چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 شهریور 1394 ایران اکونومیست 2 شهریور 1394 ایران اکونومیست 3 شهریور 1394 ایران اکونومیست 4 شهریور 1394 ایران اکونومیست 5 شهریور 1394 ایران اکونومیست 6 شهریور 1394 ایران اکونومیست 7 شهریور 1394 ایران اکونومیست 8 شهریور 1394 ایران اکونومیست 9 شهریور 1394 ایران اکونومیست 10 شهریور 1394 ایران اکونومیست 11 شهریور 1394 ایران اکونومیست 12 شهریور 1394 ایران اکونومیست 13 شهریور 1394 ایران اکونومیست 14 شهریور 1394 ایران اکونومیست 15 شهریور 1394 ایران اکونومیست 16 شهریور 1394 ایران اکونومیست 17 شهریور 1394 ایران اکونومیست 18 شهریور 1394 ایران اکونومیست 19 شهریور 1394 ایران اکونومیست 20 شهریور 1394 ایران اکونومیست 21 شهریور 1394 ایران اکونومیست 22 شهریور 1394 ایران اکونومیست 23 شهریور 1394 ایران اکونومیست 24 شهریور 1394 ایران اکونومیست 25 شهریور 1394 ایران اکونومیست 26 شهریور 1394 ایران اکونومیست 27 شهریور 1394 ایران اکونومیست 28 شهریور 1394 ایران اکونومیست 29 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 شهریور 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۶    
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به تسلیح ارتش سوریه با جنگنده و هواپیماهای شناسایی روسی گفته که این پرنده ها برای دفاع از مقرهای ارتش روسیه وارد خاورمیانه شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۲    
وزیر توسعه و وزیر اتحادیه اروپایی دولت موقت ترکیه استعفا دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۹    
وزیر کشور با بیان اینکه ورود مواد مخدر و خروج سوخت به عنوان قاچاق و قاچاق انسان در آینده از سمت مرزها کاهش می یابد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمهور با انتقاد شدید از حمله هوایی نیروهای مهاجم به مردم بیگناه و زیربناهای یمن بویژه اماکن دیپلماتیک گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف 10 تن مواد مخدر در شش ماهه نخست سال 94 خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۹    
پزشکان معتقدند چاق بودن می تواند خطر ابتلا به نوعی تومور مغزی موسوم به مننژیوما را تا بیش از 50 درصد افزایش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با اشاره به ارائه گزارش این کمیسیون در مورد توافق هسته ای در هفته آینده گفت که کمیسیون ویژه، برجام را نه تأیید و نه رد می کند بلکه آن را تأیید مشروط می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۶    
معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با تأکید بر اینکه ایران هیچ محدودیتی برای لغو روادید با سایر کشورها ندارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۶    
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های همگان، فساد اداری کشور است گفت: موثرترین و کارآمدترین راه برای کاهش فساد و ارتقاء کارایی و کارآمدی ، تشکیل دولت الکترونیک است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۳    
پس از آنکه روسیه از موافقت عربستان و ترکیه با طرح خود برای تشکیل ائتلاف منطقه ای ضد تروریسم ناامید شد، گفته می شود اکنون تصمیم گرفته تا ائتلافی دیگر برای مبارزه با داعش با شرکت سوریه، ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل شرکت پارس خودرو از آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو با همکاری شرکت رنو فرانسه در این شرکت خبر داد و گفت: این خودرو ایمن با کیفیت جهانی در ایران تولید می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۰    
وزیر میراث فرهنگی مصر گفت: برای محافظت و نگهداری از این مکان تاریخی آن را می بندیم و هنوز مشخص نیست کار بازسازی چقدر طول خواهد کشید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودرو جدید ساینا این گروه خبر داد و گفت: این خودرو به زودی برای فروش به مشتریان به بازار عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با بیان اینکه میوه مورد نیاز کشور به وفور در بازار موجود است، گفت: در آستانه عید قربان تغییری در نرخ میوه نخواهیم داشت و قیمت ها ثابت باقی می ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۹    
در معاملات امروز سه شنبه 31 شهریور ماه 94 در بازار برق بورس انرژی 10,910 مگاوات برق به ارزش 64 میلیارد و 949 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
در دیدار فرستاده ویژه دولت و رئیس کمیسیون مدیریت و نظارت دارایی شورای دولتی چین با وزیر اقتصاد کشورمان برنامه ریزی برای راه های جدید گسترش همکاری های اقتصادی بویژه زمینه های سرمایه گذاری و تامین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه طرح عرضه گازوییل به ازای پیمایش، از فردا چهارشنبه به طور کامل اجرا می شود، گفت: در ابتدای مهر ماه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
جلسه مشترک مدیران ارشد صنعت نفت ایران با شرکتهای فرانسوی در وزارت نفت برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
در روز پایانی تابستان 94، 4 هزار و 421 میلیارد و 420 میلیون ریال معامله در بازارهای فرابورس ایران انجام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۸    
بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و فرهنگی خود، نسبت به ساخت 12 مدرسه در نقاط کمتر برخوردار اقدام و در سال جاری ساخت 2 مدرسه و کتابخانه را در دستور کار قرار داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۵    
به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم جشن بزرگ ولایت در مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز به مدت 10 روز بر پا خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۹    
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا خودروسازان گفت: بر اساس سیاست های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکای خارجی و نحوه شراکت با آنان را خودشان تعیین خواهند کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
درحالی شورای پول و اعتبار بانک ها را مکلف کرده تا سود سپرده های کوتاه مدت کمتر از یک سال زیر 20 درصد باشد که هم اکنون این نرخ در تعدادی از بانک های خصوصی دقیقاً 20 درصد و بعضاً بالاتر هم شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز پس از 5 روز بلاخره مثبت شد و 248 واحد رشد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۳    
سرالکس فرگوسن بار دیگر به تمجید از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و تأکید کرد او گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۴    
ناصر آقامحمدی در مراسم افتتاح خط تولید ساندرو در پارس خودرو اظهار داشت: از سال های 91 و 92 که اوج تحریم ها بود، میزان تولید ما به 40 هزار دستگاه در سال رسید و حتی برخی خطوط تولید متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۵    
وزیر اقتصاد از تصمیم جدی چین برای توسعه همکاری های تجاری با ایران خبر داد و گفت: در دوران پساتحریم با این کشور در زمینه هایی از جمله سرمایه گذاری های مستقیم همکاری خواهیم داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۹    
هر دلار آمریکا نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشته و 3393 تومان عرضه می شود. همچنین سکه تمام طرح جدید 914 هزار و 500 تومان فروخته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۶    
ایران اکونومیست - دانشجویان دستگاه هایی را انتخاب می کنند که از رِنج قیمت قابل تأمل تری برخوردار باشد، بنابراین باید مدلی را مدنظر داشت که از تراشه قابل ارتقا و رم اضافی برخوردار باشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱    
سامانه #111* و سامانه پیامکی 111 که از سال 91 تاکنون، به عنوان سامانه های جامع دسترسی به سرویس های همراه اول در اختیار مشترکین قرار گرفته بود، از اواسط مهر ماه تغییر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
علی اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک درسال 92 و 93 با استفاده از خط اعتباری فاینانس چین در تأمین مالی طرح های زیربنایی کشور، نظیر نیروگاه، فولاد، سیمان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۷    
فاطمه گودرزی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کم حرف است و بی حاشیه؛ بیشتر دوست دارد مردم با تماشای هنرنمایی اش در فیلم ها و سریال ها او را بشناسند تا این که با مصاحبه و گفت وگو خبرساز شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۷    
قیمت انواع محصولات لبنی بعد از تغییرات در چند ماه گذشته در چند هفته گذشته با ثبات همراه بوده است اما برخی برند ها همچنان تعدادی از اقلام خود را بیش از قیمت تعیین شده عرضه می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۱    
رییس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به آلودگی میکروبی "آب معدنی دماوند" و علت پلمپ خط تولید آن، در عین حال گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۸    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی به اصلاح طلبان به عنوان دشمن نگاه می کنند و این درست نیست زیرا اصلاح طلبانی داریم که از بسیار از اصولگرایان اصولگراتر و متدین تر هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۹    
مسعود ده نمکی به حواشی مسابقه خندوانه بین امین حیایی و امیرمهدی ژوله واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۳    
سرلشکر صالحی با بیان این که در سامانه موشکی هیچ نوع محدودیتی نخواهیم داشت، تأکید کرد، اجازه هیچ نوع دسترسی نیز به کسی نخواهیم داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
تعدادی از دانشجویان اهل سنت و شیعی دانشگاه مذاهب اسلامی با قربانی کردن چند گوسفند، گوشت های قربانی را میان نیازمند سنی و شیعه توزیع می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲    
چین در اقدامی غیرمنتظره که بی ارتباط با تشدید تنش ها در روابط با توکیو نیست، میز ژاپن در اداره امور آسیای وزارت امور خارجه خود را تعطیل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری رسمی عربستان دوشنبه شب اعلام کرد که 332 زایر از ابتدای موسم حج تمتع جان خود را از دست دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۴    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات چهارمین روز هفته(سه شنبه) 248 واحد رشد و در ایستگاه 61 هزار و 576 واحدی ایستاد علاوه بر این تالار شیشه ای امروز سراسر سبزپوش بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
اصغر نوری مترجم کشورمان می گوید: درباره مسائل مربوط به زبان نه باید متعصب و دگم باشیم، نه سهل انگار و بی دغدغه، ما باید بپذیریم که زبان پویاست و گاهی حتی به تغییر نیاز دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۶    
بسیاری از ما می دانیم که پرخوری، تندخوری، پیروی از رژیم های چرب و پرکالری و کم تحرکی، جزو مهم ترین عوامل چاقی محسوب می شوند اما شاید خیلی از ما تا به حال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۶    
افزایش سن, مهم ترین عامل آلزایمر محسوب می شود که باعث اختلال در حافظه, تفکر و رفتار می شود. این بیماری از دیدگاه علمی بر اثر کاهش ماده شیمیایی سروتونین در مغز بروز می کند که انتقال پیام های عصبی را ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
تزریق پروتئین 2- channelrhodopsin به شبکیه سال ها مورد مطالعه قرار گرفت و با رفع نواقص موجود, اکنون برای استفاده در انسان آماده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
رخشان بنی اعتماد می گوید: میترا محاسنی در زمان عکاسی, ورای دوربین با وسواس مثال زدنی اش همیشه نگاهی به تاریخ و آینده دارد و عکس هایش نشانه هایی از واقعیت های زمانه و آدم ها دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۰    
اپل به تلاش های خود برای ساخت و عرضه اولین خودروی برقیش سرعت بخشیده و انتظار می رود تا چهار سال دیگر آنها را روانه بازار کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۴    
هومن اژدری خواننده سبک راک می گوید: با ساخت کلیپ آهنگ ممد نبودی به سبک راک آهنگم را در رقابت با آهنگ کویتی پور نبیبنم، چرا که یک سری آهنگ ها نوستالژیک هستند و در خون ما جریان دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۱    
عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در جام جهانی ژاپن با واکنش کارشناسان و هواداران روبرو شده است؛ ناکامی که عده ای کواچ را مقصر آن می دانند و عده ای هم عملکرد بد بازیکنان را.. ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
در جریان معاملات روز دوشنبه مورخ 30 شهریور 94 حلال 402 پالایش نفت تهران برای اولین بار در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه و مورد معامله قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
سردار محمد رضا نقدی طی سخنانی در همایش مدیران مرکز سایبری بسیج که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در همه عرصه ها در برابر ملت ایران متحمل شکست شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
رییس سازمان سینمایی یادآور شد: عظمت هوش ایرانی را در کارهای گرافیکی جوانان کشورمان دیده ام و انیمیشن تجلی هوش ایرانی است و هوش ایرانی با آثار انیمیشن به رخ دنیا کشیده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۵    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در گردهمایی مشترک بازار سرمایه ایران و فعالان اقتصادی فرانسه، گفت: مبادلات تجاری گسترده با دنیا از سر گرفته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۲    
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر تغییر شکل مسیر واردات دارو به ایران و همچنین واردات به شرط انتقال دانش فنی گفت: تا پایان امسال چندین کمپانی بزرگ دارویی جهت سرمایه گذاری در بازار بزرگ ایران فعال خواهند شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در حال حاضر، اولویت ما سرمایه گذاری مستقیم خارجی است، گفت: از طریق سرمایه گذاری مستقیم، امنیت بیشتری برای کشور ما فراهم می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: سال گذشته برای تامین نیاز مصرفی مردم، کالای اساسی همچون گندم، برنج، روغن و شکر به ارزش 250 هزار میلیارد ریال خریداری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۲    
مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور روز سه شنبه با صدر اطلاعیه ای بابت تاخیرات پروازی این شرکت از مردم عذرخواهی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۷    
توافق هسته ای و شکستن احتمالی قفل های تحریم در آینده، در حالی ایرانی ها را به حضور خودروسازان خارجی در کشور امیدوار کرده که هنوز هیچ یک از بزرگان صنعت خودرو جهان رسما به جاده مخصوص نیامده اند و هنوز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
شاید سخن گفتن از فساد در دولت گذشته، چندان هم کم هزینه برای اسحاق جهانگیری نبوده ؛ شکایت احمدی نژاد از معاون اول رئیس جمهوری نخستین هزینه آن بود و پرونده سازی برای جهانگیری ، هزینه دیگر.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۹    
به مناسبت اعیاد مبارک و فرخنده قربان و غدیرخم اسکناس نو 5 هزار ریالی و انواع مسکوک نیکل در شعب منتخب بانک های عامل توزیع می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
چهاردهمین کارت زرد دولت تدبیر و امید، دومین کارت زرد وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بود که در جلسه علنی امروز مجلس با 94 رأی به ربیعی داده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
قائم مقام بانک مرکزی با اعلام دلایل افزایش نرخ ارز، گفت: افزایش تقاضا در ماه پایانی تابستان، تقاضای ارز حجاج و کاهش درآمدهای نفتی سه عامل افزایش مقطعی نرخ ارز بود ضمن آنکه شایعه دست کاری نرخ ارز برای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
با گذشت چند روز از حادثه مکه و مرگ 11 ایرانی بر اثر سقوط جرثقیل اظهارات همسر یکی از کشته شده ها که اتفاقا از دانشمندان علوم فضایی ایران بوده بر ابهامات افزوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۹    
رییس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری می گوید: حدود 90 درصد گوشی های تلفن همراه که قیمت شان بالای 700 هزار تومان است، به صورت قاچاق می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۴    
مقامات بانک مرکزی می گویند تغییر مصوبه امکان برداشت 200 هزار تومانی روزانه از کارت های بانکی در دستور کار است که در صورت نهایی شدن به زودی این مبلغ به 400 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
خندوانه این شب ها به یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون تبدیل شده و مسئولان این برنامه توانسته اند از این ظرفیت هم برای فرهنگ سازی و هم برای درآمدزایی به خوبی استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۸    
تیم ملی والیبال ایران در نهمین روز از مسابقات جهانی ژاپن به مصاف تیم نه چندان قدرتمند کانادا رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۵    
ایران اکونومیست - امیرعباس سلطانی، نماینده پیگیر پرونده زنجانی، اعلام کرده میلیاردر متهم نفتی در آستانه آزادی از زندان قرار دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تاکید بر مقید بودن دولت به کنترل نرخ تورم، از اتخاذ تدابیری برای خروج کشور از رکود، در نیمه دوم امسال خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
مقام های آمریکایی با تایید اخبار منتشر شده از تحرکات نظامی روسیه در سوریه گفتند که مسکو 28 جنگنده در سوریه مستقر کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۳    
رییس انجمن صنفی انبوه سازان تهران معتقد است از اواخر دی ماه شاهد افزایش قیمت مسکن خواهیم بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۰    
در پی حواشی ایجاد شده درباره رقابت امیرمهدی ژوله و امین حیایی در برنامه پربیننده خندوانه، رامبد جوان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، به این موضوع واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۰    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در پایان دیدار برابر کانادا عنوان امتیازآورترین بازیکن را کسب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۷    
یک متخصص تغذیه با اشاره به خواص درمانی پیاز گفت: مصرف پیاز سبب جلوگیری از پوکی استخوان به ویژه در زنان می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۴    
این روزها، شاه بیت صحبت تمامی دولتمردان، وزارتخانه ها و سازمان های ایرانی جذب سرمایه گذار خارجی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۴    
اکبر هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه در نخستین کنگره کشوری آکادمی اقتصاد سلامت در هتل پارسیان آزادی تهران تأکید کرد: عدالت اجتماعی برای همه امور حیاتی است و تأمین اجتماعی باید برای همگان قابل دسترسی باشد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۱    
بانک مرکزی برای امروز نرخ 38 ارز را نسبت به روز گذشته تغییر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نرخ واقعی ارز در همین حدود است، افزود: نباید انتظار دیگری از نرخ ارز داشته باشیم و بنده بعید می دانم حتی با اجرای توافق برجام نرخ ارز تا پایان امسال افت قابل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه طبق آمار اداره برق 240 هزار خانه خالی در تهران وجود دارد اعلام کرد که مردم خانه های خالی را معرفی نمی کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم رژه 31 شهریور نیروهای مسلح با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۹    
منابع امنیتی عراقی از کشته و زخمی شدن چند تن در حمله موشکی به فرودگاه بغداد خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۳    
امیر مهدی ژوله نویسنده و طنزپرداز موفق شد در یک رقابت مهیج و شانه به شانه امین حیایی را شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۳    
شما برنده سهمیه امداد خودرو شده اید این جمله، مقدمه ای برای کلاهبرداری شرکت های بی نام و نشان از صاحبان خودرو در کشور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۳    
ساعت 24 دیشب زمان مصوبه هیئت دولت درباره کاهش 100 تومانی قیمت CNG به پایان رسید و با توجه به تمدید نشدن این مصوبه از سوی دولت، قیمت آن به کیلویی 600 تومان بازگشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۱    
روز گذشته شاخص کل بورس تهران 225 واحد (معادل 37/ 0 درصد) کاهش یافت تا با ثبت رقم 61 هزار و 328 واحدی به کمترین مقدار خود در دو سال اخیر برسد.