چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 30 آذر 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 آذر 1394 ایران اکونومیست 2 آذر 1394 ایران اکونومیست 3 آذر 1394 ایران اکونومیست 4 آذر 1394 ایران اکونومیست 5 آذر 1394 ایران اکونومیست 6 آذر 1394 ایران اکونومیست 7 آذر 1394 ایران اکونومیست 8 آذر 1394 ایران اکونومیست 9 آذر 1394 ایران اکونومیست 10 آذر 1394 ایران اکونومیست 11 آذر 1394 ایران اکونومیست 12 آذر 1394 ایران اکونومیست 13 آذر 1394 ایران اکونومیست 14 آذر 1394 ایران اکونومیست 15 آذر 1394 ایران اکونومیست 16 آذر 1394 ایران اکونومیست 17 آذر 1394 ایران اکونومیست 18 آذر 1394 ایران اکونومیست 19 آذر 1394 ایران اکونومیست 20 آذر 1394 ایران اکونومیست 21 آذر 1394 ایران اکونومیست 22 آذر 1394 ایران اکونومیست 23 آذر 1394 ایران اکونومیست 24 آذر 1394 ایران اکونومیست 25 آذر 1394 ایران اکونومیست 26 آذر 1394 ایران اکونومیست 27 آذر 1394 ایران اکونومیست 28 آذر 1394 ایران اکونومیست 29 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی وزیر امورخارجه چین از دعوت قریب الوقوع رئیس جمهوری سوریه به پکن خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۷    
استاندار تهران گفت: مردم مومن و انقلابی شهرستان ری، روز چهارشنبه(دوم دی ماه) میزبان دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۴    
دولت روسیه در پاسخ به پیوستن اوکراین به تحریم های اروپا علیه مسکو، از اول ژانویه تحریم های اقتصادی جدیدی را علیه اوکراین اجرا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۵    
مراسم تشییع پیکر شهید سمیر قنطار که در حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی دو روز پیش در حومه دمشق به شهادت رسید، در ضاحیه بیروت برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۲    
آیت الله آملی لاریجانی با انتقاد از اینکه برخی در آستانه انتخابات،به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند،گفت: برخی با این هدف می خواهند از آرای مختلف استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۰    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفت: متقاضیان خرید مسکن می توانند برای دریافت تسهیلات 60 و 50 میلیون تومانی از فردا سه شنبه اول دی ماه به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۱    
رئیس ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز، گفت: در بازرسی هایی که تاکنون در مراکز استان ها انجام شده، سمنان، رکورددار پاک ترین مرکز استان از لحاظ توزیع بازی های رایانه ای غیرمجاز است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۵    
رئیس مرکز ملی پژوهش های راهبردی جوانان کشور گفت: ایرانی ها سالانه 14.6 میلیارد ساعت از وقت خود را صرف بازی های رایانه ای و تلفن همراه می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۶    
مشترکین همراه اول می توانند با در اختیار گذاشتن آوای انتظار خود جهت پخش پیام تبلیغاتی، بسته مکالمه رایگان دریافت کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه خرید برنج از آمریکا مربوط به تیرماه سال جاری است، گفت: 60 هزار تن برنج از آمریکا خریداری شده که تنها 10 هزار تن آن به کشور وارد شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۳    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش 6 درصدی مواد لبنی گفت: مسئولان مربوطه برای پاسخگویی و بیان دلایل افزایش قیمت به کمیسیون کشاورزی مجلس می آیند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۰    
در هوای آلوده فلزات سنگین و ذرات معلق در هوا وجود دارد که عمدتا از طریق ریه و شش ها وارد بدن می شود که معمولا رژیم غذایی نقش موثری دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۰    
با این که هندوانه و انار مورد نیاز شب یلدا به میزان کافی در کشور موجود است اما به دلیل افزایش تقاضا، قیمت این محصولات در شب یلدا روند افزایشی به خود گرفته به طوری که اکنون هر کیلو انار با قیمت 5000 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۷    
مطالعات محققان نشان می دهد روغن ماهی با تبدیل سلول های ذخیره کننده چربی به سلول های سوزاننده چربی، سبب کاهش وزن می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۷    
یک کارشناس طب سنتی گفت: مصرف دم نوش برگ کرفس خشک شده با چای سبز به لاغری و کاهش قند خون افراد دیابتی کمک می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۷    
یک دستیار تخصصی طب سنتی آداب شب یلدا از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۶    
دیده بان امنیت غذایی روسیه از سفر هیئت روسی در 22 الی 24 دسامبر (اول تا سوم دی ماه) به تهران برای مذاکره در مورد تامین دوجانبه گوشت و محصولات لبنی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۳    
بازار سهام امروز زیر سایه معاملات بلوکی و کد به کد برخی حقوقی ها شاهد حمایت نماگرهای منتخب این بازار در کانال 61 هزار واحدی بود بازاری که علیرغم عرضه های کور در روزهای اخیر با تقویت نمادهای پیش رو در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۳    
دبیر کانون انجمن صنایع غذایی میزان قاچاق محصولات غذایی کم حجم از قبیل شکلات و آدامس را پر رنگ عنوان کرد و گفت: با توجه به حذف هزینه های اضافه برای تامین مواد اولیه پس از لغو تحریم ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل اتحادیه سراسری صنعت دام پروری کشور گفت: صنایع لبنی از سی روز گذشته قیمت هر کیلو شیر خام را 50 تومان کاهش دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۸    
همراه اول در حراج اینترنتی با توجه به منابع و امکانات در اختیار، پس از تعریف رنج در سیستم های مکانیزه، لیست شماره های قابل واگذاری را در مقاطع مختلف استخراج و پس از قیمت گذاری پایه حراج می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۸    
رییس اتحادیه قنادان گفت: همیشه و طبق روال هر ساله در ایام پر فروش سال از جمله شب یلدا، فعالیت موازی برخی صنوف برای فروش شیرینی و اقلام پر مصرف این روزها رونق می گیرد که با وجود پیگیری ها از اتاق ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۸    
در حالی رئیس اتحادیه بارفروشان پیشتر سقف قیمت هنداونه شب یلدا را کیلویی 3500 تومان اعلام کرده بود که رئیس اتحادیه میوه و سبزی در تازه ترین اظهارات گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
سپ بلاتر رئیس معلق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا امروز به مدت 8 سال از کلیه فعالیت های مربوط به فوتبال محروم شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
مدیر کل توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتقال مجدد "وظایف بازرگانی که اخیرا به وزارت جهاد کشاورزی محول شده" ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۲    
افراد در مصرف شیرینی و شکلات زیاده روی نکنند و برای صرف چای، بجای قند و شکلات از چند عدد کشمش یا توت خشک ویا خرما استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
کارگاه آموزشی آشنایی با بازار مشتقه ارزی در بورس کالای ایران روز دوشنبه با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه سرمایه و بانک برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
رامبد جوان هم به شیوه خاص خودش دراینستاگرام شب یلدا را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
قیمت آپارتمان در محله افسریه شمالی بر اساس سن بنا، موقعیت، امکانات و شرایط بین حدود هر متر مربع یک میلیون و 600 هزار تا حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
شبکه سی.ان.ان در گزارش تصویری خود از بهترین خنده های جهان در سال 2015 تصویری از وزیر امور خارجه کشورمان قرار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه کارت خرید برای زوج های جوان از طریق بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این زمینه فراخوان برای ثبت نام داده می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۸    
رئیس انجمن مالی اسلامی با بیان اینکه ایران ظرفیت تبدیل به قطب و هاب مالی اسلامی در منطقه خاورمیانه را دارد، گفت: نخستین همایش انجمن مالی اسلامی ششم دی ماه امسال در دانشگاه الزهرا برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲    
هیئت مدیره بانک ایران زمین با تخفیف جریمه شش درصدی خسارت تأخیر تأدیه بدهکارانی که تا پایان سال 1394 بدهی خود را بصورت نقدی و دفعتاً واحده تسویه نمایند، موافقت نمودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی با انتقاد از اینکه میادین میوه و تره بار شهرداری از اهداف خود یعنی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از تولید به مصرف دور مانده اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۹    
جواد افشار کارگردان سریال کیمیا، گفت: ساخت سریالی که در فضای سال های 57 و قبل از آن می گذرد سختی های زیادی دارد و این سختی ها در بخش های مرتبط با دفاع مقدس و سقوط خرمشهر بیشتر هم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۳    
استاندار تهران با اشاره به رصد پیوسته وضعیت آلودگی هوای استان تهران گفت: بعدازظهر امروز پس از بررسی آخرین وضعیت آلودگی هوا در مورد تعطیلی مدارس تصمیم گیری می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۳    
سهراب سلیمی نمایش اَریحا را اجرا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۳    
داریوش اسدزاده در شب یلدا آرزویی دارد و آن اینکه مردم زندگی آرامی داشته باشند. او دوست دارد به 80 سال قبل برگردد، زمانی که مردم انقدر مدرن نبودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه هر ساله به علت سرما، افت 15 تا 20 درصدی تولید تخم مرغ روی می دهد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با بیان اینکه آجیل فروش ها همیشه گران فروشی می کنند، گفت: سوء استفاده آجیل فروشان باعث می شود که پسته 28 هزار تومانی 60 هزار تومان در بازار مصرف به فروش برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
یک هنرمند خلاق با ترکیب فناوری نانو و هنر، موفق به خلق رنگ آبی – نقره ای موجود روی بال پروانه رنگین کمان و پرطاووس شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس اتحادیه خشکبار با اعلام اینکه فروش آجیل نامرغوب و انباری تشدید شده است، از شهروندان خواست آجیل شب یلدا را از واحد های مجوزدار بخرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
دبیر اتحادیه صنایع لبنی با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم گفت: در شرایط کنونی زمان مناسبی برای افزایش قیمت فرآورده های لبنی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
تارنمای پیتزبورک پست گازت به نقل از شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک)، لحن قانون لغو 'لغو روادید آمریکا' را برای کسانی که به ایران سفر می کنند، تبعیض آمیز خواند
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
سفیر اتریش در تهران گفت: آماده همکاری در زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی بویژه دانشگاهی با ایران هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۹    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در همایش حسابداران و حسابرسان و مدیران ملی کشور گفت: دستور العمل رتبه بندی شرکت ها و موسسه ها پس از لغو تحریم ها اعلام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۹    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام از آزاد شدن دارایی های مسدود شده کشورمان در بانک های خارجی از اواسط یا حداکثر اواخر دی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۹    
ایرانسل سامانه های جدیدی برای ارتباط و پشتیبانی آنلاین مشترکان خود در تلگرام راه اندازی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
حسن روحانی براب ثبت نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری وارد ستاد انتخابات کشور شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
نمایشگاه ملی روسیه در حاشیه گفتمان تجاری صنعتی، مسکو تهران با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزیر صنعت و تجارت فدراسیون روسیه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: محدودیت هایی که برای بازرگانان ایرانی در عرصه بین المللی وجود داشته تا دو یا سه هفته آینده لغو شده و فعالات اقتصادی می توانند به راحتی با همه دنیا مراوده اقتصادی و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۴    
در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که با حضور بانک ها و شرکت های بیمه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک مهر اقتصاد نشان عالی رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
در جریان معاملات امروز فرابورس ایران معامله گران شاهد دادوستد 265 میلیون اوراق بهادار به ارزش بیش از 278 میلیارد تومان در 12 هزار و 152 دفعه معاملاتی بودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
بهنام محسنی از عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران در روز اول دی ماه خبر داد و افزود: در این نوبت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
بلوک 7.9 درصدی بیمه آرمان، 13 دی ماه در بازار فرابورس ایران عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۹    
یلدا واژه ای سریانی است به معنی میلاد و تولد. روشن نیست که این لغت سریانی چه زمانی و چگونه وارد زبان پارسی شده است احتمال می رود که بعد از کشتار دسته جمعی مسیحیان اولیه در امپراطوری روم و مهاجرت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۱    
بانک آینده در نخستین جشنواره ملی رضایت مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه که از سوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار گردید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
بازی دو تیم تراکتورسازی و استقلال در مرحله نیمه نهائی جام حذفی باشگاه های کشور از جهات مختلف یکی از حساس ترین بازی های تاریخ این جام است که در آن امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی دوئلی سخت و نفس گیر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی رقابتهای چهار جانبه چین را از آن خود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
علی رضا فغانی قضاوت دیدار فینال جام باشگاه های جهان را با موفقیت پشت سر گذاشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
همزمان با پایان ایام سوگواری ماه های محرم و صفر گروه های موسیقی مختلف در تکاپوی اجرای مجدد برنامه های زنده خود در تالارهای تهران و شهرستان ها هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۷    
روز جهانی کاپ کیک از آن روزهایی است که برای بچه ها و بزرگترهایشان جذابیت دارد و با رسیدن آن خودشان را برای خوردن این کیک های کوچک خوشمزه حاضر می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۷    
عضو کمیسیون کشاورزی کشاورزی مجلس گفت: با فرارسیدن شب یلدا سودجویان محصولاتی مانندخرمالو را احتکارکردندتا باقیمت های گزافی عرضه کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۷    
محقق ایرانی دانشگاه کارولینسکا با همکاری گروهی از محققان در یک طرح بین المللی موفق به تولید داروی ضد سرطان شد که اولین تست بالینی این دارو سال آینده در انگلستان انجام خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران گفت: در بحث آبزیان آب سرد (ماهی قزل آلا) اگر اقداماتی در خصوص فرآوری و عمل آوری اقداماتی انجام شود می توانیم به بازار بزرگ روسیه ورود کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۳    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با هشدار نسبت به بروز خشکسالی شدید پس از اِل نینو در ایران گفت: خشکسالی سختی در انتظار کشور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
همین چند وقت پیش بود که وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه سخنگوی دولت راهی کارخانه های خودروسازی شدند تا از آنها به خاطر وضعیتی که برایشان پیش آمده دلجویی کنند و اجازه ندهند آب در دلشان تکان بخورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۶    
محققان اپلیکیشن جدیدی ارائه داده اند که گفته می شود روش سریع و مطمئنی برای تعیین علت مرگ افراد است و می تواند در اجرای سیاست های بهداشتی کمک کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۷    
مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا مراجعه فرمایند .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
اقساط سنگین وام خرید کالا، روشن نبودن ابعاد کار و احتمال تعیین ارقام متفاوت برای گروه های مختلف حقوقی؛ دلایل بی میلی دریافت این وام است و انتظار نمی رود تاثیری بر رونق بازار داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۳    
بزرگ ترین روید اد سینمایی ایران د ر حالی د ارد از راه می رسد که این روزها سینمای ایران روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۷    
محققان یک شرکت مهندسی ایرانی با به کارگیری نانوذرات درساخت بتن های سبک، موفق به تولید صنعتی محصولی با وزن مخصوص بسیارسبک تر ومقاوم تراز بتن های معمولی شده که موجب افزایش مقاومت سازه های ساختمانی در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد: دولت در لایحه بودجه سال آینده اعتبار یارانه مسکن مهر را 2 برابر سال جاری در نظر گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
طلاق در 21.2 درصد زنان دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی،10.6 مدرک راهنمایی و 7.5 درصد با مدرک کمتر از دیپلم به ثبت رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
در حالی وام مسکن افزایش یافته و نرخ ارز با نوساناتی روبرو شده است که بازار مسکن توجهی به این سیگنال ها نشان نمی دهد و همچنان با رکودی عمیق روبرو است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از دیدار پرگل دیشب برابر رایه وایکانو از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز خرسندی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
اخبار و گزارش های غیر رسمی حکایت از این دارد که بلاتر و پلاتینی امروز (دوشنبه) برای 7 سال از کلیه فعالیت های مربوط به فوتبال محروم خواهند شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
صدرنشین لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا در دیدار مقابل لاتزیو متحمل شکست خانگی 2 بر یک شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
هنگام بازگشت تیم فوتبال بارسلونا از ژاپن حادثه ای ناخوشایند برای مسی و اعضای تیم بارسا روی داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
مدافع آندلوسیایی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: وقتی ریاست باشگاه معتقد است که بنیتس مشکل نیست بلکه راه حل است، لابد همین طور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
پپ گواردیولا موافقت خود را برای پیوستن به منچسترسیتی اعلام کرده است و به نظر می رسد باشگاه انگلیسی به زودی این انتقال را تایید کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
سرمربی نراتزوری پش از شکست مقابل لاتزیو اظهار داشت که بازیکنانش بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از توزیع کارت های خرید در چند روز آینده به طور آزمایشی در دو استان خبر داد و گفت: پس از اجرای آزمایشی و بررسی روند کار، در تمام کشور توزیع خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (دوشنبه) اعلام کرد که براین اساس نرخ 15 ارز نسبت به دیروز کاهش و قیمت 18 واحد پولی افزایش یافته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۲    
حمید حامی پس از پنج سال دوری از صحنه ی کنسرت های موسیقی، دی ماه سال جاری در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۹    
مردان دهکده ای در ژاپن به عنوان بخشی از یک مراسم سنتی، باید دو بار در سال خودشان را تا خرخره با برنج و سوپ پر کنند!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۶    
توقع نداشتیم در واحد طبقه سوم بلوک یازده مجتمع بهجت آباد که باز شود، چشم هایی براق و لبی خندان با این جمله انتظارمان را بکشند : آمدن شما باعث شد من روحیه بگیرم. ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
کارگران می گویند با وجود اینکه اختصاص بسته های ویژه مناسبت ها و اعیاد جزو وظایف کارفرمایان نیست، اما این کار در گذشته رونق بیشتری داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
محمدرضا باهنر اظهار کرد: توجیه دولت برای ارائه تاخیر در ارائه لایحه بودجه همزمانی آن با برنامه ششم بوده و دولت قصد دارد هر دو این لوایح را با هم به مجلس تقدیم کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۹    
ذرات معلق کمتر از 5/ 2 میکرون، به دلیل آنکه امکان نفوذ به بافت خونی بدن را دارد، در مقایسه با سایر آلاینده های هوا، خطرناک تر است به طوری که شاخص کیفیت براساس این آلاینده سنجش و محاسبه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۷    
داور فینال جام باشگاه های جهان متن جالبی را منتشر کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۴    
در روزهای پایانی فصل پاییز و با نزدیک شدن به شب یلدا کسب و کارهای جدیدی در بازار رونق می گیرد. یکی از این مشاغل تزئینات سبد میوه، آجیل و هندوانه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
ماجرای پدیده شاندیز پس از رشد نجومی قیمت سهام و در عین حال کنار رفتن برخی مدیران شهرداری و حامی این شرکت و روی کار آمدن دولت یازدهم زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۳    
براساس بخشنامه بانک مرکزی طرح دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان ها از اول دی ماه اجرا خواهد شد با این تفاوت که کارمزد50 تا 250 تومان در نظر گرفته شده از بانک پذیرنده گرفته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۳    
خیز دولت به سمت آزادسازی قیمت برخی کالاها و خدمات در حالی است که آزادسازی قیمت پودر شوینده در سال های اخیر باعث هرج و مرج در قیمت گذاری و سردرگمی مصرف کنندگان شده است و تفاوت فاحشی بین قیمت این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
هفته گذشته بهای هفتگی نفت برای سومین هفته متوالی ریزش کرد، به طوری که هر سه شاخص نفت در حال حاضر در بازه 30 دلاری معامله می شوند و قیمت ها افت هفتگی 3 درصدی را به ثبت رسانده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
توجه به تاریخ مصرف محصولات لبنی به همان اندازه اهمیت دارد که سازمان استاندارد بر درج علامت این سازمان روی محصولاتش تأکید دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
در شرایطی که طی ماه های اخیر نرخ ارز به ویژه در بازار آزاد افزایش یافته و هم زمان انتظار برای یکسان سازی نرخ ارز در ماه های آینده وجود دارد، هنوز اثرات مثبت آن را در بازار سهام مشاهده نمی کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۹    
یادداشت تفاهمی میان معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری و صندوق قرض الحسنه پست بانک برای اجرای طرح مشرکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا به امضا رسید.