چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 25 آذر 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 آذر 1398 ایران خبر 2 آذر 1398 ایران خبر 3 آذر 1398 ایران خبر 4 آذر 1398 ایران خبر 5 آذر 1398 ایران خبر 6 آذر 1398 ایران خبر 7 آذر 1398 ایران خبر 8 آذر 1398 ایران خبر 9 آذر 1398 ایران خبر 10 آذر 1398 ایران خبر 11 آذر 1398 ایران خبر 12 آذر 1398 ایران خبر 13 آذر 1398 ایران خبر 14 آذر 1398 ایران خبر 15 آذر 1398 ایران خبر 16 آذر 1398 ایران خبر 17 آذر 1398 ایران خبر 18 آذر 1398 ایران خبر 19 آذر 1398 ایران خبر 20 آذر 1398 ایران خبر 21 آذر 1398 ایران خبر 22 آذر 1398 ایران خبر 23 آذر 1398 ایران خبر 24 آذر 1398 ایران خبر 25 آذر 1398 ایران خبر 26 آذر 1398 ایران خبر 27 آذر 1398 ایران خبر 28 آذر 1398 ایران خبر 29 آذر 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۶    
نشست بررسی منطق اجتماعی اعتراضات آبان ماه 98 در مرکز افکار سنجی دانشجویان (ایسپا)برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۶    
در پی بارش شدید باران در دوشنبه 25 آذر، معابر و خیابان های شهر اهواز دچار آبگرفتگی وسیع شده و در بعضی مناطق، فاضلاب شهری وارد منازل شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۶    
شیراز- با توجه به شدت بارندگی بنا بر درخواست روسای ادارات آموزش و پرورش و فرمانداران برخی از شهرستانهای استان فارس برخی مدارس این استان تعطیل شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۶    
تهران- معاون استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند در نوبت صبح فردا سه شنبه تعطیل است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به عرضه محصول گوجه فرنگی در سطح بازار از کاهش دوباره این محصول در هفته جاری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: با توجه به اینکه تعدادی از متقاضیان استیضاح وزیر کشور امضای خود را پس گرفتند، به احتمال قوی استیضاح به هیئت رئیسه ارجاع نخواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۶    
اهواز بارش باران شدید که از پیش از ظهر امروز در خوزستان آغاز شده خیابان های شهرهای مختلف این استان را به استخر تبدیل و عبور و مرور را برای مردم سخت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۶    
اهواز - مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی اغلب شهرهای خوزستان روز سه شنبه 26 آذر در پی بارش و آبگرفتگی وسیع معابر تعطیل اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۶    
اعلام منبع یا منابع بوی نامطبوع تهران فردا، آن روی سکه کیک های آلوده، استشمام دو بوی نامطبوع طی یک روز در پایتخت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۶    
رئیس سازمان نقشه برداری کشور، گفت: هزار و 880 کیلومتر مربع از جعفریه قم تحت فرونشست 21 سانتیمتری است و 28 هزار نفر در معرض این خطر قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۶    
دو مرد که اقدام به سرقت از چندین خانه در سعادت آباد کرده بودند با شلیک پلیس دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۶    
فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: یگان های ویژه با تدبیر و درایت توانستند صف مردم از اغتشاشگران را جدا کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۶    
مدیر عامل جمعیت خیریه تولد دوباره با تاکید بر اینکه شرایط منطقه فرحزاد به دلیل نداشتن گرمخانه و امکانات زیرساختی در فصل زمستان بحرانی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۶    
بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای دی ماه، انجام پرداخت و خریدهای اینترنتی با رمز دوم فعلی امکان پذیر نمی باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۶    
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز، 25 آذر 98 در معاملات بازار آزاد تهران به 4 میلیون و 400 هزار تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۶    
مدیر واحد پایش آلودگی هوا و صدای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: روز گذشته (24 آذرماه) در دو مقطع زمانی بوی نامطبوعی در برخی مناطق پایتخت استشمام شد که ترکیبات آن ها متفاوت بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مهمترین هدف غائله آبان ایجاد یک هراس عمومی در کشور بود تا به مردم القاء کنند هزینه مقاومت در برابر آمریکا تا چه حد می تواند سنگین باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۶    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان درباره احتمال آغاز مذاکره میان ایران و آمریکا در سفر آقای روحانی به توکیو گفت: خیر چنین برنامه ای وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۶    
ایسنا/آذربایجان غربی
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۶    
هرماه از این محور برای خانواده ها خبر مرگ فرستاده می شود و راننده ها به آن لقب جاده مرگ داده اند، اینجا در نگاه همه پیچ ها می توان خطر مرگ را دید. این حکایت جاده ارتباطی ازنا به اراک است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: تخلفات مربوط به عدم نصب برچسب قیمت بر روی کالاها در اولویت رسیدگی قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۶    
معاملات بازار ارزی حاکی از برداشته شدن محدودیت تعدد خرید ارز مسافرتی (یورو) در صرافی های مجاز بانک مرکزی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه تهران از اتفاقی که در مورد کنسولگری ایران در نجف رخ داد "دلخور و گلایه مند" است گفت، روابط دو کشور ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی دولت با اعلام اینکه به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست،طرح این مساله از جانب معاون اول رییس جمهور را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۶    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، گفت: منتظر نمانیم که مواد مخدر در جامعه بیاید و عده ای را آلوده و معتاد کند و بعد با معلول مبارزه کنیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: بازسازی منازل در مناطق سیل زده تا پایان سال تکمیل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۶    
وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات باید کاری کند که در مبدا به دانه درشت های مواد مخدر ضربه بزند تا کمک حال ناجا باشد و مبارزه با موادمخدر نتیجه بهتری داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۶    
رییس سازمان هواشناسی کشور گفت: در حال حاضر مسئله مهم در حوزه هواشناسی کشور، موضوع تحریم ها است که گریبان ما را هم گرفته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۶    
آمارها حاکیست که فولکس واگن، مرسدس بنز و آئودی بیشترین سهم فروش خودرو در بازار آلمان را به خود اختصاص داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۶    
رییس قوه قضاییه از عملکرد کارگروه ویژه رسیدگی به وضع بازداشتی های حوادث اخیر تقدیر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۶    
رئیس کمیته دستمزد شورای عالی کار، گفت: تا پیش از افزایش قیمت بنزین، دستمزد کارگران فقط 33درصد از هزینه زندگی را پوشش می داد که در یکماه اخیر این سهم قطعا کمتر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی وزیر خارجه گفت: آقای آبه سفری به ایران داشت که لزوم سفر روحانی نیز وجود داشت و این سفر در حال بررسی و برنامه ریزی است و در صورت نهایی شدن، نهاد ریاست جمهوری اطلاع رسانی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۶    
وزیر نفت گفت: برنامه جدید وزارت نفت، حمایت از سازندگان داخلی با طرح ضمانت خرید است؛ به گونه ای که این وزارتخانه خرید از سازندگانی که کالاهای مورد نیاز صنعت نفت را بسازند و گواهی کیفی آن را دریافت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۶    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در عرصه هایی که تحت فشارهای جهانی قرار می گیریم بیشتر پیشرفت می کنیم، گفت: ما متعهد هستیم که کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی نیاز کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۶    
خرم آباد- رئیس کل دادگستری لرستان از دستگیری دو تروریست حادثه انفجار تانکر سوخت در 17 بهمن ماه سال گذشته که منجر به شهادت دو نیروی خدوم ناجا در مرکز لرستان شد، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۶    
بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پی تجمع آلاینده ها به ویژه ذرات معلق در هوای پایتخت طی امروز (25 آذرماه) کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای همه گروه ها خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری تاکید کرد که امسال براساس آیین نامه دولت بودجه شرکت های دولتی را یک ماه زودتر ارائه داده و پس از بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه به دیوان محاسبات کشور رفته و ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از امروز (25 آذر) از بارش برف و باران و کاهش نسبی دما در اغلب مناطق کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۶    
ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال انتشار اخباری مبنی بر عدم دریافت بسته حمایت معیشتی از سوی سازمانها و نهادهای حمایتی اعلام کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۶    
بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه ایجاد 8 منطقه تجاری و صنعتی و طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: مجموعه نظام بویژه دولت خود را ملزم به حمایت از تولید داخلی می داند چرا که با رونق تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی که امروز گریبان گیر کشور بوده حل خواهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بسته حمایت از تولید کنندگان چادر مشکی یک سال است که آماده شده و نیاز به تأمین مالی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۸:۰۶    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا کنون شرکت پست برای راه اندازی سیستم پست پهپادی درخواست مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری نکرده است.