پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۸May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 28 تیر 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۰    
وقتی هواوی برای اولین بار در سال 2016 میلادی اعلام کرد که از تکنولوژی دوربین های ساخت Leica در گوشی های هوشمند خود استفاده می کند، بسیاری در خصوص آینده این همکاری تردید داشتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۵    
بیمارستان شهید ستاری قرچک با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رییس ستاد اجرای فرمان امام (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۸    
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: بر اساس نشستی که به منظور حل مشکلات منطقه گردشگری ایوب با معاونت امور عمرانی استاندار و مدیرکل اوقاف استان برگزار شد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۷    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: برای افزایش رضایت مشترکین در اعمال برنامه های مدیریت بار، تعداد مکان ها را برای قطعی برق افزایش اما مدت زمان را کاهش داده ایم .
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگو با یورو نیوز تاکید کرد که ایران بسته همکاری بزرگی را با روسیه برای همکاری در بخش انرژی و زیر ساختی دارد اما ما من بر این باور نیستم که بخشی از آن بسته ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۶    
دومین جشنواره بین المللی زیست دارو (IFB2018) بعنوان دومین جشنواره رسمی داروسازی کشور زمستان امسال برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۷    
قربانعلی عباسی، باستان شناس و میراث بان استان گلستان پس از یک دوره بیماری پنج شنبه 28 تیر ماه در بیمارستان شهید صیاد شیرزای گرگان درگذشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۰    
مرحله دوم ساخت دیوارهای حفاظتی در ساحل شرقی وغربی شهر هرمز آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۹    
در حالی تاریخ اکران جدیدترین فیلم اصغر فرهادی در کشورها و فستیوال های خارجی به تازگی اعلام شده است که همچنان اظهار نظری رسمی درباره ی وضعیت اکران این فیلم در ایران مطرح نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۹    
2 نفر از بسیجیان طرح امنیت منطقه کورین زاهدان واقع در مرکز سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی با بیان اینکه باید درصدد حل مشکلات باشیم، گفت: باید قبول کنیم که مشکلات هست، با پرده پوشی و خط زدن صورت مسأله، مسأله حل نمی شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۰    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت پدر سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۶    
سرپرست پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان این که موضوع هنر و معنویت در مساله گردشگری مغفول مانده است، گفت: هنر و معنویت دو عنصر جدایی ناپذیرند و نمی توان از هنر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۱    
فریدون جیرانی گفت: اینکه بخش خصوصی در تئاتر سرمایه گذاری کند، اتفاق خوبی است و آن را به فال نیک می گیریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۸    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در نامه ای به رئیس جمهوری روسیه خواستار نقش آفرینی مسکو در توقف تجاوز به یمن و پایان محاصره مردم این کشور شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۱    
به منظور توانمندسازی، حمایت، ترویج و رتبه بندی محصولات سالم کشاورزی از سوی ستاد توسعه زیست فناوری "شبکه محصول سالم" با عنوان "طرح شمس" راه اندازی شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۱:۲۴    
نماینده رئیس جمهوری در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خواستار شفافیت در موضوع رابطه مالی و تبلیغاتی گذشته و حال سازمان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۱:۲۱    
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۲    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: برجام هیچ گونه پشتوانه حقوقی ندارد. برجام مخفف برنامه جامع اقدام مشترک است. این فقط برنامه است. همه می توانند از برجام خارج شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۳:۳۹    
بازیکن اسبق سلتیک به تیم تراکتورسازی پیوست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۸    
حسین علایی در نشست "خروج آمریکا از برجام و گزینه های روی میز ایران" که به همت انجمن اندیشه و قلم برگزار شد، اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام علامت این است که برجام به نفع ایران بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۳:۱۵    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تحقق بخش زیادی از برنامه های بنیاد در سال های اخیر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۳    
نشست خروج آمریکا از برجام و گزینه های روی میز ایران به همت انجمن اندیشه و قلم و با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۲    
تیم ملی والیبال نشسته مردان با شکست تیم مصر به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی راه یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۸    
فرماندار تهران با تاکید بر لزوم برگزاری جشنواره های فرهنگی با هدف توسعه کسب و کار و ایجاد مشاغل به ویژه در روستاهای حریم تهران گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۷    
شهردار منطقه 22 با تاکید بر لزوم آشنایی شهروندان ساکن شهر تهران با آداب و رسوم روستاهای حریم تهران گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی زمینه ساز همبستگی و توسعه گردشگری در روستاهای حریم تهران است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۰    
تیم میکس کامپوند کشورمان با برتری برابر سوئد راهی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جهانی تیروکمان شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۶    
پارس جنوبی و سایپا در دیداری تدارکاتی به تساوی رضایت دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۴    
در روزهای اخیر مطلبی مبنی بر دریافت هدیه و وام میلیاردی توسط دو مجری تلویزیون از یکی از موسسات مالی اعتباری منتشر شده است که واکنش هر دوی آنها را در پی داشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۶    
اولین دوره رقابت های لیگ کشتی کلاسیک بانوان با حضور 9 تیم از شهرهای مختلف کشور درحال برگزاری است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۷    
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان و آذرخش بندرعباس در هفته سوم لیگ برتر فوتسال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۴    
تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار تدارکاتی برابر حریفش متوقف شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر آزادسازی قلعه فلک الافلاک امسال انجام شود در لیست ثبت جهانی سال آینده قرار می گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما در شرایط فعلی فرمانده ای واحد، متخصص و مبتکر می خواهیم که در عرصه جنگ اقتصادی تصمیم گیری کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۶    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خسارت های خشکسالی در کشور، گفت: براساس مصوبه دولت با استمهال بازپرداخت وام کشاورزان خسارت دیده خشکسالی موافقت شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۴    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این مطلب که در دستور کار است که قیمت مرغ افزایش پیدا کند، اعلام کرد: قیمت مرغ در ایران ارزان ترین قیمت را در سطح جهان است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۱    
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان این که ایجاد حکومت جهانی اسلامی برای زمینه سازی ظهور هدف بزرگ انقلاب از منظر امام (ره) است ، گفت: خط کلی نظام اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۰    
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فرزندان مسئولین کشوری نباید جایی باشند که به آن کشور "دشمن" می گوییم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۲    
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، راه اندازی قطار گردشگری بیشه به تهران را خواستار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۶    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دشمنان هیچگاه دست از توطئه و خباثت علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران برنمی دارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۱    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از وجود 1700 پروژه گردشگری در کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۵    
معاون رئیس جمهور گفت: سند جامع گردشگری کشور برای تصویب به دولت ارسال شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۲    
سرپرست هیات داوران هشتمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها، گفت: ارزیابی هیات داوران نشان می دهد سطح کیفی آثار در بسیاری از بخش ها قابل توجه است و برآیند آنها بیانگر بضاعت بسیار خوب رسانه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۲۴    
آیت الله مکارم شیرازی مخالفت با نوآوری را در اثر تحریف معنی بدعت دانست و افزود: چیزی از بدعت در ذهن ها بوده و آن را به صورت غلط بر هر چیز نو و جدیدی تطبیق می کردند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که اختصاص وام به تنهایی منجر به اشتغالزایی نمی شود، گفت: باید سیاست هایی را در پیش بگیریم که اشتغالزایی را به دنبال داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۱    
باشگاه پرسپولیس طی جلساتی که در خصوص مذاکره با امیری برگزار کرده بود، کلیه پیشنهادات وی را برای تمدید قرارداد پذیرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۳    
یکشنبه هفته جاری رهبر انقلاب با هیات دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور جلسه ای برگزار کردند و در این جلسه شرایط و اقداماتی که در این مقطع زمانی دولت باید انجام دهد را برشمردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۳۶    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در نخستین نشست سالانه "کارگروه چرخه نوآوری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت" از حاکمیت مطلق جو سیاسی در جامعه انتقاد کرد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۳۱    
سیدحسن حقانیان پدر سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری صبح روز پنجشنبه درگذشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اعتماد به پیام رسان های داخلی نیازمند زمان و وضع برخی قوانین و مقررات است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۶    
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان طلاخیزترین استان کشور و شهر سقز طلاخیزترین شهر کردستان است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۷    
کاخ سفید امکان دادن مجوز به بازپرسان روس برای بازجویی از شهروندان آمریکایی مظنون به داشتن فعالیت های غیرقانونی در روسیه را بررسی می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۹    
وزیر بهداشت تاکید کرد که بیماران خاص نباید هیچ مشکلی در زمینه دارو، درمان و خدمات داشته باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۶    
متخصصان و کارکنان فنی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان یک فروند هواپیمای F14 را اورهال (بازآماد) کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۶    
رییس هیئت ورزش های رزمی استان فارس گفت: فرد متهم به تجاوز که اخیرا در شیراز دستگیر شد؛ مربی دفاع شخصی و عضو و فعال در این هیئت نبوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۵    
در آغاز جام جهانی شمشیربازی مهسا سادات پور رحمتی و سکینه نوری با حذف در دور گروهی در رده های 103 و 111 قرار گرفتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۴    
مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر با بیان اینکه عامل اصلی مسمومیت مردم در نوشهر قصور دهیار و شورای روستای بندپی نوشهر در تامین آب آشامیدنی بوده است، گفت: تعداد مسمومان در نوشهر به 150 نفر افزایش یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۱    
نخستین آزمایش سامانه "برجک نجات اضطراری" ناو سرنشین دار هند با موفقیت انجام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۱    
استاندار لرستان از رشد 15 برابری اعتبارات استحکام بخشی قلعه فلک الافلاک خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۰    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز وقوع دودزدگی در بخش اطفال بیمارستان ابوذر به دلیل بار بیش از حد روی جعبه برق خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۹    
سازمان کشورهای آمریکایی مصوبه ای در محکومیت سرکوب های اخیر در نیکاراگوئه صادر کرد و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۸    
یک روانشناس گفت: جلوی عمه درمانی ها و خاله تراپی ها را بگیرید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۴    
رهبر جریان صدر عراق در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور عراق بر لزوم پاسخ به خواسته های مشروع شهروندان تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۳    
با رای مدیران عامل مجمع خیرین استان های کشور اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کشور انتخاب شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۲    
فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی در خراسان جنوبی بر حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۸    
رئیس جمهوری روسیه امروز (پنجشنبه) در نشست سفرا و نمایندگان دائم روسیه، سخنرانی کرد که در جریان آن به وظایف کلیدی که دیپلماسی روسیه باید انجام دهد، پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۵    
تیرماه امسال، پاسخ به استفتائی از حضرت آیت الله خامنه ای برای کسب تکلیف فردی در زمینه حضور در مسئولیتی منتشر شد که به اعتراف خود آن فرد، وی نه فرصت کافی برای آن دارد و نه از پس کار محول شده برمی آید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۱    
تیم ملی بسکتبال امید ایران در دیدار برابر نماینده کره جنوبی به برتری رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۹    
وزیر امور خارجه دولت احمدی نژاد و فردی با هویت ح.ص ، به گزارش روز گذشته یکی از روزنامه ها درباره تخلفات در موسسه مالی ثامن الحجج واکنش نشان دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۹    
رئیس اداره بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در سال گذشته 92 هزار گردشگر و زائر خارجی مهمان حرم حضرت معصومه (س) شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۷    
عضو سازمان نظام پزشکی مشهد و مراکز کاهش آسیب اعتیاد گفت: حتی یک کارتن خواب سامان دهی نشده در مشهد نداریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۷    
رئیس جدید سازمان فضایی روسیه (روس کاسموس) اعلام کرد که روسیه به سفینه فضایی "فدراتسه" نیاز دارد و باید این سفینه در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۵    
صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد، تعداد کل قربانیان وبا در یمن ظرف 13 ماه گذشته و در بحبوحه درگیری های کنونی در این کشور از 2300 تن گذشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۵    
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اینکه به زودی بخش خصوصی فعال در بخش تولید از دولت به دلیل قطعی برق ادعای خسارت خواهد کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۰    
یک دادگاه کره جنوبی یک تبعه فراری کره شمالی را به نقض قانون حفظ اسرار نظامی محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل جدید استقلال برای مذاکره با سه بازیکن خارجی به ترکیه می رود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۵    
اتحادیه اروپا از اقدام ترکیه مبنی بر لغو وضعیت فوق العاده که بعد از کودتای نافرجام 15 ژوئیه در سال 2016 اعمال شده بود، استقبال کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل وزش و جوانان خوزستان از بر طرف شدن مشکل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۰    
نخست وزیر عراق در بازدید از پایگاه هیئت حشد شعبی در بغداد، به بررسی آخرین تحولات امنیتی این کشور پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۸    
رئیس اف بی آی اعلام کرد، روسیه به انتشار اخبار جعلی، تبلیغات و عملیات مخفی برای اختلاف افکنی در آمریکا ادامه می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۹    
حضرت شاه چراغ (ع) از شخصیت های عالی مقام و جلیل القدر و پرهیزکار بود. آگاهی درباره زندگی این حضرت بسیار اندک و برخی از مقاطع زندگی ایشان مبهم و در منابع جز به بعضی از قسمت های زندگی حضرت شاه چراغ (ع) ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۹    
وزیر صنعت برای بار سوم از بانک مرکزی خواست اسامی افراد و شرکت هایی که به آن ها ارز دولتی تخصیص یافته انتشار یابد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۷    
سفیر آمریکا در سازمان ملل همزمان با دفاع از تصمیم کشورش برای خروج از شورای حقوق بشر گفت، این نهاد "بزرگترین شکست" را به سازمان ملل وارد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۳    
وزیر صنعت معدن و تجارت با اعلام اینکه با سپردن کار به دست جوانان، کشور از مشکلاتی که دارد نجات پیدا می کند، تصریح کرد: جوانان با روحیه خلاق و مبتکر می توانند مسائل و مشکلات را از سر راه بردارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تقریبا هر شش ساعت یک بحران در استان خوزستان اتفاق می افتد، گفت: مجموعه وزارت ارتباطات در استان خوزستان عضو اصلی ستاد بحران هستند و در همین خصوص خوزستان به یک سیستم بی سیم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۸    
در حال حاضر به دلیل پیشرفت فناوری، سفر به مکان های مختلف راحت تر و آسان تر از گذشته شده و نتیجه این سفرها، آشنایی با فرهنگ ها و مشاهده چشم اندازهای طبیعی و یا مصنوعی است؛ البته سفر به مکان های مختلف ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۸    
مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج گفت: مراسم مولودی خوانی را کُردها به خاطر حب و عشق به پیامبر (ص) پایه گذاری کرده و موسس آن بوده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افشا کردن خوب است و باید آبروی کسانی که فساد می کنند را برد، گفت: در شرایط فعلی اگر شخصی در هر رده ای در کشور فساد دارد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۵    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در حاشیه نشست سالانه کارگروه "چرخه نوآوری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت" به محورهای این کارگروه اشاره و تأکید کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۲    
سفیر فرانسه در یمن تاکید کرد، هیچ راه حل نظامی برای بحران یمن وجود ندارد و مذاکره سیاسی درباره تشکیل دولت وحدت ملی با مشارکت همه طرف ها تنها راه واقعی خروج از بحران است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۱    
با حضور فرمانده کل ارتش در یکان های نزاجا مستقر در سنندج؛روند مرمّت خانه های سازمانی، اماکن پادگانی و خوشایندسازی محیط خدمتی مورد بررسی قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۱    
یک مطالعه نشان می دهد پنج یا بیشتر از پنج مرتبه زایمان، خطر ابتلا به آلزایمر در زنان را تا 70 درصد افزایش می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۱    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه انتظار می رود نوآوری و فناوری در شرکت های دانش بنیان قوی تر از سایر شرکت ها باشد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۲    
وزارت خارجه ترکیه در واکنش به تحولات اخیر در ادلب سوریه اعلام کرد، اجرای سناریویی همانند سناریوهای اجرا شده در شمال حمص و غوطه شرقی دمشق در ادلب غیرقابل قبول است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۶    
رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی، پارلمان طبرق را به کارشکنی مستمر در روند برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری این کشور متهم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: مشکل اصلی باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان، ارائه نکردن طرح محتوایی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۳    
گران ترین خانه معامله شده بندر دوبی در سه ماهه دوم سال 2018، ارزشی معادل 43 میلیون درهم داشته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۱    
دولت کره جنوبی به دلیل نیاز بازار کار به تنفس، تنش های تجاری جهانی و افزایش دستمزدها، پیش بینی خود از رشد اقتصادی این کشور را کاهش داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۰    
یک گزارش تازه دریافته است سرمایه گذاری چین در اروپا 9 برابر بیشتر از سرمایه گذاری این کشور در کانادا، مکزیک و آمریکا بوده است.