چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۸May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
سرانجام کاوشگر استقامت (Perseverance) پس از حدود 7 ماه فضا نوردی، ساعت 15و 55 دقیقه 29 بهمن 99 (18 فوریه 2021) به وقت ایالات متحده امریکا بر سطح سیاره مریخ معروف به سیاره سرخ فرود آمد و نخستین تصاویر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۷    
لیلا اوتادی، بازیگر سینما نوشت: به شخصه تا کل 80 مملیون نفر ایرانی در دورترین نقاط و روستاها واکسن نزنند، از زدن واکسن معذورم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۶    
بهروز شعیبی پنجمین فیلم سینمایی خود را با نام بدون قرار قبلی کلید زد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۴:۰۳    
مصاحبه اخیر شهردار مشهد درباره طرح مصوب بافت پیرامون حرم امام رضا(ع)، با واکنش اعضای شورا مواجه شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۱    
بسیاری از محصولات خانه هوشمند و ساعت های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی و متن باز تایزن بهره می برند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۰    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:چه خوب است اعضای مجلس یازدهم که پشتوانه مردمی شان بسیار ضعیف است، همگی یکجا استعفا دهند و در انتخاباتی که ملت با آن آشتی می کنند، هم رئیس جمهور خوب داشته باشیم ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۶    
کاخ سفید اعلام کرد که تلاش های اتحادیه اروپا برای میانجیگری میان تهران و واشنگتن را می پذیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۰    
بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان خوزستان در بحران شیوع کرونا دارای 7 شهرستان با وضعیت زرد، 12 شهرستان با وضعیت قرمز و 8 شهرستان با وضعیت نارنجی است و شهرستانی با وضعیت آبی و سفید ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام فضاهای سالم آموزشی شهرستان زلزله زده دنا آماده اسکان مردم زلزله زده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۷    
برنج طبیعت با مقدار 10 کیلوگرم به قیمت 251 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۲    
آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل جمعه در سخنانی از نحوه توزیع واکسن کرونا در جهان انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۶    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد تغذیه با شیر مادر مبتلا به کرونا موجب انتقال ویروس کووید-19 به نوازد نمی شود بلکه نوزاد دارای آنتی بادی هایی از این شیر می شود که می تواند ویروس کرونا را خنثی کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۹    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونا در 1 اسفند را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: برخلاف پیک های قبل که درگیری بیشتر در گروه های سنی بالاتر رخ می داد اما در پیک اخیر با انتشار کرونای انگلیسی کودکان و جوانان هم قربانی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۰    
بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان چهارمحال و بختیاری در بحران شیوع کرونا دارای 8 شهرستان با وضعیت زرد، 2 شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی با وضعیت سفید، قرمز و نارنجی ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۲    
مهاجم گلزن پرتغالی اینتراخت فرانکفورت بهترین مهاجم ماه بوندس لیگا شناخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۶    
بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان همدان در بحران شیوع کرونا دارای 6 شهرستان با وضعیت زرد، 1 شهرستان با وضعیت نارنجی 3 شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی با وضعیت سفید و قرمز ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: تردد از محور چالوس در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونا در 1 اسفندماه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۵    
ششمین جشنواره هنر مقاومت جمعه شب با معرفی برگزیدگان در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان پایان یافت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
صدر اعظم آلمان جمعه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: برلین از تحرک جدید در گفت وگو با ایران حمایت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۲    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونا در 1 اسفندماه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۸    
بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان اصفهان در بحران شیوع کرونا دارای 1 شهرستان با وضعیت نارنجی، 15 شهرستان با وضعیت زرد و 8 شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی با وضعیت سفید و قرمز ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۹    
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی انتشار ادعایی عجیب در رسانه های ضد انقلاب مبنی بر قصاص یک زن در زندان رجایی شهر با وجود سکته قلبی قبل از اجرای حکم، یک منبع آگاه گفت که ادعای فوق کذب محض است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
استاندار خوزستان در پایان نشست اضطراری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا محدودیت ها و تمهیدات ویژه برای مهار شیوع کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا گفت: آماده تعامل دوباره با 1+5 در خصوص برنامه هسته ای ⁧‫ایران‬⁩ هستیم. من در این مسیر با اروپاییان و سایر شریکایمان همکاری نزدیکی خواهم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در 24 ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه 14 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده اند و 2 مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا گفت: آماده تعامل دوباره با 1+5 در خصوص برنامه هسته ای ⁧‫ایران‬⁩ هستیم. من در این مسیر با اروپاییان و سایر شریکایمان همکاری نزدیکی خواهم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۰    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهار محال و بختیاری از اعزام 2 تیم امدادی از استان چهارمحال و بختیاری به منطقه زلزله زده سی سخت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا گفت: آماده تعامل دوباره با 1+5 در خصوص برنامه هسته ای ⁧‫ایران‬⁩ هستیم. من در این مسیر با اروپاییان و سایر شریکایمان همکاری نزدیکی خواهم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۵    
سرمربی پرسپولیس پس از برد 5 بر صفر تیمش برابر گل گهر گفت: تصورش سخت بود و فکر نمی کردیم چنین نتیجه ای بگیریم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: چهار دستگاه سی تی اسکن که از محل تسهیلات بانک جهانی خریداری شده است به تجهیزات بیمارستان های استان فارس افزوده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۱    
رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در روز اول اسفند ماه در 10 ساعت 14 مورد حادثه رانندگی رخ داده و 5 نفر در این خصوص جان خود را از دست دادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۹    
خشایار راد که در سال 1397 در گفت وگویی خاطره ای از یک کارگردان ذکر کرده بود که اگرچه او پیشنهاد بازی در کارش را رد کرد، اما از بازیگرانی جوان به بهانه هم بازی شدن با خشایار راد پول گرفته بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت:اگر با رسانه اجتماعی مشکل دارید در شناخت انقلاب ضعف دارید سانسور و فیلترینگ راه حل ضعف در تولید محتوا نبوده و نیست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۵    
اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان عصر جمعه با حضور 25 بازیکن در سالن امام علی (ع) دانشگاه یزد آغاز شد و یک هفته ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از اعلام وضعیت نارنجی در برخی از شهرستان ها خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۲    
دو کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه های مشکوک دیدار امروز گل گهر سیرجان و پرسپولیس پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۶    
شهردار‬ اهواز گفت: ویروس جهش یافته در خوزستان جان دو کودک یک و نه ساله را گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۵    
فرماندار شهرستان دنا گفت: طبق برآورد اولیه هزار و 920 واحد مسکونی در شهر سی سخت و 35 روستای شهرستان زلزله زده دنا خسارت دیده اند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی، با آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز همدردی کرد و بر بازسازی سریع مناطق زلزله زده تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سرعت انتشار ویروس کرونا در شرایط بلند صحبت کردن افراد مبتلا به این بیماری تا 50 برابر بیشتر از زمانی است که فرد سکوت می کند افراد در صورت حضور در اماکنی مانند مترو و وسایل ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
تاریخ و موعد قرعه کشی مرحله سیزدهم فروش فوق العاده ایران خودرو (بخشنامه 4357، فروش فوری محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روزه) صبح روز یک شنبه سوم اسفند اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به رخ دادهای اخیر پیرامون توافق هسته ای، تاکید کرد که آمریکا در مذاکرات احتمالی با ایران با اقدامات غیر تحریمی به دنبال پیش برد دیپلماسی با ایران و به نتیجه رسیدن پیرامون ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۷    
پرسپولیس با پنج گل، گل گهر را در خانه در هم کوبید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۶    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: در سال گذشته و امسال بالغ بر سه هزار کار خارج از محدوده شهر صورت گرفته است که حدود دو هزار مورد آن اطفا حریق و مابقی امداد و نجات بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۱    
بهروز بقایی گفت: خوشبختانه ماه ها از ابتلای من از کرونا می گذرد و امروز وضعیت جسمانی ام کاملا خوب است اما به واسطه احتمال شیوع موج چهارم کرون خانه نشین هستم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۲    
وزیر بهداشت پاراگوئه اعلام کرد: نخستین محموله واکسن کرونا ویروس اسپوتنیک وی روسیه به پاراگوئه تحویل داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۶    
بازیکن شهر خودرو بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
معاون امور بیمه بانک کشاورزی کردستان گفت: در سال زراعی جاری (1400 - 1399) تاکنون 255 هزار و 600 هکتار از اراضی باغی و زراعی این استان زیر پوشش بیمه محصولات رفته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
نماینده روسیه در سازمان های سازمان ملل در وین به سفیر مدیرکل سازمان بین المللی انرژی اتمی به تهران واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۴    
معاون وزیر بهداشت مکزیک اعلام کرد: این کشور از واکسن روسی اسپوتنیک وی برای واکسیناسیون سالمندان استفاده می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
صلیب سرخ جهانی روز جمعه در بیانیه ای نگرانی خود را نسبت به تشدید تنش ها در استان مأرب در شرق یمن اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۵    
پرسپولیس با تک گل احمد نورالهی، برنده به رختکن رفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۹    
حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان انتخاب و معرفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۶    
آمریکا امروز جمعه رسما بار دیگر به توافق مقابله با تغییرات آب و هوایی پاریس پیوست؛ اتفاقی که باعث تقویت مبارزه جهانی با تغییرات آب و هوایی همچنان که دولت جو بایدن برای اعمال کاهش چشمگیر گازهای گلخانه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه لکه گیری تمام مناطق انجام می شود، گفت: وضعیت تمام خانه ها ارزیابی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا برای بیش از صد مقام این کشور محدودیت صدور روادید اعمال کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۳    
مشاور رئیس جمهور گفت: ایا دوران دیپلماسی حداکثری و رفع تحریم های غیر انسانی فرا رسیده است؟
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
مواد لازم و آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با مرغ برای چهار نفر به همراه نکات مهم برای آماده سازی آن در این مطلب آموزش داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
بازیکنان ابتدایی پرسپولیس برای دیدار با شاگردان قلعه نویی مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۷    
اسامی منتخبین رزرو قرعه کشی فروش فوری و فوق العاده بهمن 99 محصولات گروه خودروسازی سایپا (فروش ویژه دهه فجر) اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۶    
رئیس شورای عالی استان ها از تدوین اطلس سرمایه گذاری در شهرها و روستاهای سراسر کشور خبر داد و گفت: فرصت های سرمایه گذاری در روستاها و شهرها با استفاده از این بستر به راحتی قابل معرفی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی سمند حامل اتباع بیگانه، در اتوبانی اطراف کاشان 3 کشته و 9 مصدوم بر جای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۶    
امام جمعه بویین میاندشت گفت: وقتی از کشاورزی و دامداری حمایت نشود درآمد و معیشت سخت می شود و روستاها و شهرهای کوچک، خالی از سکنه و مهاجرت به سمت شهرهای بزرگ صورت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: وضعیت فعلی کشور و گرانی ها تقصیر یکی دو نفر نیست و انتقادات تند به برخی اشخاص بی انصافی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای 62 فرد به کرونا در 24 ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم فوتسال نامی نو گفت: در سال های گذشته تقابل تجربه و ملی پوش در این تیم بود ولی امسال نامی نو کاملاً متفاوت در مسابقات حاضر شده و میانگین سنی بازیکنان 23 سال است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: وضعیت فعلی کشور و گرانی ها تقصیر یکی دو نفر نیست و انتقادات تند به برخی اشخاص بی انصافی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اسکان مردم مناطق زلزله زده سمیرم در مساجد و حسینیه ها، گفت: براساس ارزیابی های اولیه زلزله به 550 واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت وارد کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۴    
پرسپولیس و گل گهر در حالی بعدازظهر امروز(جمعه) با هم مصاف خواهند کرد، که سرخ ها با پیروزی فاتح نیم فصل رقابت ها خواهند شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت:به یاد بیاورید، ترامپ اتاق را ترک و تلاش کرد آنرا منفجر کند. حرکات نمادین خوب است.اما برای احیای 1+5، آمریکا باید عمل کند: تحریمها را بردارد. ما نیز پاسخ خواهیم داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
در آخرین روزهای بهمن و اول اسفند بارش برف سمیرم را سفیدپوش کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری های جوی و وزش باد به نسبت شدید تا اواسط هفته پیش رو خبر داد و گفت: موج بارشی جدید از اواخر هفته استان اصفهان را فرامی گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۴    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: پنجشنبه یکم اسفند ماه 1398 ساعت 15 از ورود ویروس کرونا به کشور مطلع شدم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۱    
در پی کاهش بارش نزولات آسمانی جمعی از مردم نجف آباد صبح امروز با دعا و مناجات به درگاه الهی و اقامه نماز از خداوند نزول باران را طلب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که دولت این کشور قصد دارد محدودیت تردد اعمال شده بر دیپلمات های نمایندگی ایران در سازمان ملل را که در دولت ترامپ اعمال شده بود، به حالت اولیه بازگرداند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
دولت جو بایدن در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل خبر داد که آمریکا اعلان خود مبنی بر بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران را که در دولت ترامپ به سازمان ملل اطلاع داده شده بود، لغو کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
وزرای خارجه آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا در نشستی در پاریس با همکاری و تلاش جهت پایان دادن به جنگ یمن توافق کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در جلسه ای با حضور رئیس جمهور و وزرای کشاورزی و صمت و قائم مقام جدید امور بازرگانی، سازوکاری برای کنترل قیمت و تامین کالاهای مورد نیاز شب عید، مطرح شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
تصادف زنجیره ای در جاده ترک آباد شهرستان زرقان 14 مصدوم بر جای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: هفت تصفیه خانه لوکال در کلانشهر مشهد با همکاری شهرداری مشهد و بخش خصوصی برای شهر مشهد در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
وزیر امورخارجه در پیام توییتری تاکید کرد:آمریکا باید در پایبندی به قطعنامه 2231، تمام تحریم هایی که توسط ترامپ احیا و باز اعمال شده بود را بی قید و شرط و به صورت مؤثر بردارد، بعد از آن ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهور الجزایر با اعلام انحلال پارلمان این کشور، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در این کشور آفریقایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۱    
ستاره ایرانی پورتو روایت جالبی از اتفاقات روز بازی با یوونتوس عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۶    
کاوه سجادی حسینی از معرفی بازیگران جوان به سینما با تولید یک مجموعه فیلم کوتاه خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد این کشور امیدوار است که منافع مشترک بتواند همکاری با چین و روسیه را در مورد ایران ارتقا بخشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۹    
فهرست پخش بازی های مهم امروز فوتبال در ادامه آمده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۷:۰۰    
در هفته گذشته بازارهای طلا و ارز با نوساناتی همراه بودند؛ به طوری که قیمت طلای 18 عیار از 1 میلیون و 177 هزار تومان به 1 میلیون و 134 هزار و 900 تومان رسید و نرخ دلار از 24 هزار و 981 تومان به 25 ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۸    
شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین ساعتی 86 در وضعیت (زرد) سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۷:۱۵    
قراره آقای سفته دفتر حفظ و نشر آثار خودش را احداث کنه! اما حالا موندیم که این سفته همه کارها از پرداخت قبض آب و برق تا جا بجایی پولش را خانواده ما انجام میده حالا می خواد چه اثری از خودش را حفظ کنه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۶:۰۰    
هفته ای که گذشت با اخبار و رویدادهای مهم اقتصادی همراه بود؛ از جمله مهمترین آنها می توان به تصویب لایحه بودجه 1400 توسط مجلس اشاره کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۲:۴۵    
آمریکا در نامه ای به سازمان ملل، حرکت دولت گذشته کشورش در قبال برجام را پس گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با انتشار از برخی دلایل بروز آبگرفتگی هنگام بارندگی در معابر تهران نوشت.