جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 12 آذر 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 آذر 1398 ایران خبر 2 آذر 1398 ایران خبر 3 آذر 1398 ایران خبر 4 آذر 1398 ایران خبر 5 آذر 1398 ایران خبر 6 آذر 1398 ایران خبر 7 آذر 1398 ایران خبر 8 آذر 1398 ایران خبر 9 آذر 1398 ایران خبر 10 آذر 1398 ایران خبر 11 آذر 1398 ایران خبر 12 آذر 1398 ایران خبر 13 آذر 1398 ایران خبر 14 آذر 1398 ایران خبر 15 آذر 1398 ایران خبر 16 آذر 1398 ایران خبر 17 آذر 1398 ایران خبر 18 آذر 1398 ایران خبر 19 آذر 1398 ایران خبر 20 آذر 1398 ایران خبر 21 آذر 1398 ایران خبر 22 آذر 1398 ایران خبر 23 آذر 1398 ایران خبر 24 آذر 1398 ایران خبر 25 آذر 1398 ایران خبر 26 آذر 1398 ایران خبر 27 آذر 1398 ایران خبر 28 آذر 1398 ایران خبر 29 آذر 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
مهلت مراجعه به سایت بسته معیشتی که از ششم آذرماه برای ثبت درخواست بررسی مجدد فعال شده است، فردا، چهارشنبه (بیستم آذرماه) به پایان می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
شیلا خداداد با انتشار متنی در اینستاگرام اعلام کرد که دیگر در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
سازمان ملل متحد در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که میزان گرمای کره زمین در دهه اخیر (2010−2019) استثنایی بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
تولیدکنندگان نفت اوپک فردا در وین دیدار خواهند کرد و روز جمعه به مذاکره با روسیه و سایر صادرکنندگان خواهند نشست ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۶    
وزیر کشور گفت: زمانی که قیمت بنزین افزایش می یابد، یک مقدار افزایش قیمت ها طبیعی است. وقتی بنزین 1500 تومان شده طبیعی است که بر برخی مسائل تاثیر می گذارد، اما این میزان تأثیر ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۶    
جمعی از اهالی تئاتر در روزهایی که ثبت نام برای انتخابات دور جدید مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، با چند نماینده دیدار کرده و پیرامون مشکلات این حوزه به ویژه کمبود بودجه و مسئله مالیات به گفت وگو ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۶    
مدیر کل جدید آژانس بین المللی انرژی با اشاره به اینکه پاسخ رضایت بخشی از ایران در خصوص پیدایش اورانیوم ظبیعی در یکی از سایت های ایران دریافت نکرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۶    
بر اساس توافق بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی در راستای تسهیل در رفع تعهد ارزی صادرکنندگان، مهلت بازگشت ارز صادراتی سال 97 تا پایان دی ماه تمدید شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۱:۲۶    
سهمیه خودرو های وانت پرمصرف از 300 به 400 لیتر و کم مصرف تر ها از 200 به 300 لیتر افزایش یافته که امروز اجرا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از افزایش 13 درصدی ثبت نام ها در انتخابات مجلس یازدهم به نسبت دوره قبل خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۶    
استاندار تهران جزئیاتی از خسارت وارد شده به پایتخت در جریان حوادث اخیر را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۶    
به دلیل شیوع آنفلوانزا مدارس مقطع دبستان و پیش دبستانی درهمه شهرستان های استان ، کهگیلویه و بویراحمد فردا چهارشنبه 13 آذر ماه تعطیل است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۶    
رئیس جمهور دستور داده است هیاتی برای بررسی نحوه جبران خسارات شهروندانی که در حوادث هفته پایانی آبان ماه دچار آسیب شده اند، تشکیل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به ناآرامی های اخیر در ایران مدعی عدم حمایت آمریکا از تمعات اخیر در ایران شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۶    
عراقچی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام آقای روحانی و تقدیم پیام ایشان، مواضع جمهوری اسلامی ایران در برجام را تشریح و اعلام کرد که در صورت برداشته شدن تحریم ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به درخواست دانشجویان فهرست اموال خود را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۶    
سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان و توشی میتسو موتگی، وزیر امور خارجه ژاپن امروز با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۶    
رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که نسبت به زمان مشابه در دوره قبل شاهد افزایش مشارکت در کاندیداتوری هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۶    
معاون شهردار تهران گفت: واردات خودروهای خارجی را دنبال می کنیم که در دولت نیز این موضوع در حال بررسی که تا اینجا صرفا ورود تاکسی های خارجی در کمیسیون دولت تایید شده است و امیدواریم در جلسه اصلی نیز ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی ستاد انتخابات کشورگفت: 2 هزار و 345 داوطلب نمایندگی مجلس تا ساعت 14 روز سه شنبه نام نویسی کردند که از این تعداد 270 نفر زن هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۶    
وندی شرمن معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا و از اعضای تیم مذاکره کننده توافق هسته ای در توئیتی اعلام کرد، اگر برجام به خوبی اجرا می شد، وضعیت بهتری برای مردم ایران مهیا بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۶    
سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس صبح امروز (سه شنبه) در حالی در فرمانداری تهران آغاز شد که رئیس ستاد انتخابات اعلام کرد: تا ساعت 15 امروز در تهران 632 نفر ثبت نام کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۶    
سمنان- مدیرکل محیط زیست استان سمنان بابیان اینکه 10 پرونده برای واحدهای آلاینده استان تشکیل شده است، گفت: این واحدها در شاهرود، گرمسار و آرادان موردبررسی قرار می گیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۶    
پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در اطلاعیه ای تاکید کرد: ثبت نام برای خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir صورت می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۶    
یک پروژه پژوهشی نشان داد 89 منشأ بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام وجود دارد که 81 نقطه تخلیه فاضلاب و 27 دامداری بیشترین سهم ایجاد بوی نامطبوع در کیلومتر 30 آزادراه تهران-قم را دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۶    
اطلاعیه های هوانوردی از لغو برخی پرواز و تأخیر چند پرواز دیگر از مبادی به مقاصد مختلف را به دلیل بارش شدید باران در چند شهر کشور خبر می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۶    
پس از انتشار شماره تلفن همراه شخصی وزیر ارتباطات 200 هزار پیامک برای او طی یک روز ارسال شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۶    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با این ادعا که تحریم های آمریکا موجب بروز اعتراضات اخیر در ایران شده است، تاکید کرد، این تحریم ها تاکنون به تحقق اهداف واشنگتن در ایران کمکی نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۶    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مراکز بهداشتی در کل کشور آمادگی کامل برای درمان بیماری آنفلوآنزا را دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۶    
فروش های آنلاین جمعه سیاه در سراسر جهان از مرز 7.4 میلیارد دلار گذشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاثیر آلودگی هوا بر بیش از 33 هزار مرگ سالانه در کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۶    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: پیش بینی ما این است که طی 3 هفته آینده ما با روند صعودی شیوع و بروز آنفولانزا روبه رو باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۶    
معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران اعلام کرد: وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 مورخ 12 آذرماه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۶    
رئیس جمهور گفت: طرح سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین اجرا شد و درآمد حاصل از این طرح که حدود 31 هزار میلیارد تومان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان بر لزوم رسیدگی دقیق، مستند و مستدل به صلاحیت داوطلبان تاکید کرد و گفت: مراقب باشید حقی از کسی ضایع نشود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۶    
دکتر ارسلان فتحی پور نماینده ادوار مجلس و داوطلب انتخابات مجلس یازدهم گفت: مردم از مشکلات اقتصادی گله مند هستند، اما مجلس دهم در زمینه اقتصادی خیلی وقت نگذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۶    
وزارت اطلاعات از دستگیری اعضای یکی از شبکه های ضد انقلاب که درصدد اخلال و ایجاد درگیری در ایام 16 آذر در دانشگاه های تهران و برخی شهرستان ها بودند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۶    
چهار تن از عاملان شهادت سرگرد ایرج جواهری که در جریان اغتشاشات اخیر در کرمانشاه شهید شد ،دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۶    
کارشناسان انگلیسی در مطالعه ای با بیان اینکه عدم رعایت اصول بهداشتی موجب نفوذ فاضلاب تصفیه نشده به رودخانه ها می شود بر بهبود و ضرورت رعایت بهداشت تاکید کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۶    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید باران در 10 استان کشور خبرداد و گفت: به علت شدت بارش احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه ها، مسیل ها، سیلابی شدن وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۶    
مشاور امنیت ملی برکنار شده آمریکا، اظهاراتی مداخله جویانه را با توجه به ناآرامی های اخیر ایران مطرح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما کسانی را که در مقام اعتراض به خیابان آمدند و علی رغم اینکه فاقد مجوز قانونی بود آنها را ازاذل و اوباش و اغتشاشگر نمی دانیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۶    
رئیس دیوان محاسبات گفت: اسناد و صورت های مالی تنها 10 درصد از دستگاه ها را می توانیم آن هم به صورت نیمه آنلاین ببینیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۶    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است اما به تدریج با کاهش سرعت باد و کاهش ناپایداری جوی که با کاهش ابرناکی نیز همراه است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۶    
غلامحسین اسماعیلی گفت: اکثر بازداشت شدگان حوادث اخیر آزاد شدند و عدد بازداشتی های ما به حداقل رسیده است. در تهران تعداد بازداشتی های روز های اغتشاش که هنوز بازداشت هستند، 300 نفر هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۶    
استاندار تهران با اشاره به تعداد افراد بازداشت شده در جریان اعتراضات هفته های گذشته، گفت: براساس آمارهای اولیه 2021نفر در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ برای برخورد با دلالان بازار ارز که از چند روز پیش دوباره وارد این بازار شده و با برخی از صرافی ها نیز همکاری داشته اند، دستور ویژه صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 29 هزار خودروی دودزا در تهران جریمه شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۶    
رییس کل بانک مرکزی از کاهش 40 درصدی اضافه برداشت بانک ها خبر داد و اعلام کرد: با توجه به ذخائر ارزی کشور و ارز صادراتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۶    
رییس شورای شهر تهران با بیان این که توسعه حمل و نقل عمومی در دستور کار بودجه 99 قرار دارد اعلام کرد: سقف بودجه حدود 25 هزار میلیارد تومان خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۶    
بر اساس گزارش های رسمی،دارندگان تسهیلات مسکن یکم ویژه زوجین می توانند در 6 تا 10منطقه شهر تهران واحدهای 40 تا 50 متری خریداری کنند.اما در این مناطق واحد مسکونی زیر 15سال به سختی پیدا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۶    
بنابر اعلام ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ تعداد زیادی از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد رهگیری دریافت کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۶    
اراک- آلودگی هوای شهر اراک سال ها است تبدیل به قصه ای تکراری شده که گویا به شنیدن آن عادت کرده ایم و تنها منتظر مدد آسمان نشسته ایم، تا باد و بارانی بیاید و آلودگی را ببرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۶    
سومین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در حالی در وزارت کشور آغاز شد که به گفته سخنگوی ستاد، 1844 نفر تا دیروز ثبت نام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۶    
قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با توجه به تغییرات دما بارش برف در محورهای مواصلاتی و مناطق کوهستانی استان قزوین آغاز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۶    
یک متخصص حوزه آلودگی هوا با بیان اینکه موتورسیکلت ها در شهرها رها شده اند،گفت: بیشتر موتورسیکلت ها از جنبه رعایت قوانین و مقررات رها شده اند، معاینه فنی ندارند و هرجایی تردد می کنند.