سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۵:۱۱May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 5 آبان 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 آبان 1394 ایران اکونومیست 2 آبان 1394 ایران اکونومیست 3 آبان 1394 ایران اکونومیست 4 آبان 1394 ایران اکونومیست 5 آبان 1394 ایران اکونومیست 6 آبان 1394 ایران اکونومیست 7 آبان 1394 ایران اکونومیست 8 آبان 1394 ایران اکونومیست 9 آبان 1394 ایران اکونومیست 10 آبان 1394 ایران اکونومیست 11 آبان 1394 ایران اکونومیست 12 آبان 1394 ایران اکونومیست 13 آبان 1394 ایران اکونومیست 14 آبان 1394 ایران اکونومیست 15 آبان 1394 ایران اکونومیست 16 آبان 1394 ایران اکونومیست 17 آبان 1394 ایران اکونومیست 18 آبان 1394 ایران اکونومیست 19 آبان 1394 ایران اکونومیست 20 آبان 1394 ایران اکونومیست 21 آبان 1394 ایران اکونومیست 22 آبان 1394 ایران اکونومیست 23 آبان 1394 ایران اکونومیست 24 آبان 1394 ایران اکونومیست 25 آبان 1394 ایران اکونومیست 26 آبان 1394 ایران اکونومیست 27 آبان 1394 ایران اکونومیست 28 آبان 1394 ایران اکونومیست 29 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۹    
پس از زلزله قوی روز گذشته بار دیگر امروز زلزله 5.1 ریشتری پاکستان را لرزاند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۴    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با انتقاد از مخالفت با حضور ایران و کشورهای منطقه برای مذاکره در باره بحران سوریه، گفت: گروه کوچک کنونی مذاکره کننده (روسیه، آمریکا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۲    
مدیر عامل بزرگ ترین شرکت صادر کننده تسلیحات روسیه امروز از به روز رسانی سیستم دفاع موشکی اس-300 خبر داد و اعلام کرد که ایران با اجرایی شدن قرارداد ارسال این سامانه، شکایت خود را پس می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۹    
مقتدی صدر رئیس جریان صدر عراق ضمن خطرناک توصیف کردن تأیید حکم اعدام رهبر شیعیان عربستان توسط دادگاه آل سعود، خواستار لغو هرچه سریعتر این حکم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۳    
جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی عصر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۱    
به نوشته روزنامه 'رای الیوم' انتشار مطالبی در خصوص نقض حقوق بشر ومشکلات اقتصادی عربستان در روزنامه و رسانه های غربی به خصوص انگلیسی مقامات ریاض را نگران کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم رستاخیز را اثری ارزشمند و فاخر عنوان کرد و گفت: این فیلم از نظر ما به ویژه از نظر محتوا هیچ مشکلی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۰    
در این مطلب سری تصاویر بکر و دیدنی از حیواناتی را خواهیم دید که نهایت لذت را از بودن در میان درختان برگ ریزان و زیبایی های خیره کننده این فصل می برند
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۰    
مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ایران که قرار است در تهران و 20 استان کشور جهت تصدی شغل بانکدار و بانکیار(تحویلدار) برگزار گردد تا پایان روز جمعه هشتم آبان ماه تمدید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۷    
نتایج یک تحقیق تازه که روز دوشنبه در مجله علمی معتبر نیچر منتشر شد حاکی از آن است که در صورت عدم کنترل گازهای گلخانه ای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۴    
مردم عادی معمولا در زمان برگزاری جشن هالووین، سر کدو تنبل ها را می زنند و آنها را به شکل ساده شبیه سر انسان ها درست می کردند و سپس شمعی درون آن روشن می کردند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی دولت، سخنان اکبر ترکان درباره نامه چهار وزیر را موضع رسمی دولت ندانست و گفت: ترکان مشاور رییس جمهور و یک صاحبنظر است، ولی نظر رسمی دولت توسط سخنگو بیان می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۵    
معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور گفت: سالانه حدود10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور به صورت مجاز و یا غیرمجاز تغییر کاربری داده می شود که باید بتوانیم حداقل متناسب با ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۰    
شرکت دولتی روس آبارون اکسپورت مسئول انحصاری صادرات تسلیحات ساخت روسیه از توافق قضایی این کشور با ایران بر سر پرونده سامانه پدافند هوایی اس 300 و برنامه تکمیل تجهیزات این سیستم برای تحویل به جمهوری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۴    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به افزایش 2 برابری ذخیره سازی کافی سوخت در آستانه فصل زمستان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهوری با بیان اینکه مانعی در گسترش روابط تهران و مادرید وجود ندارد، گفت: طبق برنامه ریزی ها، تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران تا پایان 2015 رفع خواهند شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۵    
امروز در بازار فرابورس 311 میلیون و 810 هزار ورقه بهادار در 12 هزار و 967 نوبت به ارزش یک هزار و 577 میلیارد ریال داد و ستد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۰    
معاون اداری و مالی فرمانداری تربت حیدریه از کاهش 50 درصدی قیمت زعفران خشک در این شهرستان خبر داد و خواستار دخالت سازمانهای جهاد کشاورزی و تعاون روستایی برای خرید توافقی محصول زعفران این خطه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۶    
معاون دفتر سواحل و زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:بررسی ها نشان می دهد تا کنون 300 هکتار در عسلویه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۶    
ناوشکن جماران پس از آتش سنگین بر روی دزدان دریایی آنها را وادار به عقب نشینی کرد و نفتکش ایرانی را نجات داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۳    
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: روند مرگ پرندگان در آبگیری در نزدیک دریاچه ارومیه که از 15 روز گذشته آغاز شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۷    
رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: میزان مرگ و میر ناشی از آلودگی های هوا در سال 92 بیش از 4 هزار و 400 نفر بوده که به ازای هر 24 ساعت 12 نفر و هر 2 ساعت یک نفر بر اثر آلودگی هوا مرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۴    
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت ناوگان اتوبوسرانی پایتخت مناسب نیست گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران برای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان به چهار هزار و 600 دستگاه اتوبوس جدید نیاز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۴    
وزارت دفاع مصر در بیانیه ای اعلام کرد، ارتش این کشور 12 تونل را در نوار مرزی این کشور با غزه شناسایی و منهدم کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۸    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه کاهش نرخ سود بانکی از دستور کار بانک مرکزی خارج نشده است، گفت: براساس برنامه های تدوین شده این نرخ به مرور به سمت دامنه قابل قبول نزدیک تورم هدایت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۵    
رییس سازمان سرمایه گذاری خارجی با معاون اقتصادی وزارت امور خارجه فنلاند که در راس هیات اقتصادی به کشورمان سفر کرده دیدار و در خصوص افزایش همکاری های اقتصادی دو کشور گفت و گو کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۲    
گروهی از پژوهشگران معتقدند اجداد سگ های خانگی امروزی در روستاهای آسیای میانه زندگی می کردند اما پژوهش هایی که پیشتر صورت گرفته نشان می دهد که در اروپا، چین و خاورمیانه هم اهلی کردن سگ مرسوم بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۹    
پژوهشگران دانشگاه علم و صنعت ایران موفق شدند با به کارگیری فناوری نانو از استخوان گاو، سیمان استخوانی اکریلیکی تولید کنند که نقش موثری در اعمال ارتوپدی و بهبود بیمارانی که دچار صدمات استخوانی شده اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۳    
خبرگزاری رویترز به نقل از سوئیفت اعلام کرد: به محض رسیدگی به اقدامات مرتبط با برنامه هسته ای ایران، بیشتر بانک های این کشور می توانند بار دیگر به سیستم مالی معاملات سوئیفت که لازمه تجارت خارجی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۳    
محققان موفق به ساخت سیاه ترین ماده ای شدند که تا به امروز توسط انسان ها ساخته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۰    
دانشمندان مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا دریافته اند که با سرکوب فعالیت آنزیم ها در فولیکول های مو شاید بتوان انواع خاص کچلی را درمان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۷    
معاون وزیر امور اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی ایران از خرید سهام یک بانک آسیایی توسط ایران خبر داد و گفت: خرید 2.8 درصد از سهم یک بانک چند ملیتی نهایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۷    
یک محقق ایرانی موفق به تولید نهال های پیوندی از درختان نخبه گردو جهت توسعه باغ های گردو با محصولات سالم شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۴    
مدیرکل ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با آغاز فعالیت مجدد دروازه های مرزی سرو و رازی در آذربایجان غربی عبور و مرور مسافر از طریق این دو پایانه به روال عادی در جریان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۴    
محققان از کشف گونه جدیدی از لاک پشت غول پیکر در مجمع الجزایر گالاپاگوس خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۴    
یونسکو، سازمان عملی فرهنگی ملل متحد در گزارشی اعلام کرد؛ قاره آفریقا با بیش از 50 کشور فقط یک درصد از سهم تولید دانش در جهان را برعهده دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۱    
محمد حسین نعمتی در سومین نشست کمیته ملی اقیانوس شناسی کمیسیون ملی یونسکو به ارائه گزارشی در مورد پیگیری های انجام شده در سازمان بنادر و دریانوردی درباره موضوع نجات خلیج گرگان پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۸    
رئیس شورای اجرایی گروه بین المجالس ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عضویت کمیته اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی درآمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۵    
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: در سال جاری از مجموع 66 محموله بنزین وارداتی از بنادر شمال و جنوب کشور، تنها یک محموله آن هم بعلت عدم انطباق آن با اکتان پایین، اجازه ورود دریافت نکرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۵    
محققان روشی را برای چاپ سه بعدی بافت ها و ارگان های مصنوعی بدن انسان طراحی کرده اند که می تواند به بیمارانی که در فهرست انتظار پیوند اعضاء قرار دارند، کمک کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۵    
محققان امریکایی برای اولین بار و با استفاده از جمع آوری سیگنال های مغزی موفق به بازگرداندن توانایی حرکت به معلولان شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که فساد مثل هر موجود دیگری رشد می کند گفت: متاسفانه رشد فساد به مرحله ای رسیده که در مرحله فساد سیستمی هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۹    
"به گفته مقامات ایرانی، برای جبران خسارات وارد شده در یک دهه تحریم و دوری از بازار جهانی به حدود 150 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی برای سال های آتی نیازمند هستند "
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۹    
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای بزرگداشت وین رونی، در سالگرد دوازدهمین سال حضور او در این باشگاه، دیداری دوستانه برگزار کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۶    
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال عنوان کرد که میکل آرتتا، هافبک تیمش در آینده مربی بزرگی خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۳    
الکسیس سانچز، ستاره آرسنال قصد دارد قراردادش با این باشگاه را تمدید کند و بیشترین حقوق را دریافت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۳    
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، احتمال جدایی مسی از این باشگاه را رد کرد و این شایعات را شرم آور دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۰    
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم پاری سن ژرمن عنوان کرد که انتقادات اخیر رسانه های فرانسه از عملکرد او برایش اهمیتی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی دولت با بیان اینکه ما تنها از رژیم صهیونیستی اجازه واردات کالا نداریم، گفت: راجع به واردات کالاهای آمریکائی به کشور هیچ ممنوعیت قانونی وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۷    
فرانتس بکن بائر، اسطوره فوتبال آلمان عنوان کرد پرداخت پول به فیفا پیش از جام جهانی 2006 آلمان اشتباه بوده ولی او در انتخاب میزبان های دو جام جهانی بعدی رشوه دریافت نکرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۴    
خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا اعلام کرد که محرومیت خاویر ماسکرانو پس از توهینش به داور اتفاق ناراحت کننده ای است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۴    
زیکو، اسطوره فوتبال برزیل عنوان کرد که از نامزدی ریاست فیفا کناره گیری کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۱    
معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی با اشاره به مشکلات اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۸    
دولت چین به شدت نسبت به عبور یک ناو جنگی آمریکایی از نزدیکی جزایر مصنوعی خود در دریای چین اعتراض کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با وزیر توسعه، صنعت و تجارت خارجی جمهوری فدراتیو برزیل بر عزم جدی ایران و برزیل برای ارتقاء مبادلات اقتصادی تا سقف 5 میلیارد دلار تاکید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۶    
رییس مرکز آمار ایران بدون اینکه عددی برای نرخ رشد اقتصادی اعلام کند، گفت: نرخ رشد اقتصادی بهار 94 مثبت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۶    
کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان اعلام کرده که گروه داعش خانه های 106 عضو گروه طالبان را آتش زده و چهار زندان شخصی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۶    
عفونت قارچی بین انگشتان پا٬ روی پا٬ زیر ناخن و بین انگشتان دست رشد می کند. در اینجا به برخی روش های پیشگیری از بروز آنها اشاره می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۷    
بازارهای سهام آسیایی پس از چهار روز صعود، روز سه شنبه با کنار کشیدن سرمایه گذاران از بازار در آستانه نشست سیاستگذاری بانک مرکزی آمریکا و ژاپن، به کاهش متمایل شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۷    
احتمالا تا به حال، نام بیماری سنگ کیسه صفرا را شنیده اید، اما با این بیماری تا چه اندازه آشنا هستید؟ بد نیست بدانید، کولیک صفراوی اولین علامت ابتلا به سنگ کیسه صفراست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۴    
عشقیم گل اثر حسین علیزاده - نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی - پنجم آبان ماه به بازار موسیقی آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۱    
تویسرکانی در خصوص فعالیت شرکت مک دونالد در ایران،گفت: برند تجاری این شرکت برای پیشگیری از مشابه سازی در بسیاری از کشورها از جمله در ایران ثبت شده است اما این شرکت در کشور هیچ شعبه ای را به ثبت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۱    
تلفات زمین لرزه 7.5ریشتری که بعد ازظهر روزدوشنبه درشمال شرق افغانستان رخ داد وپاکستان، هندوستان وتاجیکستان را نیزبشدت لرزاند ودر کشورهای هند، چین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۱    
شهرهای زیادی در دنیا هستند که خود را با سلیقه گیاهخوارها وفق می دهند و به محلی محبوب برای این دسته از افراد تبدیل می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۸    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور لایحه احکام دائمی تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را پاسخ به مطالبات مجلس دانست و گفت: تبصره های تکراری بودجه در این لایحه نخواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۸    
تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران عصر جمعه این هفته ،هفتمین تقابل خود را در آبان ماه برگزار خواهند کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۸    
رئیس سازمان ملی استاندارد با اعلام جزئیات گزارش کیفیت بنزین گفت: واردات بنزین از کشورهای شمالی ایران به دلیل عبور از خطوط قرمز ممنوع شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۹    
گفت که نتیجه ای که فرنگی کاران در المپیک لندن گرفتند فوق العاده بود ولی تکرار آن در ریو کار سختی است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۹    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به منظور ارایه گزارش آسیب شناسی در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات والیبال جام جهانی ژاپن امروز (سه شنبه ) وارد تهران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۹    
فعالان سوری در شهر حسکه سوریه اعلام کردند: گروهک تروریستی داعش سه تن از سرکرده های عربستانی خود را به دلیل سرپیچی از جنگ با دیگر گروههای تروریست، اعدام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۶    
فرانتس بکن باوئر سرانجام سکوت خود را شکست و مسئولیت اشتباه کمیته برگزاری جام جهانی 2006 در پرداخت مبلغ 6.7 میلیون یورو به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را پذیرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۲    
معاون کنترل و مبارزه با آفات سازمان حفظ نباتات کشور، بخش عمده محصولات کشاورزی را سالم و عاری از باقیمانده سموم دانست و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۹    
تیم فوتبال هوفنهایم آلمان هوب استیونس هلندی را به عنوان سرمربی جدید این تیم به جای مارکوس گیزدول معرفی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۹    
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) حمایت خود را از نامزدی اینفانتینو برای انتخابات ریاست فیفا اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۹    
بنابر اعلام دفتر برنامه ریزی و اقصاد مسکن، ثبات نسبی قیمت مسکن در شرایطی ادامه داشته که نرخ تورم عمومی با وجود سیر نزولی طی دو سال اخیر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۶    
نخستین عرضه گازوئیل (نفت گاز) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران به مقصد ترکیه انجام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۶    
مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در حالی پایان یافت که هشت تن نامزدی خود را برای این سمت و جانشینی سپ بلاتر اعلام کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۳    
داوداوغلو این مطلب را در گفت وگو با شبکه های تلویزیونی آ.خبر و آ.تی.وی که بطور زنده و همزمان از این شبکه ها پخش شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از قطع 800 اصله درخت مثمر توسط یک فرد در این شهرستان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۴    
یک زن تبعه روسیه از جمهوری اینگوش که بر اثر تبلیغات اینترنتی مبلغان داعش خانواده خود را ترک کرده و از مسیر ترکیه به این گروه تروریستی پیوسته بود، پس از فرار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۱    
کنجد یکی از منابع بسیار مفید برای جذب آهن، روی و مخصوصاً کلسیم به حساب می آید و افرادی که به مصرف شیر رغبت ندارند می توانند از کنجد برای تامین کلسیم استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۸    
براساس گزارش وال استریت ژورنال، روسیه اعزام نیروهای ویژه به سوریه طی هفته های گذشته را برای حمایت از عملیات پشتیبانی از دولت بشار اسد تایید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۸    
کی از بخشهای مهمی که به عنوان نشانگر سلامت بدن عمل می کنند ، ناخن ها هستند . در واقع در بسیاری از موارد ، بروز تغییر در شکل ، رنگ ، قوام و سایر خصوصیات ناخن ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۵    
برای رسیدن به نتیجه ی سریع و دلخواه، کم خونی تان را با گزنه درمان کنید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۲    
ایران اکونومیست - هفته جاری قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است. قیمت روز خودروهای داخلی به شرح زیر است: خودرو قیمت کارخانه ای قیمت بازار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۱    
وزیر اقتصاد گفت: با وزیر صنعت برزیل به توافق رسیدیم که حجم مبادلات تجاری دو کشور به 5 میلیارد دلار برسد که البته فکر می کنیم باتوجه به قابلیت ها و ظرفیت های دو کشور این هدف گذاری دست یافتنی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۱    
قهرمانی وزنه برداری جهان و المپیک گفت: از آسیب دیدگی ام در شوک هستم زیرا بسیار آماده بودم و امیدوارم سایر ملی پوشان سالم به مسابقات جهانی برسند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۶    
گروه تروریستی داعش در خبری اعلام کرد که انفجار در مسجد المشهد در عربستان سعودی توسط عناصر این گروه انجام شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۳    
ریکی جرویس ، کمدین و کارگردان انگلیسی برای چهارمین بار به عنوان مجری مراسم جوایز گلدن گلوب انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۳    
در پی عملیات ضد تروریستی نیروهای پلیس ترکیه 7 تن از افراد مظنون به عضویت در داعش کشته شدند. به نوشته روزنامه حریت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۰    
ایران اکونومیست - ذخایر ارزی عربستان در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته و این کشور فقط به اندازه 5 سال ذخیره مالی برای ترکتازی دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۴    
سیامک صالح فرج زاده در بخش پرتاب وزنه کلاس F34 رقابت های جهانی دوومیدانی معلولان جهان در قطر مدال طلا و محسن کائیدی نیز در این رشته مدال نقره گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۱    
بهداد سلیمی قویترین مرد وزنه برداری جهان در فاصله کمتر از دوهفته به اعزام رقابت های جهانی 2015آمریکا، زیر وزنه 262کیلوگرمی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدید شد و این دوئل جهانی را از دست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۸    
دیوید بکهام در حال کسب آمادگی برای حضور در فیلم سینمایی شبکه بی بی سی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به ممنوعیت الصاق اعلامیه و پوستر روی علائم راهنمایی و تابلوی موسسات آموزشی، سازمان ها عمومی و ادارات دولتی رای دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۵    
علیرضا اسدی، سرمربی تیم ملی فوتبال را به حضور در مناظره ی تلویزیونی دعوت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی دولت که برای دفاع از یک فوریت لایحه تنظیم برخی از احکام مربوط به برنامه های توسعه در مجلس حاضر شده بود این لایحه را پاسخی به مطالبه ای که همواره مجلس از دولت داشته است عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۳    
تأکید آمریکا بر ضرورت حضور ایران در مذاکرات صلح سوریه، برقراری کانال ارتباطی میان روسیه و ارتش آزاد سوریه، تأکید دولت روسیه بر مبارزه با تروریست ها در سوریه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۸    
دو تیم ولفسبورگ و بایرن مونیخ، امشب در ورزشگاه فولکس واگن آره نا شهر ولفسبورگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۲    
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اسامی 9فدراسیون پرکار در توسعه ورزش همگانی را اعلام کرد.
  • ۱