شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 12 اسفند 1393 - irinn.ir

شبکه خبر 30 دی 1393 شبکه خبر 30 بهمن 1393 شبکه خبر 1 اسفند 1393 شبکه خبر 2 اسفند 1393 شبکه خبر 3 اسفند 1393 شبکه خبر 4 اسفند 1393 شبکه خبر 5 اسفند 1393 شبکه خبر 6 اسفند 1393 شبکه خبر 7 اسفند 1393 شبکه خبر 10 اسفند 1393 شبکه خبر 11 اسفند 1393 شبکه خبر 12 اسفند 1393 شبکه خبر 13 اسفند 1393 شبکه خبر 14 اسفند 1393 شبکه خبر 15 اسفند 1393 شبکه خبر 16 اسفند 1393 شبکه خبر 17 اسفند 1393 شبکه خبر 18 اسفند 1393 شبکه خبر 19 اسفند 1393 شبکه خبر 20 اسفند 1393 شبکه خبر 21 اسفند 1393 شبکه خبر 22 اسفند 1393 شبکه خبر 23 اسفند 1393 شبکه خبر 24 اسفند 1393 شبکه خبر 25 اسفند 1393 شبکه خبر 26 اسفند 1393 شبکه خبر 27 اسفند 1393 شبکه خبر 28 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1393 
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۲    
فاطمه زهرا (علیها السلام) در نزد شیعیان اگر چه امام نیست، اما مقام و منزلت او در نزد خداوند و در بین مسلمانان به خصوص شیعیان، نه تنها کمتر از سایر ائمه نیست ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۱    
گزارش تصویری : نخستین نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی استان تهران در محل باغ موزه قصر افتتاح شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۱    
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۸    
موج جدید انفجارها امروز سه شنبه مناطق مختلف مصر را به لرزه درآورد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۵    
اخبار و گزارش های ویژه از ایران و جهان در خبر 20 شبکه خبر ، سه شنبه 12 اسفند ماه 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۶    
درخواست عاجزانه نتانیاهو؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در کنگره آمریکا ادعا کرد: ایران تهدید جدی برای این رژیم و صلح جهانی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۷    
شماری از یهودیان آمریکا با برگزاری تظاهرات مقابل محل سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، او را جنایتکار جنگی نامیدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۱    
عضو کمیسیون پارلمانی امنیت در مجلس عراق فاش کرد که از آغاز عملیات "آزادسازی استان صلاح الدین" ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا، تاکنون حتی یک حمله هم به داعش نداشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۵    
مشروح اخبار روز ایران و جهان در خبر ساعت 19 شبکه خبر در تاریخ 12 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۷    
انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در میان طرفداران جنبش مردمی انصار الله در استان بیضا یمن شماری کشته و زخمی بر جا گذاشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
با رای نمایندگان مجلس؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه 94 کل کشور سقف درآمدی حاصل از اجرای این تبصره را 48 هزار میلیارد تومان تعیین کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
نفت تهران 1 – العین امارات 1 سیامک کوروشی با یک ضربه سر نفت تهران را پیش انداخت ولی زیرکی آساموآ جیان کار را به تساوی کشاند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
پگیدا مخفف واژگان اروپاییان میهن پرست ضد اسلامی شدن غرب است که اکتبر سال گذشته لوتز باخمان، مدیر یک آژانس روابط عمومی در درسدن ، که خود پیشینة قضایی خوبی ندارد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
در حال حاضر کمک های بلاعوض، میزان و چگونگی دریافت و هزینه کرد آنها از نظر قانونی به سامان نیست و اینها هستند که باید ساماندهی شوند و نیاز است که ما روی این بخش تمرکز بیشتری کنیم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
انجمن علوم سیاسی ایران با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی فردا چهارشنبه نشستی تحت عنوان آسیب شناسی پژوهش در علوم سیاسی و روابط بین الملل برگزار می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: متاسفانه هم خودروسازان و هم واردکنندگان خودرو، کارنامه سیاهی در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان دارند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۷    
مهندسان ایتالیایی پهپادی طراحی کرده اند که شکل ظاهری آن تفاوت چشمگیری با نمونه های معمولی داشته و قادر به پرواز با سرعت های مختلف است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۷    
با توافق صورت گرفته بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای رقابت، واردات خودرو توسط شرکتهایی غیر از نمایندگی های رسمی، آزاد، اما مشروط شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی درباره برنامه هسته ای ایران وارد کنگره شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
فرمانده ناجا پس از پاسخ به این سوال که شما به عنوان فرمانده ناجا در بحث حفظ حقوق شهروندی چه نمره ای به نیروی انتظامی می دهید ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۵    
اعضای گروهک تروریستی داعش در جنایت هولناک دیگری گوشت جوانی را پختند و مادرش را مجبور کردند آنرا بخورد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۳    
در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حالی امروز برگزار شد که بررسی تایید صلاحیت سرپرستان دانشگاه ها و به خصوص دانشگاه تهران باز هم مطرح نشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۱    
ارزیابی کیفی خودروهای تولید بهمن جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی در بهمن ماه در حالی منتشر شد که اطلاعاتی در مورد ارزشیابی کیفیت خودروی جدید ایران خودرو یعنی دنا منتشر نشده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۹    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دیدار هیاتی از احزاب ترکیه گفت: ‫اردوغان رئیس جمهوری ترکیه برای راضی نگه داشتن اربابان خود واجرای نقشه های آنها از گروه های تروریستی تکفیری حمایت می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده واحده 844 هزار میلیارد تومانی پرونده لایحه بودجه سال 94 کل کشور را بستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
رایزنی یک ساعته معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درمونترو دقایقی پیش پایان یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۳    
معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور: معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ایران با بدترین و خشن ترین دشمن مواجه است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
قاچاقچی و تروریست به دنبال کسب قدرت برای ایجاد حاشیه هم برای خود است و برای این کار پول خرج می کند. اگر هوشیار نباشیم و مراقبت و مقابله نکنیم بخشی از این پول ها قصد ورود به حوزه سیاست خواهند کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
اتحادیه جهانی کشتی اسامی برترین آزادکاران جهان در ماه جدید میلادی را اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
هفته دوم از رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه در شرق و غرب آغاز شد و تیم پرسپولیس توانست با یک گل تیم بنیادکار ازبکستان را شکست دهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
گزارش تصویری : یک محموله سه تنی از مواد مخدر تریاک و هروئین در ایست بازرسی دلیجان در استان مرکزی کشف و ضبط شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ورزشی ایران و دیگر مناطق جهان در مجله خبری ساعت 14:30 روز سه شنبه ، 12اسفند 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
مشمولان غایب تا 15 اسفند فرصت دارند برای پرداخت جریمه و معافیت نام نویسی کنند. طبق قانون کسانی که بیش از 8سال غیبت دارند می توانند در طرح پرداخت جریمه و گرفتن معافیت نام نویسی کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
محافل رسانه ای منطقه به نقل از کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی از اذعان آنها، برای نخستین بار، به مجروح شدن 300 سرباز خود در جنگ اخیر غزه، خبر دادند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
وزیر دادگستری عراق از آمادگی کشورش بر اجرای توافقنامه تبادل زندانیان بین ایران و عراق خبر داد.کمیته نظارت بر اجرای توافقنامه زندانیان نشستی برای اجرای این توافقنامه در روزهای آینده برگزار خواهد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ایران و دیگر مناطق جهان در بخش خبر مشروح 13 در روز سه شنبه 12 اسفند 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۱    
عینک متفاوتی در نمایشگاه بارسلون رونمایی شده که با کمک آن دوربین های امنیتی قادر به تشخیص و شناسایی هویت و چهره فرد نخواهند بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
گزارش تصویری : دیدارهای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر خود به کشور سوئیس برای مزاکرات هسته ای.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
گزارش تصویری : عکس های هوایی از نقاط مختلف سرزمین پهناور ایران
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
اوضاع نشان می دهد دو طرف شرکت کننده در مذاکره هسته ای ایران و آمریکا تلاش دارند در روزهای باقی مانده به دیدگاه های مشترکی دست پیدا کنند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: مستمری اسفند و عیدی پایان سال مددجویان کمیته امداد تا هفته آینده پرداخت می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
تشدید اختلاف میان کاراکاس و واشنگتن ونزوئلا به آمریکا 15 روز فرصت داد شمار کارکنان سفارت خود را در کاراکاس بیش از 80 درصد کاهش دهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
ادامه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه؛ نمایندگان مجلس در ادامه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1394 کل کشور ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
رحمانی فضلی: وزیر کشور گفت: وزارت کشور در صورت داشتن اختیارات لازم آمادگی کامل دارد در نخستین گام 14 استان را در مدت یک سال با توجه به منابع داخلی آن استان از نظر مالی، تجهیزات، امکانات ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
شماری از معترضان آمریکایی با تجمع مقابل ساختمان لابی صهیونیستی کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل موسوم به آیپک ، مخالفت خود را با سخنرانی نخست وزیر رژیم اشغالگر در این محل و همچنین کنگره نشان دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۴    
هفته دوم از رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه با برگزاری 8 مسابقه در شرق و غرب آغاز می شود که در این روز، دو تیم پایتخت نشین پرسپولیس و نفت به مصاف حریفان خود می روند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۱    
نیروهای عراقی با اجرای عملیات گسترده در تکریت مرکز استان صلاح الدین، حلقه محاصره تروریست ها را در این شهر تنگ کرده و موفق به آزادی آن شدند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۰    
نیاز به بازی و کنجکاوی، یکی از نیازهای اساسی هر کودک است. اسباب بازی نخستین وسیله پرورش کودکان به شمار می آید که در فرایند شکل گیری شخصیت آنان نقش به سزایی دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۰    
کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از امروز سه شنبه مورخ 12/12/93 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
سکته مغزی، زمانی اتفاق می افتد که رگی خونی در مغز مسدود یا منفجر شود. بدون درمان، سلول های مغز به سرعت می میرند. نتیجه می تواند ناتوانی جدی اندام های بدن یا مرگ باشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
نیم فصل دوم لیگ برتر شطرنج بانوان کشور (جام فرزانگان) پایان یافت. پس از 7 دور رقابت سرانجام تیم پتروشیمی بندر امام قهرمان شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
جانسون بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه ساندرلند توسط پلیس دستگیر شد. باشگاه ساندرلند نیز روز دوشنبه با اذعان به اینکه آدام جانسون بازداشت شده، تصریح کرده تا پایان تحقیقات پلیس انگلیس ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
واشنگتن پست: عضو ارشد اندیشکده شورای روابط خارجی و کارشناس سابق وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در یادداشتی در واشنگتن پست نوشت: ایران دستاوردهای فعلی خود را مرهون نبوغ رهبر عالی این کشور است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
چامسکی، فیلسوف و منتقد آمریکایی: یک فیلسوف و منتقد آمریکایی می گوید: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل سعی می کند از توافق هسته ای ایران و غرب ممانعت کند تا این رژیم بتواند آزادانه به جنایاتش در ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
فوق تخصص خون و سرطان بالغین گفت: مصرف دخانیات، خوردن غذا و نوشیدنی های داغ علت بروز سرطان مری است و شایع ترین مناطقی که افراد به این نوع سرطان مبتلا می شوند اطراف دریای خزر است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۷    
آخرین اخبار از نبرد با داعش؛ تکفیری های داعش، فرمانده تروریست های فرار کرده از تکریت و عناصر همراه او را در موصل اعدام کردند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۶    
مشروح اخبار روز ایران و جهان در خبر 9 شبکه خبر در تاریخ 12 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۶    
دیدن دورنمای ساختمان ها و خیابان ها وقتی به بالای پشت بام، یک بلندی یا برج می رویم، برای هر کسی جذاب است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
هیئت های مذاکره کننده ایران و آمریکا به ریاست وزیران امور خارجه دو کشور، به دومین دور از مذاکرات هسته ای خودا در شهر مونترو سوئیس پایان دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
با حضور معاون اول رئیس جمهور خط تولید بردهای الکترونیکی سیستم اتوماسیون صنعتی و کنترل فرآیند شرکت مپنا با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۴    
وقتی دو قلوها به هم چسبیده اند، دیدن و تصور مشکلات و درد و رنج های کنونی و آینده آنها هر کسی را به فکر جدا کردنشان می اندازد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
فعالان بحرینی در شهر الفخار عکسهایی را از نیروهای امنیتی نفوذی بین مردم معترض منتشر کردند که نیروهای آل خلیفه با عبا و نقاب زنانه در جمع اعتراض های مردمی حاضر می شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
چای رز عاری از کافئین است و نسبت به چای سبز آنتی اکسیدان بیشتری دارد. سموم را از بدن خارج می کند و از بروز یبوست پیشگیری می کند. در زیباسازی پوست مفید است و ویتامین های متعددی دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
تصویربرداری قایق های سپاه از ناو هواپیمابر امریکا؛ امریکایی ها می گویند اگر مذاکرات و به نتیجه دلخواه آنها ختم نشودهمه گزینه ها روی میز است،حال ایران هم بخشی از گزینه هایش را روی دریا آورده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۱    
از هر 4 دختر یک نفر و از هر شش پسر یک نفر قربانی سوءاستفاده های جنسی می شوند. متوسط سن این قربانیان 9 سال است در حالی که که اگر به کودکانمان آموزش داده باشیم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۲    
گروه تروریستی بوکو حرام عکس و تصویری از سربریدن دو مردی منتشر کرد که به جاسوسی متهم بودند. این تصویر و عکس های مربوط به آن، که شباهت فراوانی به تصویر منتشر شده از جنایت های داعش دارد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۷    
با ورود نیروهای مردمی و ارتش عراق به تکریت، بعثی ها و شیوخ طرفدار داعش که برای خودشیرینی، در کشتار دانشجویان اسپایکر نیز شرکت کرده بودند، با سرنوشت رقت انگیز خود روبرو شدند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۶    
وزیران خارجه ایران و امریکا در آغاز یک رشته نشست ها که قرار است تا بعد از ظهر چهارشنبه ادامه پیدا کند،دوشنبه شب دو دیدار در هتلی در ساحل دریاچه ای در سوئیس انجام دادند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۳    
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) از ساخت نخستین پهباد عمود پروازی ایرانی توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۷:۵۹    
برگزیدگان داخلی و خارجی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی امروز سه شنبه معرفی و تجلیل خواهند شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۷:۴۷    
بازار تهران که کاهش قیمت های جهانی را بی ارتباط به بازار داخل می داند، امروز به بهانه افزایش بهای جهانی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۵:۲۹    
نگاهی به روزنامه های ورزشی صبح سه شنبه 1393/12/12
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۵:۲۶    
دریادار فدوی: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی ها زمانی که می خواهند از تنگه هرمز عبور کنند، فقط چند صد متر با ما فاصله دارند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۵:۰۵    
تحلیل گر آمریکایی مطرح کرد: تعهد ایران به پیمان منع گسترش سلاح های کشتار جمعی موسوم به ان پی تی و تجاوز نکردن به خاک دیگر کشورها از علل برتری ایران نسبت به رژیم صهیونیستی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۴:۳۲    
تشکیلات خودگردان فلسطین قصد دارد نخستین بار پس از عضویت در دیوان بین المللی کیفری واقع در لاهه هلند، از رژیم صهیونیستی شکایت کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۳:۴۹    
در گفتگوی اختصاصی با رویترز صورت گرفت اوباما در تازه ترین موضع گیری در قبال مذاکرات هسته ای ایران گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۳:۱۳    
این ساعت ها منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقی 6 بار لرزیده است؛ منطقه چالان چولان در استان لرستان، سه بار. خوشبختانه هیچ یک از آنها خسارتی نداشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۲:۵۲    
دیدار امیرعبداللهیان با سفرای عربی برگزار شد در این نشست که در محل وزارت امور خارجه برگزار شد، امیر عبداللهیان، معاون وزیر امور خارجه ضمن بیان نتایج و روند مذاکرات اخیر صورت گرفته میان ایران و 1+5 ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۲:۰۳    
پادشاه عربستان با رئیس جمهور ترکیه دیدار و از جمله درباره فعالیت هسته ای ایران گفتگو کرد. خبر دیگر از ترکیه اینکه نخست وزیر گفت استعفای اردم باسچی رئیس بانک مرکزی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: تهدید ها اثری در اراده ملت ندارد و فقط مردم ما را برای گرفتن حقشان محکم تر می کند