چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۳:۴۴May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 4 شهریور 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 شهریور 1394 ایران اکونومیست 2 شهریور 1394 ایران اکونومیست 3 شهریور 1394 ایران اکونومیست 4 شهریور 1394 ایران اکونومیست 5 شهریور 1394 ایران اکونومیست 6 شهریور 1394 ایران اکونومیست 7 شهریور 1394 ایران اکونومیست 8 شهریور 1394 ایران اکونومیست 9 شهریور 1394 ایران اکونومیست 10 شهریور 1394 ایران اکونومیست 11 شهریور 1394 ایران اکونومیست 12 شهریور 1394 ایران اکونومیست 13 شهریور 1394 ایران اکونومیست 14 شهریور 1394 ایران اکونومیست 15 شهریور 1394 ایران اکونومیست 16 شهریور 1394 ایران اکونومیست 17 شهریور 1394 ایران اکونومیست 18 شهریور 1394 ایران اکونومیست 19 شهریور 1394 ایران اکونومیست 20 شهریور 1394 ایران اکونومیست 21 شهریور 1394 ایران اکونومیست 22 شهریور 1394 ایران اکونومیست 23 شهریور 1394 ایران اکونومیست 24 شهریور 1394 ایران اکونومیست 25 شهریور 1394 ایران اکونومیست 26 شهریور 1394 ایران اکونومیست 27 شهریور 1394 ایران اکونومیست 28 شهریور 1394 ایران اکونومیست 29 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 شهریور 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۹    
معاون اول رییس جمهوری بعد از ظهر امروز -چهارشنبه- در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری و آنژیوگرافی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۱    
نفت تهران در دیداری حساس مقابل تیم فوتبال الاهلی امارات در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: دست تک تک هواداران حاضر در ورزشگاه را از طرف مجموعه نفت و بازیکنان و کادر فنی این تیم می بوسم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات می گوید که تیمش در دیدار برگشت مقابل نفت تهران در دوبی 90 دقیقه سخت را پیش رو دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۵    
پزشک معالج معاون اول رییس جمهور با اعلام سیر تشخیصی و تست ورزش او گفت که اسحاق جهانگیری عارضه جدی قلبی ندارد و فردا از بیمارستان مرخص می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۹    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه طرح تحول سلامت گام بزرگی در جهت ارتقاء خدمات درمانی در کشور است، گفت: انتظار این است که در کنار تحول و ارتقاء خدمات و بهبود کیفیت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۴    
ابراهیم اصغرزاده نوشت: روزی در خیابان امریکا نوشتند او نباید اینجا باشد. امروز مینویسند با او دیپلماسی کار می کند نه جنگ و بمب. سربلندی نیست؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۳    
صادق زیباکلام در نامه ای سرگشاده به محمدجواد ظریف، از برخی اظهارات اساتید علوم سیاسی درباره وزیر امور خارجه کشورمان انتقاد کرد و خطاب به ظریف نوشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۳    
حمیدرسایی در اینستاگرام خود، انتقاد تندی به رئیس جمهور و رئیس مجلس وارد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۷    
تالاب انزلی این دردانه زیبای دریای خزر بر اثر صدمات ناشی از عملکرد نابخردانه انسان ها و تزریق انبوه رسوبات، پسماندها و پساب ها و کم آبی های اخیر، در وضعیت اورژانس قرار گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۰    
اداره آمار اقتصادی بانک مرکزی شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در مرداد ماه 1394 را اعلام کرد که بر این اساس نرخ تورم 12 ماه منتهی به مرداد ماه 1394 نسبت به 12 ماه منتهی به مردادماه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۳    
یک نماینده مجلس نهم گفت: شاید اظهار نظر رئیس جمهور فرصت خوبی را فراهم کرده باشد که درباره نوع نظارت شورای نگهبان ارزیابی انجام شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۶    
ایران جز 10 کشور نخست جهان و اولین کشور خاورمیانه از نظرداشتن ذخایر معدنی است، اما با وجود همه این ظرفیت ها نتوانسته ایم از این ویژگی ها برای رشد اقتصادی کشور استفاده کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۰    
هر کسی که کارتون ملوان زبل یا همان پاپای را دیده باشد، می داند که خوردن آهن چه قدر برای بدن مفید است؛ اما در دنیای واقعی، کمبود این ماده معدنی می تواند اثر عمیق تری روی بدن بگذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۳    
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران گفت: در حالی که قرار بود تا پایان سال 1394 حدود 40 درصد از نان مصرفی مردم در کشور از نان صنعتی تامین شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۵    
ایران و روسیه با امضای قرار دادی برای ساخت ماهواره نظارتی، همکاری خود را در این حوزه به عنوان پیشرفته ترین عرصه صنایع هوا فضا و ارتباطی آغاز می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۲    
پژوهشگران با بهرده برداری از ضایعات خرما در کشور اتانول تولید کردند، روش بکار رفته برای کاهش مصرف نفت خام و آلودگی های محیطی ناشی از سوختهای فسیلی طراحی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۰    
جلسه مصاحبه فنی و تخصصی مناقصه برای تعیین مشاور کارفرما شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور شرکت هایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، برزیل، کانادا و هلند از 2 تا 4 شهریور ماه برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۷    
ماجراجویی دو دختر جوان که اصرار داشتند به میهمانی شبانه بروند، سرنوشت مرگباری را برای آنان رقم زد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۰    
او را به عنوان پیر صنعت و پدر پتروشیمی ایران می شناسند؛ مردی که در طول دو سال گذشته و در روزهای سخت صنعت و تولید کشور، توانست رشد منفی بخش صنعت و معدن را مثبت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۱    
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در طرح تحول سلامت، نقش به سزایی داشته و هر روز بهتر از دیروز عمل کرده است، گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی در طرح تحول نظام سلامت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۸    
نمایشگاه لوازم التحریر، کیف و کفش با تخفیف 10 تا 30 درصدی از امروز به مدت 10 روز در محل مصلی تهران آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۰    
نماینده سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(فائو) در جمهوری اسلامی ایران گفت: داده های ماهواره ای و فن آوری های سنجش از راه دور فائو می تواند تامین کننده چشم انداز جدیدی در خصوص چگونگی مصرف آب به شیوه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۶    
با حضور معاون فنی، معاون مالی و اداری و سرپرست بیمه های آتش سوزی بیمه نوین، چک تسویه خسارت 35 میلیارد و 692 میلیون ریالی شرکت سراج نور توس به مدیرمالی و اداری این شرکت تحویل داده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۰    
در جریان داد و ستد روز چهارشنبه، 12 هزار و 238 نوبت معامله به ارزش 605 میلیارد ریال در فرابورس انجام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۶    
سهام شرکت بیمه کوثر، امروز 4 شهریورماه برای نخستین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران، یک هزار و 750 ریال قیمت خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۶    
پدر علم زلزله شناسی با بیان اینکه پایتخت در خطر زلزله قرار دارد،گفت: در زلزله شب گذشته فیروزکوه شاهد فعال شدن سیگنال ها در این مورد هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۶    
اگر قرار بر مثال آوری باشد چرا مثال شیر و شکر را نیاوریم که چنان به هم آمیخته می شوند که هر چند دیگر قابل تفکیک نیستند اما ماهیت شیر باقی است و شکر نیز با شیرینی خود را نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۷    
یک فوق تخصص دستگاه گوارش تأکید کرد: در ابتلا به سرطان های دستگاه گوارش عوامل محیطی و نوع تغذیه بسیار موثر تر از ژنتیک است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۳    
بر اساس گزارش BFM TV روز سه شنبه درشهر Roye درشمال پاریس، یک اردوگاه مسافری شاهد یک صحنه فاجعه آمیز ومرگ خشونت آمیز 4 نفر ازجمله یک نوزاد 6 ماهه بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۱    
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چیپس و اسنک از آغاز مذاکرات برای از سرگیری صادرات مجدد به عربستان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۳    
مدیرعامل بیمه ایران از پرداخت 1800 میلیارد تومان خسارت در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این شرکت در سال گذشته 6 هزار و 100 میلیارد تومان خسارت در رشته های مختلف بیمه ای پرداخت کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۷    
با بهره برداری از تاسیسات جدید تقویت فشار گاز در منطقه شمال غرب کشور، زیرساخت های لازم برای افزایش ظرفیت صادرات گاز به منطقه قفقاز و آناتولی (ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و نخجوان) افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای توافق با ایران را یک فرصت تاریخی خوانده و گفته که روش های راستی آزمایی برنامه هسته ای ایران با استانداردهای فنی آژانس سازگار هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۱    
کارشناس و ملی پوش اسبق والیبال ایران با غیر قابل توجیه دانستن باخت تیم ملی به ژاپن گفت: سبک بازی و نوع پاس های سعید معروف و چند مهره اصلی ایران برای حریفان شناسایی شده و متاسفانه در برخی از پست ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تعطیلات تابستان رفتند . این بار تعطیلی نمایندگان 25 روز طول خواهد کشید و جلسه بعدی 29 شهریور برگزار خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۷    
'استریسی انجی انام' هنرمند برگزیده سال 2014 مالزی و خواننده مسیحی در 25 سالگی مسلمان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۷    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به رفت و آمد هیات های تجاری خارجی پیش و پس از امضا توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار از ثبات نسبی قیمت انواع میوه در هفته ای که گذشت خبر داد و پیش بینی کرد: قیمت میوه تا پایان فصل ثابت می ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۳    
اخیرا نیز که تولیدات کشور ترکیه به داخل کشور سرازیر شده و دیگر جایی برای نفس کشیدن تولیدات چرمی داخل باقی نگذاشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۳    
کامبیز دیرباز شبکه های اجتماعی را کمک حال هنرمندان و خبرنگاران می داند و می گوید، فعالیت در این شبکه ها به هنرمندان اجازه می دهد که خبرها و عکس هایی که دلشان می خواهد را منتشر کرده و در حقیقت فضای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۳    
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ایران در پایان دیدار با دنیس مانتوروف وزیر صنعت و بازرگانی روسیه در مسکو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۳    
فرمانده انتظامی آق قلا در استان گلستان از کشف 64 تن سبوس حیوانی و جلوگیری از توزیع آن در بین نانوایی های این شهرستان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۳    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به اظهارات برخی مبنی بر دریافت و چگونگی هزینه کرد اعتبار 1500 میلیارد تومانی هلال احمر در سال گذشته و همچنین تغییر ادبیات جمعیت هلال احمر پاسخ داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۱    
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با بیان اینکه، به دلیل فروش اوراق مشارکت 700 میلیارد تومان بدهی بانکی داریم گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۳    
مدیر نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به افزایش حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه ایران پلاست، گفت: قصد نداریم که فضا را برای شرکت های داخلی محدود کنیم و بنابراین حمایت از شرکت های داخلی در دستور کار ما ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۹    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران مربوط به هفته منتهی به 30 مرداد 94 را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت 5 گروه مواد خوراکی ثابت و نرخ 5 گروه دیگر افزایش یافت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۷    
معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: 9 میلیون و 500 هزار فرد بیسواد و 11 میلیون کم سواد در کشور شناسایی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۷    
'ملا عبدالمنان' برادر 'ملا عمر' سرکرده سابق طالبان افغانستان هشدار داد که اگر 'ملا اختر منصور' رهبر جدید این گروه و رقبای مخالف او هرچه سریعتر اختلافات خود را حل و فصل نکنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۱    
وی افزاده است: چک پول های جدید 50 هزار تومانی از نظر قطع استاندارد و عمر از کیفیت بهتری برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۰    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز(چهارشنبه) بازار سرمایه با رشد 8 واحدی در ارتفاع 64 هزار و 206 واحدی ایستاد بنابراین شاخص کل پس از سه روز افت پیاپی به روند مثبت بازگشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۰    
مدیرعامل شرکت داروسازی عبیدی، از راه اندازی خط تولید داروهای خاص برای نخستین بار در این شرکت خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت یازدهم تاکنون 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای کاهش هزینه های درمانی مردم و 2 هزار و 200 میلیارد تومان هم برای گسترش خدمات بهداشتی در کشور هزینه کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۰    
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم توانست پس از سالها آرامش را بر کشور حاکم کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۰    
مدیر بازرگانی شرکت کی آی او سی ال هند گفت که این شرکت واردات سالانه سه میلیون تن سنگ آهن از ایران را پیشنهاد داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۱    
محققان ایرانی توانستند برای اولین بار در دنیا لکنت زبان را بر اساس شبیه سازی ذهنی و تصویر سازی ذهن به صورت قطعی درمان کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۶    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده افزایش ابر، وزش باد، بارش باران گاهی رعد و برق در برخی مناطق شمال غرب، سواحل شمالی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۵    
مربی بیت الله عباسپور که پیش از این به منظور حمایت از این ورزشکار ایرانی انجمن حمایتی تشکیل داده بود، به مناسبت مرگ وی پیغام تسلیت فرستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۷    
عکس بانوی محجبه کاراته ایران بر روی پوستر مسابقات آزاد فیلادلفیا چاپ شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۷    
اگر قصد خرید خودرو دارید، جدول قیمت انواع خودرو با تفکیک کارخانه، نام و مدل خودرو،در بازار را در ادامه مطلب آورده ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۱    
ترافیک در محورهای فشم - تهران، آزادراه کرج - تهران و مرزن آباد - کرج نیمه سنگین و اشتهارد - بوئین زهرا سنگین است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۱    
سامسونگ در جریان برگزاری مراسم معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس رسما اعلام کرد که نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام گلکسی گیر اس 2 در ایفا 2015 معرفی خواهد کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۳    
یکی از بزرگ ترین ارسال کنندگان اسپم فضای مجازی ملقب به پادشاه اسپم ها پس از ارسال بیش از 27 میلیون پیام ناخواسته به کاربران، محکوم به گذراندن سه سال در زندان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل دفتر تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری با اشاره به افزایش کرایه حمل بار کامیون های ایرانی برای عبور از مرز ترکیه، گفت: ایران در حال هماهنگی برای عبور کامیون های ایرانی از مسیرهای جایگزین است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۲    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با تاکید بر لزوم اجرای برخی طرح ها مانند تامین اضطراری آب شرب در برخی استان ها، گفت: 118 سد بزرگ در حال ساخت و 140 سد در دست مطالعه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۸    
فیلم محمد(ص) به عنوان عظیم ترین پروژه تاریخ سینمای ایران در حالی از امروز اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می کند که آخرین ساخته مجید مجیدی فردا هم جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا را ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۱    
مصرف خاکشیر برای برطرف کردن جوش های صورت که به علت مصرف بیش از حد چربی و شیرینی ایجاد شده، مفید است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۰    
در قلب مشهد مقدس مرجع حاجاتی قرار دارد که ورود به آن عطری بهشتی را در وجود انسان تراوش می کند و موجب تجلی عشق و ارادت هر انسانی می شود که دل در گرو ولایت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۰    
مقامات وزارت کار می گویند تورم بیکاری جوانان باید شکسته شود و انتظار می رود بتوان زمینه های جدیدی برای اعزام انبوه کارجویان تحصیل کرده و دارای مهارت به بازارهای کار جهانی را فراهم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۳    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز چهارشنبه اعلام کرد که بر این اساس نرخ بانکی 19 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت 19 واحد پولی دیگر کاهش یافت و نرخ یک ارز تغییری نکرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۱    
تیم کوک به موجب عملکرد خوب خود به عنوان مدیرعامل اپل، پاداشی برابر 560٫000 قطعه سهم محدود اپل را دریافت کرد. با توجه به ارزش 103.12 دلاری هر سهم اپل در پایان روز سه شنبه، پاداش کوک مبلغی 57 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۹    
تحقیقات جدید نشان می دهد حتی دویدن 50 دقیقه و یا کمتر در هفته می تواند سه سال به عمر شما اضافه کند. قبلا چنین پنداشته می شد که این مزیت فقط برای کسانی است که در هفته بیش از 3 ساعت می دوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۹    
بورس تهران روز گذشته با افت 454 واحدی شاخص کل مواجه شد و در رقم 64 هزار و 197 واحدی ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهوری سوریه شب گذشته در یک گفتگوی تلویزیونی با اعلام اینکه سیاست روسیه در قبال دمشق ثابت است گفت: روابط تهران - دمشق عامل توازن در جهان عرب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۴    
از تپه ها بالا بروید، در سرازیری بیفتید و در سر بالایی ها جوری گاز بدهید که بنزین تان تمام نشود. با این کار می توانید هیجان را در مسیرهای شگفت انگیز تجربه کنید و مهارت رانندگی تان را به چالش بکشید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خرید تضمینی حدود 8 میلیون تن گندم از کشاورزان گفت: با توجه به کفایت ذخایر استراتژیک گندم، امسال نیازی به واردات گندم نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۰    
بیت الله عباسپور، قهرمان پرورش اندام ایران دارفانی را وداع گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۸    
بادام به عنوان یکی از منابع غذایی مهم علاوه بر ارزش غذایی فراوان سرشار از خواص درمانی در هرکدام از آن ها به اختصار اشاره می شود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۸    
بورس مکانی است که کار قیمت گذاری و خرید و فروش کالا و اوراق بهادار در آن انجام می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۹    
موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، وقوع یک زمین لرزه در شرق استان تهران را گزارش کرد.