جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۱    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی آذربایجان غربی گفت: دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی در روز 6 اسفند در ارومیه برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۱:۰۲    
آزمون دکتری سال 98 با رقابت بیش از 196 هزار داوطلب از فردا جمعه سوم اسفند ماه جاری در حوزه های امتحانی مربوطه برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن 150 نفر و مصدومیت 4367 نفر در تصادفات جاده ای استان طی 10 ماهه امسال خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از شرکت 6157 نفر در هفدهمین آزمون سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: این آزمون به صورت سراسری از 9 تا 16 اسفند در استان برگزار می شود .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۴    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مواد آرایشی- بهداشتی مورد تائید سازمان غذا و دارو دارای برچسب اصالت کالا هستند که این برچسب مانند شناسنامه کالا بوده و معرف کیفیت آنها است .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی مقصران ریزش دیوار حائل پل سوم بشار خبر داد .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
سفیر سریلانکا در نشستی با رییس دانشگاه یزد آمادگی کشورش برای شروع روابط و همکاری های علمی با دانشگاه یزد را اعلام کرد و گفت: آموزش و تحصیل بهترین موضوع برای ارتباط بین کشورهای ایران و سریلانکا است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۷    
ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با حضور حجه الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آئین شکرگزاری بهره برداری از 41 هزار اشتغال مستقیم از بانک قرض الحسنه مهر ایران به ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
وداع دانشکده الهیات دانشگاه تهران با پدر جغرافیای تاریخی جهان اسلام
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از ارائه پیشنهادی به دولت خبر داد که بر اساس آن سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می شود و دارندگان آن از اعمال حق رأی برخوردار خواهند شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو، اسامی 7 محصول خوراکی خارجی غیر مجاز وارداتی در منطقه آزاد ماکو را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۳    
به گفته نماینده تبریز یکی از نمایندگان در پشت تریبون مجلس اتهامات "ناروایی" متوجه مرحوم آیت الله هاشمی و آقایان خاتمی، موسوی و کروبی کرد که باید جوابیه های آنان در مجلس قرائت شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۶    
به منظور استفاده از ظرفیت های مشترک و مکمل با هدف توسعه همکاری ها و مبادلات تجاری، این تفاهم نامه فیمابین گروه مالی ملت و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش منعقد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
نشست تخصصی- تعاملی "در حوزه طراحی لباس و زیور آلات" کانون اساتید حق التدریس کشوری با موزه ملی قرآن کریم برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به اعتراضات شهروندان اندیمشکی نسبت به نحوه نصب تابلوی ورودی شهرستان دزفول با توجه به محدوه این دو شهرستان گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: باید به اهالی روستاها توجه شود تا سهمی در تولید داخلی داشته باشند و با احساس رضایت در آنجا زندگی کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: عمل پیوند پَر توسط یک تیم دامپزشکی در یکی از کلینیک های دامپزشکی استان البرز و بر روی دو پرنده اهلی، با موفقیت انجام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از دریافت 110 هزار کارت آزمون دکتری خبر داد و گفت: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ساعت 24 فردا پنج شنبه 2 اسفند ماه پایان می پذیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۴    
داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
حسام الدین آشنا در یادداشتی به حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به یکی از یادداشت های این روزنامه با عنوان "هر چه کرد آن آشنا کرد!" ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۴    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 3 تن مواد افیونی و دستگیری 4 سوداگر مرگ ، طی دو عملیات جداگانه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۹    
مسئول امور زنان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، با بیان اینکه تولید کتاب صوتی از خاطرات بانوان رزمنده دفاع مقدس برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد، گفت: در حال حاضر بیش از 1 ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست جمهوری مبنی بر اینکه در شرایط امروز جامعه تولید و اشتغال موجود باید حفظ شود، گفت: اولویت و شاه بیت برنامه های وزارت صنعت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
بهمن حسین زاده در آستانه دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی در مورد اهمیت این صنعت گفت بخش عمده ای از بازاریابی و تجارت جهانی کالا مرهون برپایی بیش از 140 هزار نمایشگاه بین المللی و تخصصی در دنیاست و همه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
در حمله یک فرد مهاجم به عابران در شهر "مارسی" در جنوب فرانسه دست کم دو نفر مجروح شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
در خلال پخش زنده مسابقه پرسپولیس و پدیده، اسامی مجریان برتر شبکه 3 سیما به صورت زیرنویس پخش می شد تا مردم به مجری محبوب شان رأی بدهند؛ اما خبری از عادل نبود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۹    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با اشاره به افزایش مصرف خون و فرآورده های خونی در اسفند ماه و در آستانه سال نو ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه اعلام کرد که 10 میلیون یمنی در آستانه قحطی و گرسنگی کامل قرار دارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۳    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه زمانی مشخصی برای خروج نیروهای این کشور از سوریه ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۸    
راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد (استعدادهای درخشان) رشته های غیر پزشکی و پزشکی سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد و بر این اساس پذیرفته شدگان نهایی همه رشته ها لازم است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۶    
دبیر همایش گفت وگوی فرهنگی ایران و افغانستان گفت: دومین دور گفت وگوهای فرهنگی ایران و افغانستان از امروز در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۲:۰۲    
روستای تاریخی و پرجاذبه ی سریزد با مجموعه کاروانسراها و چارپارخانه خشتی خود، اولین منزلگاه کاوران های تجار و مسافران در مسیر راه باستانی یزد به کرمان که امروزه با تغییراتی به عنوان جاده بین المللی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۱:۳۱    
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری یزد گفت: شهروندان آگاه باشند که تکدی گری این روزها یک شغل محسوب می شود و میانگین درآمد هر متکدی در ساعت در مناطق شلوغ تا 80 هزار تومان نیز می رسد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۱:۰۲    
رئیس جمهوری ترکیه نسبت به وقوع موج جدید مهاجرت هشدار داده و اعلام کرد که آنکارا دیگر به تنهایی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۴    
وزیر امور خارجه انگلیس در نامه ای از آلمان انتقاد کرده که با محدود کردن صادرات جنگ افزار به عربستان، به شرکت های انگلیسی خسارت وارد کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۴۰    
وزارت خارجه افغانستان از دریافت هشدار اتحادیه اروپا مبنی بر قرار گرفتن در فهرست کشورهایی با خطر بالای پولشویی خبر داده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۲    
یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی آورده است، دولت دونالد ترامپ به رغم مخالفت برخی از نهادها، در تلاش است که فناوری هسته ای به عربستان بدهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۵    
در پی انفجار بمب جاسازی شده در کنار جاده ای در ولایت لغمان افغانستان شش غیرنظامی کشته شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۹    
سرمربی الغرافه ضعف بدنی را دلیل شکست تیمش برابر ذوب آهن اصفهان دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۷    
سرمربی ذوب آهن از دلیل بازگشت رویایی تیمش برابر نماینده قطر سخن به میان آورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۷    
سرمربی سایپا دلیل شکست تیمش برابر نماینده قطر را کم تجربگی بازیکنانش عنوان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۰    
مراسم اختتامیه سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد و این رویداد پس از شش روز اجرا در هفت سالن امشب در تالار وحدت به کار خود پایان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران، با حضور بالغ بر هزار راهنمای گردشگری از سراسر کشور در شیراز آغاز به کار کرد و تا پایان روز سوم اسفندماه با برگزاری برنامه هایی شامل بازدید از اماکن تاریخی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۳    
سفیر پاکستان در افغانستان اعلام کرد: اگر هند بخواهد به خاطر حمله اخیر در کشمیر اقدام متقابلی انجام دهد، مذاکرات صلح میان آمریکا و شبه نظامیان طالبان افغانستان تحت تأثیر قرار می گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۹    
رئیس شورای انجمن های علمی و رئیس دانشگاه خاتم با تأکید بر آنکه انجمن های علمی خود را موظف می دانند علم ناب و خالص خود را عرضه کنند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۱    
دروازه بان ذوب آهن می گوید تیمش با شایستگی از سد الغرافه گذشته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۰    
بولنت اویگن به تمجید از تیم خود پرداخت و الریان را شایسته صعود به مرحله گروهی دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۸    
طی مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وحید احمدی رئیس مرکز تحقیقات سیاست های علمی کشور و مجید قاسمی رئیس شورای انجمن های علمی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۶    
سفیر واشنگتن در بیروت اعلام کرد، نقش رو به افزایش حزب الله در دولت لبنان باعث نگرانی آمریکا است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۳    
دور نخست مسابقات آزاد شطرنج ایروفلوت که قرار بود امروز در مسکو برگزار شود، نیمه تمام ماند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۰    
جدول های هشت گانه لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری مرحله پلی آف تکمیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۱    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: امروز هرکس بخواهد درباره اقتصاد ایران صحبت کند یکی از عیوب آن را دولتی بودن اقتصاد می داند، اما نشده است که یک خصوصی سازی در ایران انجام شود و کسی نگوید فساد شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه انجمن های علمی افتخارات آموزش عالی کشور هستند، از برنامه ریزی برای فعالیت قریب به 70 کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان انجمن های علمی خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۶    
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد، رئیس جمهوری این کشور به همتای آمریکایی خود گفته است که سئول مایل به تعامل اقتصادی باز با کره شمالی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
وزیر دفاع ونزوئلا امروز (سه شنبه) اعلام کرد: اپوزیسیون برای برکناری نیکولاس مادورو و تحمیل دولت جدید باید از روی جسد ما عبور کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۲    
مصاف دو نماینده ایران و قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با برتری سه بر دو ذوب آهن به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۶    
فرستاده سازمان ملل به یمن امروز (سه شنبه) اعلام کرد که دو طرف درگیر در یمن توافق اصولی بر سر استقرار مجدد نیروها در الحدیده کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۵    
مراسم رونمایی از کتاب "چهل سال نمایش" و تجلیل از 10هنرمند عرصه نمایش در حاشیه سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۷    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سازمان های مردم نهاد با نگاه ریزبینانه کاستی ها را شناسایی و رفع کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۱    
مسئول قرارگاه جهادی امام رضا گفت: ما از ردیف بودجه های هر نهادی اعم از دولتی و غیردولتی که احساس کنیم می خواهد مسئولیت اجتماعی اش را انجام دهد و از ما کولی نمی گیرد، استقبال می کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور روسیه و پادشاه عربستان امروز (سه شنبه) خواستار تقویت روابط روسیه و عربستان سعودی و ادامه هماهنگی در بازار جهانی انرژی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
قصر شیرین به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، فیلم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره فیلم تصویر است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۸    
مراسم اختتامیه سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد و این رویداد پس از شش روز اجرا در هفت سالن امشب در تالار وحدت به کار خود پایان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۸    
با افزایش سن قلب دیگر نمی تواند طی یک فالیت جسمانی یا موقعیت استرس زا به سرعت گذشته و دورانی که جوان تر بوده اید، بتپد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۰    
مصاف سایپا ایران و الریان قطر در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۷    
نماینده ایران و قطر از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار گرفتند که نیمه نخست با 2 گل به سود الغرافه تمام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۰    
روزنامه حریت ترکیه امروز (سه شنبه) نوشت، اردوغان به ترامپ پیشنهاد داده که داعشی های خارجی در سوریه باقی بمانند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۲    
عصر امروز سرزمین پرواز که سایت تیوپ سواری چهار فصل است، افتتاح شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۰    
دفتر همکاری مشترک جهاددانشگاهی و انستیتو ایز ایران در راستای گسترش همکاری ها و استفاده ازظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی با محوریت اجرای طرح ها و برنامه های اشتغال محور در محل سازمان تجاری سازی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت که هیچ اصلاح طلبی در مجلس با استیضاح رئیس جمهور موافق نیست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه حمایت مالی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم از آزمایشگاه ها، نیازمند وجود ابزارهایی از جمله بانک اطلاعاتی است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۹    
"دستگیری بیش از 800 تن و انهدام 38 باند سرقت و قاچاق، دستفروشی 80 درصد کودکان "دروازه غار"، جزئیات معاینه فنی خودروهای سبک، دستگیری 20 دلال بازار ارز، راه اندازی مترو هشتگرد در سال 98 ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۶    
مراسم تشییع پیکر مرحوم حسین قره چانلو استاد تاریخ و تمدن اسلامی چهارشنبه اول اسفند ماه از مقابل دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۳    
اقساطی بودن تورها پدیده جدیدی نیست اما حالا تورهای اقساطی بسیار فراگیر شده اند و آژانس ها برای جذب گردشگر و بقای شان ناچار شده اند چنین رویه ای در پیش بگیرند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به شهروندان تهرانی یادآوری کرد که از روز پنجشنبه این هفته طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران دوباره اجرا خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۸    
خواننده موسیقی سنتی که قرار است تا ساعاتی دیگر در اختتامیه سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر از او تجلیل شود، می گوید که در سال ها فعالیت های هنری اش حسرتی ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۷    
شما می دانید استارتاپ چیست؟ شرکت دانش بنیان کجاست؟ مراکز نوآوری چه کار می کنند؟ شتاب دهنده چه معنایی دارد؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۷    
خبرگزاری ها نوشته اند که پیش فروش دو مدل خودروی پراید در عرض 45 دقیقه به پایان رسید !
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۴    
در روزهای اخیر نرخ ارز به ویژه دلار اندکی رشد داشته که دولت با همکاری دیگر دستگاه ها برای نظارت و مدیریت این بازار اقدامات مختلفی را طراحی کرده که در آخرین اقدامات قرار بر آن شده است هر فرد حقیقی و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مستندات مرکز پژوهش های مجلس پزشکان 6700 میلیارد تومان فرار مالیاتی دارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
یک نماینده اردنی انتقاد شدیدی را از فعالیت های سفارت آمریکا در کشورش مطرح ساخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۴    
پخش مستند روایت رهبری تولید شبکه مستند سیما با موضوع آغاز رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (مدظله العالی) از چهارشنبه اول اسفند روی آنتن شبکه های یک و مستند می رود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس ضمن برشمردن دلایل طرح استیضاح رئیس جمهور از سوی وی اظهار کرد: من به طرح این موضوع افتخار می کنم و تا آخر هم پای این کار می ایستم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۱    
مصطفی اویسی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس امروز با آندری داپکیوناس معاون وزیر امور خارجه بلاروس دیدار و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۹    
معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزای مجمع عمومی سالیانه فدارسیون تیرو کمان گفت: سعی خواهیم کرد به مشکلات کمانداران از نظر خوابگاه و توسعه زیر ساخت ها رسیدگی کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۳    
جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (سه شنبه) مجلس دقایقی پیش پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۰    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند مالیات بر ارزش افزوده برخی صنوف مثل آهن فروش ها، سنگ فروش ها و نجاران کمتر از 9 درصد تعیین شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۹    
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رئیسه بیان کرد: فردا صبح قبل از جلسه علنی مجلس در خصوص افزایش قیمت ها مانند قیمت گوشت یک جلسه برگزار کنیم و علی مطهری خطاب به وی گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۶    
جمعی از دانشجویان دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اعتراض به کمبود امکانات درمان و آموزشی موردنیاز تجمع کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۵    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند عوارض وصولی ارزش افزوده در شهرستان تهران به نسبت هشتاد و هشت درصد (88%) نقاط شهری شهر تهران و دوازده درصد (12%) نقاط روستایی و عشایری توزیع شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۲    
در پی درگذشت دکتر حسین قره چانلو استاد پیشکسوت دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، هیات رئیسه این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۲    
سفارت آمریکا در بغداد اعلام کرد که نیروهای آمریکایی خاک عراق را در صورت درخواست دولت این کشور ترک می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
تمرین روز سه شنبه استقلال در زمین تهرانسر برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
دبیر کل کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی سالیانه فدارسیون تیر و کمان گفت: در سال 98 بودجه بیشتری را برای تیر و کمان اختصاص خواهیم داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
معاون گردشگری استان تهران از آغاز طرح تشدید نظارت بر فروش تورهای نوروز 98 از اول اسفندماه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۸    
شش روز پس آتش سوزی هولناک هتل آپریت پالس هند که جان 17 نفر را گرفت، خدمات ایمنی و آتش نشانی دهلی مجوز 105 هتل در منطقه کارول باغ را به حالت تعلیق درآورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۷    
مبل استیل سلطنتی یکی از انواع مبلمان بوده که به دلیل داشتن برخی ویژگی های خاص به این نام معروف شده است. مهم ترین ویژگی این مبل منبت کاری های ظریف در قسمت تاج، پایه و دسته ها است ...