چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 2 خرداد 1394 ایران اکونومیست 9 خرداد 1394 ایران اکونومیست 12 خرداد 1394 ایران اکونومیست 18 خرداد 1394 ایران اکونومیست 19 خرداد 1394 ایران اکونومیست 20 خرداد 1394 ایران اکونومیست 21 خرداد 1394 ایران اکونومیست 22 خرداد 1394 ایران اکونومیست 23 خرداد 1394 ایران اکونومیست 24 خرداد 1394 ایران اکونومیست 25 خرداد 1394 ایران اکونومیست 26 خرداد 1394 ایران اکونومیست 27 خرداد 1394 ایران اکونومیست 28 خرداد 1394 ایران اکونومیست 29 خرداد 1394 ایران اکونومیست 30 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۷    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد در دومین میزبانی خود از لیگ جهانی 2015 برای دومین بار آمریکا مدافع عنوان قهرمانی را در سه ست پیاپی شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۷    
معترضان به حذف یارانه نقدی تنها تا 31 خرداد (روزیکشنبه )فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه yaraneh10.ir شکایت خود را ثبت کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
انتشار سندی در سایت ویکی لیکس مبنی بر اینکه دولت عربستان سعودی هزینه تحصیل پسر عطاءالله مهاجرانی، وزیر پیشین ارشاد ایران را به عهده گرفته، در رسانه های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۳    
سازمان ملل متحد به عنوان یکی از بالاترین نهادهای بین المللی جهانی، به شبکه ایرانی اشتراک گذاری ویدئو پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۰    
شرکت اپل در تلاش برای بهبود طراحی آیفونها دست به ابتکار عمل جالبی زده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۷    
محققان روسی موفق به ساخت اسلحه ای شده اند که پهپادها را مورد هدف قرار می دهد تا قادر به ادامه ماموریت های خود نباشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۴    
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه اعلام کرد: رئیس دستگاه قضا فردا شب ساعت 22:45 از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در یک گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می گوید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
رایزنی معاونان وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در راستای ادامه نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بعد از حدود یک ساعت پایان یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۷    
صنعت نفت علاوه بر کارآفرینی می تواند موجب تقویت همکاریهای منطقه ای و تامین منافع برای کشورهای ذینفع در دراز مدت باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۵    
درگیری سرنشینان یک هواپیمای تک موتوره شخصی با پلیس فرودگاهی در منطقه سیبری روسیه منجر به یک ماجراجویی هوایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۵    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب را تشریح کرد و گفت: بحران کم آبی در 14 شهر فارس وجود دارد و در دو شهر نیز آب جیره بندی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۲    
معاون سیاسی وزارت کشور در واکنش به انتشار اخبار برخی رسانه ها مبنی بر برکناری استاندار فارس اعلام کرد: برکناری استاندار فارس شایعه ای بیش نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۹    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول می گوید با احداث سد بختیاری بیش از 200 اثر تاریخی در حد فاصل استانهای لرستان و خوزرستان زیر آب می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور امروز یکشنبه اعلام کرد: هوای کلان شهرهای تهران، کرج، اهواز، تبریز، اصفهان و مشهد در شرایط سالم قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
کاربران ویندوز 8 باید تا پیش از دوازدهم ژانویه 2016 ( 12 دی ماه) سیستم عامل را به ویندوز 8.1 ارتقاء دهند زیرا پس از آن این سیستم دیگر به روز رسانی نخواهد شد و پشتیبانی ویندور 8 متوقف می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۲    
یک منبع آگاه اعلام کرد که از زمان ابلاغ دستورالعمل واردات خودرو در دی ماه سال گذشته تاکنون، 76 درصد واردات خودرو در این مدت توسط مجاری غیررسمی و مابقی توسط نمایندگی های رسمی و مجاز انجام شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: دو مزرعه کشت خشخاش، امسال در شهرستانهای سامان و لردگان تخریب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
رییس شورای شهر تهران اعلام کرد: قصد افزایش قیمت بلیت های مترو را نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور گفت: عکس برداری و تهیه نقشه برای 10 میلیون هکتار از زمین های کشاورزی کشور انجام شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: شرکت های اجاره مسکن نیاز به کسب مجوز از دستگاه خاصی ندارند و هر شرکت مشمول قانون تجارت در زمینه اجاره انبوه مسکن مجاز به فعالیت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۲    
مدیر کل دفتر مشارکت ها و جذب سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی از اجرایی شدن دستورالعمل جدید کیفیت خدمات و بهره برداری آزادراهی خبر داد و گفت: قیمت گذاری جدید عوارض آزادراهی از اول تیر ماه اجرا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۷    
دکتر همتی اساسی ترین عامل رشد و توسعه بانک ها را مشتریان آن خواند و بیان داشت: ثابت قدم ترین عضو این بانک بزرگ، مشتریان وفادار آن بوده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۷    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تغییری در دستورالعمل واردات خودرو سواری توسط واردکنندگان صورت نگرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۴    
پروژه فراساحل فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از پیشرفت بیش از 72 درصدی برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۱    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه جدیدی از مهلت 2 ماهه برای ثبت درخواست خبر داد و اعلام کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۵    
رییس انجمن میکروب شناسی ایران با بیان اینکه مقاومت میکروبی بدن بیماران هزینه های بسیاری را به سیستم بهداشتی و درمانی کشور تحمیل کرده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تعیین نرخ جدید خوراک پتروشیمی ها از سوی مقام های وزارتخانه های نفت، امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت در حال نهایی شدن است و بزودی اعلام خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۲    
بر اساس آمار شرکت فرودگاه های کشور در اردیبهشت ماه سال جاری چهار میلیون و 96 هزار و 828 مسافر از طریق 48 فرودگاه در مسیر های بین المللی و داخلی جابه جا شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۳    
سازمان حفاظت محیط زیست از وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرد، مصرف سموم پر خطر و پر مصرف مانند دیازینون خطرناک برای آبزیان و پرندگان و نئونیکوتینوئید خطرناک برای زنبورهای عسل متوقف شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۱    
پخش یکی از محبوب ترین برنامه های صدا و سیما متوقف شد. دست اندرکاران رادیو هفت می گویند میزان تغییرات درخواستی شبکه آموزش آنقدر زیاد بوده که ادامه ساخت برنامه شان را غیرممکن کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۸    
بر اساس آخرین اعلام نشریه معتبر بنکر، بانک پاسارگاد به عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال 2015 معرفی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۵    
امشب ششمین نشست مشترک دولت و مجلس درحالی برگزار می شود که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، نمایندگان مجلس در مقابل دولتی که هنوز دو سال از عمر آن نمی گذرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
کارشناس تخصصی چای سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حمایت از تولید داخل جزو اولویت های وازرت بهداشت است از مردم خواست تا چای تولید داخل که دارای شماره پروانه ساخت معتبر و لوگو سازمان غذا و دارو است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
یک داروساز به مردم توصیه کرد که به هیچوجه خودسرانه هیچ دارویی را در ماه رمضان قطع یا میزان مصرف آن را کم یا زیاد کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۸    
مطالعات محققان دانشکده پزشکی هاروارد نشان می دهد که چای زرد چوبه بهترین ماده غذایی برای سم زدایی از کبد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
یک متخصص بهداشت مواد غذایی تاکید کرد: هنگام خرید حلیم برای افطار در ماه رمضان، حتماً توجه داشته باشید که فروشنده آن را در ظروف یک بار مصرف طلقی نریزد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
نتایج تحقیق سه دانشگاه آمریکایی نشان می دهد که زمین وارد ششمین عصر جدیدی از انقراض گونه های زیستی شده و در این دوره جدید نوع انسان ممکن است یکی از اولین قربانیان باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۹    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور با اشاره به روند کاهشی نرخ مرغ، گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ روز جاری (یکشنبه) در میدان بهمن 5500 تومان تعیین شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۶    
نرم افزارهای مدیریت گذرواژه برای کمک به کاربران شکل گرفته اند و بی تردید استفاده از آنها بهتر از این است که هیچ سد دفاعی در برابر سو استفاده افراد فرصت طلب وجود نداشته باشد و یا از گذرواژه هایی ساده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۶    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان تهرانی خواست تا با شناسایی تصویر کلاهبردار متواری هرگونه اطلاعات در خصوص مخفیگاه یا محل تردد متهم را در اختیار پلیس قرار دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۱    
سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی به خانواده ها برای ثبت نام اینترنتی دانش آموزان در مدارس یا ثبت نام اینترنتی برای دریافت کتب درسی توصیه کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۸    
بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا که در تهران به سر می برند به تهران گردی پرداختند و در یکی از سفره خانه ها قلیان کشیدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۲    
قیمت نفت خام ایران در هفته منتهی به 12 ژوئن (22 خردادماه) در بازارهای جهانی بیش از 50 سنت در هر بشکه افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان کارگاه های مهارت فرزندپروری، کارگاه های آموزشی نماز یاوران در محلات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۶    
با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تمامی مسلمانان در سراسر دنیا روزه گرفته و در این ماه بیش از پیش به عبادت پروردگار خود می پردازند و روح خود را صیقل می دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۰    
کارگروه ساماندهی مد و لباس اطلاعیه ای منتشر کرده است که براساس آن در تلاش است با شناسایی خانه های مد و آموزش دادن به مسئولان آن، فعالیت این گروه را در حوزه مد و لباس مانند سایر بخش ها ساماندهی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۰    
امروز و از ساعت 9 شب تیم های ایران و آمریکا در هفته هشتم لیگ جهانی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.دیداری که می تواند نقش مهمی در صعود ایران به مرحله بعد مسابقات بازی کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۷    
رییس دفتر یونیسف در ایران و مشاور منطقه ای این سازمان در سیاستگذاری اجتماعی از تلاش های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران به خاطر مبارزه با اشکال متفاوت فقر کودک تقدیر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۴    
طبق برنامه ریزی قرار است تا فیلم برداری هجوم در ماه جولای (تیر ماه) با گروهی از بازیگران تئاتر و استعدادهای جوان ایرانی آغاز شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۱    
شاخص کل بورس و اوراق بهاداردر پایان معاملات امروز یکشنبه با 26 واحد کاهش به 63 هزار و 810 واحد عقب نشینی کرد علاوه بر این تالار شیشه ای سراسر قرمزپوش بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۵    
آینهورن که تا سال 2013 عضو تیم مذاکره کننده آمریکا بود، در مقاله ای برای موسسه بروکینز نوشت: شاید دشوارترین موضوع حل نشده بر سر راه توافق، فعالیت های گذشته ایران باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۰    
رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر حامل 24 تن آسفالت بر روی سواری پژو، یک زوج سالمند جان باختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۰    
مدیرعامل بانک شهر، اولویت اصلی سیاست های اعتباری را تامین مالی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس اداره عملیات بازار فرابورس ایران با اشاره به ورود بخش تعاون به بازار سرمایه، از معاملات روان شرکت بیمه تعاون به عنوان نماینده بخش تعاون در بازار پایه یاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: شاخص کل تولید کارگاه های بزرگ صنعتی کشور در سال 1393 برمبنای سال پایه 1390 به عدد 92.9 رسید که در مقایسه با سال 1392 معادل 6.7 درصد افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۲    
تفریح خیابانی چند نفر در شهر فیلادلفیای آمریکا با تیراندازی فردی ناشناس به خشونت و خون کشیده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۲    
پس از اعلام خبر توافق میان باشگاه استقلال و پرویز مظلومی برای هدایت آبی پوشان، برخی هواداران این تیم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۹    
پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز یکشنبه نوشت: نیروهای یمنی گروهی از تروریستهای داعش که لباس زنانه بر تن داشتند را در جاده منتهی به صنعا پایتخت این کشور، دستگیر کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۳    
مدیر زراعت و باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: طی حدود یک ماه گذشته و همزمان با فصل برداشت گندم، 400 هکتار از مزارع این محصول در نقاط مختلف استان طعمه آتش سوزی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۷    
هنوز خاطره صف های طولانی برای تلفن های عمومی در ذهن اغلب ما زنده است با این وجود طی سال های اخیر میزان استفاده از کیوسک های تلفن عمومی و تعداد آنها به طور دائم در حال کاهش بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۷    
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سهم زنان در مدیریت اقتصاد کشور بسیار ناچیز است، گفت: به طور میانگین زنان کشور سهم 17 تا 20 درصدی در اقتصاد دارند که البته در بخش مدیریتی اقتصاد این رقم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۴    
در بررسی که از سوی یک شرکت کاریابی انجام شده است، یک مدیر مالی در اسفند ماه 93 با سابقه کاری بین هفت تا 15 سال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۸    
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به اینکه بین قیمت تمام شده آب و فروش آن فاصله زیادی وجود دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که 52 درصد از نقدینگی کشور در اختیار اقتصاد و 48 درصد از نقدینگی از سیستم عملکردی خارج است، گفت که در سال گذشته در بخش صنعت 6.8 درصد ، معدن 9.8 و تجارت 3 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۲    
بیش از 195 هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالا عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۲    
پس از انتشار اظهارات انتقادآمیز سعید حدادیان درباره رئیس جمهور و برخی شخصیت های کشور، که در بخشی از آن به صادق زیباکلام نیز اشاره ای کرده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۲    
شرکت های ایرانی قرار است برق تولیدی از گاز را به کشورهای ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق و امارات متحده عربی صادر کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۶    
در حالی که فصل گرم سال معمولا مصادف با اوج تقاضا و مصرف سیمان است و از این رو بهترین عملکرد این صنعت در بورس به لحاظ بازدهی در این دوره رقم می خورد اما امسال وضعیت به گونه ای دیگر بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
صنعت کفش ایران که بیش از 95 درصد از واحدهای آن را کارگاه های کوچک و متوسط تشکیل می دهند، از سوی دست اندرکارانش صنعتی هم وزن خودرو از نظر اشتغالزایی عنوان می شود که فقط باید بسترسازی برای توسعه فعالیت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
روز شنبه 30 خردادماه، تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران شاهد معامله کنجاله، شکر، ذرت و برنج بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته در شروع هفته شاهد رشد شاخص توام با افزایش حجم معاملات بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۵    
پیشمرگ های کرد اعلام کردند که با همکاری جنگنده های ائتلاف ضد داعش چهار حمله افراد مسلح داعش به شرق موصل را ناکام گذاشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۹    
این بار نه قاچاقچیان ناشناخته که وارد کنندگان برندهای معروف ، قصد جان مردم کرده اند و مشخصاً زنان و دختران ایرانی را هدف مقاصد سودجویانه خود قرار داده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۲    
بانک مرکزی بخشنامه مشخصات و ویژگی های کنترلی کارت هوشمند ملی و شناسنامه های طرح جدید را ابلاغ کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۶    
بانک مرکزی، نرخ دولتی 39 ارز را امروز یکشنبه برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی ثابت اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۹    
یک متخصص طب سنتی گفت: سردرد به هنگام روزه داری به دلایل مختلفی ایجاد می شود و راههای درمانی متفاوتی نیز دارد اما عمده ترین دلیل، نخوردن سحری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۳    
داستانِ زندگی مهمانانِ ماه عسل چند لایه است. برخی لایه ظاهری را می بینند و برخی لایه های درونی و زیرین را... برخی جُک می سازند و در حال خودشان خوش اند و برخی در تامل بیشترند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۱    
ناظر فدراسیون جهانی والیبال به عدم پخش سرود ملی کشور آمریکا از تلویزیون در جریان بازی روز بیست و نهم خرداد ماه مقابل تیم ملی والیبال ایران اعتراض کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۵    
با وجود اینکه قیمت ها در بورس کاهش یافته و به اعتقاد کارشناسان بازار سرمایه زمان جذاب خرید سهام فرا رسیده اما بورس همچنان از نوسانات ساعتی رنج می برد و ترس بر این بازار سایه افکنده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۵    
بزرگترین پیتزای جهان به طول یک و نیم کیلومتر در ایتالیا تهیه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۲    
قیمت خودروهای وارداتی در این هفته تغییری نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۰    
سرمربی تیم ملی آمریکا باری دیگر لب به ستایش از کاپیتان والیبال ایران گشود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۱    
قبلا با افزایش قیمت ملک، مالکین سود لازم را می بردند ولی امروز چون قیمت ها افزایش پیدا نمی کند، اجاره را بالا می برند که البته اجاره بها نیز باید متناسب با قدرت اقتصادی مردم باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با توجه به سالروز شهادت شهید چمران به بازخوانی پیام امام خمینی (ره) به مناسبت شهادت ایشان در جلسه علنی مجلس پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۸    
فرهاد ظریف این روزها تنهاترین مرد والیبال ایران است، او که روزهای سختی را در زندگی شخصی می گذراند از تیم هم طرد شده تا بغضی در صدایش داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۶    
نعمت زاده، وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: بانک های توسعه ای از ارکان اساسی دستیابی کشور به توسعه ای پایدار درکشور محسوب می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۷    
قیمت های خیره کننده میوه های تابستانه در تهران آن قدر سلیقه ای است که رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تهران می گوید بازار میوه تهران بی سر و سامان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس کارگروه اصلاح قراردادهای وزارت نفت با تشریح آخرین وضعیت بازگشت غول های نفتی آمریکا به ایران، اعلام کرد: رفت و آمد هیات های نفتی اروپایی به تهران شتاب گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۵    
براساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و طی دو روز آینده در تهران شاهد هوای صاف، همراه با غبار صبحگاهی و در روز دوشنبه وزش باد خواهیم بود و طی دو روز آینده افزایش دما را خواهیم داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۴    
به هیچ عنوان تذکر معروف برای تعویض میرزاجانپور دخالت در تصمیم گیری های کواچ نیست و نباید به هیچ عنوان چنین برداشتی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۸    
48 مدرسه آموزش از راه دور در تهران وجود دارد که شرایط ادامه تحصیل را برای افراد بزرگسال، ترک تحصیل کرده و زنان خانه دار فراهم کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۶    
پرویز مظلومی صبح امروز رسما حکم سرمربی گری تیم استقلال را دریافت کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۷    
روزنامه های صبح امروز ایران در سرمقاله های خود به مهمترین مسائل روز کشور و جهان پرداخته اند از جمله آنها که جامعه را در خواب می خواهند ، رکودزایی انتظاروخطر تمدید بلند مدت مذاکرات .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
رئیس کل بیمه مرکزی جزئیات جدید اصلاحیه قانون بیمه شخص ثالث که در مجلس نهایی شده است را تشریح کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۹    
معاون اشتغال وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نرخ بیکاری در کشور را 11 و نیم درصد اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۶    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی آمل افزود: وسایل نقلیه پارک شده در اطراف این منزل نیز بر اثر ریزش ساختمان دچار خسارت و ضرر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۰    
روند معاملات سهام و ارز از بروز نشانه های جدید در رویکردهای بازیگران و خروج علائم منفی از این دو بازار حکایت دارد.