سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۲:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 26 تیر 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 مهر 1397 ایثار 30 آبان 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 تیر 1397 ایثار 2 تیر 1397 ایثار 3 تیر 1397 ایثار 4 تیر 1397 ایثار 5 تیر 1397 ایثار 6 تیر 1397 ایثار 7 تیر 1397 ایثار 8 تیر 1397 ایثار 9 تیر 1397 ایثار 10 تیر 1397 ایثار 11 تیر 1397 ایثار 12 تیر 1397 ایثار 13 تیر 1397 ایثار 14 تیر 1397 ایثار 15 تیر 1397 ایثار 16 تیر 1397 ایثار 17 تیر 1397 ایثار 18 تیر 1397 ایثار 19 تیر 1397 ایثار 20 تیر 1397 ایثار 21 تیر 1397 ایثار 22 تیر 1397 ایثار 23 تیر 1397 ایثار 24 تیر 1397 ایثار 25 تیر 1397 ایثار 26 تیر 1397 ایثار 27 تیر 1397 ایثار 28 تیر 1397 ایثار 29 تیر 1397 ایثار 30 تیر 1397 ایثار 31 تیر 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۵    
مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سجاد حسینی جمعه 29 تیرماه در شهر درچه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۸    
مادر از همان ابتدا که فرزندش عروج پیدا کرد آرامش یافت اما اکنون آرامشی دیگر دارد؛ آرامشی که از پس ملاقات با خدا و دیدار فرزندش بر می آید ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۷    
کتاب با اجازه بزرگترها، بله! ، شامل خاطراتی از خواستگاری به سبک شهدا است که به کوشش مسعود دهقانی پیشه گردآوری و از سوی نشر نارگل به چاپ دوم رسیده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۵۹    
رئیس جمهور با حضور در منزل جواد جعفری قدوسی جانباز 70 درصد دفاع مقدس، در فضایی گرم و صمیمی با این جانباز سرافراز و خانواده شان دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۱۴    
رئیس جمهور با حضور در منزل شهیدان غلامرضا و محمد یاسری، ضمن دیدار با مادر این شهیدان والامقام، از ایثار فرزندان و صبر اعضای خانواده یاسری تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۰۸    
پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران اساساً متأثر از تحولات نظامی در ماه های پایانی جنگ بود که به نحو غیرمنتظره ای موازنه را به زیان ایران و به سود عراق تغییر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۰۸    
جشن تولد شهید مدافع حرم علیرضا مرادی در بهشت زهرا (س) تهران برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۰۵    
اعضای فرهنگسرای عطار در قالب برنامه ستارگان پرفروغ به دیدار خانواده شهید دوران دفاع مقدس، حسن سرتیپی رفتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۲:۰۰    
استاندار تهران گفت: احتمال دارد با ادامه روند افزایش دمای هوا و گرما بخشنامه تغییر ساعت کاری ادارات استان تهران تا پایان مردادماه تمدید شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: نخبگان باید سبک زندگی شهیدان را فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی به دنیا منتقل کنند و پیام شهدا را به جهان برسانند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۴    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۲    
رییس جمهوری در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شامگاه سه شنبه 26 تیر ماه با خانواده معظم شهیدان غلامرضا و محمد یاسری و جانباز 70 درصد دفاع مقدس جواد جعفری قدوسی دیدار و گفت وگو ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۹    
معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: 95درصد مطالبات ایثارگران حوزه تعاون موضوع اشتغال است که شهرستان کاشمر 261 فرزند شهید و جانباز بالای 25درصد بیکار دارد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۵    
نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام (پیشگیری و مقابله) روز سه شنبه 26 تیرماه به همت دانشگاه شاهد و با حضور وزیر کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۰    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران افتخاری بس بزرگ است / راه اندازی میز خدمت در بنیاد مازندران
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۴    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تحویل 240 هزار کارت شناسایی جدید به جامعه ایثارگری خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان فیروزآباد با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای مدافع حرم و خانواده شهید محسن حججی در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل بنیاد هرمزگان گفت: از آنجا که شهید برای خدا و در راه خدا هستی خود را برای نجات و سعادت جامعه فدا می کند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۱    
یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان فیروزآباد با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای مدافع حرم و خانواده شهید محسن حججی در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۹    
مشاور استاندار خراسان رضوی در امورایثارگران گفت: نقدهای ایثارگران را با جان دل می پذیریم و از هر کوششی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوتاهی نخواهیم کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۰    
یادواره 46 شهید روستای شهیدآباد شهرستان خرم بید با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه تاکید شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۷    
با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و امام جمعه فامنین در سالروز تاسیس شورای نگهبان از ایثارگران ناظر انتخابات شهرستان فامنین دیدار و سرکشی بعمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با بیان اینکه همه پیروزی ها نشات گرفته از خون شهدا و استقامت ایثارگران است، گفت: مقاومت ایثارگران، توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل شرکت متُد با اعلام خبر حضور این شرکت در رویداد ملی اینوتک سلامت به تشریح فعالیت های شرکت متُد در این رویداد پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل بنیاد همدان بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه برگرفته از سال های دفاع مقدس از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایثارگری است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل بنیاد خوزستان اظهار داشت: آزادگان و ایثارگران، حافظان استقلال و ارزش های انقلاب اسلامی هستند که با صبر ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۸    
مادر شهیدان عباس و صادق امیدی از شهدای استان ایلام دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل بنیاد همدان با بیان اینکه رسالت اصلی بنیاد خدمت به ایثارگران است، گفت: بنیاد در تأمین مسکن جامعه هدف از تمامی امکانات خود بهره خواهد برد و کمک می کنیم تا این بخش که ضروری ترین نیازهای جامعه ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۵    
سه شنبه26تیرماه خدارحمی رییس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان نهاوند به همراه کارکنان بنیاد با وحید مدیر بانک مهر اقتصاد شعبه این شهرستان جهت اعطای تسهیلات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۹    
نشست های هماهنگی اعزام کاروان های حج تمتع جانبازان 26 و 27 تیرماه با حضور مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان سازمان حج و زیارت برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۶    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد البرز خانواده های شهدا و ایثارگران را سرمایه های اصلی نظام و انقلاب دانست و تأکید کرد: کسی که ایثارگران را فراموش کند در واقع خودش را از یاد برده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۹    
دکتر عارف و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بدو ورود به شهرکرد امروز 26 تیرماه 97 با حضور در گلزار مطهر شهدای شهرکرد با حضور استاندار ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: ترامپ شرارت های خود را به حد اعلا رسانده اما نمی تواند نور خدا را خاموش کند زیرا تحریم های اقتصادی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۵    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامی داشت 27 تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه 598 ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۲    
زینب امیدی مادر شهیدان عباس و صادق امیدی پس از سالها تحمل بیماری شامگاه دوشنبه در سن 80 سالگی به دیدار حق شتافت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۲    
همکار شهید حسن غفاری گفت: حسن مدام از سوریه و مدافعان حرم می گفت. هر کدام از بچه ها شهید می شدند، انگار حسرتی به حسرت های او اضافه می شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۹    
خادمان بارگاه رضوی در حرم مطهر پنج شهید گمنام محله تهرانسر حضور یافتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۳    
سرپرست بنیاد اراک گفت : سفیران امام مهربانی ها با شهدای مدافع حرم تجدید بیعت می کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۳    
رمان نوجوان فرار ... فرار... نوشته مرتضی حاتمی با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰    
شهید احمد افشار در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: راجع به شهادت باید بگویم که هرچند از عسل شیرین تر است، اما دوست من، من به جبهه نیامدم که شهید بشوم، چه بسا لیاقتش را هم نداشته باشم ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۷    
گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه 387 گلزار شهدای استان قزوین که دو هزار و 762 مزار شهید است، یک بار ساماندهی شده اند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۴    
حوزه/ شهدا در حقیقت زنده و شاهد رفتار و کردار ما هستند. آنها دِین خود را به اسلام، انقلاب و مردم ادا کردند و حال نوبت ما است تا این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۱    
یادواره 500 شهید شهرستان بوئین زهرا برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۱    
امام جمعه دالاهو در این مراسم گفت: شهدا در وصیت نامه هایشان بارها و بارها بر مسئله عفاف و حجاب تأکید کرده اند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۱    
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه برگرفته از سال های دفاع مقدس از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایثارگری است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۸    
خبرگزاری آریا- مدیر کل بنیاد قزوین با بیان اینکه مهمترین رسالت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: نگهداری گلزارهای شهدا به عنوان یک عنصر معنوی در ترویج این فرهنگ اثرگذار است ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۶    
همزمان با دهه ی کرامت، خادمین حرم امام رضا(ع) با خانواده های شهدای آوج دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۴    
همایش صیانت از حریم خانواده با مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۸    
سومین یادواره شهدای مهندس استان کرمان با حضور خانواده ایثارگران و مردم شهیدپرور کرمان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۸    
مادر گرانقدر شهیدان حسن و مجید انبری (شهیدی) از شهدای استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل بنیاد البرز با بیان اینکه یادآوری رشادت ها، حماسه آفرینی ها، تعظیم و معزز شمردن شهدا وظیفه همه است ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۵    
قزوین- مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: معرفی 30 شیهد طلبه در کنگره سه هزار شهید استان قزوین در برنامه ها گنجانده شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
خبرگزاری آریا- معاون بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین از عیادت 79 ایثارگر طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
مادر شهیدان رسول و مصطفی ردانی پور از شهدای استان اصفهان به ملکوت اعلی پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
پرونده 320 نفر از خانواده های شاهد و جانباز استان قزوین با هدف برقراری حق پرستاری در کمیسیون صعب العلاج بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۷    
سرپرست بنیاد اراک گفت: شهدای مدافع حرم، تجلی عالی ولایت مداری هستند که با نثار جان خود از اسلام ناب دفاع کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۴    
سرپرست بنیاد اراک گفت: شهدای مدافع حرم بهترین الگوی نسل جوان هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۹    
با حضور چهار تیم شهرستانی، مسابقات فوتبال جام شهید خاکزاد در شهرستان سنقر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
ابراهیم نوروزی پدر شهید خلیل نوروزی آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز دوشنبه مصادف با 25 تیرماه 97 پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به اتفاق موسوی رئیس بنیاد شهید شهرستان بندرلنگه در یک سفر یک روزه به شهرستان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۶    
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان دستگاه برتر در مناسب سازی فضاهای اداری و مبلمان شهری معرفی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در بازدید از مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر گفت: در اجرای طرح سپاس حفظ منزلت ایثارگران مورد انتظار است و همه ما باید برای دست یابی به این مهم دقت لازم را ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۴    
در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، از مقام والای آزادگان تجلیل میشود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۸    
به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک از کارمندان دختر بنیاد تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۵    
دوشنبه 25تیرماه کارگاه آموزشی سیستم اتوماسیون مکاتبات اداری(برید) با حضور مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان همدان، معاونت توسعه و نیروی انسانی، در سالن کنفرانس ستاد استان همدان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان ابرکوه گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه ای ملی است و همه مسئولان باید به این مسئله مهم توجه کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۵    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میناب و امور کتابخانه کارگاه آموزشی تغذیه سالم و کارگاه آموزشی اختلالات رفتاری به مدت دو روز به تعداد 50 نفر از همسران ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۵    
مدیر کل بنیادشهیدوامورایثارگران استان همدان ضمن تقدیر وتشکر از همکاران این حوزه تاکید کرد:رسالت ما خدمت به ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۴    
معاون تعاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: همه باید در جهت تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران تلاش کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۸    
مادر شهید تازه تفحص شده محمدعلی عامریون مورد قدردانی و تجلیل خادمان حرم حضرت معصومه (س) قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل بنیاد مرکزی در نشست تخصصی بیمه سلامت خانواده های شاهد و ایثارگر گفت: ارایه ی خدمات درمانی مطلوب به خانواده های شاهد و ایثارگران و مرتفع کردن مشکلات جامعه ایثارگری از وظایف اصلی بنیاد است .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۹    
مدیر کل بنیاد چهار محال و بختیاری با بیان اینکه هدف والا و پر ارزش شهدا ایثار و مجاهدت در راه خدا بود، گفت: یکی از ابزارهای توسل و تقرب به پروردگار، توجه به خانواده معظم شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خانواده بابیان اینکه شهدا ولی نعمت های ما هستند و ما نباید از هیچ کمکی به آن ها دریغ کنیم گفت: خانواده های شهدا بزرگ ترین میراث انقلاب هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۳    
کارگاه یافته های پژوهشی با موضوع راهکارهای ترویج و گسترش آموزش قرآن در بین خانواده های شاهد و ایثارگر توسط اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و آموزشی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۰    
نخستین کاروان خدام حریم رضوی در میان استقبال خانواده های معظم شهدا و مردم انقلابی، ولایتمدار و خونگرم استان خوزستان وارد اهواز شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۸    
جلسه "نقش زنان نخبه در توسعه سبک زندگی " با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان و نماینده مردم طارم و زنجان در مجلس شورای اسلامی در بنیاد استان زنجان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۲    
یکشنبه 24تیرماه عارف مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان همدان بهمراه آزاده سرافراز روحانی نژاد مسئول ستاد دیه استان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تأکید کرد: خون شهیدان هرگز هدر نمی رود بلکه باعث پیشرفت، سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران می شود و باید راه این شهدا ادامه داشته باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۶    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز یکشنبه مورخ 24 تیر ماه 97 محمدرضا پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به اتفاق قدوسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میناب در یک سفر یک ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۷    
رژیم عراق در واکنش جدی به خاطر پناهندگی ما در ایران، خانوادهای ما را تحت فشار فیزیکی و روانی قرار داده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۷    
شیفت شب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با هدف رفاه بازدید کنندگان داخلی و خارجی از ابتدای تابستان امسال راه اندازی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۰    
مادر گرانقدر شهیدان حسن و مجید انبری (شهیدی) بدرود حیات گفت .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۰    
همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه(ع)، امام جمعه گلستان با خانواده شهید " مازیار سبزعلی زاده" دیدار و روز دختر را به فرزند شهید تبریک گفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۲    
گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۲    
یزد - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: هم اکنون چهار هزار و 300 نفر از والدین ، همسران و جانبازان این استان از مزایای طرح پایش سلامت این نهاد استفاده می کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان موفقیت های بی شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۲    
"محمدرضا عباسی" به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس شد.