جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 2 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 3 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 4 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 5 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 6 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 9 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 10 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 11 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 12 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 13 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 15 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 16 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 17 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 18 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 20 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۶:۵۸    
با آن که شیوع کرونا و تعطیلی سینماها تمام معادلات اکران را به هم ریخته و تکلیف فیلم های ساخته شده ای که آماده اکران در سینماها هستند مشخص نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۰    
نتایج مطالعه محققان دانشگاه هاروارد نشان می دهد برای جلوگیری از بروز موج های شدیدتر بیماری کرونا باید تا سال 2022 میلادی فاصله فیزیکی رعایت شود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۵    
واکس گیاهی جدید از طریق آبرسانی، سازگاری با پوست و خاصیت آنتی باکتریال، سبب افزایش چند برابری عمر چرم شده و بوی نامطبوع داخل کفش رااز بین می برد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۰    
معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به اصلاح آیین نامه قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۳    
نخستین قسمت از مسابقه شوتبال با رویکردی متفاوت امشب روی آنتن شبکه نسیم می رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۹    
شهردار شیراز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 و مخاطره ای که سلامت شهروندان این شهر را تهدید می کند، از تقویت احتمال بازگرداندن محدودیت و ممنوعیت ها خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۸    
مدیر گروه تحقیقات انستیتو صنایع غذایی کشور، گفت: به دنبال مداخلاتی هستیم که تأثیرگذاری کرونا ویروس و مشکلاتی که برای امنیت غذایی مردم به وجودآورده است را به بتوانیم به حداقل برسانیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۶    
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به اینکه از چهارشنبه (4 تیر) نیز واحدهای صندوق واسطه گری قابل معامله است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۴    
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از مثبت شدن تست کرونای 13 نفر از اعضای تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۲    
مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز گفت: طی 48 ساعت گذشته 18 مورد از نمونه های معاینه سرپایی افراد در این شهر مثبت اعلام شده است و شهرستان نطنز در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۳    
فیلم مستند جایی برای فرشته ها نیست ساخته سام کلانتری که قرار بود از امروز (اول تیرماه) در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی شود، یک هفته با تاخیر روی پرده می رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از پایان تکمیل اطلاعات ثبت نام کنندگان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن تا ششم تیرماه امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۱    
شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی در جلسه اخیر خود با ساخت دو فیلم نامه "جگر زلیخا" و "نوه دختری" موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰    
شهردار قم گفت:30 بوستان تا پایان سال در قم به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۳    
مدیر پروژه ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات کسب و کار شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان، در چهار ایستگاه قطار شهری مشهد ماسک رایگان توزیع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۰    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۶    
قرار بود آغاز تیر همزمان باشد با اکران دو فیلم جدید سینمایی خوب بد جلف 2 و شنای پروانه. اما اتفاقاتی باعث شد تا این دو فیلم از اکران خود انصراف دهند و پرده سینما از نمایش دو فیلم بفروش خود خالی بماند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهادم آن است که مجلس یازدهم بجای اقدامات "شتابزده، موردی و شعاری" مثل... یک کمیته تخصصی از نمایندگان کمیسیون های مرتبط تشکیل دهد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تقدیر از عملکرد شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بر تداوم نقش بانک ها در رونق بازار سرمایه تأکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۵    
فدراسیون فوتبال قصد دارد تا با قید فوریت در مراجع قضایی نسبت به اظهارات مالک باشگاه تراکتور اقدام کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۹    
دفتر آموزش و توسعه مشارکت ها به منظور شفافیت و تسهیل در امور پرداختی، جوایز برگزیدگان آزمون سراسری سال 1398 دستورالعملی صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: این آمارها زنگ خطری است که ضرورت رعایت موارد ایمنی و ایمن سازی ساختمان های مسکونی را بیش از پیش مورد تاکید قرار می دهد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آزمایش اخیر موشک بالستیک و هسته ای توسط فرانسه را با تعهدات این کشور ناسازگار دانست و نسبت به این اقدام ابراز نگرانی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۰    
بایدها و نبایدهای تغذیه ای در ایام امتحانات، لزوم مصرف پنج ویتامین ضروری، خوراکی های تابستانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۵    
پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر بررسی آیین نامه اجرایی قانون کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با مشارکت بخش غیردولتی به دولت ارائه شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به قطعنامه صادر شده از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: قطعنامه شورای حکام تاثیر جدی بر شرایط کشور ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۶    
در این بسته خبری از تامین نردبان بلندمرتبه برای سمنان تا اتمام پروژه های نیمه تمام قزوین و ساخت پارک کودک در شهر تبریز را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از بازی با پیکر بی روح برجام حتی شبیه سه سال پیش، رای هم عایدتان نمی شود. دل بکنید و به خاکش بسپارید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سی و یکمین سند ارتقأ وضعیت زنان و خانواده است که تصویب میشود.برنامه راهبردی و کاربردی است برای رسیدن به عدالت جنسیتی.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۷    
کارشناس مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان گفت: رصد خورشید گرفتگی باید با یک عینک خورشیدی یا تلسکوپ مجهز به فیلتر خورشیدی انجام شود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۲    
در آغاز تابستان و روز اول تیرماه، آخرین خورشیدگرفتگی قرن رخ می دهد. آسمان ایران شاهد خورشیدگرفتگی است که از ایران به صورت جزئی دیده می شود. ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی مجوزهای 40 گانه صادره از سوی وزارت تعاون و سازمان های تابعه در درگاه ملی مجوزهای کشور بارگزاری و متناظر با آن ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۲    
شهردار اصفهان گفت: البرززارعی فعال محیط زیست که برای مهار آتش زاگرس داوطلبانه جان سپر کرد در 29 سالگی در اصفهان درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۹    
رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: برای برگزاری اردوهای ملی به همراه فدراسیون ها و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا آمادگی کامل داریم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی الحاق تبصره ای را به دولت ارائه کرده است که در صورت تصویب آن این وزارتخانه می تواند در پرداخت سود یارانه تسهیلات راسا عمل کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۴    
تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی و مسیرغرب به شرق کنار گذر بزرگراه شهید چمران به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۲    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تهران- مادرید- تهران در تاریخ هفتم تیرماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۹    
یک پالت نقاشی متعلق به پیکاسو در حراجی ساتبیز به قیمت استثنایی 56 هزار و 250 پوند چکش خورد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۶    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه آنچه در قالب تعامل و برقراری ارتباط در مرکز کشور و استان در حال انجام است، قابل مقایسه با گذشته نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۳    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید مهلت ارسال تجربه های برتر پرستاری در بحران کووید 19 تا پایان تیر ماه امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۳    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد با همکاری مناطق شهرداری و کلانتری ها، بر حواشی حاشیه ساز شهر را نظارت و کنترل کرده و امنیت را در آنها برقرار سازد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به مراسم بزرگداشت مرحوم رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۴    
همزمان با آغاز فصل تابستان و در روز اول تیر 99، آسمان ایران شاهد خورشیدگرفتگی است که از ایران به صورت جزئی دیده می شود و به گفته مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران بیشترین درصد گرفت خورشید در چابهار و ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۴    
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اطراف شهر یزد را استانی هایی با وضعیت قرمز کرونا احاطه کرده و با همین دلیل نیاز است ستاد استانی کرونا در راستای امن ماندن شهر یزد اقدام کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۵    
پیشنهاد بررسی آیین نامه اجرایی نحوه واگذاری مطالبات قراردادی (فاکتورینگ) از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به کمیسیون اقتصادی هیئت دولت ارائه شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
دانشمندان موفق به کشف و ساخت نانوذراتی موسوم به نانواسفنج شده اند که قادر است عفونت کروناویروس جدید را تا 90 درصد کاهش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در 24 ساعت گذشته دو بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده اند و مورد فوتی بر اثر کرونا رخ نداده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۷    
جلسه مشترک نیروی انتظامی و شهرداری اصفهان ظهر امروز _ شنبه 31 خرداد 99 _ با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۶    
مصطفی چمران، معروف به دکتر چمران و شهید چمران، یکی از چهره های موثر در مبارزات قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران 31 خرداد 1360 در منطقه دهلاویه شهید شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۴    
شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری به دنبال حفظ و تقویت ارزش های اصیل است، گفت: امروزه دیوارها نمی تواند مانع توسعه فرهنگی شود، بنابراین باید عاقلانه بیندیشیم و درست عمل کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۱    
رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برای مقابله با دور دورهای شبانه، در حوزه مستندسازی و پیامک، تقویت دوربین ها و سایر زیرساخت ها اقداماتی درحال انجام است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۵    
جلسه مشترک نیروی انتظامی و شهرداری اصفهان ظهر امروز _ شنبه 31 خرداد 99 _ با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از نهایی شدن افزایش 50 درصدی کمک هزینه عائله مندی و حق اولاد بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک این صندوق خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۵    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاه و رویکرد ما حفظ کرسی های بین المللی و کسب کرسی های موثر ورزشی برای سیاست گذاری و تصمیم گیری و تصمیم سازی در عرصه های جهانی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۰    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید با توجه به لزوم حفظ سلامتی دانش آموزان و رعایت فاصله اجتماعی از ظرفیت روز پنجشنبه برای ایجاد انعطاف در زمان آموزش استفاده خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۶    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از اجرای پروژه ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظرفیت های این بنیاد برای مقابله با ویروس کرونا از بهره برداری کامل از این ظرفیت ها در جهت مقابله با این ویروس در جامعه ایثارگری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
یک کارشناس حوزه نفت و انرژی گفت: کاهش مصرف داخلی (ترکیه) در کنار افزایش واردات ال ان جی از امریکا و افزایش واردات گاز از آذربایجان می تواند به معنای کاهش احتمال تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
خورشید گرفتگی در شهر اصفهان و استان اصفهان با اختلاف بسیار کمی، ساعت 9 صبح یکم تیرماه شروع خواهد شد؛ این ساعت آغاز گرفت خورشید در استان اصفهان است که ماه جلوی خورشید قرار می گیرد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۷    
داریوش فرضیایی که به نام عمو پورنگ شناخته می شود، در صفحه شخصی خود از مسئولین خواست تا برای کمک به یک سالمند، همت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۹    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مورد بازگشایی مدارس دوره ابتدایی، گفت: هنوز جزئیات و برنامه های تنظیمی قطعی برای این موضوع نشده است که بتوانی آن را اعلام کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۹    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: تنها بخش هایی از لایحه (تجارت) دولت در مجلس تصویب و به شورا ارسال شده بود و این تلقی را ایجاد می کرد که ممکن است لایحه دولت دستخوش تغییرات بنیادی شود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
رئیس شورای عالی استان ها گفت: تلاش کرده ایم سامانه ثبت تخلفات شوراها و شهرداری ها را راه اندازی می کنیم تا هر تخلفی در کشور صورت می گیرد به صورت 24 ساعته ثبت شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
کتابخانه ملی ایران از فردا (اول تیرماه) برای تمامی اعضا بازگشایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
شهردار سقز گفت: انتظار می رود که با بهره برداری از پردیس سینمایی در شهر سقز شاهد تحولی چشمگیر در تمامی عرصه های فرهنگی و هنری این شهر باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
کره شمالی کار تهیه اوراقی برای "جنگ" تبلیغاتی علیه کره جنوبی را آغاز کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
با تصمیم شورای شهر شیراز، بازگشت محدودیت ها به حمل ونقل عمومی مجددا بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی (27 خرداد 1399) و برگزاری حراج جدید بانک مرکزی اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین وضعیت شیوع کرونا در اصفهان تا تاریخ 31 خرداد را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خانواده ها در زمان ثبت نام مدارس غیردولتی تنها مبلغ شهریه ثابت را پرداخت کنند و هزینه فوق برنامه های غیردرسی در اول ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۶    
گروهی از طراحان استودیوی معماری فارملب در ایالات متحده آمریکا سیستم جدیدی برای کشاورزی شهری ارائه داده اند؛ خیابان های بروکلین میزبان سازه هایی پیش ساخته است که بر سیستم های هواکشت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
در سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران برای اولین بار سندی منتشر می شود که در رابطه با توجه و مساعدت ایشان به مشکلات مربوط به مهاجران افغان است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از دولت ⁧رومانی خواست عاملان آشکار و پشت صحنه قتل قاضی منصوری را به ایران⁩ معرفی کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: ایران ظرفیت تولید 19 میلیون و 700 هزار دستگاه لوازم خانگی بزرگ و کوچک را دارا است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۷    
نماینده ادوار مجلس با ارسال نامه ای به کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس، از آنها خواست تا اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون را تایید نکنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۲    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت:عرضه دومین ETF دولتی برای پالایشگاه ها با تأخیری عجیب مواجه شده است آن هم در شرایط موفقیت و بازگشت ای تی اف اول ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
آبی اناری های کاتالونیا در حالی شب گذشته به تساوی برابر سویا رضایت دادند که رئال در یک قدمی آن ها، منتظر لغزش بود و حالا پس از این دیدار احتمال دارد که جایگاه بارسا در صدر جدول به خطر بیفتد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۲    
اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۲    
شهردار شهر نصرآباد با بیان اینکه عملیات زیرسازی 30 هکتار زمین کارگاهی ایجاد شده در این شهر به اتمام رسیده است، گفت: ورودی این مجموعه کارگاهی آسفالت شده و کوچه های آن نامگذاری شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۷    
فیلم سینمایی دست انداز به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده آخرین مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی را طی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۵    
اعضای کمیسیون صنایع و معادن یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۲    
اعضای کمیسیون عمران یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سنجش سلامت دانش آموزان از ابتدای مرداد برای 88 هزار دانش آموز کلاس اولی انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۶    
اعضای کمیسیون انرژی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۶    
عضو شورای شهر تبریز درخصوص اقدام برای بازگشایی غیرایمن، غیرفنی و خطرآفرین مسیر سواره رو خیابان شهید آسیابی از فرمانداری اخطار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۳    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رشد قابل توجه بیش از سه درصدی به کار خود پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
اعضای کمیسیون اقتصادی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع آتش سوزی در انبار ضایعات در منطقه کوی راه حق خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۳    
دبیرکل اتحادیه مالکان کشتی ایران گفت: قفل شدن بنادر جنوبی خلیج فارس چالش دیگر بود چرا که بسیاری از بنادر بسته شد و تعداد بسیاری از شناورها بلاتکلیف ماند و این امر ضرر زیان هنگفتی به مالکان کشتی وارد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۲    
اکران فیلم خوب، بد، جلف 2 به کارگردانی پیمان قاسم خانی از اول تیرماه منتفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: ثبت نام خارج از محدوده سکونت از ابتدای مرداد انجام می شود که آن هم به شرط داشتن ظرفیت این مدارس انجام می شود و خانواده ها بهتر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۸    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای سال تحصیلی پیش رو وضعیت های محتمل برای شرایط قرمز، زرد و سفید تدوین شده تا بر اساس شرایط شیوع بیماری کرونا اقدامات لازم صورت بگیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از سفر سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی افغانستان در روز یکشنبه اول تیرماه به ایران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۷    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و دهه کرامت بیش از 30 عنوان برنامه در شهرستان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۶    
امیر جدیدی، بازیگر سینما، به مناسبت سال روز تولدش، در صفحه شخصی خود از دوران کودکی اش گفته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۱    
محمدجعفر فلسفی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا ، درخصوص آخرین وضعیت فعالیت پروژه متروی اهواز اظهار کرد: برای فعال کردن پروژه قطار شهری خیلی تلاش شد و شورای پنجم با نگاه مثبت و با هدف حل مشکلات موجود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به دلیل تخلیه خاک، نخاله، آتش سوزی و سرقت چرخ ها ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۶    
بهینه سازی ساختمان های اطراف فضاهای عمومی و اجتماعی شهر برای محافظت آن ها از بادهای سرد یا گرمای زیاد راه حل تأثیرگذاری است که در کشورهای مختلف اجرا شده است.
  • ۱