چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 28 دی 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۲    
کمک حمایتی کرونا برای اقشار کم درآمد ساعت 24 فردا (چهار شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۹    
اهمیت ویتامین D در پیشگیری از بیماری های تنفسی، کنترل استرس ویروس کرونا با چند دمنوش خانگی، تبعات نخوردن صبحانه برای سلامتی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۲    
کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر، سه کشته در تصادف دلخراش رانندگی، کشف 128 سلاح شکاری قاچاق، کشف 130میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در کشور و بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۴    
شهردار منطقه هشت تبریز گفت: به منظور ساماندهی و بازسازی عمارت تاریخی ساعت این شهر، عملیات مرمت پایه های این مکان آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۷    
تاکنون یک میلیون و 336 هزار و 217 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 83 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۲    
سرپرست سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: با وجود ضعف عملکرد پیمانکار روند جمع آوری پسماندها در این شهر عادی است و انباشت زباله در برخی خیابان ها نیز ناشی از رعایت نکردن ساعت مناسب برای گذاشتن ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۷    
محققان چهار عارضه پس از ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کردند که با تشکیل مقادیر بالای آنتی بادی ، ایمنی بدن را به مدت سه ماه تضمین می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۷    
پوستر نمایش یاماها به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج که از روز چهارشنبه اول بهمن ماه در تالارقشقایی تئاتر شهر به صحنه می رود، رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به حضور بمب افکن های آمریکایی در منطقه واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۲    
کامالا هریس، معاون جو بایدن، امروز دوشنبه 18 ژانویه رسما از سمت خود در مجلس سنای آمریکا استعفا خواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۶    
در سال 1374، بحران آلودگی هوا در کلانشهرها موجب شد تا مسئولان ستاد اجرایی کاهش آلودگی هوا به منظور ایجاد حساسیت در مورد آثار زیانبار آلودگی هوا بین اقشار مختلف جامعه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۴    
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران با اشاره به قرارگیری اوتیسم در سرفصل بیماری های خاص گفت: برای ارائه خدمات توانبخشی با تعرفه مناسب به هر فرد اوتیسم در سال 1400 به یک میلیون و 800 هزار تا دو و نیم میلیون ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر از دستگیری پدر کودک آزار خرمشهری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۱    
امروز دوشنبه (28 دی ماه) کمیته بحران سازمان جهانی گردشگری در مادرید اولین جلسه خود در سال 2021 تشکیل می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۴    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز دوشنبه 29 دی ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۸    
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران شایعات بی اساس در مورد امتیاز و تسهیلات اعطایی واردات خودرو به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۸    
رئیس انجمن بیوتکنولوژی ایران با اشاره به دستاوردهای محققان ایرانی در حوزه واکسن گفت: واکسن های ایرانی کرونا موثر و کارا هستند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۹    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مراتب ثبت هشت درخت کهنسال در فهرست میراث طبیعی ملی را به استاندار کردستان ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مسمومیت یک جوان 20 ساله در اثر انتشار گاز شهری و نجات وی به طرز معجزه آسایی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۹    
چهار فرد گرفتار در ارتفاعات قلات به طرز معجزه آسایی نجات یافتند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از حادثه مسمومیت دو زن با مونوکسید کربن در باغ ابریشم خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۹    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۹    
بیمارستان مسیح دانشوری با راه اندازی مرکز جامع پیوند حضرت مهدی (عج) و انجام نخستین عمل جراحی پیوند کبد در این بیمارستان، گام جدیدی در راستای بخشیدن حیات به بیماران نیازمند پیوند عضو برداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۹    
فیگور ساخته پوریا پارسا مقام به جشنواره گوآ در هند راه پیدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۸    
مهلت ثبت نام و ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره هنر زنده است تا 15 بهمن تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۳    
شهردار یاسوج گفت: پروژه های شهرداری در مواجه با ویروس کرونا آسیب دیده اند و ما انتظار داریم که همانند نیروهای کادر درمان به این عزیزان نیز توجه ویژه شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۹    
مازوت یکی از فرآورده های نفت خام است که برای استفاده از نیروگاه های حرارتی استفاده می شود. در صورتی که غلظت این ماده در ترکیبات هوا افزایش یابد آثار مخربی بر محیط زیست و سلامت افراد خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۹    
شیده لالمی، روزنامه نگار و دبیر سرویس جامعه روزنامه همشهری درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۹    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: زنجیره انتقال ویروس کرونا هنوز قطع نشده است؛ از این رو، باید اعمال محدودیت ها و منع ترددها که در کاهش موارد ابتلا به کرونا بسیار کارساز بودند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۷    
دبیر شورای شهر تبریز گفت: برای تبریز عنوان "دومین شهر برج های کشور" افیونی غرورانگیز بود که قامت بلند تاریخ و فرهنگش را خمیده کرد .
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۹    
عضو هیات مدیره مجمع واردات اظهار کرد: با توجه به این که کالا با هر ارزی که وارد شود به قیمت ارز بازار آزاد فروخته می شود، افزایش حقوق ورودی گمرکی تاثیر چندانی بر قیمت ها نخواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: عکس هایی که من از قم نشان دادم را باید به این قسمتش نیز اشاره بکنم که در قم آیت الله وحید که همیشه پیشرو در برگزاری ایام فاطمیه هستند این مراسم را با 40 تا 50 نفر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۴    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: عراق خواستار سرمایه گذاری بلندمدت شرکت های ایرانی در صنایع غذایی و بخش کشاورزی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، از فراهم شدن دسترسی مردم کلانشهرها به بنزین یورو 4 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۹    
مرکز مدیریت راه های کشور از لغو محدودیت تردد یک طرفه در جاده های چالوس و هراز و آغاز تردد دو طرفه در این محورها خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۹    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: اقتصاد ایران بیش از تحریم های بین المللی از بی تدبیری و تحریم های داخلی متضرر شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۴    
نمایش آسمانی دیگر به نویسندگی و کارگردانی شهاب راحله با از سرگیری دور تازه اجراهای تئاتر صاحبدلان در محوطه تئاتر شهر اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۷    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه طی چهار دهه گذشته بیشترین تحریم ها علیه ایران در حوزه تسلیحات بوده است، گفت: اتکای به درون، در دل آتش تحریم ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۴    
یک کارشناس اقتصادی گفت: انجمن جهانی اقتصاد اعلام کرده که شیوع کرونا، تقاضای برق در جهان را کاهش داده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۲    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه رهبران سه کشور اروپایی هیچ کاری برای حفظ برجام انجام نداده اند، گفت: این به خاطر ایران است که برجام زنده است، نه سه کشور اروپایی.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۹    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور و معاون وزیر ارتباطات گفت: گذار به اقتصاد غیرنفتی فقط از اصلاح ساختار بودجه به دست نمی آید، بلکه بیشتر موضوعی اجتماعی-سیاسی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۷    
برنامه ریزان لیماسول، کلانشهری واقع در قبرس، از توسعه مقرون به صرفه مسکن در شهر خبر داده و اعلام کرده اند به زودی بزرگترین پروژه خانه سازی شهری راه اندازی خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۶    
هزار لانه پرنده در سطح پارک ها و بوستان های منطقه 8 اصفهان نصب خواهد شد. در مرحله نخست 300 لانه پرنده در پارک 22 بهمن واقع در خیابان رستم شیرازی، حاشیه خیابان 5 آذر و رباط ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به جدیتی که مجموعه مدیریت شهری در احداث مسیرهای دوچرخه دارد و ایمن سازی این مسیرها ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته ای که گذشت پیرامون مسائل مهم کشور اظهارنظرهای مختلفی کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۲    
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: یکی از استراتژی های باشگاه تراکتور، احترام به داوران بوده است. آقای بیژن حیدری جزو داوران بسیار خوب است و هر دو تیم نیز در دیدار فردا به دنبال ارائه بازی جوانمردانه هستند
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۲    
در راستای اجرای بند 16 سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر دانش بنیان کردن نظام اداری، سه تصویب نامه جدید شورای عالی اداری از سوی رئیس جمهور و رییس این شورا ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۲    
یوآنینا، از کلانشهرهای غرب یونان، به زودی میزبان فضای سبز عمومی عظیمی خواهد بود تا در کنار تمام مزایای خود، ساکنان را با طبیعت پیوند دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۴    
نرخ سکه امامی (تمام طرح جدید)، دلار و یورو در روند معاملات امروز بازار افزایش نامحسوسی را تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۴    
آمریکا ممنوعیت صادرات نفت به کشورهای دیگر بجز کانادا را در سال 2015 لغو و رقیب جدیدی را وارد بازار جهانی نفت کرد که معادلات آن را تغییر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۷    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد همزمان با فرا رسیدن روز هوای پاک، از راه اندازی گشت ویژه بررسی آلایندگی اتوبوس ها و مینی بوس های درون شهری در کلان شهر مشهد خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۳    
مهاجم صربستان ذوب آهن گفت: معتقدم ذوب آهن توانایی آن را دارد که در جایگاه بهتری در جدول لیگ قرار گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۵    
پاناسونیک یکی از قابل اعتمادترین و بهترین برندهای حال حاضر در سراسر جهان محسوب می شود. در ایران نیز این وضعیت مشاهده می شود و بسیاری از کاربران به محصولات این شرکت، علاقه زیادی نشان می دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۶    
مقامات ارشد انگلستان از دولت خواسته اند مردم را برای خرید دوچرخه تحت حمایت مالی خود قرار دهد تا از این طریق به کاهش آلودگی هوا و افزایش فعالیت جسمی در میان شهروندان کمک کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۴    
بعد از مکاتبات صورت گرفته جهت تعیین تکلیف خودرهای مانده در گمرک، در جلسه ای از سوی معاونت هماهنگی و نظارت اقتصادی معاون اول رئیس جمهور زمانی سه هفته ای تعیین شده تا دستگاه های ذیربط گزارش و راهکار ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی ناجا تاکید کرد که سهم تمام دستگاه ها در موضوع سرقت باید مشخص و اعلام شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۹    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: گرفتار رنگ ها نشویم زیرا ممکن است دوباره در تله کرونا گرفتار شویم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: در دهه فجر سال جاری از سه دستگاه خودروی اطفای حریق مخصوص ساختمان های بلندمرتبه این سازمان رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۹    
کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری های جوی و بارش برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان تا پایان هفته استمرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۴    
کمبود ویتامین D خطر زوال عقل را در افراد دو برابر می کند و احتمال ابتلای این افراد به بیماری آلزایمر وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۴    
دمای طبیعی بدن به عوامل مختلف مانند سن، جنسیت و میزان فعالیت بدن بستگی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۴    
رئیس شورای شهرستان ری گفت: از کودکی در هیآت مذهبی بزرگ شده ام و خادم عزاداران واقعی فرزندان حضرت زهرا(س) بوده، هستم و خواهم بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: واژگونی خودرو سواری در محور بادرود-کاشان جوان 20 ساله ای را به کام مرگ کشاند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۲    
مدیر مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری آخرین وضعیت ترافیکی و وضعیت جوی جاده های پرتردد را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۴    
روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: علت اصلی پائین بودن تعلق اجتماعی، گرایش به فردگرایی است و این اتفاق مسئولیت پذیری اجتماعی را کاهش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، نسبت به نصب 250 پرچم ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) بر روی تاکسی های درون شهری اقدام کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۷    
وحشت در بازار طلا بیداد می کند و بسیاری از تحلیلگران به افزایش مبتلایان به کووید 19، وخامت اوضاع اقتصادی آمریکا و احتمال به تاخیر افتادن بسته کمک کرونایی 1 ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۱    
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد خوزستان می رود که در چند فصل اخیر خاطرات خوشی از این جدال دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۴    
گوشی گلکسی M62 سامسونگ اخیرا مجوز FCC را دریافت کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۷    
شایعات متعددی این روزها درباره کرونای انگلیسی در شبکه های مجازی پر شده است مانند اینکه این ویروس مرگ و میر بالاتری دارد یا واکسن روی آن تاثیری ندارد؛ شایعاتی که پزشکان ضمن رد آن ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط یک نوجوان 15 ساله از منطقه تله کابین کوه صفه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۲    
رئیس شورای شهرستان قزوین گفت: بیشترین مصوبات شورای شهر در بحث مالی و درآمدهای پایدار است بدین سبب وقتی این اختیار سلب شود، شوراها تبدیل به دورهمی می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۳    
کارشناس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: در هفته جاری با ورود سامانه بارشی جدید، بیشتر نقاط کشور بارش باران و برف خواهند داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۹    
یک کارشناس اقتصادی و استاد دانشگاه گفت: وابستگی لایحه بودجه 1400 به درآمدهای حاصل از فروش نفت خام کشور به رغم اظهارات غیرکارشناسی بسیاری از مسئولان در این زمینه تنها 24.8 درصد است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۸    
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: پویش نذر خون روز یک شنبه به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود و افراد می توانند از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر به مرکز جامع انتقال خون اصفهان در میدان خواجو مراجعه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۴    
زلزله ای به بزرگی 4.3 ریشتر بامداد امروز شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۸:۰۰    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: فرایند احداث سایت فیزیکی رصدخانه بر اساس تفاهم نامه میان دانشگاه و شهرداری نیز مطابق برنامه زمانبندی پیش رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۷:۵۹    
شهردار گلپایگان گفت: 11 پروژه شهری شهرداری گلپایگان با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۸:۴۲    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: اجرای طرح دوچرخه اشتراکی در این شهر نیازمند مطالعه علمی و تخصصی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۷:۳۹    
حمل ونقل جاده ای منبع اصلی آلودگی هوا است و به سلامت انسان و محیط زیست آسیب می رساند. وسایل نقلیه طیفی از آلاینده ها شامل اکسیدهای نیتروژن، ذرات معلق، مونوکسید کربن ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۶    
شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین ساعتی 108 وضعیت (نارنجی) و ناسالم برای گروههای حساس را نشان می دهد ضمن اینکه شاخص های کیفی هوا در هفت ایستگاه سنجش آلودگی در دسترس نیست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۷    
قرنطینه ها و محدودیت های کرونایی منجر به کاهش چشمگیر انتشار ویروس کرونا در بسیاری از نقاط دنیا شده و همین امر، ایجاد تغییراتی دائمی برای طراحی شهری را در پی داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به شدت مخالف بازگشایی مدارس هستم، چرا که ما را به سمت شرایط حاد و افزایش آمارها سوق می دهد و مانند قبل باعث نگرانی کادر درمان و خانواده ها خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۶:۵۹    
رئیس فراکسیون خانواده مجلس دهم گفت: لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت پس از گذشت بیش از پنج سال ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۶:۵۹    
از آنجایی که هیچ واکسنی 100 درصد موثر نیست، افراد باید برای پیشگیری از بیماری کرونا،حتی پس از دریافت واکسن نیز از ماسک استفاده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۶:۵۹    
28 دی ماه 1365 برای مردم سنندج صدای مهیبی داشت، صدای جگنده و بمب، بوی خون و درد مرگ؛ اما خبری از ترس نبود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۷:۵۴    
بانو فاطمه (س) به افکار عمومی توجه دارد؛ او در مسجد پیامبر (ص) و از پس قرن ها ایستاده و هنوز همه مسلمانان، نه، بلکه همه آدمیان را مورد خطاب خویش قرار می دهد که بدانید من فاطمه ام ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۵:۵۹    
تداوم نوسانات بازار بورس در فصل زمستان، موجب ایجاد تردیدهای بیشتر برای آن عده از سرمایه گذارانی شده است که متمایل به ورود به این بازار هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۱:۱۲    
عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد گفت: فضای سبز یکی از کاربری های ضروری و اجتناب ناپذیر محیط های شهری است که در کنار کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، فرهنگی، ورزشی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۳۰    
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از نصب یک هزار لانه پرنده در سطح پارک ها و بوستان های این منطقه خبر داد و گفت: در مرحله نخست 300 لانه نصب شده و 700 لانه دیگر نیز در حال ساخت و نصب است.