چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 30 آبان 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 آبان 1394 ایران اکونومیست 2 آبان 1394 ایران اکونومیست 3 آبان 1394 ایران اکونومیست 4 آبان 1394 ایران اکونومیست 5 آبان 1394 ایران اکونومیست 6 آبان 1394 ایران اکونومیست 7 آبان 1394 ایران اکونومیست 8 آبان 1394 ایران اکونومیست 9 آبان 1394 ایران اکونومیست 10 آبان 1394 ایران اکونومیست 11 آبان 1394 ایران اکونومیست 12 آبان 1394 ایران اکونومیست 13 آبان 1394 ایران اکونومیست 14 آبان 1394 ایران اکونومیست 15 آبان 1394 ایران اکونومیست 16 آبان 1394 ایران اکونومیست 17 آبان 1394 ایران اکونومیست 18 آبان 1394 ایران اکونومیست 19 آبان 1394 ایران اکونومیست 20 آبان 1394 ایران اکونومیست 21 آبان 1394 ایران اکونومیست 22 آبان 1394 ایران اکونومیست 23 آبان 1394 ایران اکونومیست 24 آبان 1394 ایران اکونومیست 25 آبان 1394 ایران اکونومیست 26 آبان 1394 ایران اکونومیست 27 آبان 1394 ایران اکونومیست 28 آبان 1394 ایران اکونومیست 29 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۹    
فوتبال اروپا هفته پرالتهابی را پشت سر گذاشته و حالا باز هم یک بازی دیگر لغو شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۶    
وزیر نفت گفت: تصمیمی برای بازگشایی دفتر شرکت نفت در آمریکای جنوبی نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۶    
معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان و با همکاری مرزنشینان غیور در جوار مرزهای شرقی کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۶    
فرماندار شمیرانات بااشاره به حادثه آتش سوزی در تله کابین توچال ضمن تاکید بر اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشت، گفت: در این حادثه هیچ آسیبی به تله کابین توچال نرسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۳    
پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر و در استادیوم آزادی بازی مقابل استقلال اهواز را با حساب یک بر صفر به سود خود به پایان برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۶    
پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر و در استادیوم آزادی بازی مقابل استقلال اهواز را با حساب یک بر صفر به سود خود به پایان برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۴    
رئیس جمهوری روسیه در واکنش به حملات تروریستی روز جمعه در پایتخت مالی گفت: این حملات ثابت کردند که تروریسم هیچ مرزی نمی شناسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۸    
آذربایجان در تهران به عنوان هجدمین عضو به مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۵    
وزیر امور خارجه گفت: دو قطعنامه ای که روز گذشته (جمعه) کمیته سوم مجمع عمومی ملل متحد در حوزه حقوق بشر تصویب کرد شاید یکی از طنزهای تلخ روزگار باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۶    
بیژن زنگنه با تاکید بر اهمیت امنیت تقاضای گاز به عنوان عامل موثر در امنیت سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید گاز گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از اجرای مرحله نخست تغییر ساختار مخابرات تا پایان امسال خبر داد و گفت: این ساختار پیشنهادی حدود 6 ماه در شرکتهای مخابرات استانی اجرا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۶    
کبدتان را چقدر می شناسید؟ آیا می دانید رابطه مستقیمی بین سلامت کبد و روشنی و زیبایی پوست شما وجود دارد؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۸    
خبری مبنی بر پیوستن یک بازیگر دیگر به شبکه ترکیه ای در فضای مجازی و برخی سایت ها منتشر شده است. گفته می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۸    
سامانه سپهر بانک صادرات ایران در مهر ماه 1394 به طور میانگین روزانه حدود 24 میلیون تراکنش مشتریان را با موفقیت انجام داده که این میزان معادل 22 درصد از تراکنش های شبکه بانکی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۸    
بانک دی با هدف ارائه خدمات به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان دارویی کشور به چند شرکت فعال دارویی در سال جاری بیش از 800 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۹    
موزه هنرهای معاصر تهران با همکاری "بانک گردشگری" و "بنیاد فریده لاشایی" نمایشگاهی را با عنوان "در جستجوی گمشده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۳    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز شنبه با 17 واحد رشد در ایستگاه 62 هزار و 889 واحدی ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۰    
معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز از کاهش سن ابتلا به فشار خون در کشور و این استان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
مدیرکل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای و سرپرست دفتر امور مقررات ملی ساختمان بابیان اینکه دغدغه دولت رعایت منافع ملی و حقوق مصرف کننده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از مذاکره با روسیه برای اجرای سه طرح بزرگ آب و برق در ایران خبر داد و گفت: در صورت توافق همه جانبه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
پژو GLX 405 در بازار به قیمت 29 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۰    
حجت الاسلام و المسلمین شجونی، واکنش آیت الله احمد جنتی به برخی لطیفه هایی که درباره او ساخته شده است را روایت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۴    
رییس فدراسیون فوتبال نسبت به برطرف شدن مشکلات داوری در نیم فصل دوم ابراز امیدواری کرد و گفت: داورانی که در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد ضعیفی داشته باشند، در نیم فصل دوم اجازه قضاوت نخواهند داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۴    
آتش گرفتن یک تانکر گازوئیل در حدفاصل ایستگاه 2 و 5 تله کابین توچال سبب ایجاد دودی غلیظ در این منطقه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : دستکم 56 هزار معلم استخدامی وزارت آموزش و پرورش در کشور بدون انجام یک ساعت تدریس حقوق دریافت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۸    
نیروهای امنیتی عراق با کشف و خنثی سازی 18 عروسک بمب گذاری شده در شمال بغداد مانع از یک حمله بزرگ داعش به زائران کربلا در اربعین شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از دو میلیون زائر مشتاق سفر به کربلا و شرکت در آیین اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زندگی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در وضعیت خوبی نیست که این وضعیت در شأن نظام اسلامی نبوده و متاسفانه کمیته امداد با ریشه های فقر درگیر نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: هم اکنون هتل 18 طبقه ای که در حریم ارگ تاریخی کریمخان زند در شیراز در حال احداث است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۶    
کنفدراسیون بوکس آسیا اسامی 14 بوکسور قاره کهن را که تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 شده اند، اعلام کرد که در این بین نام احسان روزبهانی نیز وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۶    
وزیر نفت گفت: برای افزایش سم صادرات نفت ایران در بازارهای جهانی به سقف پیش از تحریم ها، نیازی به اجازه اوپک و یا هیچ سازمان و شخص دیگری نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۶    
یک مرد 30 ساله چینی بخاطر بیماری عجیبش شبیه پیرمردهای 80 ساله به نظر می رسد. در واقع بیماری پوستی او باعث پیری زودرس چهره این مرد شده است و وی را ناگهان به یک پیرمرد تبدیل کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۰    
جنگنده های روسیه مواضع گروهک تروریستی داعش را با بمب هایی روی آن نوشته شده بود به خاطر ملت ما و به خاطر پاریس بمباران کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۴    
فراموش نکنیم که در برخی جوامع تروریست ها با سرمایه گذاری درازمدت بر روی چنین مسائلی و سواستفاده از آنها فجایع بزرگی آفریده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۴    
سازمان انرژی اتمی ظهر شنبه متن کامل سندی رسمی مدرن سازی راکتور اراک را که به امضای وزیران امور خارجه ایران و 1+5 و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا رسیده است، منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۱    
در پی صدور مجوز سازمان بورس برای اولین صکوک استصناع (سفارش ساخت)، مقرر شد از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری یک میلیون و 629 هزار و 314 ورقه به قیمت هر ورقه 1000 هزار تومان در بورس تهران عرضه عمومی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
در جریان معاملات آخرین روز آبان، ارزش معاملات بازارهای فرابورس به رقم یک هزار و 458 میلیارد و 970 میلیون ریال رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۲    
سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز روز دوشنبه جاری (دوم آذر ماه 94) با حضور سران 9 کشور به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۹    
جدول قیمت سکه و ارز روز شنبه منتشر شد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۴    
مدیر عامل کشتیرانی ایران و هند روز شنبه از توافق دو کشور برای گسترش حمل و نقل دریایی خبر دارد و گفت: پس از لغو تحریم ها و محدودیت ها، همکاری دریایی دو کشور گسترش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳    
سرهنگ زاده: معینی، شاعری توانا بود که در همهٔ قالب های شعری، مانند مثنوی، غزل و حماسه سرایی یدی طولا داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران در دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره وری که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، با بیان اینکه رشد بهره وری کشور در سال 1392 منفی بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز(شنبه) اعلام کرد که 22 ارز نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته افزایش و قیمت 14 واحد پولی نیز کاهش داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل مجموعه فرهنگی - تفریحی توچال در مراسم بازگشایی پیست اسکی ضمن پاسخگویی به ادعای عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
شیخ احمد الفهد الصباح رییس قدرتمند شورای المپیک آسیا گفت که بدنبال جانشینی سپ بلاتر در ریاست فیفا نیست؛ چرا که نقش بزرگتری برای پاکسازی فوتبال جهان به عهده دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۶    
اولین مرحله عرضه گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام بانک کشاورزی در سال 1394 از اول آذر ماه سال جاری به مدت 5 روز کاری در شعب این بانک آغاز خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: ما در سازمان تأمین اجتماعی باید از رفتار وظیفه مداری فاصله بگیریم و رفتار مشتری مداری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰    
پرداختن به جامعه و مسائل آن از زوایای گوناگون یکی از شگردهای کارگردان های تلویزیونی برای تولید مجموعه هایی با قصه های آشناست که نمونه های بسیاری از آن در گوشه ذهن مخاطبان جا خوش کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
با هدف آشنایی خطبانان با راهکارهای مقابله با تعرض اشخاص حقیقی و حقوقی به حریم خطوط مواد نفتی، همچنین بررسی مسائل و مشکلات آنان، گردهمایی یک روزه ای در مرکز انتقال نفت باغملک برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴    
چندی پیش رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد نان سنتی سالم نیست و سیاست وزارت بهداشت جایگزین کردن نان صنعتی به جای سنتی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
رئیس پلیس راهور استان البرز از توقیف یک دستگاه سواری پیکان با 78 میلیون و 330 هزار ریال خلافی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از کاهش آلودگی هوا در پی تغییرات جوی و بارندگی های اخیر خبر داد و گفت: شاخص کیفیت هوای تهران با کاهش آلاینده ها در شرایط سالم قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
آمارها نشان می دهند بازار کار ایران در حال یک چرخش شدید است. این بازار طی یکی دو دهه به سرعت از حالت سنتی و شاغلان با تحصیلات پایین به سمت بازاری مدرن با شاغلانی تحصیل کرده در حرکت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۹    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از حذف 3 میلیون مرغ پایان دوره خبر داد و گفت: علی رغم این مساله قیمت تخم مرغ افت کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶    
مدیر عامل فروشگاههای زنجیره ای رفاه در نامه ای به دکتر حسن روحانی رییس جمهوری پیشنهاد کرده است که طرح حمایت غذایی دولت (به صورت ارتقاء یافته) ماهیانه به اقشار مخاطب (در حدود کمتر از 20 میلیون نفر) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
براساس آمارهای بانک مرکزی، به ازای هر یکصد هزار نفر تعداد 27.4 شعبه بانکی در کشور وجود دارد و بیشترین تمرکز در استان های قم، تهران و البرز و کمترین در بوشهر، سمنان و مازندران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۱    
وزیر نفت کشورمان در نشست فوق العاده وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز اعلام کرد که بیانیه این نشست در خصوص کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در نشست پاریس (نشست COP21) قرائت خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از تشکیل تیمی ویژه برای تکمیل روند درمان و بازگشت بهداد سلیمی به تیم ملی وزنه برداری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۰    
رییس امور سهام و مجامع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اعلام کرد این شرکت در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه امسال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۲    
هفته نهم لیگ ستارگان قطر در شرایطی آغاز شد که جنگ رفقای قدیمی در استقلال با تساوی به اتمام رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۴    
متاسفانه مدتی است مردم به شایعات بی اعتماد شده اند و دیگر آنطور که باید و شاید دل به شایعه نمی دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
نشست وزارتی فوق العاده مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) به ریاست بیژن زنگنه وزیر نفت ایران امروز شنبه در تهران آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
در بررسی محصولات تبلیغی مربوط به کالاهای داخلی کشور، ضعف های عمده ای وجود دارد. یکی از این نقصان ها کم لطفی پدیدآورندگان محصولات تبلیغاتی کالاهای داخلی به فرم عرضه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۴    
پیاده روی اربعین یک تاثیر جهانی دارد چرا که تمام جهان این حرکت را می بیند و آنها به عشق مسلمانان نسبت به امام حسین (ع) کاملا آگاه می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از ساخت مسنجر قدرتمند و رایگان سلام برای جایگزینی تلگرام و و اینستاگرام با قابلیت اشتراک عکس و فیلم خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۳    
پدر علیرضا حقیقی در باره شرایط فرزندش گفت: علیرضا هم اکنون در شرایط خوبی سپری نمی کند و در بیمارستان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۷    
تراکتورسازی این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد آن هم با وجود در اختیار داشتن ستاره های سرشناس در ترکیبش.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۴    
وقتی چند روز پیش هیات داوران هشتمین جایزه جلال آل احمد نامزدهای جایزه را معرفی کرد، که واکنش های متعددی را در پی داشت که برخی رسانه ها با تیترهایی همچون جایزه جلال به کدام سو می رود؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۱    
باشگاه الغرافه بعد از اخراج مربی برزیلی خود بلافاصله مربی دیگری از آمریکای جنوبی را روی نیمکت رهبری خود نشاند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور به داوطلبان و نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی توصیه کرد از تقسیمات کشوری به عنوان ابزاری برای کسب رای استفاده نکنند و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۶    
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران از مسئولان فدراسیون به خاطر رعایت نکردن اخلاق حرفه ای انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۰    
حسام عقبایی در برنامه "گفت وگوی اقتصادی" رادیو گفت وگو با تصریح بر اینکه در شرایط فعلی اقتصاد ایران، اعمال سیاستی که هم باعث رونق شود و هم مانع تورم، محال است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۰    
پزشک و پرستاری که به دلیل عجله درتولد نوزاد منجر به قتل او شدند، دستگیر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۴    
در حالی که همچنان واردات میوه به کشور ممنوع است، اما همچنان شاهد عرضه میوه های خارجی در بازار هستیم و همین موضوع باعث شده تا برخی کشاورزان از این موضوع متضرر شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۶    
سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی توانم قراردادم را با باشگاه رادوم فسخ کنم، چراکه این کار بی اخلاقی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۱    
شهر جده عربستان که یکی از شهرهای بزرگ این کشور عربی حوزه خلیج فارس به شمار می آید در پی بارندگی اخیر با مشکلات متعددی مواجه شد و شهروندان سعودی به شدت از مدیریت این شهر انتقاد کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۵    
معاون وزیر نفت با بیان اینکه جمهوری آذربایجان درخواست خود را برای عضویت به عنوان ناظر در این اجلاس اعلام کرده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
رئیس هیأت مدیره اتحادیه محصولات کشاورزی گفت: در حالی که عراق برخی مرزهایش را به روی واردات سیب ایران بسته است، برای واردات هر کیلو سیب هزار تومان تعرفه در مرزهای مریوان و قصر شیرین اخذ می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۴    
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان اواخر آذر ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را در تهران برگزار می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
نماینده سازمان امور مالیاتی کشور در هیئت های حل اختلاف با بیان اینکه بانک های کشور از مسیر اصلی خود خارج شده اند از اختصاص منابع بانکی به شرکت های زیرمجموعه بانک ها انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۵    
روزنامه آمریکایی در گزارشی همکاری واشنگتن با روسیه و ایران برای غلبه بر داعش را ضروری دانسته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۹    
در نشست انجمن اقتصاددانان مهم ترین دغدغه هایی که در این نشست مطرح شد، پیش شرط های راه اندازی بازار بدهی و احتمال تکرار تجربه های گذشته در کاهش نرخ سود بانکی از محل تزریق منابع بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۷    
سرمربی ترک تبار ام صلال پس از آنکه تیمش شب گذشته با پنالتی اشتباهی که داور به نفع آنها اعلام کرد به نتیجه تساوی رسید از سرمربی الاهلی عذرخواهی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۸    
مهاجم صبای قم نمی تواند تیمش را در بازی با سیاه جامگان همراهی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶    
در راستای ایجاد هم افزائی، افزایش کیفیت و ارتقاء سطح ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از ظرفیت های مشترک، تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و بانک آینده به امضاء رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶    
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه آیین نامه اجرایی قانون جدید فرزندخواندگی به استان ها ابلاغ شده است، گفت: متقاضیان خیلی از این قانون استقبال نکردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶    
پرسپولیس می تواند با استقلال اهواز چهار پله در جدول بالا بیاید و همسایه صبا شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۰    
پیش بینی رونق غیرتورمی از ابتدای سال 95 شرط ورود تقاضا به معاملات مسکن، کاهش نرخ سود بانکی عنوان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۱    
ایران، میانمار و کره شمالی. این 3 را با هیچ چسبی نمی شود به هم چسباند الا با چسب غفلت ما. این 3 کشور، تنها کشورهای دنیا هستند که در فهرست سیاه گروه اقدام مالی یا FATF قرار دارند.