سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۰:۵۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
قائم مقام شهردار تبریز گفت: خروجی انجام وظایف کارکنان و مدیران شهرداری تبریز، آرامش و آسایش شهروندان و عمران و آبادانی شهر را فراهم ساخته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از آغاز عملیات خط کشی 300 هزار متر طول خط کشی محوری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
سازمان بورس و اوراق بهادار روز جمعه در اطلاعیه ای با ارائه توضیحاتی در خصوص پرداخت سود سال 98 سهام عدالت، اعلام کرد که روز گذشته 43 میلیون و 650 هزار و 618 نفر از مشمولان سهام عدالت در کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۴    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: همه تماس های تلفنی خطوط ثابت در 24 ساعت اول فروردین رایگان است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: در تعطیلات نوروز بر روند سوخت رسانی در جایگاه های عرضه سوخت سراسر کشور نظارت خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۴    
با نزدیک شدن به تحویل سال 1400، برج میلاد تهران با لیزرشو به استقبال بهار می رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۹    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: توصیه وزارت بهداشت بر نرفتن به مسافرت در تعطیلات نوروزی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴    
یافته های یک بررسی نشان می دهد بیشتر افرادی که دچار کووید -19 می شوند، دست کم شش ماه در برابر آن مصون خواهند بود اما افراد سالمندتر با احتمال بیشتر ممکن است دچار عفونت دوباره شوند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
وزیر جهاد کشاورزی در پیام نوروزی خود از خدمات تمام کشاورزان در زنجیره تولید محصولات کشاورزی و زراعی برای تامین امنیت غذایی در کشور در سال 99 تقدیر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۸    
تلف شدن یک قلاده خرس قهوه ای، تعداد آهوان ایرانی مرکز پرورش مهریز، ممنوعیت صید و عرضه سمندر امپراطور، نجات دلفین گرفتار و پاکسازی آلودگی نفتی در تالاب هورالعظیم را در بسته محیط زیست ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهور فرانسه خواستار بازرسی از تأسیسات هسته ای ایران و رسیدگی به برنامه موشکی ایران شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۰    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس به سمت شمال هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۵    
سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: به لطف خدا امروز کار اوراق مشارکت اسلامی سال 99 نهایی شد و بخشی از این اوراق به فروش رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در اظهاراتی به بیانیه پایانی یکصد وچهل وهفتمین نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۰    
مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: تعدادی از اتوبوس های شهر یزد به تصاویر شهدا مزین خواهند شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۶    
شرکت کنندگان در نشست مسکو با صدور بیانیه ای بر پایان جنگ و دستیابی به سازش ملی در افغانستان تاکید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۴    
قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در اطلاعیه نوروزی خود اعلام کرد: با همه فراز و فرودها و دشواری ها و با همه موفقیت ها و تلخ کامی ها در سال 99 شوق نوروزی فرا رسیدن بهار را بشارت می دهد و ضروری ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۹    
مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: ویروس بدخیم ترامپیسم به شدت کاخ سفید را آلوده کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور سابق افغانستان که در نشست صلح مسکو حضور دارد، گفت: دولت انتقالی نیز می تواند زمینه ادغام طالبان را فراهم کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از رایگان شدن هزینه مراجعه اول معاینه فنی خودروهای تاکسی شهرتهران در مراکز منتخب شهر تهران در سال آینده با مشارکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حکیم نظامی گنجوی در جمهوری آذربایجان ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت:دیروز آخرین باری بود که روحانی در دوران مسؤو لیتش، این رسمِ درآستانه ی نوروز را به جا می آورد، رسمی که درایام کرونا هم ادامه یافت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
مصرف مواد قندی تولید دو برابر چربی در بدن، توصیه های تغذیه ای وزارت بهداشت برای سفرهای ضروری در کرونا، بخورو نخورهای غذایی پس از سکته قلبی، اهمیت مصرف نان سنگک در صبحانه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۸    
هفت نفر دیگر از ملوانان و صیادان ایرانی که به اتهام ورود به آب های سرزمینی پاکستان توسط نیروهای این کشور بازداشت شده بودند، آزاد و به میهن اسلامی باز گشتند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: چین هرگز در موضوعات مربوط به حاکمیت، امنیت و منافع اصلی سازش نخواهد کرد و عزم و اراده اش برای حفاظت از منافع اصلی خود تزلزل ناپذیر است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: گشت های ویژه کنترل بر ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام نوروز افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۸    
معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: تردد شبانه از ساعت 21 تا سه صبح در جاده ها منعی ندارد و مشمول جریمه نیست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمار مبتلایان به کرونای این استان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۶    
سرمربی تیم مس رفسنجان درباره تلاش این باشگاه برای جذب مدافع سابق پرسپولیس صحبت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۴    
مشاور رئیس جمهوری به حواشی مارک عبای روحانی واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۰    
شهردار گلپایگان گفت: ورودی های آرامستان قاضی زاهد گلپایگان تا اطلاع ثانوی مسدود است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۹    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: برخلاف چالش های دشواری که زنان ایرانی با آن مواجهند،آنها هرگز امید خود را به وعده خداوند از دست نداده اند که پیروزی نهایی با صالحان است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۲    
در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی تراکم ترافیک وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۰    
کشف بیش از 2هزار و 250 میلیارد تومان کالای قاچاق، دستگیری کلاهبرداران اسکیمری، انهدام سه باند جعل اسناد و کلاهبرداری، حیات دوباره قاتل با گذشت اولیای دم ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل استقلال گفت: پاداش پیروزی استقلال برابر پیکان و ماشین سازی به حساب مجموعه تیم واریز شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۹    
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز لطف و پیام روحیه بخش و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سعی می کنیم با ساختاری که درست کردیم جلو برویم. تراکتور تیم خوبی است، اما فکر می کنم در بازی رفت و برگشت بهتر بودیم ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در نیمه اول ضعیف بازی کردیم و بازیکنان در حد خود و نام تراکتور ظاهر نشدند که یک بر صفر به رختکن رفتیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
وزیر امور خارجه در پیامی ضمن تبریک سال نو گفت: نوروز پیام آور دوستی، مهربانی، آشتی، همبستگی و شادمانی است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۳    
پدر عباس بوعذار قبل از بازی با پرسپولیس فوت کرد اما کادرفنی این تیم به علت شرایط مسابقه، تا قبل از اتمام بازی این موضوع را به بازیکن تیم شان اطلاع ندادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: فردا در جنوب و شرق استان وزش باد و تندباد را داریم که در شهرستان های شرق استان از جمله اردستان و نائین منجر به فعال شدن کانون های گرد و غبار محلی و اختلال در ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۵    
رئیس ستاد انتخابات استان البرز آمار نهایی ثبت نام کنندگان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان البرز را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۴    
تیم فوتبال سپاهان با کسب هزارمین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر یک عیدی ویژه یعنی صدرنشین را به هواداران این تیم در آستانه نوروز هدیه دادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آمار فوت و ابتلا به کرونا در این استان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۵    
در این بسته خبری از بودجه شهرداری های کرمان در سال 99 تا آماده باش سامانه 137 قزوین و اتمام مرمت پیاده روهای شهر بجنورد را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای در سال 1400 تاکید کرد و خواستار رفع موانع برای ورود کامیون های جدید به کشور شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۷    
شهردار بندرآستارا با حکم حمزه صفر بیگی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۶    
شاگردان گل محمدی در دیداری نزدیک با تاثیر مشهود خریدهای جدید مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری رسیدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
شهردار تهران از گلباران کردن مزار مطهر شهدا در مجموعه بهشت زهرا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۹    
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه ایران در چند قدمی سیاه چاله پیری جمعیت بوده که از بحران شیوع بیماری کرونا خطرناک تر است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۳    
نیمه نخست دیدار تیم های سپاهان و تراکتور با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
یک کارگردان سینما گفت: فردا 29 اسفند روز ملی شدن نفت است، هر گاه فردی. زنده یاد پدرم را دکتر خطاب می کردند ایشان می گفتند دکتر فقط یک نفر بود و او دکتر محمد مصدق بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
نرخ انواع مدل های مختلف ارزان لپ تاپ در روند معاملات امروز بازار کامپیوتر و تجهیزات رایانه ای، تغییراتی را تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه در سال گذشته به دلیل تخلیه حباب بورس و ثبات ارز، سرمایه ها از این دو حوزه به بازار مسکن هجوم آوردند گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۹    
سرپرست اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: با عنایت به عدم صدور مجوز ساخت و ساز در باغات محدوده و حریم شهر همدان مصادف با ایام تعطیلات نوروزی ‬مجوز حمل مصالح صادر نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: سال آبی سختی را پیش بینی می کنیم به ویژه در حوزه زاینده رود شرایط مناسب نخواهد بود و از اکنون باید اقداماتی را برای رویارویی با این شرایط در نظر بگیریم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۶    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) در اطلاعیه ای اعلام کرد: در مرحله نخست 50 درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو پرداخت شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۵    
نشست خبری امیرحسین بانکی پور، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز _پنجشنبه 28 اسفند 99 _ با موضوع مراحل تصویب طرح جمعیت و خانواده و چالش های پیش روی اجرای آن با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
همه ساله در آستانه فرارسیدن نوروز، تغییراتی در چهره شهر اصفهان ایجاد می شود و امسال نیز این تغییر و تحول با نصب سردیس های مشاهیر اصفهان همراه بوده است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در پاسخ به اینکه قیمت میوه منطقی است؟ گفت: بله. ما هیچ وقت در میوه با کمبود مواجه نبودیم و گلایه از گرانی بوده است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۴    
رییس موزه ارتباطات گفت: حال که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم به منظور حفظ این آثار ارزشمند و پاسداری از فرهنگ و آئین سرزمین ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۵    
سرپرست سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری سمنان از مسدود شدن درهای وادی السلام در روزهای پایانی سال و ایام نوروز 1400 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۲    
حضور فیلم خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی در جشنواره گوا و قطر متوقف نماند و در ماه های آینده سه حضو در عرصه بین المللی خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
دستورالعمل ستاد خدمات سفر با تاکید بر تشویق نکردن مردم به مسافرت در تعطیلات نوروز ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۶    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا، تاکنون حتی یک مورد درگیری مهد با ویروس کرونا را نداشتیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۴    
رابط معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با صدا و سیما گفت: برنامه های درسی مدرسه تلویزیونی ایران در ایام تعطیلات نوروزی 1400 پخش نمی شود تا دانش آموزان از بودن در کنار خانواده بهره مند شوند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۴    
ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با تراکتور تبریز اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۱    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: تجارت بین المللی کشور در سال 99 برابر با 60 میلیارد دلار بود که در شرایط جنگ اقتصادی و شیوع بیماری کرونا نشانه عملکرد خوب دستگاه های مرتبط ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ترددهای نوروزی تا به امروز در مدت مشابه با سال قبل 38 درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: استفاده از اتوبوس بین شهری 6 درصد افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۶    
یک مشاور درباره علت دروغ گویی کودکان و نوجوانان، گفت: منشأ اغلب دروغ ها به تربیت نادرست، ضعف، عجز، احساس حقارت و ترس باز می گردد؛ والدین باید انگیزه فرزندان خود از دروغ گویی را پیدا کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: توصیه ما مردم و به ویژه افراد سالمند و مبتلایان به بیماران زمینه ای این است که در صورت حضور در مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی در این ایام، از یک ماسک سه لایه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۹    
در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، هیئت هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از واریز مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان به عنوان علی الحساب به بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۹    
علیرضا قربانی بار دیگر در 30 اسفند و یکم فروردین کنسرت آنلاین برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۹    
صبح امروز خبری مبنی بر تخریب پایه تندیس کاوه آهنگر در شبکه های اجتماعی منتشر شد، اما به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تخریبی در کار نبوده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
شهردار لشت نشا از خریداری و نصب شش دوربین مدار بسته در دو نقطه این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۸    
شهردار چوبر از پرداخت حقوق، مزایا، عیدی، سنوات و بخشی از معوقات کلیه کارکنان اداری و خدماتی شهرداری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۸    
بر اساس اعلام وزارت کار 90 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط که از فهرست دریافت بیمه بیکاری کرونا جامانده بودند موفق به دریافت مقرری این ایام شدند و به این ترتیب پرونده مقرری بگیران بیمه بیکاری کرونا ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تشکر از تلاش های جامعه پزشکی گفت: با همت و فداکاری مجاهدان سلامت و جامعه پزشکی کشور شاهد خلق حماسه های بی بدیلی در مبارزه با کرونا در تراز دفاع مقدس هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۹    
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری های جوی در استان تا روز جمعه تداوم دارد و آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۵    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در زمان اپیدمی کرونا هر علامتی ممکن است نشان دهنده کرونا باشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۱    
کارشناس مسئول مراکز ترک اعتیاد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: چهار کودک خردسال شامل سه پسر و یک دختر پنج ساله امسال در این استان بر اثر مصرف شربت متادون جان خود را از دست دادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
شهردار اصفهان گفت: در این دوره بودجه شهرداری از دو هزار و 750 میلیارد تومان به حدود 10 هزار میلیارد تومان رسیده و درآمدهای شهرداری در تراکم فروشی سیر نزولی داشته و کاهش 40 درصدی را رقم زده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور اعلام کرد: در استان های البرز و مازندران در محور کرج-چالوس محدوده جنرال مکانیک که به دلیل سقوط بهمن مسدود شده بود، بازگشایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۹    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: میوه های نوروزی با قیمت مناسب در 14 بازار کوثر شهرداری اصفهان توزیع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۹    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: استارت فعالیت های ستاد نوروزی استان اصفهان از 25 اسفندماه 99 آغاز شده و این طرح تا 15 فروردین ماه ادامه دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۹    
کاندیداهای احتمالی در انتخابات 1400 و اهمیت نوروز باستانی ایران از مهمترین عناوین روزنامه های امروز _پنجشنبه 28 اسفندماه_ است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
تمام موزه ها و سایت های تاریخی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دو روز 30 اسفندماه 99 و 13 فروردین ماه 1400 تعطیل است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
طی سال گذشته یک چالش انرژی در هلسینکی، پایتخت کشور فنلاند، برگزار شد که در آن گروهی از افراد خلاق برنده جایزه یک میلیون یورویی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۹    
ارسال متن تبریک به وسیله پیام، اس ام اس، عکس و شعر به مناسبت شهادت امام زین العابدین (ع) در روز 5 شعبان مصادف با 29 اسفند در بین شیعیان متداول است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
شهردار سمنان گفت: برچیده شدن دیوارهای پیرامونی کاروانسرای شاه عباسی و ساختمان های دادگاه انقلاب و اداره کل زندان های سمنان با تصویب و تایید نهایی در دستگاه عالی قضایی و شورای اسلامی شهر سمنان ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۶    
مدیرعامل هلال احمر استان تهران از آغاز طرح غربالگری نوروزی مسافران ورودی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۶    
سومین نشست فصلی مدیران شهرداری اصفهان همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهری اصفهان برگزار شد. ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طلیعه نوروز 1400 روزهای دلنشین ولادت سالار کربلا، علمدار کربلا و پیام آور کربلاست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۳    
گزارشات منتشر شده نشان می دهد که 88 درصد شهروندان آمریکایی دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۶    
فرایند واریز سود مشمولان سهام عدالت در حالی امروز(پنج شنبه، 28 اسفند) صورت می گیرد که میزان سودی که مشمولان دریافت می کنند با توجه به ارزش اولیه سهام آن ها و همچنین بسته به این که سهام خود را فروخته ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت چهارمین مرحله وام ضروری بازنشستگان کشوری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۹    
میلان ایتالیا شهری با تلفیقی از آثار هنری، معماری و صنایع دستی به سبک سنتی و مدرن است که زمینه را برای احداث سازه های بیوفیلیک در اختیار معماران بزرگی نظیر کنگو کوما، اهل کشور ژاپن، قرار می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد فوتی و بستری های کرونا در اصفهان حدود 20 درصد افزایش یافته است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۴    
مهاجرت به ترکیه و کسب اقامت این کشور از راه های بسیار زیادی ممکن است. آمار و ارقام نشان می دهد که مهاجرت ایرانیان در سال گذشته به کشور ترکیه ...
  • ۱