سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۴۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 24 شهریور 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 شهریور 1394 ایران اکونومیست 2 شهریور 1394 ایران اکونومیست 3 شهریور 1394 ایران اکونومیست 4 شهریور 1394 ایران اکونومیست 5 شهریور 1394 ایران اکونومیست 6 شهریور 1394 ایران اکونومیست 7 شهریور 1394 ایران اکونومیست 8 شهریور 1394 ایران اکونومیست 9 شهریور 1394 ایران اکونومیست 10 شهریور 1394 ایران اکونومیست 11 شهریور 1394 ایران اکونومیست 12 شهریور 1394 ایران اکونومیست 13 شهریور 1394 ایران اکونومیست 14 شهریور 1394 ایران اکونومیست 15 شهریور 1394 ایران اکونومیست 16 شهریور 1394 ایران اکونومیست 17 شهریور 1394 ایران اکونومیست 18 شهریور 1394 ایران اکونومیست 19 شهریور 1394 ایران اکونومیست 20 شهریور 1394 ایران اکونومیست 21 شهریور 1394 ایران اکونومیست 22 شهریور 1394 ایران اکونومیست 23 شهریور 1394 ایران اکونومیست 24 شهریور 1394 ایران اکونومیست 25 شهریور 1394 ایران اکونومیست 26 شهریور 1394 ایران اکونومیست 27 شهریور 1394 ایران اکونومیست 28 شهریور 1394 ایران اکونومیست 29 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 شهریور 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از کش و قوس های فراوان امروز (چهارشنبه) انتخاب شد و محمد ناظم الشریعه هدایت این تیم را به عهده گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۳    
برخی اخبار اخیر نشان از آن دارد که نفت ایران وارد معادلات پیچیده ای شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۰    
روز پنجشنبه بانک مرکزی آمریکا درباره میزان نرخ بهره در این کشور تصمیم می گیرند کارشناسان با دو احتمال افزایش یا عدم افزایش قیمت طلا را پیش بینی کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۰    
شاید خودمان متوجه تغییر رفتارمان نشده باشیم ولی شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک تغییرات زیادی را در زندگی ما ایجاد کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۷    
بر اساس نتایج یک مطالعه دانشگاهی، سالانه 15 میلیارد درخت در جهان قطع می شوند و تا 300 سال دیگر همه درختان کره زمین از بین می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۷    
کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان روز سه شنبه واکنش سریع اتحادیه اروپا را در خصوص پناهجویان خواستار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۱    
رییس دفتر رییس جمهور گفت : علاوه بر رفع تمامی تحریم های اقتصادی هسته ای توسط شورای امنیت سازمان ملل، اتحادیه اروپا و آمریکا، برخی تحریم های غیرهسته ای نیز از سوی آمریکا متوقف خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۵    
وزیر امور خارجه ایران پس از دیدار و گفت و گو با مقامات چین، دقایقی پیش به سفر خود به این کشور خاتمه داد و پکن پایتخت جمهوری خلق چین را به مقصد داکا پایتخت بنگلادش ترک کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: تکرار مواضع مداخله جویانه در قبال حاکمیت ایران بر جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی هیچگونه تاثیری بر واقعیت های موجود حقوقی و تاریخی ندارد و این جزایر بخش لاینفک سرزمین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۷    
در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران تیم گسترش فولاد به مصاف تیم استقلال رفت که در نهایت استقلال موفق به شکست رقیب خود شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۸    
دیگر همه می دانند که اندروید، بزرگ ترین سیستم عامل دنیاست و از ارزان ترین گوشی ها تا جدیدترین پرچم داران کمپانی ها، مجهز به این ربات سبز گوگل هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۲    
مدیر مالی تامین سرمایه آباد مسکن گفت: در یکسال آینده 20 صندوق زمین و ساختمان توسط شرکت تامین سرمایه آباد مسکن در سراسر کشور راه اندازی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۲    
محققان با بررسی بیش از 18 هزار بیمار مبتلا به پارکینسون، 12 توالی ژنی که احتمال ابتلا به بیماری پارکینسون را افزایش می دهند یافته اند که نصف آنها تاکنون کشف و گزارش نشده بودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۳    
نوبخت اعلام کرد: دولت اصلاً خواهان افزایش نرخ ارز نیست و ما به دنبال یکسان سازی نرخ ارز هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۸    
اخیراً عکسی در فضای مجازی انتشار یافت که احساسات کاربران را به شدت برانگیخت و پربازدیدترین عکس این روزهای فضای مجازی محسوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام، از عدم حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در نشست امروز کمیسیون برای بررسی ابعاد اقتصادی برجام خبر داد و گفت: آقای ولایتی هم اعلام کرده در جلسه فردا حضور نمی یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۹    
روزنامه اکونومیک تایمز هند اعلام کرد، قیمت طلا روز سه شنبه اندکی کاهش یافت و به کف قیمت یک ماهه نزدیک شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۳    
تولید گاز کشور در پنج ماه نخست امسال در حالی به بیش از 69.9 میلیارد مترمکعب رسید که در مقایسه با تولید در مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سرمایه گذاری تا افق سال 2020 میلادی را در حوزه معدن و صنایع معدنی 26 میلیارد دلار اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۲    
مدیریت امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: با ورود بیش از 26 هزار نفر به فرایند معاملات اوراق تسهیلات مسکن، تعداد استفاده کنندگان از این اوراق از مرز 950 هزار نفر گذشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۶    
بانک سینا در فهرست 5 بانک برتر تجاری اسلامی جهان قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۰    
بر اساس گزارش هواشناسی مازندران، از روز پنجشنبه تا شنبه آینده شاهد بارندگی، وزش باد شدید ، رعدوبرق و کاهش دما در این استان خواهیم بود و دریای خزر نیز طی این مدت مواج است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۰    
منابع عراقی از حملات هوایی موثر جنگنده های اف16 این کشور به الحویجه در کرکوک و فرار داعشی ها به سوی منطقه الشرقاط در استان صلاح الدین و موصل خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۴    
رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: معافیت های تحصیلی هشت سال به بالا شامل طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۹    
شهردار تهران از اختصاص وام قرض الحسنه به متقاضیان موتورسیکلت های برقی خبر داد و گفت که تا 80 درصد قیمت این وسایل نقلیه از سوی شهرداری به متقاضیان بصورت وام پرداخت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۰    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: میزان ازدواج در کشور از 11.3 در هزار در سال 85 به 9.3 در هزار در سال 93 کاهش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۰    
خبرنگار شبکه فرانس 24 روز سه شنبه به نقل از یک منبع ایرانی گزارش داد که حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز 16 نوامبر (25 آبان) به فرانسه می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۷    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز(سه شنبه) بازار سرمایه با 456 واحد دیگر افت کرد و به نیمه ارتفاع 62 هزار واحد رسید و در نهایت در ارتفاع 62 هزار و 536 واحدی ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۷    
آمار 5 ماهه صادرات نشان می دهد، تنها خریدار عمده خودروهای ایران شامل پراید و تیبا، کشور عراق بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۴    
به مناسبت ایجاد خط هوایی امارات به اورلاندوی آمریکا، تصاویری از خدمات دهی هواپیمایی امارات در هواپیماهای غول پیکر A-380 منتشر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۱    
معاون ناوگان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از نیاز شبکه ریلی به یک هزار و 40 لکوموتیو جدید خبر داد و گفت: تعداد 120 دستگاه از محل بازسازی لکوموتیوهای موجود تأمین می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۸    
عضو شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: درست است که بررسی برجام در مجلس اولویت دارد، اما ضروری تر از برجام، بحث امنیت غذایی است که مجلس باید برای آن نیز کمیسیون ویژه ای تشکیل دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۸    
تیم فوتبال استقلال در حالی امروز در هفته ششم لیگ برتر به مصاف گسترش فولاد می رود که فرش مهستان اسپانسر روی پیراهن این تیم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۸    
غلام مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه شورای اسلامی این شهر از سخنان سجاد افشاریان در برنامه خندوانه گلایه کرد و گفت: این عناوین و توهین ها به مردم شریف شیراز نمی چسبد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۶    
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تحقیقات بعمل آمده در خصوص شناسایی مفقودین و تعیین هویت اجساد مصدومین حادثه عصر جمعه گذشته، متأسفانه مطلع شدیم سه بانوی زائر ایرانی مفقودی حادثه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۶    
فرناندو مورینتس، ستاره سابق خط حمله رئال مادرید به تمجید از کریستیانو رونالدو ، ستاره فعلی تیم پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۶    
ثبت نام اینترنتی برای اهدای خون از امروز سه شنبه در تهران آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی دولت درباره سفر رییس جمهوری به سازمان ملل و ملاقات با سران کشورها گفت: انجام این سفر قطعی است و درخواست های زیادی هم برای ملاقات از سوی سران کشورها ارایه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۶    
منابع خبری گزارش کرده اند که دانشمند ارشد علوم فضایی ایران و استاد دانشگاه در میان هشت فرد ایرانی است که به دنبال سقوط جرثقیل در مسجدالحرام کشته شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۳    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: براساس برنامه تنظیمی نمایندگان اقتصادی و تجاری 10 کشور اروپایی اواخر شهریور و اوایل مهر ماه امسال به ایران سفر می کنند که این امر از نتایج توافق ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۰    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: برای آغاز مرحله دوم مسابقات جام جهانی نه تنها من، بلکه تمام بازیکنان آماده هستند و با تمام توان وارد زمین می شویم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۷    
مدیر بخش دریایی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران گفت: در حال حاضر سکوها و خطوط لوله فاز15 و 16 دارای این توان هستند که با ظرفیت کامل فعالیت کرده و روزانه 50 میلیون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۱    
سومین دربی مشهد در تاریخ رقابت های لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آمار بیکاری زنان دو برابر متوسط نرخ بیکاری کشور است و باید در سال های پیش رو، اقدامی جهشی در این زمینه انجام دهیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۶    
کارلی فیورینا، مدیرعامل سابق هولت پاکارد (HP) و نامزد ریاست جمهوری جمهوریخواه آمریکا یکی از طرفداران سرسخت حفظ تحریم های ایران است در حالیکه این شرکت فناوری تحت مدیریت وی با وجود تحریم های صادراتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۶    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: ایتالیایی ها تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان خود داشتند و حالا تیم خطرناکی محسوب می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید سرزده ای که از وضعیت امنیت کارگران در یکی از کارگاه های ساختمانی داشت، از کاهش حوادث ناشی از کار در سال 93 خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۱    
ضربه ایستگاهی قاضی پیش از ورود به دروازه خسوس به پای مدافع برزیلی تیمش برخورد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۱    
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری در ریخت و پاش در شهرداری تهران در مورد انجام برخی سفرهای خارجی در شهرداری تهران تذکر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۱    
ایران اکونومیست - حسن روحانی رئیس جمهوری به هنگام ورود به سالن محل برگزاری مجمع فرماندهان سپاه در روز سه شنبه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۸    
دادگاهی در پاریس ایوس بووییر تاجر آثار هنری اهل سوئیس را به دزدی آثار پابلو پیکاسو نقاس اسپانیایی متهم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۸    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه در باره حمله شدید هکرها به دو سایت مهم دولتی این کشور گفت: پایگاه اینترنتی 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری برای پنج ساعت زیر حملات پیوسته و شدید اینترنتی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: یک مرکز نگهداری معلولان در منطقه فردیس با حکم قضایی برای همیشه تعطیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۳    
الغرافه ای ها پس از لغو شدن بازی اول شان، در بازی دوم خود به مصاف تیم المسیمیر می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۳    
در آستانه سال جدید تحصیلی در آیینی با حضور محمدباقر قالیباف شهردار پایتخت، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و برخی مدیران شهری، بهره برداری از 73 واگن مترو و 80 تاکسی هیبریدی روز سه شنبه آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۰    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی مجدد طرح کسر حق بیمه از اضافه کار کارمندان در آینده نزدیک در مجلس خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۲    
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از جان باختن 3 زائر مفقود ایرانی در حادثه مسجدالحرام خبر داد و گفت: شمار کشته های ایرانی حادثه مسجدالحرام به 11 تن رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۶    
معاون حقوقی و امورمجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: پروژه بیمارستان تامین اجتماعی ایلام یکی از کارهای بسیار خوبی بوده که در سازمان انجام شده و امیدواریم هر چه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۸    
مجموع تعداد تراکنش های بانکی دستگاه های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در مردادماه سال جاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل 38 درصد رشد را نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۵    
نماد معاملاتی موسسه اعتباری کوثر مرکزی با قیمت هر سهم یک هزار و 200 ریال در بازار دوم فرابورس ایران گشایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۲    
سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس، چهارشنبه 25 شهریورماه برای نخستین بار در بازار اول فرابورس ایران عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۹    
ایران اکونومیست - سعید حدادیان، با یادآوری اینکه امام خمینی(ره) در ایام دفاع مقدس فرموده بودند اگر این جنگ 20 سال ادامه پیدا کند، ما تا آخر ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: با این تفاسیر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۶    
مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران گفت: این شرکت به عنوان بیمه گذار حجاج ایرانی غرامت فوت شدگان حادثه غم انگیز شهر مکه را در وجه بازماندگان این حادثه پرداخت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۳    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: تسهیلات تمامی واحدهای مسکن مهر کشور از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی دولت اعلام کرد: لایحه بودجه سال 1395 کل کشور بدون تبصره در موعد مقرر تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۸    
مالیات پرداختی کارکنان بخش خصوصی و عمومی در سال گذشته در مجموع 6 هزار و 171 میلیارد و 270 میلیون تومان بوده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۰    
حمید رسایی نماینده تهران در مجلس در صفحه اینستاگرام خود تصویری از اعضای کمیسیون برجام پیش از سفر به اراک منتشر کرد و از شوخی های اعضای موافق و مخالف برجام نوشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۸    
هشت درصد مردم ایران با درآمد کمتر از دو دلار در روز زندگی می کنند. براساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، ایران از میان 82 کشور درحال توسعه جهان رتبه 58 را از نظر وضعیت فقر به خود اختصاص داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۲    
پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز سه شنبه از زخمی شدن شاهزاده خالد فرزند شاه بحرین بر اثر حمله موشکی هفته گذشته جنبش انصارالله یمن به یک مرکز فرماندهی نیروهای ائتلاف در شهر مآرب یمن خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۳    
معاون شورای عالی آموزش و پرورش گفت: با اجرای طرح رتبه بندی و طبقه بندی معلمان در چهار رتبه حداقل 150 هزار تومان و حداکثر حدود 600 هزار تومان به حقوق آنها اضافه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۰    
رافائل بنیتس، سرمربی رئال مادرید عنوان کرد که ادعاهای جرارد در کتابش علیه او، برای فروش بیشتر این کتاب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۰    
گروه فرانسوی آکورهتلز (Accor Hotels ) نخستین گروه هتلداری بین المللی است که پس از توافق هسته ای اقدام به تجهیز دو واحد هتل در ایران می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۷    
ایران اکونومیست - 11 مهر نزدیک می شود؛ روزی که به عنوان موعد محاکمه متهم بزرگ نفتی اعلام شده است. در همین رابطه رئیس کل دادگستری استان تهران گفته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۷    
مدافع برزیلی که در نقل و انتقالات تابستان از بایرن راهی ولفسبورگ شد از دلایلش برای اتخاذ این تصمیم سخن گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۸    
براساس نتایج شاخص ارزیابی کیفی IQS، کیفیت خودروهای تولیدی در سطح جهان به طور میانگین سه برابر کیفیت خودروهای تولیدی از سوی خودروسازان داخلی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۵    
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه کامبوج خواستار توسعه روابط با ایران شد و ابراز امیدواری کرد توافقنامه همکاری دو کشور در بخش نفت و گاز به زودی امضا شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی نوسانات اخیر نرخ ارز در بازار آزاد را طبیعی دانست و تأکید کرد: این نوسانات نگران کننده نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۲    
صلاح الدین دمیرتاش رهبر حزب دموکراتیک خلق ها هشدار داده است در صورت تداوم وضعیت کنونی در ترکیه این کشور به سوریه دوم تبدیل خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۶    
حسن جنتی برادر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرزند آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران در کاگاه نجاری اش در یکی از محله های قدیمی اصفهان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که هدف روسیه از مستقر کردن ادوات نظامی سنگین در غرب سوریه، تلاش برای ایجاد پایگاهی جهت انجام عملیات هوایی در نزدیکی لاذقیه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی از انتشار اسناد خزانه اسلامی به مبلغ 10 هزار میلیارد ریال برای تسویه بدهی به پیمانکاران خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۳    
روز گذشته سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از هزینه شخصی خود به برخی عوامل تیم فوتبال پرسپولیس و ورزشگاه درفشی فر پاداش اهدا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۰    
پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی به نقل از مدیر بورس تهران نوشت: شمار روزافزونی از سرمایه گذاران بین المللی به محض برداشته شدن تحریم های اقتصادی، مهیای حضور در بازار بورس تهران می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۷    
مدیرعامل یک شرکت اسپانیایی با اشاره به برنامه شرکت های اسپانیایی برای فعالیت در ایران در قالب کنسرسیوم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۱    
ایران اکونومیست -
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۱    
واقعیت این است که چاقی و افزایش وزن رخ نخواهد داد مگر آن که تعادل بین انرژی دریافتی و انرژی مصرفی در سوخت و ساز شما به هم بخورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۸    
بر مبنای گزارشی که در روزنامه اسپورت اسپانیا منتشر شده، کریستیانو رونالدو در فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی جلوی دوربین می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۷    
تهران در جمع 10 شهر خطرناک دنیا برای زندگی قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۹    
سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه گفت: برجام میگوید ابران تا 8سال محدودیت ها راقبول میکند و بعداز ان برنامه خودش را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۶    
یک کارشناس، بخش مسکن را تنها گزینه دولت برای خروج از رکود اقتصادی دانست و گفت: سال آینده را می توان سال مسکن نامید؛ چرا که برای تحرک صنایع کوچک و متوسط چاره ای جز تحرک بخش مسکن نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۳    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری(سه شنبه)اعلام کرد که براین اساس نرخ بانکی 21 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت 15 واحد پولی کاهش یافت همچنین نرخ سه ارز ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۴    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت میزان قاچاق کالاهای وارداتی به کشور را 16 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: مجازات هایی که برای قاچاق در کشور وجود دارد، خنده دار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۱    
برنامه ی دوشتبه شب خندوانه به مناسبت روز ازدواج میزبان زوج هایی شد که مراسم عقدشان را در این برنامه برگزار کردند.