جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 19 آذر 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 آذر 1398 ایران خبر 2 آذر 1398 ایران خبر 3 آذر 1398 ایران خبر 4 آذر 1398 ایران خبر 5 آذر 1398 ایران خبر 6 آذر 1398 ایران خبر 7 آذر 1398 ایران خبر 8 آذر 1398 ایران خبر 9 آذر 1398 ایران خبر 10 آذر 1398 ایران خبر 11 آذر 1398 ایران خبر 12 آذر 1398 ایران خبر 13 آذر 1398 ایران خبر 14 آذر 1398 ایران خبر 15 آذر 1398 ایران خبر 16 آذر 1398 ایران خبر 17 آذر 1398 ایران خبر 18 آذر 1398 ایران خبر 19 آذر 1398 ایران خبر 20 آذر 1398 ایران خبر 21 آذر 1398 ایران خبر 22 آذر 1398 ایران خبر 23 آذر 1398 ایران خبر 24 آذر 1398 ایران خبر 25 آذر 1398 ایران خبر 26 آذر 1398 ایران خبر 27 آذر 1398 ایران خبر 28 آذر 1398 ایران خبر 29 آذر 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به همکاری قوه قضاییه و دادسراها در امر مبارزه با تخلفات قیمتی گفت: اگر برخی اختیارات را از حیث قانونی به تعزیرات بدهند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۶    
آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات میان دوره مجلس خبرگان رهبری از استان قم کاندیدا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۶    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد گرفتن خط اعتباری و اضافه برداشت بانک های دولتی از منابع بانک مرکزی برای اجرای دستورات دولت با اندکی تفاوت همان روش سنتی تأمین مالی دولت از منابع بانک مرکزی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۶    
گردنبند هوشمند FitTo را پوشیده و با کمک آن در برابر وسوسه پرخوری و ریزه خواری مقاومت کنید. این فناوری به محض پرخوری به لرزه درآمده و کاربر را مطلع می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۶    
نورنیوز نوشت: آمار دقیق کشته شدگان نزد نهادهای مربوطه موجود است، اما عدم اطلاع رسانی درباره آن، از آنجا که نیازمند تفکیک دقیق از حیث چرایی و چگونگی جان باختن افراد بوده، تاکنون به طول انجامیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی از اتخاذ تصمیمات ضروری در نشست این شورا در حوزه مسائل مهم بانکی از جمله اجرای رمز یکبار مصرف، عملیاتی کردن طرح گام و نحوه تامین مالی طرح های پیشران تولید خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح نشست با وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: در این نشست وزیر ورزش جانبداری از هر تیمی را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۶    
وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از اتباع ایران بخصوص نخبگان و دانشمندان درخواست می شود از سفر به آمریکا حتی برای شرکت در کنفرانس های علمی و حتی با داشتن ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۶    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود که با حضور محمد جواد ظریف در وزارت امور خارجه برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی قصد دارد در کنار آزمایش های موشکی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی دولت در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو و با عنوان "سخنگو پاسخ می دهد" در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد حضور یافت و در گفت وگو با دانشجویان به پرسش های آن ها پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۶    
بر اساس اعلام دولت اعتبارات امور دفاعی و امنیتی در لایحه بودجه 99 نسبت به امسال 8 درصد رشد دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۶    
قیمت خودرو امروز در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با ثبات نسبی همراه است. طبق آخرین قیمت بازار خودرو، سراتو نسبت به معاملات قیمت روز خودرو در 18 آذر 98 با افزایش 2 میلیون تومانیبه نرخ 329 میلیون تومان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۶    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر این که قرار نیست شبکه ملی اطلاعات جایگزین اینترنت جهانی شود، گفت: این شبکه داده های ملی کشور را مدیریت می کند تا اگر اینترنت جهانی قطع شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۶    
وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران به شهروندان ایرانی توصیه کرد به منظور حفظ امنیت و سلامت خود، برنامه سفرشان به کشور فرانسه را به زمان دیگری موکول کنند .
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
تراکنش های تمامی سامانه های بین بانکی، از فردا(بیستم آذر 98)، به ازای هر شخص در 24 ساعت از درگاه های غیر حضوری به 1 میلیارد ریال محدود می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
سفیر چین در ایران با بیان اینکه علیرغم تحریم ها، چین روابط تجاری خود با ایران را گسترش داده است، گفت: حجم تجارت دوجانبه دو کشور در ده ماهه نخست سال جاری میلادی به 20 میلیارد دلار رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
دادستان نظامی تهران گفت: سربازان غایت در صورت بازگشت داوطلبانه به خدمت از طرح های آموزشی و حمایتی برخوردار می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: چرا مجلس تحقیق نکرد سرانجام 18 میلیارد دلار چه شد و چه اثری در اقتصاد کشور گذاشت؟ در خصوص هزینه های ناشی از حذف کارت سوخت نیز ارقام بزرگی اعلام شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
یک مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت، بروز اختلال در شبکه زیرساخت ارتباطی کشور و دسترسی به اینترنت را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
قیمت ارز در صرافی های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
نرخ دلار در صرافی های بانکی امروز (سه شنبه) با رشد 150 تومانی قیمت نسبت به دیروز به رقم 13 هزار و 700 تومان رسید، نرخ یورو نیز به 15 هزار تومان افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
نایب رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ارائه طرح دو فوریتی برای اعمال هرگونه قطعی اینترنت با مجوز مجلس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
نشست خبری حجت الاسلام سعیدرضا عامری، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سه شنبه 19 آذر، به مناسبت برگزاری سی و پنجمین سالگرد تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۶    
اینجا کلاس درس یک دانشگاه است؛ کلاس درسی به ظاهر عادی، اما متفاوت و در سه شنبه های دوست داشتنی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران که هر هفته میزبان صدها دانشجوی علاقه مند به شعر و ادبیات می شود که از تهران ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
پژوهشگران موسسه علوم داده "دانشگاه کلمبیا" موفق به طراحی هدفون های هوشمندی شده اند که از تصادف کاربران با وسایل نقیه جلوگیری می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: زنان باردار، کودکان زیر 59 ماه، سالمندان، افراد مبتلا به بیماری مزمن ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
در لایحه بودجه سال 1399 درآمدهای مالیاتی نسبت به امسال 23 هزار میلیارد تومان بیشتر در نظر گرفته شده که بیشترین میزان افزایش را مالیات بر ثروت با 68 درصد به خود اختصاص داده و مالیات بر واردات هم 39 ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: تمامی دوربین های جاده ای روشن هستند و تمامی نقاط جاده حتی بین خطوط را تحت پوشش دارند، رانندگان ریسک نکنند و با سرعت بالا از جلوی دوربین ها عبور نکنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیةالله (عج) گفت: تنها راهی که مردم را از این بن بست خارج می کند تغییر رویکرد آنها در انتخاب هایشان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از سیاست های دولت این کشور تاکید کرد که خروج آمریکا از خاورمیانه به نفع ایران و روسیه است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه یک هزار طرح درمانی تا پایان امسال در مناطق مختلف کشور افتتاح می شود، اظهار داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
با افزایش میزان سوءاستفاده از کارت های بانکی، مشتریان می توانند با اقدامات امنیتی، از احتمال قربانی شدن در این حملات بکاهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: زندان راه حل مقابله با تکدی گری نیست. این افراد دارای مشکلات اقتصادی، خانوادگی و... هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۶    
پسر کینه جو که به بهانه ای پدرش را به جاده چالوس کشاند و با خودرو به اعماق دره انداخت در دادگاه با جلب رضایت اولیای دم از مرگ نجات یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۶    
مرد جوانی که در جریان یک درگیری چشمش نابینا شده بود با مراجعه به دادگاه از مجازات متهم چشم پوشی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۶    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در سه محور غربی کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۶    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نسبت به افزایش 4 برابری کودک همسری در برخی نقاط کشور به دنبال افزایش وام ازدواج هشدار داد و پیشنهاد کرد که در صورت افزایش رقم این وام ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر هیچ دلیل فنی و علمی برای گران شدن مسکن وجود ندارد و برنامه هایی را برای کنترل این بازار در آینده در دستور کار قرار داده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی روز پنج شنبه (21آذر) از بارش باران و برف در برخی مناطق کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۶    
قهر سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال و مسدود شدن حساب بانکی وی طی روزهای گذشته حواشی زیادی ایجاد کرده و برخی تصور می کنند این مشکل ناشی از عدم الحاق ایران به کنوانسیون های FATF است.