دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۵۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 7 تیر 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 مهر 1397 ایثار 30 آبان 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 تیر 1397 ایثار 2 تیر 1397 ایثار 3 تیر 1397 ایثار 4 تیر 1397 ایثار 5 تیر 1397 ایثار 6 تیر 1397 ایثار 7 تیر 1397 ایثار 8 تیر 1397 ایثار 9 تیر 1397 ایثار 10 تیر 1397 ایثار 11 تیر 1397 ایثار 12 تیر 1397 ایثار 13 تیر 1397 ایثار 14 تیر 1397 ایثار 15 تیر 1397 ایثار 16 تیر 1397 ایثار 17 تیر 1397 ایثار 18 تیر 1397 ایثار 19 تیر 1397 ایثار 20 تیر 1397 ایثار 21 تیر 1397 ایثار 22 تیر 1397 ایثار 23 تیر 1397 ایثار 24 تیر 1397 ایثار 25 تیر 1397 ایثار 26 تیر 1397 ایثار 27 تیر 1397 ایثار 28 تیر 1397 ایثار 29 تیر 1397 ایثار 30 تیر 1397 ایثار 31 تیر 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۶    
مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهدای هفتم تیر با حضور آیت الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران در حرم رضوی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۱۵    
کتاب به وقت اردیبهشت نخستین اثر به نشر از مجموعه شهدای مدافع حرم رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۰۹    
مسئول گنجینه تمبر آستان قدس رضوی گفت: واقعه هفتم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از بهترین یاران امام(ره) در قاب تمبرهای موزه آستان قدس رضوی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۷:۵۷    
همسر شهید دکتر قاسم صادقی می گوید: همسرم به شدت علاقه داشت که به جبهه برود ولی مسولان اجازه نمی دادند و می گفتند کار شما را در جبهه یک سرباز هم می تواند انجام دهد اما کار شما در مجلس از عهده دیگری ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۷:۵۱    
قوه قضائیه نقش موثری در امنیت فضای اقتصادی کشور دارد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۷:۱۲    
خبرگزاری آریا - تربت حیدریه - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اکنون پنج هزار و 500 فرزند شهید و ایثارگر این استان متقاصی کار هستند که از این تعداد سهم تربت حیدریه 243 نفر ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۳    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ولایت و شهادت عوامل مبقیه اسلام و ضامن بقا و استمرار آن علی رغم حکومت جائران و ظالمان در طول زمان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: استان یزد یک هزار و 378 جانباز شیمیایی دارد که در عملیات مختلف به این مقام نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۷    
مدیر کل بنیاد مرکزی گفت : ایستادگی مقابل توطئه ها و زیاده خواهی دشمنان مایه اقتدار و راه سعادت و پیشرفت کشور است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاران باوفایش و اولین سالروز شهادت شهید عیدمحمدرضایی از شهدای مدافع در گناوه با حضور پرشور مردم در مسجدالنبی (ص) این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۶    
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه حربه امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نفوذ اقتصادی است، خطاب به مسئولان به ویژه مسئولان دیپلماسی خارجی تأکید کرد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه شهید بهشتی واقعاً یک معجزه بود و به خاطر شخصیتشان شدیداً علیه شان کار می شد، گفت: تخریب هدفمند شخصیت آیت الله بهشتی در دستور کار معاندین داخلی است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۸    
شهید بهشتی نه تنها یک انسان متفکر، انقلابی، آگاه و شجاع بود بلکه نماد جریان شناسی انقلاب نیز بود، نسل هر عصر می توانند آرمان های مقدس خود را از کتاب تاریخ انقلاب دریابند و مصلح را از مفسد و مخلص را ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۸    
سیصد و پنجاه و سومین شماره هفته نامه حیات طیبه روز جمعه 8 تیر ماه 97 منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۲    
جلسه شورای اداری شهرستان باخرز به یاد بود شهید مدافع حرم جعفرجعفری صاریانی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۰    
ی اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم جعفر جعفری صاریانی و یادبود شهدای مدافع حرم استان خراسان رضوی در شهرستان باخرز برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۷    
رئیس بنیاد گناباد با اعلام این خبر گفت: شهرستان گناباد با هدف ارتقا سطح علمی داوطلبین کنکور سراسری جلسات مشاوره کنکور برگزار می کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد مقدس گفت: با توجه به نیاز امروز جامعه ما به اشتغال و مبحث مهم تولید ملی باید برای ایجاد اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر کار کنیم تا بتوانیم با تلاش ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۹    
در راستای تکریم ایثارگران، اردوی یک روزه زیارتی به میامی با حضور 80 نفر از بانوان شاهد و ایثارگر منطقه یک مشهد مقدس برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۳    
همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر مسئولین شهرستان رشتخوار با خانواده شهدای این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۷    
فرماندار شهرستان جغتای گفت: شهید بهشتی متفکری بود که نسل جوان با خواندن کتنابهایش می توانند او را درک کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۳    
تبیین اندیشه های شهدایی همانند باکری ها، رجایی ها و بهشتی ها به آحاد جامعه بویژه نسل امروز ضروری است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۱    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: شهدای هفتم تیر و در راس آن شهید بهشتی سرمایه های نظام اسلامی و خار چشم دشمنان بودند و هستند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۱    
جلسه هماهنگی اعطای تاکسی به ایثارگران شهرستان بهارستان بین بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بهارستان و تاکسیرانی شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۸    
امام جمعه اندیشه در دیدار با خانواده شهید معظم ابوالحسن روحی مهار گفت: تاریخ رشادت و ازخودگذشتگی شهدا را از یاد نمی برد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری گفت: پیشرفت تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر از اهداف مهم و ضروری آموزش در مدارس شاهد است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
فرماندار اسلامشهر به همراه مسئولان شهرستان به دیدار خانواده شهید عرصه ترور فرج زاده و شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر شهید درمیان رفتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۷    
بسته های حمایتی به تعداد سه هزار بسته به نیابت از 3 هزار شهید استان تهیه شده و به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۸    
همزمان با گرامیداشت شهدای هفتم تیر گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان خنداب گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۲    
جانبازان بصیر دوچرخه سوار آذربایجان شرقی بار دیگر یاد شهدا را گرامی داشتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۲    
حضور در منازل خانواده های شهدا و دیدار با آنان به منظور سپاسگزاری از طرف نظام جمهوری اسلامی می باشد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۳    
رییس بنیاد ساوه از مراسم سالگرد شهید مدافع حرم شهیدمحمدی خبردادوافزود:شهدای مدافع حرم نمونه کامل ایثار و مقاومت بر هستند که علیرغم داشتن همسروفرزند در زمان احساس خطر برای حرم اهل بیت به خارج از مرزها ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰    
رئیس بنیاد ساوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی با شهادت مظلومانه اش مسیر انقلاب را هموارکرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: کارکنان بنیاد همانند خانواده باید متحد باشند تا بتوانند مشکلات ایثارگران را مرتفع سازند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰    
رییس بنیاد ساوه در مراسم گلباران مزار مطهرشهدا به مناسبت هفتم تیرماه شهادت مظلومانه دکتر بهشتی ویاران با وفایش گفت: شهادت، مرگ در راه ارزش هاست و هر شهید ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۷    
مراسم سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در گلزار شهدای سید علی اصغر(ع )برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۷    
به گزارش ایثار واحد خراسان جنوبی ، به منظور گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر 7 تیر جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده شهیدان مهدی امین زاده ازشهدای 7تیر و شهید اذانی ازشهدای ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۲    
رییس بنیاد شازند در جلسه کارگروه اشتغال در اداره تعاون ؛کار و رفاه اجتماعی گفت : فراهم کردن بستری مناسب جهت اشتغال مطلوب حق طبیعی فرزندان شهدا و جانبازان است فرزندان شهدا و جانبازان لایق بهترین ها ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۹    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر به صورت مستمر ، سطح علمی دانشجویان را تقویت می کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۶    
زیارت عاشورا در جوار شهدای مدافع حرم اراک برگزارشد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۳    
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مسئولان، خانواده های شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در مسجد روضه محمدیه ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۹    
در طول جنگ تحمیلی، ایران 252 بار مورد حمله شیمیایی رژیم بعث عراق قرار گرفت که به حدود 100 هزار مجروح شیمیایی منتج شد که هنوز از آثار آن ها رنج می برند ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۶    
همزمان با فرارسیدن هفتم تیر و گرامیداشت شهدای این روز، یادواره شهید گمنام و شهدای دانشگاه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۳    
مادر شهید میرزاخانی گفت: آرزوی بهنام شهادت بود. همیشه پس از نماز سجده می کرد و از خداوند می خواست که مرگ با عزت داشته باشد .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۳    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای فاجعه حمله شیمیایی ددمنشانه صدام به مردم بی دفاع سردشت در هشتم تیر ماه سال 1366 را نماد حقوق بشر آمریکایی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۱    
محمد منتظری معتقد بود امپریالیسم بین المللی عمل می کند و تمام مهره هایش را در کشورهای مختلف به کار می گیرد تا یک حرکت را در نطفه خفه کند پس چرا ما بین المللی عمل نکنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۰    
در جریان سفر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت همراه به شهرستان سردشت با خانواده معظم شهدا و جانباز شیمیایی 70 درصد بمباران شیمایی دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
صبح امروز مدیرکل بنیاد شهبد و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی با فرماندار و امام جمعه شهرستان سردشت دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین اهر، با خانواده های معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
کارگاه رباتیک با بهر ه گیری از محصولات ایرانی در سال حمایت از کالای ایرانی برای اولین بار در استان قم در مجموعه آموزشی مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جلفا، شعار جهانی مبارزه با مواد مخدر گوش کردن به کودکان و نوجوانان را گام نخست در رشد سالم و ایمن برای آن ها بیان شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان مرکزی در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان حوزه نماز گفت: شهدا به واجبات به خصوص نماز اهمیت بسیار زیادی می دادند و از مهمترین دغدغه های شهدا برپایی نماز اول وقت بود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۷    
پدرشهید "ابوالفضل عباسی" به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت و در جوار فرزند شهیدش در گلزار شهدای روستای دنیجرد از توابع شهرستان تفرش آرام گرفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۴    
با حضور فرماندار پلدختر از خانواده شهید مهدی باقرنژاد تجلیل شد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۴    
جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر با محوریت ثبت نام ،پروژه مهر و... در آموزش و پرورش ناحیه دو ساری برگزارشد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۵    
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان آذربایجان غربی و هیئت همراه با حضور در شهرستان نقده با امام جمعه دیدار و گفتگو کرد.