروهای ویژه جمع آوری پسماندهای کرونایی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۸    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان درباره جزئیات مرحله دوم محدودیت های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی استان توضیح داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۵    
اختلافات جبهه اصولگرایان، احتمال حضور نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری، انگیزه سیاسی آمریکا برای احیای توافق هسته ای ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۶    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اقدام بانک مرکزی برای افزایش سقف سرمایه گذاری درصندوق های ثابت و سهامی گفت: این اقدام بازار سرمایه را از حالت رکودی که در دو سه ماه گذشته داشته ایم، خارج می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۱۴    
فرماندار گلوگاه گفت: ورودی های مازندران از گلستان و سمنان در محدوده این شهرستان از نخستین دقایق بامداد شنبه روی خودروهای غیربومی بسته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۵    
اعمال محدودیت های کرونایی از روز شنبه اول آذر همچنان با مجهولات و سوالات فراوانی همراه است که به منظور پرهیز از سردرگمی مردم و اصناف ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۶    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه ای خطاب به دکتر نمکی از سمت خود استعفا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۲    
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است استقلال بعد از دریافت گل اول با پنج دفاع مقابل فولاد خوزستان بازی کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۵    
وکیل رئیس جمهور آمریکا با بیان این ادعا که اعضای حزب دموکرات 2 میلیون رأی را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور سرقت کرده اند گفت که باید سر آنها را قطع کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۷    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز شنبه 1 آذر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی به بازدید وزیر خارجه آمریکا از سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۶    
بر اساس تعریف یونیسف، کودکان خیابانی به کودکانی اطلاق می شود که در شهرهای بزرگ برای ادامه بقای خود مجبور به کار یا زندگی هستند. برای دانلود اینفوگرافیک در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان مسئول فنی استقلال باخت این تیم را به عهده می گیرم و از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۱    
در این بسته خبری از تهیه طرح بازآفرینی فردیس تا رونمایی از المان ویژه نابینایان و روشندلان گرگانی و ثبت الکترونیکی درخواست های مردم قشم را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۲    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونا 30 آبان ماه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونا در سی ام آبان ماه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
مدیر اداره برق شهرستان بوئین میاندشت گفت: در مانور جهادی تعمیرات دو هزار و 700 متر از شبکه های فرسوده برق در شهرستان بوئین میاندشت بهسازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۱    
همزمان با تعطیلی دو هفته ای در برخی شهرها با وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، جدول پخش شبکه های سیما متناسب با قرنطینه خانگی مردم، تغییر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۳    
مربی تیم ماشین سازی گفت: به تیم هایی که 10 نفره می شوند و تشکیل لایه های دفاعی می دهند سخت می شود، ضربه زد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به بازیکنان خود خسته نباشید می گویم اما به تساوی قانع نیستم و در این بازی باید 3 امتیاز کامل را می گرفتیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
وزیر ورزش و جوانان به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور رییس جمهوری مبنی بر اعمال محدودیت ها، در این راستا اطلاعیه ای صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا 30 آبان ماه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۳    
بازی تیم های فولاد و استقلال صحنه های مشکوکی داشت که با دو کارشناس داوری صحنه های این بازی را بررسی می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
دو کارشناس داوری صحنه اخراج مدافع ذوب آهن را مورد بررسی قرار دادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۹    
فولاد خوزستان در یک بازی جذاب و دیدنی موفق شد با نتیجه دو بر یک شاگردان محمود فکری را شکست دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۲    
تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک یک به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۰    
ناظر دیدار روز گذشته سپاهان و آلومینیوم اراک ادعا خطیبی در خصوص تاییدش بر آفساید بودن گل را رد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت از برگزاری مجامع الکترونیک پنج شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در آینده نزدیک خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۳    
اولین روز از ماه قوس را بختِ اصفهان خواندند؛ امروز اصفهان میراث دارِ قرن های گذشته است. آنچه از دوران سلجوقیان و پس از آن ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۰    
مدیر مرکز پزشکی فوتبال ایران، گفت: پیش از هفته دوم لیگ برتر 705 آزمایش کرونا از بازیکنان و مربیان تیم های لیگ برتری اخذ شد که فقط آزمایش پنج بازیکن و سه عضو کادرفنی مثبت اعلام شد و این نفرات در ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۷    
در واکنش به بیانیه سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه در مورد ایران گفت: از سه کشور اروپایی انتظار می رود که به جای فرافکنی سیاسی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
نماینده ایران نزد آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: الحاق فوری و بدون قید و شرط رژیم اسرائیل به معاهده ان.پی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: با توجه به بخشنامه معاونت ریاست جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور تصمیمات جدید برای فعالیت کارکنان شهرداری اتخاذ شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
ترکیب دو تیم ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز برای بازی برابر هم اعلام شد
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، کارمزد خدمات بانکی از فردا اول آذر افزایش یافته و برای خدماتی مانند ساتنا و پایا که تا پیش از این رایگان بود، کارمزد دریافت خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان توسط محمود فکری به شرح زیر مشخص ش
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
رسانه های ارمنستان اعلام کردند که وزیر دفاع این کشور استعفا داده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه رعایت توصیه های بهداشتی شرکت در عملیات نجات بزرگ ملی است، گفت:امروز هر فردی که در عرصه تولید و امنیت غذایی مردم تلاش کند حتی اگر کارت عضویت بسیج نداشته باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۷    
رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر بندرعباس از برگزاری جلسه بحث و بررسی ابعاد تخریب آلونک خانواده ای در بندرعباس توسط ماموران شهرداری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹    
روز جهانی کودک 20 نوامبر است اما هر کشوری یک روز خاص را به عنوان روز کودک نامگذاری کرده و جشن می گیرد. این روز در ایران هر ساله 8 نوامبر و 16 مهرماه برگزار می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۵    
علی زند وکیلی به مناسبت چهلمین روز درگذشت محمدرضا شجریان آوازی خواند و آن را تقدیم به استاد آواز ایران کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه خبر تماس سید عباس عراقچی با تیم بایدن را ساختگی خواند و تاکید کرد: خبرسازی های زرد شیوه مرسوم برخی رسانه ها به ویژه در این روزها شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
سهراب پورناظری ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۲    
آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با ادای احترام به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شنبه اول آذرماه در کرمان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۹    
رئیس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا با هدف مهار کامل کرونا در کشور تدوین شده و امید داریم با همکاری و همدلی مردم و جدیت مسئولان بتوانیم این ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۲    
باشگاه آلومینیوم اراک درباره اشتباهات داوری بازی این تیم مقابل سپاهان بیانه ای صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۲    
رعنا آزادی ور که به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج کرده، بازیگر مطرح سینمای ایران است که با بازی در فیلم مارمولک وارد دنیای حرفه ای بازیگری شد و در چهارراه استانبول هم با مهدی پاکدل هم بازی بود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۶    
کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش ها در سطح استان از امروز تا یکشنبه هفته پیش رو خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس اتحادیه صنف پیتزا فروشان اصفهان گفت: ممنوعیت استفاده از سالن برای پذیرایی از مشتریان، واحدهای صنفی را با افت فروش تقریباً 50 درصدی مواجه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۷    
دو مقام صهیونیستی به وبسایت خبری اکسیوس اطلاع داده اند که این رژیم استراتژی برای تعامل با دولت بایدن در خصوص ایران طراحی خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۵    
بانوی کوهنورد آسیب دیده در کوههای اطراف روستای رامشه در جرقویه علیا با تلاش نیروی های امدادی نجات یافت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹    
هفته ای که گذشت با اخبار و رویدادهای مهم اقتصادی همراه بود؛ از جمله مهمترین آنها می توان به افتتاح آزاد راه شرق اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹    
تیم ملی بسکتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی یکشنبه به مصاف اکسون تهران می رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۴    
فیلم سینمایی خط فرضی به نویسندگی و کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه کنندگی علی مصفا در جدیدترین حضور جهانی خود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۸    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره دو جزئیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها کرونایی را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۹    
ماه ها پیش دانشمندان اولین انفجار رادیویی سریع را در کهکشان راه شیری پیدا کردند حال بنا بر گفته دانشمندان اولین انفجار رادیویی کشف شده در کهکشان راه شیری اکنون هنگام عبور از یک مگنتار(یک ستاره ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۳    
پس از پنج افت متوالی ارزش دلار مجددا صعودی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید باران در 15 استان کشور طی امروز و فردا (30 آبان و 1 آذرماه) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۴    
بازشماری آرای ایالت جورجیا هم به برتری نامزد حزب دموکرات انجامید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۳    
ائتلاف الفتح عراق بر این باور است که آمریکا عامل حملات راکتی به منطقه سبز است و این گونه وانمود می کند که گروه های مقاومت عامل این حملات هستند تا بتواند فتنه افروزی کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۸    
مهرام مدعی با بازی یک طرفه و کسب 111امتیاز تیم سینام مشهد را در اولین بازی اش، شکست داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۸    
در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان، تیم شهرداری قزوین در مقابل اکسون و تیم سایپا در مقابل سروقامتان بابل به پیروزی رسیدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۹    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز جمعه 30 آبان ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۶    
یک دکترای طراحی شهری گفت: شهروندان شهر هوشمند و نوآور باید با چالش های نوآوری و فناوری درگیر شوند و این مشارکت مدیریت شهری را در ساخت نظام شهری کمک کند تا به شهرهایی پایدارترو زیست پذیرتری برسد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۰    
برای محدودیت های کرونایی قراره آقای سفته ساعت 9 شب به بعد تو خیابون تردد نکنه و اگر گوش نداد 500 هزار تومان جریمه اش کنند. سفته نمی تونه از شهر خارج بشه کسی هم نمی تونه به شهر وارد بشه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۸    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز هم جبران خسارت ناشی از ناآرامی های آبان ماه 98 را دنبال می کنیم و امیدواریم گشایش مالی برای دولت ایجاد شود تا به شهرها کمک بیشتری کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۹    
درگیری مسلحانه شکارچیان و محیط بانان در مازندران، رهاسازی حقابه بختگان و دریاچه ارومیه تا محکومیت سارق پنگوئن ها به 32 ماه زندان را در بسته هفتگی محیط زیست ایمنا در آخرین جمعه آبان 99 می خوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۴    
طرح جامع مقابله با کرونا پس از ایجاد جهش در این ویروس در سطح کشور از روز شنبه اول آذرماه اعمال خواهد شد ...