سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۱۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 5 تیر 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 مهر 1397 ایثار 30 آبان 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 تیر 1397 ایثار 2 تیر 1397 ایثار 3 تیر 1397 ایثار 4 تیر 1397 ایثار 5 تیر 1397 ایثار 6 تیر 1397 ایثار 7 تیر 1397 ایثار 8 تیر 1397 ایثار 9 تیر 1397 ایثار 10 تیر 1397 ایثار 11 تیر 1397 ایثار 12 تیر 1397 ایثار 13 تیر 1397 ایثار 14 تیر 1397 ایثار 15 تیر 1397 ایثار 16 تیر 1397 ایثار 17 تیر 1397 ایثار 18 تیر 1397 ایثار 19 تیر 1397 ایثار 20 تیر 1397 ایثار 21 تیر 1397 ایثار 22 تیر 1397 ایثار 23 تیر 1397 ایثار 24 تیر 1397 ایثار 25 تیر 1397 ایثار 26 تیر 1397 ایثار 27 تیر 1397 ایثار 28 تیر 1397 ایثار 29 تیر 1397 ایثار 30 تیر 1397 ایثار 31 تیر 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۹    
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: مدیران خراسان رضوی پاسخگو به تماس های مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنان در قالب طرح ارتباط مستقیم از طریق سامانه با شهروندان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی گفت: 120 برنامه ویژه بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه در خراسان رضوی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۱    
گروه شهرستان ها- شهدای مفقودالاثر گوهرهایی هستند در دل خاک، که گاه گاهی به همت همرزمان شان از بین خاک های داغ بیابان بیرون می آیند و این شب طولانی اتنظار را سحر می کنند، شهید علی صالح فر ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۵    
مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در حرم رضوی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۷    
جانباز واقعه 7 تیر گفت: شهید بهشتی در اوایل دوران خدمت خود حتی محافظ شخصی هم نداشت و با کمترین امکانات به سراسر کشور سفر می کرد تا گفتمان انقلاب و فرهنگ پیروی از خط امام خمینی(ره) را ترویج کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۱    
حجت الاسلام اژه ای از نزدیکان شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی معتقد بود که مقداری تکلفات روحانی را باید کم کرد و با مردم راحت و عادی صحبت کرد، البته برای خیلی از دشمنان این مسئله قابل تحمل نبود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۱    
عضو هیئت امنای موسسه فرهنگی شهید دکتر بهشتی گفت: شهید محمد منتظری به رغم اینکه به دلایلی در جبهه مخالفان شهید بهشتی قرار گرفته بود با یک دیدار با ایشان منقلب شد و از همه ایده های مخالفت با او دست ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد: شهید بهشتی (ره) ویارانش با نثار خون پاکشان، موجب استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری به شهادت رساندن شهید آیت الله دکتر بهشتی را ننگی ابدی برای منافقان و دشمنان عنوان کرد و گفت: یک مدیر در تراز انقلاب باید دارای تقوا و مدیریت قوی باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی سیاست و اخلاق را همزمان با هم پیش می برد و این گمشده مدیران امروزی است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۲    
مطابق برنامه های هفتگی ملاقات عمومی، خانواده های معزز شاهد و ایثارگران مشکلات خود را چهره به چهره با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان مطرح کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۱    
فرمانده لشکر 84 لرستان گفت: سردیس رزمندگان و فرماندهان شهید لرستانی ساخته شود
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۳    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سه شنبه، پنجم تیرماه با شهید زنده لرستانی سید نور خدا موسوی دیدار کرد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۷:۳۳    
نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دیر با حضور فرماندار و سایر اعضا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بینالود گفت: اولویت ما هم اکنون سرعت بخشیدن به ثبت نام کارت هوشمند ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۵۳    
برنامه های اوقات فراغت بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد با هدف استعدادیابی و آموزش صحیح به جامعه هدف آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۵۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریمان گفت: باید جوانان را با سیره شهدا آشنا کنیم تا قدم در راه شهدا بگذارند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۴    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان رشتخوار گفت:طی هماهنگی ببا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاس های طرح اوقات فراغت ویژه خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه ولات گفت: جانبازان ناظر بر اعمال ما هستند و اگر کوچکترین انحرافی در مسیر شهدا داشته باشیم شرمنده آنان خواهیم شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۵    
اعضای شورای تامین نیشابور به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهدای انتظامی این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۵    
رئیس دادگستری شهرستان بینالود گفت: جانبازان و آزادگان راه شهدا را برای عزت و سربلندی ایران اسلامی ادامه می دهند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۰۹    
فرماندار گناباد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: اگر نظارت بسیار دقیق و موشکافانه باشد، درصد اشتباهات به حداقل ممکن می رسد که در همین راستا تیم بازرسی بنیاد خراسان رضوی تمامی فعالیت های بنیاد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۰۳    
مراسم سالگرد شهیدان سید رضا و سید محمد پاک نژاد هم زمان با سالگرد واقعه هفت تیر در یزد برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است و باید در تبیین فرهنگ شهادت به نسل جدید ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۷    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیراز در جلسه با فرماندار و مسئولین این شهرستان بر مناسب سازی اماکن عمومی شهری برای استفاده و تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولان تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل بنیاد مازندران اظهار داشت: کاری که برای ایثارگران انجام می دهیم و هر قدمی که برای کارگشایی مشکلات آنان بر داشته شود در مقابل استقامت و ایثارگری و بزرگی این عزیزان ناچیز است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۴    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز در دیدار با خانواده شهید حمیدرضا نبیی گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران امروز پرچمداران و طلایه داران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خانواده های معظم شهدا را چشم و چراغ نظام اسلامی دانست و گفت: ملت ایران مدیون ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران گفت: مسئولان و کارکنان حراست باید آسیب های احتمالی را بشناسند و جهت مقابله با آن ها تلاش کنند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان تصریح کرد: شهید بهشتی و سایر شهدای فرهیخته و خردمند حادثه هفتم تیر جان خود را در راه مبارزه با نفاق گذاشتند و شهادت آنان مایه اثبات حقانیت و نشانگر ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل بنیادشهرستان های تهران با اشاره به لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات درمانی ایثارگران گفت: بیمه دی درزمینهٔ رسیدگی به مسائل درمانی ایثارگران همکاری کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۱    
بختیاری مدیرکل بیمه دی برای پرداخت هزینه کرد ایثارگران و مراکز طرف قرارداد تا 26 تیرماه قول مساعد داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اشتغال را یکی از مهم ترین برنامه های بنیاد بیان کرد و گفت: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران رفع مشکل اشتغال ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۱    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با 170 ایثارگر مازندرانی گفت: خدمت به ایثارگران با گشاده رویی و سعه صدر همراه باشد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۵    
به حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی پیکر حاج رضا عدالت اکبری پدر معزز شهید مدافع حرم صادق عدالت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲    
مسئولین محلی شهرستان ثلاث باباجانی با خانواده شهیدان میرزایی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۵    
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: هر موزه وابسته به سازمانی است که اهدافی را دنبال می کند. با ایجاد یک زنجیره متحد می توانیم در مناسبت های مختلف برنامه های مشترک داشته و با هم همکاری کنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در پی تصویب قانون جدید حمایت از حقوق معلولان توسط مجلس شورای اسلامی، آئین نامه اجرایی مرتبط با این قانون در حال تدوین است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۰    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید گفت: نسبت به سنوات روند پیگیری پرونده ها و ارجاعات در حوزه کمیسیون ماده 16 پیشرفت و دقت بسیاری داشته است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۷    
در ویژه برنامه "در کوی نیکنامان" با اهدای لوح سنگی از خانواده های شهیدان احمد خرمی شاد و احمد فرجی تقدیر می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۴    
پنجم تیرماه، سالروز اجرایی شدن عملیات ظفر 2 است که در سال 1364 با انگیزه پاسخگویی به شرارت های رژیم بعثی عراق در استان کرکوک طراحی و به اجرا در آمد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۸    
شهید شعبان نصیری مثل خانه به دوش ها از جایی به جای دیگر می رفت. همه چیزش را جمع می کردی، یک ساک کوچک می شد که آن هم بر دوشش بود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۵    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از بهترین یاران امام (ره) ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۹    
سردار علی هاشمی فرمانده سری ترین قرارگاه جنگ چهارم تیرماه سال 67 به شهادت رسید و پیکرش در سال 89 تفحص و شناسایی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۶    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سیاست های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۶    
مادر شهید مدافع حرم احمد گودرزی گفت: دوستان احمد نقل می کنند، حجم آتش دشمن در روز عاشورای سال 1394 به حدی بود که همه مجبور شدند، نشسته نماز بخوانند. فقط احمد ایستاده نماز می خواند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۷    
رییس بنیاد شازند در جلسه ای در شهرداری مهاجران گفت: همه مسئولین وظیفه دارند تا در جهت انجام امور خانواده های شهدا تلاش کنند اما پیگیری مشکلات این عزیزان در صدر وظایف بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۱    
امام جمعه ملکان در دیدار با خانواده های شهدا گفت: بزرگداشت شهدا در حقیقت تکریم ایثار و از خودگذشتگی است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۱    
امام جمعه شهرستان اهر در اولین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر در سال 1397 گفت: شهادت ارزشمندترین و بالاترین درجه ایثار است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۱    
مدیر کل بنیاد مرکزی در دیدار با خانواده شهید علی اکبر معصومی نژاد گفت:فرزندان شاهد و ایثارگر الگوی صبر ، ایثار و مقاومت در جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۸    
به گزارش ایثار آذربایجان شرقی از بستان آباد، یکشنبه 3 تیر 1397به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده رئیس دادگستری ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۵    
یکی از شهدای قزوین به همکاران خود توصیه کرده است در هر کاری رضای خدا را در نظر داشته باشند و از ریا و خودنمایی پرهیز کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۵    
استاندار مرکزی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع از مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان مرکزی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آورد .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۲    
استاندار قزوین گفت: وحدت و یکپارچگی رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان اسلام وملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس بود درنتیجه امروز هم باید باحفظ انسجام از مشکلات عبور کنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۲    
به مناسبت هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) و هفته قوه قضائیه مسئولین شهرستان روانسر با چهار خانواده ایثارگر این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهاد کشاورزی؛ یادواره شهدای جهادکشاورزی (سنگرسازان بی سنگر) استان 30 خرداد ماه در قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۰    
روز گذشته کارگاه آموزشی و مشاوره شغلی ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران در محل سالن اجتماعات حج و زیارت برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت در کرمانشاه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۰    
یادواره شهدای جهاد کشاورزی قزوین با عنوان 'سنگرسازان بی سنگر' روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۷    
با هدف ترویج نماز،امر به معروف و نهی از منکر اردوی یک روزه سیاحتی و زیارتی برای جامعه هدف شهرستان کوثر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۴    
به گزارش ایثار واحد خراسان شمالی هم زمان با فرارسیدن هفته قوه قضائیه ویژه برنامه آبروی محله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران حضرت امام راحل (ره) در سال ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد (تعیین درصد) در استان های همدان، البرز، فارس ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۵    
مسئولان قضائی و اجرایی شهرستان بیله سوار از خانواده های شهدا و جانباز دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۳    
استان کرمان این هفته پس از فوت پدر شهیدان محمدی پور داغدار مادر شهید مسعود مظهری صفات و پدر شهید مددنیا بود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۳    
مراسم گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه ی آیت الله شهید دکتر بهشتی و 72 یار و همراه انقلاب در اهواز و در شهرستانهایی که دارای شهید در واقعه ی هفتم تیر هستند برگزار می شود .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۶    
عضو شورای اسلامی شهر قزوین کاشت3 هزار درخت بلوط به نام شهدا در باراجین این شهر را خواستار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تصریح کرد: دلجویی از پدران و مادران شهدا و تجلیل و دیدار با ایثارگران، ارج نهادن به مقام شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۶    
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایلام دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۳    
جانشین فرمانده سپاه استان لرستان گفت: برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان به سپاه واگذار شده است
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۰    
در گلچینی از وصیت نامه شهید جواد پرتو آمده است: همسر مهربانم! این راهی بود که من می بایست می رفتم و از برای دین خدمت می کردم.پسرم بعد از من راه مرا ادامه دهد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۳    
مادر شهید محمدرسول شیخی به دیار باقی شتافت
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۰    
به مناسبت هفته ی مبارزه با مواد مخدر مدیران دستگاه های اجرایی استان با حضور در مزار شهدای گمنام ، ضمن غبار روبی مزار شهدای آسمانی با عطر و گلاب ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۰    
در ماه مبارک رمضان 2000 دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران لرستان انجام شد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۱    
اسماعیل عسگری رئیس بنیاد شهرستان شهرکرد هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید و ارائه خدمات مطلوب به یادگاران ایثارگران عزیز در راستای ارتقاء علمی و فرهنگی آنها عنوان کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۶    
طی 3 ماه سال جاری، مسوولان بنیاد استان قزوین با همراهی دستگاه های اجرایی و معتمدین معین با 2 هزار و یکصد و 95 خانواده شاهد و ایثارگر دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۶    
باوجود تحمل تمام دردها و تنگی نفس ها، کلکسیونی به وسعت تمامی نفس هایش گردآورده و عشق به همه دردهایش آرامش را به او اعطا می کند چون عشق است که ماندگار است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۷    
امام جمعه شهر آبیک گفت: شهدا به قدری قدردان حیات بودند که حاضر نبودند کسی حیات آنها را خدشه دار کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهید قزوین گفت: مقرر بوده تا برگزاری کنگره یاد شده، 70 درصد از آثار و اسناد شهدا جمع آوری شود ولی تاکنون 81درصد گردآوری شده که این بیانگر عملکرد مطلوب است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۱    
افرادی هستند که برای بیان روزهای دفاع مقدس تلاش می کنند، افرادی که هدفی والا دارند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۵    
پشتیبانی از خانواده های شهدا و ایثارگران باعث استحکام و پایداری نظام و انقلاب است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: ایثارگران حق بزرگی به گردن مسئولین و مردم عزیز کشورمان دارند و ما به عنوان خدمت گزاران کشور باید هر آنچه را که در توان داریم در خدمت به جامعه ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۵    
طی مراسمی و با حضور مسؤولان شهرستان آبیک، کلنگ احداث المان مزار دو شهید گمنام کوی سازمانی شهید فلاحی گروه مخازن و پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی این شهرستان به زمین زده شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل بنیادشهید وامور ایثارگران سیستان وبلوچستان گفت:اجرایی نمودن تفاهم نامه همکاری بنیاد با پست بانک بسیاری از مشکلات بانکی خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برطرف میکند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۰    
کاظم دوزنده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس : برگزاری اردوی همرزمان شهدای تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) به شهرستان فردوس و غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۰    
سرپرست بنیاد لرستان با تأکید بر لزوم خدمات رسانی به موقع به ایثارگران گفت: رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران گواه خدمت رسانی به ایثارگران است و اگر این رضایت مندی را به دست آوردیم می توانیم بگوییم ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بردارنده آثار و برکات عظیمی است که نباید از آن غافل بود و شاهد تبلور جلوه های عظیم آن در دفاع مقدس بودیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۷    
در دیدار از خانواده معزز شهدا و ایثارگران شهرستان دیهوک گفته شد : دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۸    
شناسایی خانواده های شهدا و جانباز صعب العلاج جهت برقراری حق پرستاری با جدیت انجام شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل بنیاد استان و همراهان از والدین معظم شاهد و جانبازان گرانقدر در منزل دیدار و عیادت کردند .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۷    
کد خبر: 19849 || تاریخ: 4 تیر 1397 روزنامه خراسان رضوی: همزمان با ایام سالگرد شهادت شهید چمران وروز بسیج اساتید اولین یادواره بازخوانی اندیشه های عارف و مجاهد شهید دکتر مصطفی چمران با هدف تجلیل ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان گفت: بی شک منطقی که امروز خانواده شهدا دارند و بر آن استوار هستند چیزی نیست جز عشق، محبت و ایثار که آن هم از توفیقات الهی و یادگار همان شهداست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۴    
کد خبر: 19849 || تاریخ: 6 تیر 1397 روزنامه خراسان : صبح دیروز با حضور مردم شهیدپرور مشهد، پیکرمطهر مرزبان شهید جلال بهبودی از مهدیه تا حرم مطهر رضوی تشییع شد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۷:۴۷    
استاندار خراسان شمالی : : هفته قوه قضاییه زنده نگه داشتن یاد شهید بهشتی ویاران باوفایش است و این در حالی است که این حادثه تروریستی خلاف تصورات دشمنان، هیچ آسیبی به این نظام و انقلاب اسلامی وارد نکرد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۷:۴۱    
شست اعضاء شورای مشورتی امور ایثارگران شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.
  • ۱