دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۸:۴۱Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۳    
ظرفیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و زیارتی ایران با حضور 28 دفتر خدمات مسافرتی، شرکت گردشگری و جامعه تورگردانان در نمایشگاه مجازی بین المللی توریسم و جهانگردی برلین (ITB) معرفی شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۸:۲۵    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۵    
قیمت انواع آجیل و خشکبار ویژه عید نوروز در بازار اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای 304 نفر به کرونا در 24 ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۹    
در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2354 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 6.3 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۹    
مطالعه کتاب های داستانی به شما کمک می کند تا احساسات درونی خود را تقویت کنید. حس همدلی و دلسوزی را در بیشتر می کند و کمک می کند تا انسان بهتری برای خود و جامعه خود باشید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
یکی از راهکارهای لذت بردن از زندگی کتاب خوانی و به کارگیری تکنیک های آن در زندگی خود می باشد. در این مقاله، قرار است بگوییم اگر شما هم از آن دسته افرادی می باشید که به کتاب خواندن علاقه دارید ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۵    
اگر عاشق رمان های جنایی، پلیسی و معمایی هستید پس در این مقاله با ما همراه باشید. در این گونه رمان ها انتظار داریم که معما به خوبی طرح شود و ما را با خود همراه کند، اصطلاحاً درون کتاب غرق شویم ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از توقیف 7 دستگاه کامیونت که به صورت غیرقانونی و قاچاق 20 هزار و 917 کیلوگرم مرغ زنده حمل می کردند خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۰    
چند چهره شاخص در ششمین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۳    
کارت هدیه گرچه یک هدیه ارزشمند است و به هدیه گیرنده قدرت انتخاب در خرید کالای دلخواه را می دهد، اما برای کسی که می خواهد آن را تهیه کند می تواند سخت باشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۹    
همزمان با برگزاری همایش بین المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی با اهدای لوح سپاس از تلاش شهردار تبریز در برگزاری این همایش قدردانی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۱    
شهردار بیرجند گفت: تاکنون برای نیمی از پرونده های صنوف آلاینده پروانه ساختمانی صادر شده و روند انتقال آن ها به محل جدید راضی کننده نیست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
سال 1399 نسبت به سال های گذشته با تفاوت های بسیاری همراه بود، با شیوع ویروس کرونا و اوج آن در کشور اتفاقات بسیار ناگواری رخ داد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۱    
خزانه دار شورای شهر تهران گفت: درآمدهای پایدار شهرداری تهران نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۱    
رئیس آموزش مرکز اورژانس تهران به بیان توصیه هایی برای پیشگیری از آسیب دیدگی های ناشی از خانه تکانی پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
شهردار رشت گفت: اقدامات اخیر شهرداری برای مقابله با ساخت و سازهای خلاف ادامه دارد، اما باید توجه داشت که در این زمینه با یک مافیا مواجهیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۹    
بررسی آمارهای رسمی منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی است تولید سه قلم اصلی لوازم خانگی بزرگ یعنی تلویزیون، یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی در 11 ماهه امسال از مرز چهار میلیون دستگاه گذشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۹    
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به یکی دیگر از معاونین این وزارتخانه با اشاره به این که وزارت جهاد کشاورزی با واردات سیب و پرتقال مخالف است، گفت: واردات موز، انبه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در طول سال های 94 تا 99 با حدود 800 هکتار توسعه فضای سبز در عرصه های شهری و جنگلی افزایش سرانه فضای سبز صورت گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۹    
شهردار یزد با اشاره به برگزاری هشتمین المپیاد ورزش محلات در این کلانشهر، اظهار کرد: هرچند وظیفه شهرداری استعدادیابی و پرداختن به ورزش قهرمانی نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده باش 100 نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشان سنندجی در ایستگاه های هشت گانه شهر خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۵    
بیش از 13 هزار داوطلب در آزمون دکتری سال 1400 دانشگاه های علوم پزشکی کشور ثبت نام کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۰    
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از نصب بیش از 12 هزار انشعاب گاز طبیعی در استان اصفهان در سال 99 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده واگذاری بندر نفتی خلیج فارس به یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی کشور در این کمیسیون خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت های تردد از ساعت 21 تا ساعت 3 صبح در همه شهرها بدون توجه به رنگ بندی آنها در ایام نوروز هم ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۸    
معاون خدمات شهری شهردار کرج با اشاره به بارش برف در شب گذشته، گفت: نیروهای عملیاتی آماده باش و عملیات نمک پاشی انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۵    
رسانه های رسمی سوریه شنبه شب برخی خبرها در خصوص مذاکرات و گفت وگو میان دمشق و تل آویو را بی پایه و اساس و شایعه خوانده و آن را خبرسازی دانستند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
در پایان روز چهارم، تعداد متقاضیان حضور در شورای شهرهای مازندران به 676 نفر رسیده که از این تعداد، ثبت نام 440 نفر قطعی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
شهردار تهران از افتتاح ایستگاه های یادگار امام (ره) و شهید ستاری در خط 6 متروی تهران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۲    
سخنگوی سازمان غذا و دارو کارآزمایی بالینی ⁧‫واکسن‬⁩ کرونای شرکت میلاد دارو نور از فردا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان از ارسال نظر رسمی این شورا درباره بودجه 1400 به مجلس خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۲    
روزانه پیام های زیادی برای کاربران ارسال می شوند تا کسب وکارهایی جدیدی را به مخاطبان مختلف معرفی کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۷    
تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد در دومین بازی مرحله پلی آف، از سد شورا و شهرداری قزوین عبور کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۷    
تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ در روز گلزنی مهاجم ایرانی خود به پیروزی پرگل در لیگ روسیه دست پیدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۴    
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای در استان تهران گفت: تا ساعت 13:30 امروز 975 نفر در استان تهران به صورت قطعی در این انتخابات ثبت نام کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۱    
"تلسکوپ فضایی هابل"، تصویری از یک کهکشان ثبت کرده است که ستارگان جدیدی در آن متولد نمی شوند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 مجلس گفت: ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه سال 1400 بیشتر به صورت شکلی و تا حدودی محتوایی بود و برخلاف آن چیزی که برخی همکاران در رسانه ها بیان کرده ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۵    
شهردار شیراز گفت: در طوفان دیروز جمعه، گرد و خاک و باد شدید شیراز را در نوردید، درختان کهنسال و جوان و تعداد زیادی از شاخه های آنها شکستند، لایه ایی از غبار بر صورت زیبای شهر نشست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۶    
تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چمران و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید همت به علت وجود ترافیک به کندی صورت می ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۷    
ثبت نادر روز چهار نام نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر، داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخاباتشوراهای 14 شهر شهرستان به صورت الکترونیک و غیرحضوری نهایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
با توجه به موقعیت جغرافیایی و نحوه هدف قرار گرفتن کشتی، یکی از احتمالات قوی این است که این عملیات تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۷    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از نهایی شدن ثبت نام 468 نفر در ششمین دوره انتخابات شوراها در پایان روط چهارم نام نویسی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۲    
کتاب حاکمیت سایبری و امنیت ملی که به بررسی اعمال حاکمیت در فضای سایبری و نقش آن در ارتقای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران می پردازد، از سوی انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۱    
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در تشریح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این وزارتخانه در سال 1399 گفت: عمده احکام بازنشستگان دانشگاه ها، موسسات آموزشی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۲    
مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفته است: با توجه به افزایش حجم معاملات در نظر داریم که در سال آینده از هوش مصنوعی برای کشف تخلفات در بازار سرمایه استفاده کنیم در این زمینه زیرساخت های جدیدی در حال ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۲    
ملکی معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد فرهنگ سالمندی از برگزاری دومین دوره جشنواره ادبی آفتابگردان در سال آینده(1400) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۰    
روابط عمومی سپاه اعلام کرد: فرمانده کل سپاه هیچ گونه کانال و صفحه رسمی در شبکه های اجتماعی ندارد و مواضع و دیدگاه های رسمی ایشان صرفاً از طریق سایت سپاه نیوز اعلام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۲    
مشاور وزیر بهداشت گفت: در همین روزها صد درصد ظرفیت بیمارستان های خوزستان پر شد و کار به تخت های اضطراری کشید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۷    
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: به یاد بیاورید ایران 1500 را وقتی در آن، هر دانش آموزی بر حسب آن استعداد یگانه اش، همان استعدادی که او را از همه ی انسان های جهان متمایز می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۱    
باند بزرگ مواد مخدر در قائنات متلاشی، یک کشته و 2 مجروح در انفجار موادمحترقه، مرگ مشکوک 3 سرنشین خودرو سواری، انفجار گلوله جنگی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
پیک یک رستوران که اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی مشتریان و برداشت از آن کرده بود، دستگیر شد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
امسال همچون سال های گذشته و در آستانه عید نوروز شهرداری اصفهان برای رفاه همشهریان اقدام به عرضه سبزه و گل های نوروزی در بازار گل و گیاه همدانیان کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۲    
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از جدایی از جمع قرمزپوشان تبریزی به سپاهان پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص حمله به یک کشتی کانتینر بر کشورمان در آب های بین المللی دریای مدیترانه که منجر به آسیب دیدگی این کشتی شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: سال گذشته در جریان حوادث چهارشنبه پایان سال در مجموع 37 نفر در استان اصفهان مصدوم و به بیمارستان های سطح استان مراجعه کردند و یا توسط واحدهای امدادی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
شهردار اصفهان گفت: برای حفظ ⁧‫ناژوان‬⁩، ریه ⁧‫اصفهان‬⁩، ایجاد هشت باغ موضوعی از جمله باغ گیاهان دارویی، شکوفه ها، توتستان، هزارگل، باغ های خرمالو و بِه در دستور کار قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: دو شورای شهر ساری و سلمان شهر در مازندران منحل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: حداقل 14 شرکت و مؤسسه ایرانی در حال مطالعه و ساخت 17 کاندید ⁧‫واکسن کرونا‬⁩ در پلتفورم های مختلف هستند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
معاون خدمات شهری شهردار قزوین گفت: همزمان با بارش برف و برودت هوا از روز جمعه تاکنون بیش از یک هزار و 500 کیلومتر از معابر اصلی شهر برف روبی و یخ زدایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
در این بسته خبری از اجرای طرح عابریار در قزوین تا بهره برداری از دومین شهرک بازیافت استان سمنان در شاهرود و نمک پاشی و برف روبی معابر قروه را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
شهردار خلخال گفت: بودجه مصوب شورای اسلامی سال آینده این شهر در مقایسه با بودجه سال جاری 31 درصد افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
در دیدارهای نیمه نهایی لیگ دسته دو بسکتبال زنان، تیم ذوب آهن اصفهان مقابل تیم اکسژن پیروز شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۹    
شهردار تهران با تأکید بر این که نیمی از سفرهای درون شهری باید با مترو باشد، ترافیک و آلودگی هوا را از چالش های کلانشهرها دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محورهای مسدود به واسطه بارش برف و کولاک را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از تهیه و تدوین طرح های "سفر ایمن" در راستای فرهنگ سازی برای سفر سالم خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
امشب بعد از خبر ساعت 22، نسخه کامل تری از فینال عصرجدید که پنجشنبه پخش شد، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
در آخرین روزهای زمستان و با نزدیک شدن به فصل بهار ، شکفته شدن شکوفه های زیبا بر درختان خبر از آغاز فصلی نو و بهار طبیعت می دهد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
رئیس پلیس راه استان اصفهان از واژگونی و آتش گرفتن کامیون کشنده در محور انارک شهرستان نائین خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
علی شادمان، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود دلنوشته ای را برای دختران این مرز و بوم منتشر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
دانش آموزان قبرسی همچنان باید به صورت مجازی در کلاس های درسی خود شرکت کنند، اما رستوران ها و کافه ها مجاز هستند به زودی فعالیت خود را در فضای آزاد آغاز کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
عضو دوره دوم و سوم شورای شهر تهران با حضور در ساختمان شماره دو فرمانداری تهران واقع در مصلی در ششمین دوره انتخابات شوراها ثبت نام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: تعداد 12 ایست کار در مشهد به عنوان کلان پروژه ای اجتماعی و یک الگوی ایده آل در کشور پیاده سازی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
پیش بینی می شود فردا یک بازار مثبت با رشد حدود 15 هزار واحدی شاخص کل داشته باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل دفتر توسعه نرم افزار و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اجرای طرح حذف پرونده های فیزیکی اجرای اسناد رسمی برای تشکیل پروندهای جدید در راستای تسریع در پاسخ به استعلامات خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهر رشت به جای سخنران به افراد متخصص نیاز دارد و اگر مجموعه بالادستی ببیند که شورا توانایی و تخصص لازم را دارد، قطعاً کمک خواهد کرد تا کارها به شکل بهتری پیش برود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونای استان چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
وقتی بنزین گران شد، بی پول تر از قبل شدم. تصمیم گرفتم طلای زنان را به سرقت ببرم و آنها را به قتل برسانم!
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
اعضای بدن ریحانه پارسا دختر 14 ساله الیگودرزی که بر اثر سانحه دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه نامه ظریف به بورل تبیین نگرش جمهوری اسلامی ایران است و حاوی هیچ طرحی نیست، گفت: ظریف تاکنون نامه های متعددی به بورل و پیش از وی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار اصفهان گفت: گرانی بزرگی که در چند سال اخیر اتفاق افتاد موجب شده آجیل از سبد غذایی مردم حذف شود به طوری که اکنون آجیل فراوان در بازار موجود است اما مشتری ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۷    
ییس مرکز ملی فرش ایران گفت: بررسی ها نشان می دهد از سال 88 تاسال 99، یک نفر بیمه شده قالی بافی نداشتیم، اما توانستیم امسال بیش از 260 هزار نفر را تحت پوشش قرار دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۱    
دو تولید کننده پیشرو واکسن در چین از جمله شرکت خصوصی سینو واک و شرکت دولتی سینوفارم در آستانه ارائه و توزیع واکسن های خود در طول هفته های آینده هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۱    
شهردار خرم آباد گفت: شهرداری میزبان میهمانان نوروزی نخواهد بود، اما به وظایف محوله خود عمل می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۱    
اولین خودروی بدون راننده اسپانیا با سایزی برابر با اتوبوس های معمولی، در خیابان های مالاگا، شهری در بخش خودمختار اندلس در جنوب کشور اسپانیا، فعالیت خود را آغاز کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: تعداد مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در استان بوشهر 40 درصد افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران، گفت: در آخرین جلسه شورای عالی بیمه، پوشش دهی خدمات توانبخشی ویژه طیف اختلال اوتیسم توسط سازمان بیمه سلامت ایران طبق پروتکل استاندارد مطروحه تصویب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
در حالی که فصل دوم مستند مسابقه 77 ساعت در حال ضبط است، فصل اول این مسابقه در نوروز 1400 از شبکه آموزش پخش خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
ارزش معاملات بازار بورس برابر با 80.378 میلیارد ریال بود که نسبت به روزهای هفته گذشته وضعیت بهتری دارد و حجم معاملات برابر 8.4 میلیارد برگه سهم بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف بیش از 4 هزار عدد انواع مواد محترقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از اجرای عملیات عمرانی احداث نخستین مرکز هوشمند آموزش مدیریت پسماند در شهر اصفهان در فضایی به متراژ حدود 160 متر مربع خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته ای که گذشت پیرامون مسائل مهم کشور اظهارنظرهای مختلفی کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۶    
معاون هماهنگی و سخنگوی وزارت کشور از ارسال و تقدیم لایحه اصلاح موادی از قانون تأسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص میزبانی بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از بی تاثیر بودن واکسن آکسفورد_آسترازنکا در تولید لخته خون در بدن خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۷    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل که 4 میلیارد ریال طلا از یک منزل مسکونی سرقت کرده بودند و اعتراف آنها به 8 فقره سرقت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۷    
مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفته است: با توجه به افزایش حجم معاملات در نظر داریم که در سال آینده از هوش مصنوعی برای کشف تخلفات در بازار سرمایه استفاده کنیم در این زمینه زیرساخت های جدیدی در حال ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
تاکید شورای شهر بوستون بر لزوم واکسینه شدن مربیان، راه اندازی دوچرخه های اشتراکی در دوبلین، واکسیناسیون سالمندان سیاتل و هوشمند سازی شهر پراگ، مهم ترین عناوین این هفته بسته خبری پارلمان شهری جهان است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۴    
عادل فردوسی پور و علی رویین تن از سوی جشنواره فیلم های ورزشی ایران به عنوان داوران جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان ایتالیا معرفی شدند.
  • ۱