سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۴۵May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 20 خرداد 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 2 خرداد 1394 ایران اکونومیست 9 خرداد 1394 ایران اکونومیست 12 خرداد 1394 ایران اکونومیست 18 خرداد 1394 ایران اکونومیست 19 خرداد 1394 ایران اکونومیست 20 خرداد 1394 ایران اکونومیست 21 خرداد 1394 ایران اکونومیست 22 خرداد 1394 ایران اکونومیست 23 خرداد 1394 ایران اکونومیست 24 خرداد 1394 ایران اکونومیست 25 خرداد 1394 ایران اکونومیست 26 خرداد 1394 ایران اکونومیست 27 خرداد 1394 ایران اکونومیست 28 خرداد 1394 ایران اکونومیست 29 خرداد 1394 ایران اکونومیست 30 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۲۰:۴۵    
طوفان شن شهرستان های غرب استان تهران را درنوردید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۲۰:۱۶    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نتیجه کمیته بررسی وقایع بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را اعلام کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۷    
یک شرکت معتبر امنیت سایبری اعلام کرد یک ویروس با منشأ اسرائیلی سه هتل محل مذاکرات هسته ای ایران در اروپا را هدف قرار داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۹:۱۲    
گروه تروریستی جیش الاسلام در بیانیه ای از قصد این گروه مبنی بر حمله علیه گروه تکفیری داعش و پایان دادن به حضور و موجودیت آن در منطقه ریف دمشق خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران از انهدام یک باند بزرگ سرقت در این بخش از استان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیر قلعه نویی در گزینه های نهایی سرمربیگری تیم فوتبال استقلال حضور ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۳    
دفتر رییس دولت نهم و دهم در ارتباط با دستگیری حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم بیانیه ای صادر و در آن تاکید کرد که رییس جمهور دوره های نهم و دهم به طور قاطع از پاکی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: هیچ یک از مجموعه ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته اند و نه هیچ گلوله ای شلیک شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۰    
نتایج یک مطالعه در آمریکا نشان می دهد که استاتین ها به عنوان مهمترین داروهای کاهش چربی خون عامل کاهش کوتاه مدت حافظه نیستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۰    
در فضیلت تلاوت این سوره، روایات زیادی در منابع اسلامی ذکر شده است، از جمله در حدیثی از رسول خدا (ص) می خوانیم...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۵    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از ارایه فهرست بازیکنان پرسپولیس توسط برانکو و معرفی سرمربی استقلال تهران در اوایل هفته آینده خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۵    
شرکت بورس انرژی سود هر سهم سال مالی 93 را با توجه به اعمال سرمایه جدید را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۰    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا یک بار دیگر پیراهن سرخ را بر تن کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۵    
دوران حکمرانی 17ساله سپ بلاتر در فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا)احتمالا روز 25 آذر ماه (16 دسامبر) به پایان می رسد و جانشین وی در این روز انتخاب خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری رسمی کره جنوبی یونهاپ روز چهارشنبه نوشت که سئول در نظر دارد از فرصت برگزاری نشست کمیسیون مشترک سالانه ایران و کره ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۰    
عجیب است که می گویند معاون احمدی نژاد بازداشت شده است. ما اصلا بقایی نداشتیم در دولت. یک شخص لاغراندامی بود که می آمد در جلسات می نشست و ما هم بنا بر سیاست جذب حداکثری گفتیم اشکال ندارد، بنشیند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه سال 94 تاکید کرد که تمامی پرسنل و کارکنان ایرانی در دفاتر خارجی امداد تا پایان آذر به کشور برخواهند گشت و این دفاتر به صورت بومی و با ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۵    
دبیر علمی بخش پرستاری نخستین کنگره بین المللی نفرولوژی و اورولوژی ایران گفت: بهترین سن پیوند برای گیرنده کلیه بین پنج تا 50 سالگی است به شرط آن که از سلامت عروقی نسبی برخوردار باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۵    
در معاملات روز جاری(چهارشنبه)در بازار برق بورس انرژی 2,370 مگاوات برق به ارزش 30 میلیارد و 712 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته 21 درصد کاهش را نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۶    
معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تدوین برنامه بلندمدت و نقشه راه برای به کارگیری فناوری اطلاعات در مراکز علمی و رصد روند فناوری اطلاعات و کاربرد آنها از مهمترین راهکارها برای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۶    
مادر 272 کیلویی، فرزند 18 کیلویی به دنیا آورد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۷    
تیم ملی والیبال ایران نخستین تمرین خود در روسیه را روز گذشته در سالن تمرین زنیت کازان برگزار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۷    
معاملات سرمایه گذاران در بازارهای فرابورس ایران، روز جاری(چهارشنبه) بیشترین حجم و ارزش هفته را به خود اختصاص داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۷    
280 تن انواع کالا روز جاری(چهارشنبه) در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۲    
دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: درحال حاضر حدود 4هزار استاد عضو سامانه همانندجو عضویت دارند و درخواست عضویت از طرف استادان روبه افزایش است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۲    
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: جدی ترین نگرانی در ارتباط با امنیت غذایی مردم استان کمبود شدید آب است و از شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان می خواهیم برای فصل گرما تدابیری جدی بیندیشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۲    
معاون وزیر نفت و مدیر عامل اجرایی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: هم اکنون در کشور 20 هزار کارخانه و واحد تولیدی در زمینه صنایع پایین دستی پتروشیمی مشغول فعالیت هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۷    
عکس های منتسب به محمد جواد ظریف که عده ای با جعل فتوشاپی در شبکه های اجتماعی منتشر کردند در روزهای گذشته در رسانه ها بویژه همین شبکه ها خبرساز شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۷    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره های هواشناسی بیانگر موقعیت مرکز طوفان حاره ای آشوبا در 20 درجه و 30 دقیقه شمالی و 61 درجه و 10 دقیقه شرقی با میانگین سرعت باد در مناطق مرکزی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۲    
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: اصناف فراخوان شده جهت نصب، راه اندازی و استفاده از سامانه های صندوق فروش از ابتدای سال 1394 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۲    
یک مقام مسئول در شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به ابطال بیش از 6.5 میلیون کارت بنزین خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها، گفت: طرح ساماندهی کارت های بنزین براساس مصوبه دولت اجرا شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۲    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران رابرای هفته منتهی به 15 خرداد ماه سال جاری اعلام کرد که براین اساس نرخ چهارگروه مواد خوراکی نسبت به هفته قبل از آن افزایش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۲    
دوران بلوغ، بارداری و شیردهی از جمله هیجان انگیزترین تغییراتی است که در بدن هر زنی اتفاق می افتد و کمتر خانمی را می توانید پیدا کنید که از این تغییرات ناراضی باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۳    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز چهارشنبه منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۳    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات سفر روز گذشته کاروان تیم ملی ایران به ازبکستان گفت: هواپیما نقص فنی نداشت و مشکل مالی در کار نبود، فقط کی روش را ترسانده بودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۳    
شب گذشته هدیه تهرانی در مراسم تقدیر از برگزارکنندگان سی و سومین جشنواره فیلم فجر و نشان دکترا گرفت، 18 سینماگر دیگر از سوی این وزارتخانه گواهینامه درجه یک هنری دریافت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۳    
میری قیمت فعلی زعفران را بین کیلویی 5 تا 7 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: روند کنونی برای محصول زعفران منطقی نیست، عده ای فکر می کنند این وضع به نفع کشاورز است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۳    
بانک مرکزی وضعیت متغیرهای عمده پولی با پایه های همگن از سال 91 تا 93 را منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) گفت: طرح جدید اطمینان از اصالت قطعات خودرو در این شرکت آغاز شده که بر مبنای آن، مشخصات قطعه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۳    
دبیرعلمی نخستین کنگره بین المللی نفرولوژی و اورولوژی گفت:علاوه بر عوامل ژنتیکی، رژیم های غذایی پر پروتئین و استعمال دخانیات به ویژه سیگار به عنوان مهم ترین عوامل بروز سرطان پروستات شناخته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۳    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان با اشاره به خواص درمانی آرتیشو (کنگر فرنگی) گفت: درمان کبد چرب و پیشگیری از انسداد کیسه صفرا با این گیاه دارویی امکان پذیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۳    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات روز جاری(چهارشنبه) بازار سرمایه با 4 واحد رشد نسبت به روز گذشته 62 هزار و 322 واحدی افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۳    
اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با حضور علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار رشته ارتباطات و طهمورث حسنقلی پور رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در این دانشکده برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۳    
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه برای رشد اقتصادی کشور و خروج بحران فناوری اطلاعات لازم و ضروری است گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۳    
معاون امور تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت : با بومی کردن فناوری در صنعت برق،ایران علاوه بر خودکفایی در ساخت نیروگاه و فناوری های صنعت برق درسطح منطقه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۳    
صرافان بازار ارز و سکه روز چهارشنبه نرخ هر دلار آمریکا را همانند روز گذشته سه هزار و 313 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با 4 هزار تومان افزایش 920 هزار تومان تعیین کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۳    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری (چهارشنبه) اعلام کرد که بر این اساس نرخ بانکی 28 ارز نسبت به روز گذشته افزایش وقیمت 10 واحد پولی کاهش یافته البته نرخ یک ارز نیز بدون تغییر ماند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۳    
با ابلاغ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، زمینه صادرات نفت و فرآورده های نفتی از بورس انرژی تسهیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۳    
پایگاه خبری مارکت واچ آمریکا اعلام کرد، قیمت های آتی نفت در پایان معاملات روز گذشته (سه شنبه)، با بروز علایمی دال بر کاهش تولید نفت خام در آمریکا، بیش از 3 درصد بالا رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۶    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: ارتفاع موج در سواحل چابهار متاثر از توفان حاره ای آشوبا که از دیشب در جنوب استان آغاز شده، به 3.5 متر رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۶    
سرقت مسلحانه از بانک مسکن سپاهانشهر اصفهان با دستگیری سارقان نافرجام ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۶    
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در حاشیه نمایشگاه گفت: مهم ترین چیزی که این روزها ذهن ما را در ایران خودرو مشغول کرده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۶    
یک طراح لباس گفت: طراحی پارچه برخلاف طراحی لباس به ماشین آلات نیاز دارد؛ وقتی کارخانه مخمل کاشان را تعطیل می کنند تا اتاق بازرگانی چین، رونق بیشتری بگیرد چه می توان کرد؟ ما پارچه برای پوشاک نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
براساس محاسبات دبیرخانه اوپک که شب گذشته (سه شنبه) اعلام شد، هر بشکه سبد نفت این سازمان دوشنبه گذشته به طور متوسط به قیمت 59.42 دلار معامله شد که نسبت به روز پیش از آن 1.4 درصد کاهش داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کمبود هفت هزار کلاس درس در پایتخت گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران حل مسائل تجار ایرانی در قطر را مورد تاکید قرار داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
پاک دست بودن آسان نیست. وسوسه پول و شهرت بیش از آنکه فکر کنیم مهارناپذیر است. از دور نگاه و شماتت کردن کار آسانی است و خوش بود گر محک تجربه آید به میان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: شرکت راه آهن در سال 94 حمل بیش از 43.5 میلیون تن بار برابر با 28.9 میلیارد تن کیلومتر را در شبکه هدفگذاری کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم روستایی در دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه سال 94 را معادل 13.1 درصد اعلام کرد که این رقم نسبت به ماه گذشته (13.4) کاهش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۷    
من واقعا توقع ندارم. نه در انتظارش بودم نه متوقع. خودم هم خیلی در این فضاها نبوده ام. گاهی فکر کردم که خانه سینما نسبت به برخی جریانات بی مهر و کم توجه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یارانه فقط باید به خودروهای پایه گازسوز تعلق گیرد زیرا این وسایل نقش تعیین کننده در صرفه جویی سوخت دارند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۷    
تیم ملی والیبال روسیه با توجه به شرایط خاصی که دارد نسبت به تمام تیم ها متفاوت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۷    
با وضعیت قرمز روز گذشته بازار، سرانجام شاخص کل بورس به کانالی وارد شد که در آخرین روز کاری 93 ثبت کرده بود و سود ناشی از خوش بینی نسبت به آینده مذاکرات هسته ای که در فروردین ماه رقم خورده بود به طور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۷    
معاون اسبق وزارت اقتصاد و بانک مرکزی از سقوط 50 میلیارد دلاری ارزش بازار سرمایه در دولت یازدهم سخن گفت وتاکید کرد: باید از مسئولانی برای مدیریت در بورس استفاده شود که خاک بازار سرمایه را خورده باشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۷    
شرکت F-Secure در زمینه حفاظت از گوشی های تلفن همراه توصیه هایی منتشر کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۷    
در مراسمی با حضور محمد احسانی مدیرشبکه یک سیما، ستاد اقامه نماز کشور و ستاد اقامه نماز رسانه ملی از تعدادی از عوامل و بازیگران مجموعه تلویزیونی میکائیل تقدیر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۸    
یک میلیون و 500 هزار تومان، قیمت قطعی هر متر مربع از یک واحد مسکونی 2 سال ساخت 54 متری در خیابان هاشمی از سوی سامانه بازار املاک ایران معرفی شده که روز گذشته به فروش رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۹    
بانک ملی ایران در سال 1393 مبلغ 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به حدود یک میلیون و 60 هزار نفر پرداخت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۰    
گانگسترهای حرفه ای وقتی در حلقه محاصره پلیس قرار گرفتند، اقدام به خودکشی کردند، دو نفر از اعضای این باند جان باختند و دو نفر دیگر با تلاش پزشکان نجات یافتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۰    
اگر دولت می توانست قیمت مسکن را کنترل کند و بازپرداخت معقول تری را برای مردم آماده کند و دست افراد سود جو را از این وام ها کوتاه کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۰    
رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 فوتبال روسیه از فردا در کشورهای مختلف آسیایی آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۰    
بسیاری رژیم غذایی می گیرند و خود را از خوردن برخی خوراکی ها محروم می کنند تا مقداری از وزن اضافه خود را کاهش دهند اما شاید باورش سخت باشد که با خوردن هم بتوان لاغر شد یا تناسب اندام را حفظ کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۰    
قاتل فراری که با گذشت 43 روز از زمان قتل دوستش اقدام به سرقت 30 هزار دلار از محل جنایت کرده بود قبل از سوار شدن به هواپیما روی باند فرودگاه شناسایی و دستگیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۰    
ایران به عربستان سعودی هشدار داد که اگر حملات هوایی این کشور بار دیگر به مناطق نزدیک به سفارت ایران در یمن اصابت کند با پیامدهای جدی روبرو خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به موضوع جنجالی مذاکرات هسته ای، یعنی چگونگی برداشته شدن تحریم های ترکیبی که علاوه بر مسئله هسته ای بهانه های دیگری هم برای وضع آن ها اعلام شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۰    
رئیس اتحادیه چایکاران با بیان اینکه در چین اول 34 هزار تن برگ سبز چای از باغات شمال کشور برداشت شد، گفت: هیچ پولی بابت پرداخت مطالبات چایکاران هنوز به سازمان چای کشور پرداخت نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۰    
جنگ یمن وارد مرحله جدیدی شده و یمنی ها با هدف قرار دادن مواضع سعودی ها تلاش دارند تا برتری خود را روی زمین نشان دهند و در مقابل عربستانی ها هم به حملات هوایی خود ادامه می دهند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۰    
رئیس اتحادیه قنادان گفت: امسال با هماهنگی وزارت بهداشت، سخت گیری بیشتری نسبت به کیفیت تهیه زولبیا و بامیه در قنادی ها صورت می گیرد و واحدهایی که از روغن سوخته برای تهیه زولبیا و بامیه استفاده کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۰    
فرمانده نیروی انتظامی از ارتقای تجهیزات ناجا در نقاط مرزی کشور خبر داد و گفت: آمادگی برخورد با هرگونه توطئه ای در مرزهای کشور را داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۱    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تولید برق عسلویه مپنا، روز شنبه 16 خرداد ماه با حضور 93٫4 درصد صاحبان سهام رسمیت یافت و هیأت رییسه مجمع ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۱    
در روزهای اخیر هرگاه سخن از کنترل تورم به میان آمده کارشناسان و صاحبنظران از واژه هسته سخت تورم سخن به میان آورده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۱    
دیروز همزمان با شروع افتتاح حساب در صندوق پس انداز یکم و ثبت نام از متقاضیان تسهیلات جدید خرید مسکن، وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی در شعبه مرکزی بانک مسکن حاضر شدند و به تشریح ابزارها و ...