جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 10 آذر 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 آذر 1398 ایران خبر 2 آذر 1398 ایران خبر 3 آذر 1398 ایران خبر 4 آذر 1398 ایران خبر 5 آذر 1398 ایران خبر 6 آذر 1398 ایران خبر 7 آذر 1398 ایران خبر 8 آذر 1398 ایران خبر 9 آذر 1398 ایران خبر 10 آذر 1398 ایران خبر 11 آذر 1398 ایران خبر 12 آذر 1398 ایران خبر 13 آذر 1398 ایران خبر 14 آذر 1398 ایران خبر 15 آذر 1398 ایران خبر 16 آذر 1398 ایران خبر 17 آذر 1398 ایران خبر 18 آذر 1398 ایران خبر 19 آذر 1398 ایران خبر 20 آذر 1398 ایران خبر 21 آذر 1398 ایران خبر 22 آذر 1398 ایران خبر 23 آذر 1398 ایران خبر 24 آذر 1398 ایران خبر 25 آذر 1398 ایران خبر 26 آذر 1398 ایران خبر 27 آذر 1398 ایران خبر 28 آذر 1398 ایران خبر 29 آذر 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۶    
دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و اسلواکی یکشنبه شب، دهم آذر در قالب نخستین تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد، در سالن شهید بهشتی برگزار شد که در پایان با نتیجه مساوی 5 بر 5 به پایان رسید
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به تهیه داروی اسلتامیویر از منابع باکیفیت و مورد تائید سازمان بهداشت جهانی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی اخبار منتشره درباره تعیین نرخ 11 هزار تومان برای دلار در لایحه بودجه 99 را رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل امور بانکی وزارت اقتصاد گفت: سامانه اموال مازاد بانک ها را اگر راه می انداختیم و چه راه نمی انداختیم بانک ها موظف بودند املاک مازاد خود را واگذار کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۶    
دومین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۶    
بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور از دوشنبه شاهد بارش باران در اغلب نقاط کشور هستیم که تا شامگاه روز سه شنبه این بارندگی ها ادامه خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۶    
رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در دیدار با رییس و اعضای هیئت علمی دانشگاه میبد بر حمایت از پایان نامه ها و رساله های دکتری تاکید کرد وگفت: در صدداحصاء نظام مسائلی برای حمایت از پایان نامه ها هستیم
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۶    
دادستان کل کشور گفت: در حوزه معاونت حقوق عامه این مسئله را در دستور کار داریم و امیدوارم با همکاری سایر دستگاه ها بتوانیم در این زمینه به نتیجه مطلوب برسیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۶    
اقدام چند کشور اروپایی عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در اعلام آمادگی برای پیوستن به ساز و کار ابزار ویژه مالی ایران (اینستکس)، خشم " بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری در شرایط سخت اقتصادی شایسته معافیت مالیاتی 100 در صدی هستند، از افزایش پایه مالیاتی با دریافت از فعالیت های سودآور خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۶    
تمام مدارس مقطع ابتدایی دوره اول و دوم، مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی مشهد براساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان خراسان رضوی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۶    
با اعلام مرکز آمار ایران در آبان ماه نسبت به ماه گذشته، قیمت گوجه فرنگی 55.5 درصد افزایش و قیمت پرتقال داخلی 24.7 درصد کاهش داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۶    
در پی انتشار ویدئویی از آزار یک کودک زباله گرد، رئیس سازمان بهزیستی اعلام کرد که این سازمان به این موضوع ورود کرده و تا حصول نتیجه پیگیری های خود را ادامه خواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۶    
سازمان برنامه در حالی اعلام کرده بود که فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی و فرهنگی در لایحه بودجه 99 از معافیت 50 درصدی برخوردار است که این سازمان در اصلاحیه ای، از برقراری معافیت کامل خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۶    
عراق اعلام کرد اوپک و متحدانش کاهش بیشتر تولید را بررسی خواهند کرد در حالی که این گروه برای انجام چنین اقدامی به طور گسترده ابراز بی تمایلی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۶    
فرماندار تهران با صدور دستور آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی تهران ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۶    
روباتی که به عنوان یکی از بهترین اختراعات 2019 میلادی معرفی شده و حتی عکس آن روی جلد نشریه تایم چاپ شده، در یک مرکز نگهداری از سالمندان، به ساکنان آن بینگو می آموزد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۶    
معاون قرارگاه ثارالله سپاه تهران با اشاره به فتنه اخیر در کشور، گفت: ضدانقلاب، مترصد هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و کوشش می کند که در پوشش مطالبات مردمی اهداف خاص خود را که براندازی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه هیات های اجرایی از امروز تشکیل می شوند، گفت: تاکنون 550 نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۶    
بیان کلمه لابی در مجلس اشتباه است / برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 برنامه ای ندارم/ کسانی که با دروغ و افتراق و تحقیر خدمات نمایندگان ملت قصد فضاسازی دارند دلسوز ملت نیستند و آن هم زمانی که ما با ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۶    
بانک مرکزی اعلام کرده که از اول دی ، همه مشتریان نظام بانکی باید رمز یکبار مصرف ر ابرای آن دسته از کارت های بانکی خود که با آن پرداخت اینترنتی یا بدون کارت انجام می دهند، فعال کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۶    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: دولت برای تعطیلی ادارت و بخش خصوصی در روزهای آلوده پایتخت مقاومت می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۶    
وزیر کشور آمار ثبت نام شدگان در انتخابات مجلس تا پیش از ظهر اولین روز ثبت نام را378 نفر اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۶    
رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن اشاره به گروه های در معرض خطر بروز آنفلوآنزا و تمهیدات پیش بینی شده برای کنترل بیماری در کشور ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۶    
قانونی که به شورای نگهبان اختیار نظارت استصوابی را داده اساساً در قانون اساسی نیامده است
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۶    
سنندج - فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری 25 نفر از اراذل واوباش و عناصر اصلی مرتبط با اغتشاشات اخیردر کردستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۶    
بانک مرکزی اعلام کرد: آن دسته از افرادی که قادر به استفاده از راهکارهای مبتنی بر گوشی تلفن همراه هوشمند نیستند می توانند رمز دوم پویا را از طریق پیامک دریافت کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۶    
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران در روز دوشنبه دایر است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۶    
ایسنا/آذربایجان شرقی
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۶    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از دریافت روزانه بیش از 70 هزار درخواست کارت سوخت المثنی و صدور روزانه نزدیک به 50 هزار کارت سوخت برای متقاضیان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۶    
سرپرست دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه در نامه ای به معاون بنیاد مسکن از آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن استان های همدان، یزد، خوزستان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۶    
متوسط نرخ بیکاری در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به 7.5 درصد کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتقاد به شورای نگهبان و شخص کدخدایی، ضدیت با نظام نیست و ما از انتقاد سازنده استقبال می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا امری موقتی است وهرگز نمی خواهد جایگزین مجلس شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۶    
نزاع دسته جمعی در شهرک حکمت آباد کرمانشاه منجر به دستگیری 9 نفر شد .
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تصمیم کارخانه های تولید لاستیک برای توزیع نکردن محصولات تخلف بوده و با آنها برخورد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۶    
ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۶    
محمد طادی کارشناس فناوری در برنامه امروز سلام صبح بخیر درباره جزئیات رمز دوم پویا و نحوه فعال سازی آن توضیح داد و گفت: برای دریافت رمز پویا حتما به بانک بروید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در پاسخ به اینکه در کدام استان های کشور بیشترین بروز و شیوع آنفلوآنزا وجود دارد، گفت: استان های گلستان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۶    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: روزهای گذشته تهران به عنوان یکی از آلوده ترین شهرهای جهان، ثبت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۶    
رییس سازمان نظام پرستاری ضمن تاکید بر لزوم دریافت خدمات پرستاری در منزل از مراکز دارای صلاحیت، در عین حال از مردم خواست تا تخلفات را به سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت گزارش دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۶    
ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور دستور شروع انتخابات از سوی وزیر کشور از صبح امروز آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۶    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت : پیش بینی می کنیم مشارکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مانند دوره قبل و معادل 60 درصد باشد.