چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 30 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۷    
معاون درمان وزیر بهداشت از کمبود 115 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۱    
بورس کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس سقوطی خیره کننده داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور: حقوق بازنشستگان کشوری از 750 هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به این که فکر می کنم همسایگان سعودی ما باید شرایط را درک کنند، گفت: از زمان توافق در سال 2013 همسایه سعودی ما ترسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۳    
وزرای خارجه آمریکا و روسیه امروز در زوریخ سویس برای گفتگو درباره سوریه دیدار کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۱    
مدیر بین الملل شرکت داروسازی لیم فرانسه درجریان بازدید از سازمان جمعیت هلال احمر ایران از همکاری های دوجانبه آتی بین تهران و پاریس در حوزه دارویی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۵    
منابع وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کردند، نیروی دریایی و ارتش این کشور در پاسخ به استقرار نیرو از جانب ناتو در دریای سیاه قرار است نیروها و تجهیزات مدرن بیشتری در این منطقه مستقر کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان تحریم های آمریکا علیه ایران به بهانه برنامه موشکی بالستیک را غیرقانونی دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها، با بیان اینکه 16 درصد تلفات جاده ای در سال 1393 مربوط به کودکان است، تصریح کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۹    
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: تخمین زده می شود، شیوع صرع در کشور که از شایع ترین بیماری مغز و اعصاب محسوب می شود حدود 1.5 درصد باشد که از استاندارد جهانی بیشتراست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
گاهی افراد با چند نکته ساده، بهتر و آسانتر می توانند احساساتی نظیر شکست عشقی را ترمیم کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
مدیرعامل بانک ملت به مناسبت رفع تحریم ها و اجرای برجام پیامی را صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
نخستین شعبه مجهز به امکان ارایه خدمات بانکی ویژه روشندلان به منظور تسهیل دسترسی این قشر از جامعه از سوی بانک شهر رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
مجمع جهانی اقتصاد هشدار داد: تا سال 2050 میلادی، وزن زباله های پلاستیکی در اقیانوس های جهان بیشتر از ماهی ها می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۲    
در پی کاهش شدید بهای نفت در آمریکا و هشدارهای بین المللی در خصوص افت قیمت در روزهای آینده، شاخص سهام نیکی ژاپن شاهد شدیدترین سقوط خود طی سالهای اخیر بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
پرداخت دیون دولت به صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، در قالب اختصاص مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت به تصویب رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: بر اساس آمارهای بدست آمده در کشور، 51 درصد تلفات رانندگی در حین تصادف و 49 درصد نیز پس از وقوع حادثه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۳    
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلحی که اقدام به شهادت یک مامور انتظامی در مهر ماه سال جاری کرده بود در این شهرستان دستگیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مصوبه افزایش جرائم تخلفات رانندگی که هفته گذشته توسط هیات دولت به تصویب رسید، هنوز به پلیس ابلاغ نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۷    
گروه تروریستی داعش یکی از قدیمی ترین صومعه های عراق را در موصل تخریب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۷    
اقدام به موقع ماموران ایستگاه مترو مانع از خودکشی یک مرد کم توان ذهنی که بر روی ریل قطار در ایستگاه مترو شهرک اکباتان ایستاده بود، شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۱    
عکس های دونفره صدف طاهریان و بازیگر مرد ترکیه ای که شایعه نامزدی اشان به گوش می رسد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
صبح امروز دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد شاهد اعتراض تعدادی از دانشجویان گروه اقتصاد به یکی از اعضای هیات علمی این دانشکده بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که برای استفاده از مزایای تامین اجتماعی، خود را کارگر ساختمانی جا بزند و در این شغل اشتغال نداشته باشد، تخلف کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مصاحبه با "رویداد" رادیو گفت و گو صادرات 2 میلیون و 250 هزار بشکه ای نفت در بودجه 95 را همراه با تردیدهایی در حوزه تولید نفت عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
در آینده نه چندان دور، انسان ها خواهند توانست تنها با استفاده از افکار خود با رایانه ها ارتباط برقرار کنند؛ به این منظور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
همکاری و همبستگی میان شرکتهای پتروشیمی مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران را هموار می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
نرخ دلار در بازار آزاد طی یک ماه اخیر بین 3600 تا 3729 تومان در نوسان بود و پس از اجرای برجام هم با تغییر چندانی مواجه نشد و با نرخ 3613 تومان این ماه را به پایان رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۲    
یک مقام رسمی فائو اعلام کرد ارائه رژیم غذایی سالم برای جمعیت رو به رشد شهری در جهان، نیازمند ائتلاف قوی تری میان تولیدکنندگان روستایی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
دبیر کل کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخمگذار افزود: برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و کوتاه کردن دست دلالان و جلوگیری از گران فروشی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۴    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز بازار سهام با رشد 444 واحدی تا ارتفاع 66 هزار و 562 واحدی افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۴    
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مشکل 7 هزار واحد مسکن مهر شهرهای کمتر از 25 هزار نفر در خدمات زیربنایی، تعاونی ها و نبود متقاضی، گفت: 50 درصد مسکن مهر بنیاد مسکن، ملکی بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۴    
نشت مواد نفتی و شیمیایی از مخزن شماره 7 شرکت صابون سازی خرمشهر واقع در مرکز این شهرستان با کمک دستگاه های مسئول مهار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۸    
بهترین بازیکن جهان در سال 2015 تأکید کرد در قاره سبز تنها برای آبی و اناری پوشان بازی خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۲    
مدیر کل مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از آمادگی برای صادرات 400 هزار تنی انواع محصولات و فرآورده های لبنی به روسیه خبر داد و گفت: شرط اساسی برای صادرات لبنیات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۹    
مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز طرح فروش ویژه محصولات گروه سایپا به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۹    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی ضمن اعلام نرخ جدید انواع میوه، صیفی و سبزیجات در میادین گفت: قیمت نارنگی نسبت به هفته قبل 500 تومان گران شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی از افزایش 40 درصدی نرخ کارمزد فروش بنزین خبر داد و گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین از ابتدای امسال با افزایشی 2.1 درصدی به 71 میلیون لیتر رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۱    
سریال تلویزیونی معمای شاه در قسمت دوازدهم خود روایتگر فرازهایی از زندگی خانواده دکتر وزیری خواهد بود. در این قسمت با ورود شخصیت های تازه به داستان، سرنوشت یکی از اعضای این خانواده مشخص می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۸    
بیژن زنگنه فردا پنج شنبه در نخستین سفر خارجی خود پس از اجرای برجام، در صدر هیاتی به منظور دیدار با مسئولان نفتی سلطان نشین عمان، به این کشور سفر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۲    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه به سازمان خصوصی سازی نمره 20 می دهم، گفت: در حوزه واگذاری ها به سختی می توان به این سازمان نمره 10 داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۶    
آخرین روز از هفته معاملاتی جاری با داد و ستد بیش از 286 میلیون اوراق بهادار در فرابورس ایران پیگیری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۵    
رییس شرکت ملی آلومینیوم هند(نالکو) اعلام کرد این شرکت در نظر دارد 2 میلیارد دلار برای احیای یک طرح قدیمی کارخانه ذوب آلومینیوم در ایران سرمایه گذاری کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۲    
مدیر عامل پتروپارس اعلام کرد : یک فاز جدید پارس جنوبی وارد مدار شده و بزودی تولید گاز فاز 19 این میدان بزرگ آغاز می شود و در دوران پسا تحریم باید زمینه توسعه فعالیتها را فراهم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹    
این عکس در سال 1941 گرفته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۴    
به دنبال اجرایی شدن برجام ، بانک مرکزی آلمان کلیه تحریم های خود علیه بانک صنعت و معدن و بانک تجاری ایران و اروپا را لغو کرده و روابط خود را با این بانک ها آغاز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۴    
وزیر دفاع پاکستان که روز گذشته برای ارائه توضیحاتی درباه سیاست های دولت این کشور درقبال ائتلاف 34 کشور تحت رهبری عربستان، به مجلس ملی رفته بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
براساس اطلاعات اعلام شده در همایشIPC ، پیش بینی ها این گونه است که با طرح توسعه این پنج میدان گازی، 56میلیون متر مکعب گاز و 27 هزار بشکه میعانات گازی در روز به تولید کشور اضافه شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات گفت: در 9 ماهه امسال 44 هزار تن انواع آبزیان با ارزش 135 میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل بانک سپه طی نامه ای به دکتر ظریف، از تلاش های ارزشمند دستگاه دیپلماسی برای خروج ایران از تحریم ها و به نتیجه رسیدن برجام گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه به نقل از گروه ایتالیایی 'بی تی پی (BTP)' خبر داد که این گروه 29 دی و بلافاصله پس از برداشته شدن تحریم های اقتصادی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
نشریه تبلیغاتی گروه تروریستی داعش تایید کرده است که یک بریتانیایی موسوم به "جان جهادی" در حمله هواپیماهای بدون سرنشین در ماه نوامبر کشته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۶    
اجرایی شدن برجام و رفع تحریم های بین المللی در هفته جاری موجب شد تا صنایع مرتبط با رفع تحریم ها در مرکز توجه اهالی بازار سرمایه قرار بگیرند و با بیشترین افزایش قیمت و تقاضا مواجه شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۱    
حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی (MIHAS 2016) برای مشارکت کنندگان حضوری متفاوت در قالب برند حلال و موثرترین و عملی ترین روش عرضه کالا توسط تولیدکننده به مخاطب و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه حدود 90 هزار تن کیوی صادر شده است، گفت: پیش بینی می شود صادرات این محصول به حدود 150 هزار تن افزایش یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
خوشبختانه ما امروز شاهد تحولات خوبی در صحنه بین المللی هستیم که بهبود وضعیت اقتصادی کشور را در پی خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
مشتریان بانک صادرات ایران به دلیل تنوع و سرعت در ارایه خدمات هر ماه حدود هفتصد میلیون تراکنش بانکی را از طریق سامانه سپهر به انجام می رسانند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
مسئولان بیمارستانی در تهران وقتی زنی نتوانست هزینه زایمان دو قلوهایش را پرداخت کند، یکی از نوزادان را 27 روز در بیمارستان نگه داشتند و او را تحویل مادرش ندادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
مدیر کل هواشناسی استان مازندران از افزایش بی سابقه دمای حداکثر دی ماه امسال نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: این دما در این موقع از سال یک رکورد محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
جشن پیوند 200 آتش نشان تهرانی همزمان با ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع) با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران سه شنبه شب در تالار شهید آوینی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 450 نفر در قالب 47 باند تهیه و توزیع محصولات مخرب فرهنگی و سی دی غیرمجاز(مبتذل و مستهجن) طی پنج ماه گذشته خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد که استان های ساحلی دریای خزر آخر هفته ای سرد و بارانی را پیش رو دارند و از روز شنبه در دامنه های جنوبی البرز هم بارش برف و باران آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
فرمانده انتظامی استان قم گفت: سه باند سرقت اتومبیل در قم کشف و اعضای این باندها دستگیر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۱    
کابینه ژاپن جمعه هفته جاری سندی را امضا می کند که با توجه به توافق نهایی هسته ای و اجرای برنامه جامع اقدام مشترک، تحریم های ایران به طور کامل رفع می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۷    
روسیه در تلاش برای کاهش روابط مالی با آمریکا و تحت تاثیر تنش های سیاسی موجود میان دو کشور، طی دو ماه اخیر 20 میلیارد دلار دیگر از سرمایه های خود را از سیستم مالی آمریکا خارج کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۴    
معاملات در بورس های شرق آسیا با کاهش شاخص سهام همراه بود به طوری که بورس های توکیو و هنگ کنگ در معاملات امروز چهارشنبه بیش از 3 درصد سقوط کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۸    
عضو شورای ملی زعفران گفت: شکست حباب کاذب دو میلیونی قیمت زعفران به گوش می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۸    
سامانه ملی و جامع مدیریت فروش آرد کشور با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۹    
یک کارشناس اقتصادی در خصوص فساد در جامعه گفت: استفاده از منابع دولتی به نفع منفعت شخصی فساد تلقی می شود که متاسفانه در کشور ما به خصوص وقتی از جنگ فاصله گرفتیم، با ریل گذاری اشرافیت از سال 68 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۶    
با وجود آنکه بر اساس قوانین اجرایی و داخلی مدارس، امکان اخراج مستقیم دانش آموزان از مدارس وجود ندارد، یک دانش آموز ساکن استان البرز از مدرسه اخراج شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۷    
عملیات انشعاب گیری از خطوط فعال ورودی و خروجی هدر پخش و پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند بمنظور اتصال به هدر ورودی به مرکز انتقال نفت جدید یورو4 در مرکز انتقال نفت شازند انجام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۱    
مایکل مور فیلمساز معترض آمریکایی نیز از جریان تحریم اسکار به خاطر بی اعتنایی به سیاهپوستان، حمایت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۱    
آقای گل فوتسال جهان پس از عمل جراحی روی پایش از بیمارستان ایران مهر مرخص شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۸    
یک عضو انجمن متخصصین پزشکی ورزشی در مصاحبه با "صبح و گفت و گو" رادیو گفت و گو درباره مکمل های ورزشی آلوده به هرمون و ماده محرک آمفتامین هشدار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۸    
رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان خواستار بازنگری در نحوه برگزاری نمایشگاه های استانی کتاب با افزایش تعداد آنها در استان های کم برخوردار و کاستن از این تعداد در استان های برخوردار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۸    
در تازه ترین نوآوری در دنیای فناوری پهپادها، بحث اینترنت این فناوری مطرح شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۲    
عباس قربانعلی بیک معاون اسبق برنامه ریزی و امور بین الملل راه آهن گفت: سهم ریل در ایران از 20 درصد به 5 درصد کاهش یافته است این شرایط در حالی است که کشور ما از نظر شرایط جغرافیایی و فاصله ها بهترین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۷    
وزیر اسبق وزارت امور اقتصادی و دارایی در مصاحبه با رویداد رادیو گفت و گو با اشاره به تاثیرات آنی پس از تحریم گفت: باید مراقب نوسانات هیجانی تاثیرات آنی پس از لغو تحریم ها باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل شرکت سایپا دیزل گفت: در حال حاضر 130 هزار کامیون بالای 25 سال در جاده های کشور تردد می کنند که از این تعداد 30 هزار کامیون بالای 40 سال عمر دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
نتایج پژوهش محققان نشان می دهد که مصرف مکمل های تغدیه ای به شکل قابل ملاحظه ای موجب کاهش نرخ مرگ و میر در افراد مسن می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
دانشمندان چینی موفق به ابداع روشی شده اند که می توان با استفاده از نانو ماده ساخته شده از کبالت، گاز دی اکسید کربن را به سوخت آند تبدیل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
فیلم سینمایی ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی تا یک ماه آینده در چهار فستیوال از آمریکا به نمایش درمی آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۰    
رئیس انجمن تولید کنندگان قارچ گفت: تولید کنندگان با افزایش صادرات قارچ به سبب ثبات قیمت ها در بازارهای هدف دیگر دغدغه نوسانات قیمت را نخواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برجام اجرایی شد، دستاوردی که همه ملت به آن افتحار می کنند اما حفظ این پیروزی از کسب آن مهمتر است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۹    
روسیه در چارچوب برنامه های افزایش همکاری های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران در دوره پسا برجام، اولین دفتر تجارت خارجی خود را در تهران راه اندازی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۹    
صندوق بین المللی پول چشم انداز رشد اقتصادی جهان در سال 2016 را نسبت به پیش بینی قبلی 0.2 درصد کاهش داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۶    
بانک مرکزی اسامی 9 بانک رفع تحریم شده را اعلام کرد؛ بر این اساس بانک های مرکزی، تجارت، رفاه کارگران، توسعه صادرات، سپه، پست بانک، صنعت و معدن، ملت و ملی در فهرست رفع تحریم سوئیفت قرار گرفته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
مجری برنامه تلویزیونی نود به ملاقات مرد سال فوتسال آسیا رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۲    
لایحه بودجه سال 95 شهرداری تهران با 7 ویژگی قابل تامل از جمله داشتن ظاهر و باطن متفاوت تحویل شورای شهر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۶    
با دیدن تصاویر این گربه های عظیم الجثه احساس متفاوتی نسبت به گربه های معمولی کوچه و خیابان یا حتی گربه خودتان پیدا می کنید!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۳    
دبیرکل اتاق تعاون ایران با اعلام این خبر که تعاونی ها در دنیا بیش از 2100 میلیارد دلار گردش مالی دارند و این موضوع در کشورها دارای اهمیت فراوانی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۱    
دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران که قرار بود شب گذشته به تهران بیاید سفرش لغو شد و امروز راهی کشورمان خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۱    
ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، ضمن جمع آوری فهرست مخاطبان اصلی این نمایشگاه در خارج از کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
تهیه کننده سریال زعفرانی که برای شبکه 2 ساخته می شود بیان کرد که تاکنون 20 درصد از تصویربرداری انجام و به تازگی مهیار علیزده به عنوان آهنگساز به کار اضافه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
طبق یک مطالعه جدید، چاقی با تشکیل لخته های خونی در عروق کودکان و نوجوانان مرتبط است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۹    
بر اساس تحقیقات دانشمندان موسسه اقیانوس شناسی کالیفرنیا آمریکا، کوسه ها از حس بویایی قوی خود بعنوان سیستم ناوبری و یافتن غذا استفاده می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۶    
معاون ساخت و توسعه آزادراه ها با تأکید براینکه در هیچ یک از پروژه های آزادراهی بدهی به پیمانکاران نداریم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۹    
قصه پرغصه واردات و سوداگری دلالان در میادین میوه و تره بار پایانی ندارد و شعار حمایت از باغداران و تولیدکنندگان تنها در حرف خلاصه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۲    
با اجرایی شدن برجام، ایرانیان در آغاز دوره ای از تغییر قرار دارند که می تواند به شکافتن کالبد اقتصاد منجر شود.
  • ۱