دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۲:۲۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 4 تیر 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 مهر 1397 ایثار 30 آبان 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 تیر 1397 ایثار 2 تیر 1397 ایثار 3 تیر 1397 ایثار 4 تیر 1397 ایثار 5 تیر 1397 ایثار 6 تیر 1397 ایثار 7 تیر 1397 ایثار 8 تیر 1397 ایثار 9 تیر 1397 ایثار 10 تیر 1397 ایثار 11 تیر 1397 ایثار 12 تیر 1397 ایثار 13 تیر 1397 ایثار 14 تیر 1397 ایثار 15 تیر 1397 ایثار 16 تیر 1397 ایثار 17 تیر 1397 ایثار 18 تیر 1397 ایثار 19 تیر 1397 ایثار 20 تیر 1397 ایثار 21 تیر 1397 ایثار 22 تیر 1397 ایثار 23 تیر 1397 ایثار 24 تیر 1397 ایثار 25 تیر 1397 ایثار 26 تیر 1397 ایثار 27 تیر 1397 ایثار 28 تیر 1397 ایثار 29 تیر 1397 ایثار 30 تیر 1397 ایثار 31 تیر 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۲    
مراسم بزرگداشت شهدای تیرماه پنج شنبه 7 تیرماه در قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۰    
حادثه هفتم تیرماه و بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلام اگرچه به از دست دادن شخصیت های بزرگی نظیر آیت الله بهشتی و نیروهای اصیل انقلاب منجر شد، اما باعث شد تا انقلاب بیمه گردد و به راه خود ادامه دهد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
عارف مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان در جلسه ساماندهی گلزار شهدا با بیان اینکه از سال 83 ساماندهی گلزار شهدا در استان همدان آغاز شد تا مزار این عزیزان تا ابد به عنوان زیارت گاه و محل ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۴    
برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر اعلام شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۱    
کتاب به وقت اردیبهشت نخستین اثر به نشر از مجموعه شهدای حرم که روایت داستان زندگی شهید حسن قاسمی دانا است، چهارشنبه 6 تیرماه در مشهد رونمایی می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۸    
مشهد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه های ویژه ای به منظور بزرگداشت شهدای گرانقدر هفتم تیر در این استان برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۵    
کتاب به وقت اردیبهشت ویژه زندگینامه شهید حسن قاسمی دانا در نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان خراسان رضوی رونمایی می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۸    
گروه فرهنگی - سی و هفتمین سالگرد شهدای هفتم تیر به منظور پاسداشت مقام شامخ این شهدا در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دشمنان با سخنان بزرگان انقلاب همچون شهید بهشتی اقدام به تخریب نظام و تزریق نا امیدی برای مردم می کنند که ما وظیفه داریم در این هفته با زبان شهید بهشتی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۹    
رئیس ستاد برگزاری همایش گرامیداشت شهید بهشتی گفت: همزمان با هفتم تیر، همایش ویژه ای با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان با سخنرانی صفار هرندی در اصفهان برگزار می ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۱    
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت:ویژگی مدافعان حرم مبارزه در برابر دشمنانی بود که به نام اسلام به جنگ اسلام آمده بودند و این ویژگی شهدای مدافع متفاوت از شهدای دوران دفاع مقدس است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۰    
دکتر حمیدرضا قنبری از آزاده های دوران دفاع مقدس عاشقانه هایی را برای حاج آقا ابوترابی به رشته تحریر درآورده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۱    
پاکاری،با تاکید بر لزوم ارائه کارنامه ای از 40 سال حیات و فعالیت نظام جمهوری اسلامی ایران توسط همه کارگروه ها،خاطرنشان کرد:یکی از برنامه های دشمن سیاه نمایی است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۹    
شهید ستوان یکم هاشمی در درگیری با اشار مسلح ضدانقلاب در ارتفاعات مرز پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۵    
کرمانشاه- پیکر سردار شهید شاهرخ دایی پور پانزدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه بر روی دستان تهرانی ها تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۹    
شهید امین ابراهیمی ثانی، یکی از افتخار آفرینان عرصه های نبرد با دشمن از خطه خراسان جنوبی است که بیشتر اوقات مشغول عبادت و خواندن قرآن و دعا برای امام راحل و رزمندگان و پیروزی اسلام بود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۹    
کرمانشاه-معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت شهید دایی پور در کرمانشاه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۸    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار از دو خانواده شهید گلوگاه گفت: دلجویی از پدران و مادران ارج نهادن به مقام شهدا است
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۳    
مدیرکل بنیادشهرستان های تهران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست و بهترین روش برای اشاعه این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۰    
مدیرکل بنیادشهرستان های تهران گفت: اگر یادگاران دوران جنگ نبودند قطعا کشور دچار مشکل می شد و استقلال و یکپارچگی آن به تاخیر می افتاد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۸    
در راستای تشویق فرزندان ایثارگر از فرزندان جانباز (دانش آموز) به عنوان منتخب علمی و آموزشی تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۶    
قائم مقام بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: ترویج عفاف و حجاب برای جوان جامعه یک ضرورت اساسی است زیرا از آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۴    
کلاس آموزشی کمک های اولیه ویژه ایثارگران داورزنی و ب همت بنیاد این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو مشهد مقدس گفت: هدف کلی از طرح اوقات فراغت شکوفا نمودن استعدادهای بالقوه دانش آموزان و خودباوری با رویکرد کسب و کار و کار آفرینی فرزندان شاهد و ایثارگر است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۵    
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنر های تمثال شهدای شهرستان رشتخوار تعویض شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور به تشریح فعالیت های تابستانی کانون فرهنگی شاهد این شهرستان پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۹    
رئیس دادگستری شهرستان سرخس گفت: آیت الله بهشتی یکی از مغزهای متفکر انقلاب بود و هرجا و هر لحظه که حضور داشت سعی در تبلیغ دین اسلام و حقانیت این دین داشت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف گفت: خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران میراثی گران بها و الگو برای مردم به شمار می روند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: شهدا بندگان برگزیده خداوند هستند و هر کس به توفیق شهادت دست یابد بی شک جاودانه خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۴    
رضا عرب بهارلو، از کارکنان دفتر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و قهرمان پیشین تیم ملی کونگ فو کشورمان از طرف کمیته جنگاوران کونگ فو کشور به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: شهید اندرزگو به واقع یک چریک مبارز و یک مسلمان واقعی بود که در راه آرمان های خود و در مسیر مبارزه با فساد پهلوی تا جایی که توان داشت ایثار کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفرش در دیدار با جانبازان با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس کار بزرگی را به انجام رساندند گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس و پرسنل بیمارستان شهید محلاتی تبریز گفت : ایثار در بخش درمان تعطیل بردار نیست
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۸    
بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر در جلسه کارگروه ساماندهی مزارهای مطهر شهدای شهرستان اهر گفت: حضور جوانان و نوجوانان در گلزارهای شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۵    
سرپرست بنیاد اراک گفت: گرامیداشت شهدای هفتم تیر به همراه گرامیداشت یکصد شهید شهر سنجان و شهدای مدافع حرم استان مرکزی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۲    
رییس بنیاد شازند در اولین جلسه کارگروه گلزارها در سال 97 گفت : ساماندهی گلزارشهدا همان ارج نهادن به مقام والای شهید و ترویج فرهنگ بزرگ ایثار و شهادت است .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۶    
سرپرست بنیاد اراک گفت: شهید بهشتی نماد اقتدار، صلابت، دینداری و مردم سالاری است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۳    
کد خبر : 153785 || تاریخ : 03 تیر 1397 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش مشهد ، نشستی با حضور خانواده ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۱    
با حضور مردم شهیدپرور مشهد پیکر مطهر مرزبان شهید جلال بهبودی در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۱    
سردار باباخانی فرمانده تیپ انصار الرسول(ص) با خانواده دو شهید حریم امنیت شهرستان جوانرود دیدار و از آنان دلجویی کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۱    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: شهید اندرزگو به واقع یک چریک مبارز و یک مسلمان واقعی بود که در راه آرمان های خود و در مسیر مبارزه با فساد پهلوی تا جایی که توان داشت ایثار کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۸    
انیمیشن سازی و گسترش بیلبوردهای فرهنگی برای تغییر نگرش شهروندان نسبت به معلولین از دیگر اقداماتی است که هم اکنون در شهرداری مشهد در حال پیگیری است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۲    
شهرداری به منظور برابرسازی فرصت ها و ارائه خدمات حمل و نقل شایسته به معلولان، نسبت به مناسب سازی تعدادی تاکسی ون و سدان ناوگان تاکسیرانی اقدام کرده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۶    
مادر شهیدان حسن و محمد خاکدامن از شهدای استان قم آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۲    
مادر ایثارگر شهیدان حسن و محمد خاکدامن بانو صغری جیلانی صبح امروز بر اثر عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۳    
با حضور مردم شهیدپرور مشهد پیکر مطهر مرزبانشهید جلال بهبودی در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: ایثارگران که برای این نظام فداکاری کردند، نیاز است همه مسئولان همت خود را برای رفع مشکلات ایثارگران به کار گیرند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۵    
رئیس بنیادشهیدوامور ایثارگران شهرستان ملارد با مادر شهید جواد شیدائیان دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۵    
معاون تعاون واموراجتماعی بنیادشهرستان های استان تهران گفت: در راستای تولید و اشتغال فرزندان ایثارگران قراداری خوبی با تاکسیرانی بسته شده که امیدوارم بتوانیم گام های بلندی را در رفع بیکاری قشر ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۵    
دیدار معاونان اداره کل بنیادشهیدشهرستانهای استان تهران با ایثارگران شهریار در راستای تجلیل از رشادت های ایثارگران در سال های دفاع مقدس و به ویژه مدافعان حرم انجام شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۵    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت : خدامات درمانی خانواده شهدا و ایثارگران به صورت مستقیم به سلامتی ایثارگران ارتباط دارد و با تامین به موقع نیازهای درمانی می توان از ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۲    
سالروز تولد شهید گرانقدر"غلامحسین زمانی" با حضور معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گرامی داشته شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از واگذاری 83 قطعه زمین به جامعه ایثارگران خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران گفت: در این نهاد همه با هم باید متحد و ارتباط دوستانه داشته باشند و هدف همه کارکنان بنیاد باید زنده نگهداشتن و یاد و خاطره شهدا باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۳    
معاون تعاون واموراجتماعی بنیادشهرستان های استان تهرانگفت: انشاالله باتمام توان تلاش خود را جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی مسائل رفاهی و معیشت ایثارگران به کارخواهیم بست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۰    
پیکر شهید مدافع حرم سید مهدی حسینی ظهر امروز جمعه یک تیرماه با حضور پرشور مردم در حرم امام رضا علیه السلام تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۴    
پیکر پاک شهید مدافع حرم سید مهدی حسینی درحرم مطهر رضوی تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۸    
همزمان با شامگاه پنج شنبه و آخرین غروب خردادماه، حرم مطهر امام رضا(ع) میزبان پیکر پاک شهید مدافع حرم سید مهدی حسینی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۲    
اولین جلسه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان خنداب به ریاست فرماندار و حضور اعضا در سالن فرمانداری خنداب برگزار شد .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۹    
همزمان با شامگاه پنج شنبه و آخرین غروب خردادماه، حرم مطهر امام رضا(ع) میزبان پیکر پاک شهید مدافع حرم سید مهدی حسینی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۳    
معاون فرهنگی وآموزشی بنیاد مرکزی در مراسم تجلیل از کارکنان و اعضای هیئت علمی ایثارگر دانشگاه اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل بنیاد مرکزی با بیان اینکه تکریم و پاسداشت شهدا و ایثارگران احترام به آزادی، استقلال و امنیت خودمان است، گفت: امروز خانواده های شاهد و ایثارگر با حضور موفق در عرصه های علمی، فرهنگی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۵    
معاون تعاون واموراجتماعی بنیادشهرستان های استان تهران گفت: انقلاب اسلامی با توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در دین مبین اسلام شکل گرفته و همین امر موجب ماندگاری آن در جوامع مختلف شده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۵    
در لیست بلند و بالای شهدای ترور کشور 16 هزار و 400 شهید وجود دارد که بیش از 12 هزار نفر از آن ها توسط منافقین به شهادت رسیدند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۹    
امروز چهارم تیرماه سالروز شهادت سرلشکر علی هاشمی فرمانده قرار گاه سری نصرت است. فرمانده ای که نباید تا زمان زنده بودن صدام حرفی از او زده می شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۶    
شهید بهشتی نمی خواست نامش در کتاب تعلیمات دینی منتشر شود و علت این امر را اینگونه بیان کرد: در برنامه ریزی و تالیف آن کتاب ها نقش مستقیم داشتم ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۳    
رئیس کنگره شهدای لشکر 10 سیدالشهدا (ع) از چاپ و نشر آثار ادبی پیرامون شهدای این لشکر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۰    
شهدا برای آسمانی شدن چمدان خود را می بندند و چیزی فراموش شان نمی شود. او هم نمازهای قضایش را در دفترچه دنیا نوشته بود تا با به جای آوردن یک یک آن ها بار سفرش را ببندد و آسوده سفر کند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۷    
چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت مردادماه امسال برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۵    
رییس بنیادساوه گفت:شهدا نمونه بارزی از انسان های آگاه و بصیر بودند که در مدرسه ولایت درس آموختند و با خون سرخ خود، موجب حیات و بقای اسلام و امنیت جامعه ما شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهلران با اشاره به چشم انداز مطلوب بنیاد از اجرای طرح معتمدین معین، گفت: هدف از اجرای این طرح تحقق خانواده بزرگ ایثارگران شامل اعضای خانواده معظم شهدا، جانبازان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
جانباز 40 % اکبر اکبری پس از سال ها تحمل درد و رنج جانبازی، به همرزمان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۹    
رییس بنیادساوه در حاشیه مراسم گرامیداشت 5شهید روستای حریفان گفت: شهیدان در راهی قدم گذاشتند که ضامن اقتدار و استقلال میهن اسلامی است و شهدا با درک بالای خود بهترین گزینه را برای پیوستن به خدا انتخاب ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۹    
رییس بنیاد ساوه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید چمران گفت: معنویت و کمال شهید چمران الگوی بی بدیل کاملی است که تأسی بدان راه سعادت را برای انسان هموار می کندشهید دکتر چمران مانند بسیاری از شهدا انسان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۷    
طی مراسمی با حضور معاونت تعاون و معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۴    
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۲    
جمعی از جانبازان، ایثارگران و خانواده هایشان به همراه پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو از مرکز پلیس مبارزه مواد مخدر بازدید نمودند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۹    
اجرای طرح سپاس در ارتباط با برنامه های کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، اولویت اول ماست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۳    
مرکز توانبخشی ایثار با انجام یکسری اصلاحات و بهسازی، فعالیت مجدد خود را با ارایه خدمات به ایثارگران در قم آغاز کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۰    
صغری کهن، مادر گرانقدر شهید حسینعلی آرامش آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهید جهانشاه کریمیان دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۲    
یادواره شهدای مدافع حرم شهر گز با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۲    
با حضور رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان مسائل جانبازان و معلولین شهرستان خلخال بررسی و تصمیم گیری شد .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۶    
رئیس و کارکنان ددادگستری شهرستان پلدختر با خانواده شهید اسحاق تلی دیدار کردند