دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۲۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 24 تیر 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 مهر 1397 ایثار 30 آبان 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 تیر 1397 ایثار 2 تیر 1397 ایثار 3 تیر 1397 ایثار 4 تیر 1397 ایثار 5 تیر 1397 ایثار 6 تیر 1397 ایثار 7 تیر 1397 ایثار 8 تیر 1397 ایثار 9 تیر 1397 ایثار 10 تیر 1397 ایثار 11 تیر 1397 ایثار 12 تیر 1397 ایثار 13 تیر 1397 ایثار 14 تیر 1397 ایثار 15 تیر 1397 ایثار 16 تیر 1397 ایثار 17 تیر 1397 ایثار 18 تیر 1397 ایثار 19 تیر 1397 ایثار 20 تیر 1397 ایثار 21 تیر 1397 ایثار 22 تیر 1397 ایثار 23 تیر 1397 ایثار 24 تیر 1397 ایثار 25 تیر 1397 ایثار 26 تیر 1397 ایثار 27 تیر 1397 ایثار 28 تیر 1397 ایثار 29 تیر 1397 ایثار 30 تیر 1397 ایثار 31 تیر 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۸    
سرپرست بنیاد اراک گفت: همسران،مادران و دختران شهدا الگوی عفت و حجاب و با همراهی خود با شهدا نمونه زنان مجاهد در جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه ی شهر کرج در جلسه سیاست گزاری کنگره ی شهدای استان البرز گفت: اقدام به موقع در خصوص اجرای برنامه های برگزاری کنگره شهدا ضرورت دارد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۶    
استاندار البرز گفت: مسئولان استان بنا به ارادت ویژه ای که به شهدا و آرمان های نظام جمهوری اسلامی دارند خود را مکلف می دانند که در خصوص برگزاری کنگره شهدا حضور پررنگی داشته باشند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح آخرین اقدامات بنیاد در امور اشتغال ایثارگران گفت: از میان 68 هزار نفر از اعضای جامعه ایثارگری که جویای کار هستند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: چهار هزار و 300 نفر از والدین، همسران و جانبازان این استان از مزایای طرح پایش سلامت بنیاد استفاده می کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۹    
موره انقلاب و دفاع مقدس به منظور همکاری با فعالان حوزه دفاع مقدس، فراخوانی را منتشر کرده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۶    
سومین نشست ادبی از سلسله نشست های تخصصی نقد کتاب با عنوان "سه شنبه های کتاب"، به نقد و بررسی کتاب" از آبادان تا حلبچه " تاریخ شفاهی سردار محمد جواد اسلامی می پردازد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۳    
خبر برگزاری جشنواره تابستانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در وبسایت شورای بین المللی موزه ها اعلام شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل بنیاد شهید تهران گفت: ساخت بیش از 80 درصد مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بقیه الله الاعظم(عج) به اتمام رسیده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۷    
آغاز عملیات رمضان در داخل خاک عراق خود به تنهایی کافی بود تا تحلیلگران مسایل سیاسی در آمریکا در اولین روز های پس از حمله بنویسند: منافع ایالات متحده به شدت در معرض خطر قرار گرفته است .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۱    
روزی که به نام روز دختر نام گذاری شده است برای دختران شهدا بدون حضور پدر حال و هوای دیگری دارد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۱۸    
کاروان جانبازان اوایل شهریورماه به حج تمتع مشرف می شوند که در این کاروان 40 نفر از جانبازان که بیشتر آن ها جانباز 70 درصد به بالا هستند، حضور دارند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۱۸    
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت:امروز باید نسل جوان این ظرفیت ها و قابلیت ها را بفهمد و عظمت آن را بداند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۱۲    
برادر شهید حیدر جلیلوند گفت: حیدر در هر شرایطی بذله گویی اش را داشت. یک بار تعریف کرد در میدان سخت جنگ سوریه وقتی نمی دانست چطور بر ترسش غلبه کند به دوستش توصیه کرد اگر نمی توانی ذکر بگویی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۳۹    
امام جمعه موقت بوشهر در یادواره شهدای تخریب چی استان بوشهر گفت:شهدای تخریب چی، شهدای بی سنگر هشت سال دفاع مقدس بودند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۳۶    
زرین جویی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، انتقال راه شهدا به نسل جوان و امروزی امری ضروریست
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۰۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه 195 شهید ورزشکار شناسایی شده اند، از برگزاری نخستین کنگره سراسری شهدای این استان در بهار 98 خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۶:۵۴    
استاندار خراسان شمالی و مدیرکل بنیاد به همراه شماری از مدیران ستادی و اجرایی با حضور در منزل دو خانواده شهید و جانباز در بجنورد، ضمن تبریک روز دختر ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۵    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و صیانت از اهداف شهدا ، وظیفه ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۲۴    
پیکر مطهر ایمان یوسفی ، شهید نیروی انتظامی، امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان خراسان جنوبی تشییع شد .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۱    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۵    
مراسم تجلیل از دختران نخبه شاهد و ایثارگر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: مادران شهدا در تربیت شایسته فرزندانشان نقش ارزشمند واثرگذاری داشتند، چرا که والدین شهدا بودندکه جوانان برومندی چون شهید حجت الاسلام آقاجانی را تربیت کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۰    
گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید قزوین با اشاره به اینکه سیره شهدا الگوی ما در عمل به رعایت عفاف و حجاب در جامعه است، گفت: برای رعایت و حفظ عفاف و حجاب در جامعه بایستی عامل به قرآن ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۷    
همزمان با سالروز شهادت سرباز مرزبان شهید فرشاد رمزی، مراسم بزرگداشتی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۷    
خبرگزاری آریا- استاندار قزوین با بیان اینکه تربیت فرزندانی همچون شهدا کار مادران مومن و ایثارگر است، افزود: مادران شهیدان نور چشم جامعه هستند زیرا با تقدیم چنین فرزندانی موجب پیروزی در دفاع مقدس شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۹    
خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد قزوین بیان کرد: در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت های مختلفی انجام شده ولی برای رسیدن به نتایج مطلوب باید این فعالیت ها هدفمند شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۳    
صدا و سیمای مرکز قزوین در مستند تلویزیونی رسول بخش هایی از زندگی شهید مدافع حرم رسول پورمراد را بازگو می کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۰    
نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: جوانان با لگو کرفتن از شهدا که خون خود را نثار انقلاب اسلامی کردند میتوانند راه درست را پیدا کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۸    
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: : راه شهادت برای همه باز گذاشته شده است و آنانی که لیاقت داشته باشند در این راه به موعود خود خواهند رسید.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۲    
یادواره سه شهید روستای رقیچه بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۶    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در جنگ تحمیلی با اهدای خون شهدا با دست خالی در مقابل تمام استکبار ایستادیم و امروز مسلما توان نظامی ما قابل قیاس با آن زمان نیست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۷    
همایش عفاف و حجاب در حسینیه شهید شمش آبادی جوین از توابع استان خراسان رضوی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل بنیاد مازندران گفت: میز خدمت برای ایثارگران باید با هدف حل مشکل و رضایتمندی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۴    
به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، ظهر روز یکشنبه 24 تیرماه، مراسمی در نمازخانه ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
استاندار استان مرکزی گفت: ما باید همواره به یاد شهدا و جانبازان باشیم و از هر فرصتی برای دیدار با این قشر از جامعه استفاده کرده و رفع مشکلات ایثارگران باید اولویت مسئولان باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی: همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی استان یاریگر بنیاد، برای تسهیل در ارائه خدمات شایسته به ایثارگران بوده و هست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۲    
به گزارش ایثار واحد همدان، 24تیرماه عارف مدیر کل بنیادشهید وامورایثارگران همدان ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختررا به خانواده های شهدا وایثارگران تبریک گفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۸    
خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تبریز در دفاع از حریم خانواده و گرامیداشت یاد شهدای 21 تیر 1314 مسجد گوهرشاد در تجمع عفاف و حجاب حضور یافتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در اجتماع دفاع از حریم خانواده در گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷    
سلامت کارکنان بایستی در اولویت برنامه های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان قزوین باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷    
یادواره شهدای محله جرم افشار در شهرستان شهرضا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۱    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، جلسه اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با حضور محمدرضا پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۱    
مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری به جامعه ایثارگران ارایه می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۸    
برنامه دورهمی در آستانه ی برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین با محوریت بزرگداشت یاد و خاطره ی شهدای شهر الوند برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۵    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز یکشنبه مورخ 24 تیر ماه 97 جلسه صندوق شاهد و ایثارگر با حضور پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید. ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۹    
مادران شهدابا صبروایثارگری برای پیروی از راه خدا وسرافرازی پرچم ائمه اطهار(علیه السلام) و به خصوص ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) همه رنج ها را تحمل کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۶    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس در یک کلاس آموزشی مددکاری شرکت نمودند . ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۰    
مراسم تجلیل از تعداد 45 نفر فعالان و برترین های قرآنی از بین خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان هرسین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۷    
پدر شهیدان محمد حمید و مهدی گلابچی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۱    
مادر شهید مسعود آخوندی از شهدای هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده محمدعلی عامریون روز چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته در شاهرود برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۵    
به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) از بانوان نخبه شاهد و ایثارگر استان بوشهر تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل بنیاد استان در جلسه ستاد شاهد دانشگاه با تأکید بر تشویق و صرف وقت بیشتر جهت دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی گفت: در راستای ارتقای پیشرفت تحصیلی دانشجویان بایستی از طرح همیار استفاده کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۵    
یادواره 46 شهید روستای شهیدآباد شهرستان خرمبید با حضور هادی پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، رحیم زارع نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: حفظ بنیان خانواده در سایه حفظ عفاف و حجاب ممکن می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۳    
از فرزندان دختر شاهد و ایثارگر مشهدی به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در حرم مطهر رضوی تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۳    
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: برای حل مشکلات مرتبط با اشتغال فرزندان ایثارگران نباید تنها به تبصره های قانون اکتفا کرد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۰    
انالله و انا الیه راجعون با قلبی سرشار از اندوه درگذشت خانم غنچه ژاله همسر شهید معظم ابوبکر ابراهیم زاده مادر گرامی همکار بنیاد سردشت آقای کمال ابراهیم زاده را تسلیت گفته ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۷    
هفته حجاب و عفاف در اداره کل بنیاد خراسان رضوی طی مراسمی با حضور کارکنان بنیاد گرامی داشته شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۴    
مادر محترم شهید ابوالفضل نیکذات براثر بیماری و کهولت سن، چشم از عالم فانی فروبست و راهی دیار آخرت شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۱    
کمیته عفاف و حجاب در بنیادشهیدوامورایثارگران استان همدان تشکیل شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۳    
استاندار استان مرکزی در دیدار با والدین معظم شهدا در شهرستان ساوه گفت:ماباید همواره به یاد شهدا وجانبازان باشیم و از هر فرصتی برای دیدار با این قشر از جامعه استفاده کرده و رفع مشکلات ایثارگران باید ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۷    
اردویی یک روزه، ویژه همسران ایثارگران در نهالستان شهرداری شهرضا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۱    
به مناسبت هفته ی عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مردمی "حافظان حریم خانواده " در شهرستان نهاوند برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۵    
رییس بنیاد ساوه از برگزاری جشن میلاد کریمه اهل بیت در بنیاد خبردادوافزود: مقام حضرت معصومه (س) آن قدر والا است که بزرگان دینی در برابرش تعظیم کرده و بر در و دیوار حرمش بوسه می زنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۲    
رییس بنیاد ساوه در محفل تجلیل ازدختران اداره گفت: حضرت معصومه (س)دارای طهارت روح و کمالات معنوی بودندو مقام وی آن قدر والا است که بزرگان دینی در برابرش تعظیم و بر در و دیوار حرمش بوسه می زنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۲    
سیره ی حضرت معصومه(س) الگوی دختران ما به ویژه شهدایی است که راه و شیوه ی زندگی شان را از این بانوی بزرگوار آموختند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
رئیس اداره بنیاد شهرستان نمین در دیدار از خانواده های معظم شاهد گفت : شهدا همواره حفظ منزلت و جایگاه عفاف و حجاب را از مهمترین مسائل فرهنگی در جامعه دانسته و در وصیت نامه های خود به رعایت آن توصیه ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
رییس بنیادساوه با تبریک میلاد بانوی مجلله حضرت معصومه(س)وتبریک روز دختر به دختران شهدا وجانبازان گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل بنیادشهرستان های تهران گفت: شگرف ترین و عظیم ترین صحنه های ازخودگذشتگی انسان ها در میان شهدا و جانبازان تبلور یافت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران گفت: برای اشتغال جوانان، نوجوانان و فرزندان خانواده معظم شهدا و ایثارگران فقط به جذب نیرو در دستگاه ها و نهادهای دولتی تکیه نکرده و به طرح های خوداشتغالی به عنوان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۸    
سرپرست بنیاد اراک گفت: شهدا در سخت ترین شرایط از جان خود گذشتند پس لازم و ضروری است که شهدا را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۵    
در بخشی از وصیت نامه شهید مرتضی بابائیان آمده است: پیامم به دوستان، آشنایان و ملت شهیدپرور ایران این است که پشتیبان ولایت فقیه و امام باشید ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۳    
سرپرست بنیاد اراک گفت : تقاضای شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و نیز خانواده بزرگوارشان از جامعه،حفظ حجاب و عفاف است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۷    
اولین هواپیمایی بودم که پس از آغاز رسمی جنگ از مرز رد می شدم. به جرأت بگویم هیچ ترسی نداشتم، خیلی امیدوار بودم که عملیات با موفقیت انجام شود ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۸    
همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از دختران کارمند بنیاد تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۲    
با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر و مسئولین محلی، یادواره 220 شهید شهرستان هرسین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۳    
مراسم بزرگداشت شهید والامقام روح اله رمضانی با حضور حجت الاسلام مهری و خانواده های شاهد و ایثارگر در منزل این شهید معظم برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با جانباز 50 درصد محمود مردانی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۴    
شنبه 23تیرماه مصادف با روز ملی حجاب و عفاف با حضوردکتر جلالوند و 50 نفر ازهمسران و فرزندان اناث ، جانبازان و آزادگان این شهرستان درکانون فرهنگی بنیاد شهید برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۱    
امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: سبک زندگی اسلامی ایرانی باید منطبق بر سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشد، که در هر زمان مصداق خود را دارد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۱    
مراسم دومین سالگرد حادثه تروریستی در شهرستان دالاهو با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر و مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: اشتغال زایی برای جامعه ایثارگر اصلی ترین و بزرگ ترین دغدغه بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۳    
طی روزهای اخیر جمعی از اعضاء خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان خوزستان دار فانی را وداع گفته و در جوار حق آرام گرفتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل درمان و پیشگیری بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر پرفسور حسین مهدیان فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان جهت درمان جانبازان به کشورمان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۸    
رئیس اداره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد از دیدار جمعی از مسئولین این شهرستان با خانواده های معظم شهدا خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۸    
معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان : خدمت در بنیاد یکی از بی بدیل ترین توفیقات الهی است که شامل حال همکاران شده و باید همواره شاکر این توفیق بزرگ باشیم .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۵    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه تخصصی معاونت تعاون ضمن تاکید بر پیگیری امورات مربوط به ایثارگران گفت: از حقوق حقه ایثارگران عزیز با تمام توان دفاع می کنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۹    
رئیس اداره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: برگزاری کنگره شهدا گامی مؤثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۷    
امام جمعه شهرستان ملارد گفت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا یک وظیفه و فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: درک اهداف و تداوم راه شهدا وظیفه خطیر مردم و مسئولین است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۴    
رئیس ستاد اقامه نماز و امر به معروف گفت: اسلام در دنیایی ظهور کرد که دختران زنده به گور می شدند و زنان از کمترین حقوق بی بهره بودند، اما در این میان با ظهور اسلام از دختر به عنوان کوثر یاد شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۴    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان ملارد گفت: کارکنان بنیاد باید با یکدیگر اتحاد و ا نسجام داشته تا بتوانند با همکاری، کیفیت خدمت به ایثارگران را ارتقا دهند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۱    
معاون توسعه مدیریت بنیاد شهرستان های تهران گفت: حضرت معصومه (س) پیشگام نگاه انسانی به دختران وزنان بودند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۳۷    
رییس بنیادساوه به مناسبت هفته عفاف وحجاب گفت: حضرت زهرابه عنوان الگوی جامع و کامل جامعه جهانی نعمت بزرگی است که به زنان دنیا داده شده است که زنان ایرانی با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوارمی توانند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۳۴    
رییس بنیادساوه در حاشیه مانور فرهنگی حجاب وعفاف گفت : شهدا برای خفظ ناموس ودفاع از کشورمان جان شیرین خودرادر طبق اخلاص نهادند و همه آنها سفارش به حفظ حجاب نمودند وزنان جامعه کنونی ما باید حضرت فاطمه ...
  • ۱