جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 28 بهمن 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی محورهای کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل جامعه المصطفی مشهد گفت: همایش بین المللی امام علی بن موسی الرضا(ع) و نهضت علمی تمدنی جهان اسلام یکم ودوم اسفند ماه با حضور اساتید ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
داستان بدهی های کلان شهرداری تهران و میراث شومی که از دوره مدیریتی محمدباقر قالیباف در پایتخت بر جای مانده است، موضوعی نیست که بتوان به آسانی از آن گذشت و آن را حاشا کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۴    
در پی اظهارات نتانیاهو و دیگر مقامات صهیونیستی در ورشو در رابطه با دست داشتن لهستانی ها با آلمانی ها در نسل کشی یهودیان در جنگ جهانی دوم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با همکاری دو مجموعه فرهنگی هنری دو کارگاه بین المللی در شهرهای کرمان و کاشان و یک کارگاه پژوهشی در تهران را برگزار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
ولیعهد ابوظبی تماس تلفنی ای از رئیس جمهوری فرانسه دریافت کرد و دو طرف در جریان آن به بررسی پرونده های منطقه ای و بین المللی پرداختند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۷    
ثبت نام برای شرکت در آزمون ارشد علوم پزشکی 98 از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه 30 بهمن ماه آغاز می شود و تا 16 اسفند ماه 97 ادامه دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۶    
دوره مهارت افزایی زبان و ادبیات فارسی برای استادان و دانشجویان منتخب دانشگاه های ترکیه به مدت پنج روز به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: سمنانی ها بیشترین اهداکننده مستمر خون را در کشور دارند. همچنین این استان در شاخص اهدای خون به ازای هر هزار نفر در کشور پیشرو است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۵    
مدیر برنامه ریزی جشنواره چشم پزشکی و علوم بینایی "شمس" با اشاره به اجرای پیمایش تراخم در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۵    
نمایشگاه عکس و اسناد همکاری های سازمان ملل متحد و ایران با 66 قطعه عکس و سند تاریخی از حضور شخصیت های برجسته ایران در رویدادهای سازمان ملل متحد در استان کرمان افتتاح شد و تا یک هفته نیز امکان بازدید ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۹    
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با ابراز رضایت از اقدامات عملیاتی احداث سیلوی یک صد هزار تنی گرمسار گفت: این سیلوی بزرگ سال آینده به بهره برداری می رسد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۲    
تیم کمال تبریز توانست عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر شیرجه را از آن خود کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه از بازگشت حدود 55 میلیارد ریال پول و اموال ربوی به مالکان اصلی در ادامه طرح برخورد با رباخواری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۲    
معاون هنری وزیر ارشاد گفت: برای برآمدن در عرصه جهانی باید به گفت وگو بنشینیم و جشنواره چابهار این گفت وگو با صنعتگران را تقویت می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگ ترین پروژه فنی و حرفه ای کشور در نوع خود در پیشانی شهر چرام استان کهگیلویه و بویراحمد، 17 سال است که همانند زخمی روی دل مردم سنگینی می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۷    
طرح استیضاح رئیس جمهوری در مجلس در حالی کلید خورده که مقام معظم رهبری در سال 1391 پس از یکشنبه سیاه مجلس، آن استیضاح را اشتباه خواندند و گفتند: استیضاح باید یک فایده ای داشته باشد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۳    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد از افت سالانه ی 40 سانتیمتری منابع آب زیرزمینی دشت یزد - اردکان به عنوان یکی از منابع مهم آب های زیرزمینی این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۱    
سرپرست مرکز مطالعات شهرداری تهران گفت: یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در 9 محور اصلی و با شعار تهران به سوی 1400 خرداد سال 98 برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۶    
مراسم پایانی پنجمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران و جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب شنبه چهارم اسفندماه برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۲    
سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه 1397 هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به پاک بودن هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته گفت: انتظار می رود تا فردا (30 بهمن ماه) کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۰    
مدیریت سازمان اصلاحی هنگ کنگ در مورد برنامه ای برای ایجاد زندان های هوشمند گزارش داد که در این زندان ها زندانیان از طریق سیستم های خودکار نظارت خواهند شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۳    
در دومین همایش تامین مالی از طریق بازار سرمایه کارشناسان این حوزه به استفاده از ابزارهای مالی در بازار سرمایه تاکید کردند و این موضوع را از راهکارهای رشد اقتصاد بیان کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۱    
نایب رئیس مجمع تشکل های دانش بنیان ایران با اشاره به اثرات تحریم ها بر اقتصاد دانش بنیان، گفت: با توجه به تحریم ها مشکلات متعددی فراروی شرکت های دانش بنیان وجود دارد که عدم امکان واردکردن مواد اولیه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۸    
صنعت گوشی هوشمند هم اکنون در یک دوره گذار به سر می برد و برندها و شرکت های مختلف در تب وتاب هستند تا گوشی هایی با نوآوری های بدیع عرضه کنند که به نوعی بهره وری بیشتر با عادت های بهتر در استفاده در ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از وجود 636 بازمانده از تحصیل در استان سمنان خبر داد و گفت: شهرستان های سمنان، شاهرود و گرمسار بیشترین افراد بازمانده از تحصیل را در استان دارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۷    
مراسم بزرگداشت 27 تن از شهدای پاسدار حادثه تروریستی محور خاش - زاهدان، در 27 مدرسه ایرانشهر و همچنین بخش بزمان این شهرستان برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۶    
مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: اتفاقات پیش آمده مقابل اسلام آباد زاگرس برای ما خوشایند نبود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۱    
گزارشگر دیدار تراکتورسازی و استقلال در رسانه ملی آمار را جابه جا کرد اما کسی اعتراضی نداشت!
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۲    
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود گذشت 25 تا 30 سال از آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه های این استان هنوز نیمه تمام هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۵    
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی باند 12 نفره سارقان با 31 فقره سرقت ترانس و سیم برق به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرکرد، دستگیر شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۲    
به شکرانه بارش رحمت الهی در اردبیل و در راستای جشن های فجر 97 با استقبال پرشور شهروندان اردبیلی جشنواره بزرگ آدم برفی در مجتمع شورابیل برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: 100 خانوار خرم آبادی در سیل آسیب جدی دیدند و زندگی آنان نابود شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۵    
مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس گفت: طرح جامع مرمت و بهسازی خانه منسوب به حکیم ابوالقاسم فردوسی در روستای پاژ در شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی به تصویب رسید که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۱    
پنجمین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بودجه سال 98 به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۲    
آیت الله مکارم شیرازی، محصول تفکر سلفی گری و وهابیت را داعش، تکفیری ها و نابودی و کشت و کشتار دانست و افزود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۰    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: با هوشیاری پلیس احشام و 8 نفر از سارقین در ظرف 72 ساعت دستگیر شدند ولی سرکرده آنها متواری شد که شب گذشته این متهم دستگیر و تحویل مراجع ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۷    
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: یکی از مهم ترین اهداف ما از برگزاری بخش بین الملل جشنواره مد و لباس فجر در چابهار اصالتی است که در سوزن دوزی بلوچی وجود دارد و تلاش هایی است که برای مصادره کردن آن از ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۲:۱۹    
نخست وزیر لهستان سفر رسمی خود به اراضی اشغالی را که قرار بود از امروز (دوشنبه) آغاز شود، لغو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۰:۴۳    
یکی از فعالان هنرصنعت جهانی زیلو معتقد است که ثبت جهانی زیلوی میبد به منزله پایان کار نیست بلکه آغازی راهی سخت و دشوار است که پیمودن آن، حمایت بیشتر مسئولان را می طلبد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۰:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در مراسم الحاق زیردریایی فاتح به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تبریک پیشرفت های مهم و سرنوشت ساز در راستای قدرت دفاعی کشور به همه پرسنل ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۴۵    
هفتمین روز از سی و هفتمین جشنواره فجر در حالی به پایان رسید که دو اجرا از آمل و بیجار را هم میزبانی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مشکلاتی که در این باشگاه وجود دارد توضیح داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۶    
اینتر در شبی که لاتزیو تن به شکست داد توانست با نتیجه دو بر یک برابر سامپدوریا به پیروزی برسد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۳    
سعد جواد قندیل سفیر جدید عراق در ایران در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با ایرج مسجدی سفیر کشورمان در این کشور همسایه دیدار و رایزنی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمهور گفت: ما همان دولتی هستیم که تورم را کنترل کردیم چون مردم امید به آینده داشتند و مردم به دنبال تولید بودند و مردم باید نسبت به آینده کشور امیدوار باشند و به آنان امید بدهیم و این مشکلاتی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۳    
معاون وزیر نیرو در نشست شورای اداری هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس گفت: 37 طرح در بخش صنعت برق و انرژی در هرمزگان در دست اجرا است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۰    
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ترجمه سند تحول بنیادین در مدرسه برنامه تعالی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما هیچ آلترناتیویی جز صندوق رای نمی شناسیم و هر کس می گوید آلترناتیو صندوق رای، خیابان است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۲:۲۱    
مهدی گلستانه در آئین افتتاحیه سریال رقص روی شیشه که یک روز قبل از توزیع آن با حضور عوامل این سریال برگزار شد، از مردم خواست نسخه اصلی این سریال را تهیه کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۲:۱۶    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، با تدوین لایحه ای، تعدادی از مواد قانون مالیات های مستقیم را اصلاح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۶    
آخرین اسکی باز ایران در بخش مارپیچ کوچک مسابقات قهرمانی جهان در سوئد نتوانست به خط پایان برسد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۴    
رئیس اورژانس کشور با اشاره به کاهش 30 درصدی مصدومان چهارشنبه سوری در سال گذشته خبرداد و ابراز امیدواری کرد که این روند در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۱    
در پنجمین شب از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، گروه روشنا در میان حضور قابل قبول علاقمندان به موسیقی در ایوان شمس به روی صحنه رفتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۹    
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت که عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس به مثابه مشروعیت بخشیدن به این رژیم و تجاوزات مستمر آن علیه ملت فلسطین است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۲    
پنجمین شب اجرای موسیقی نواحی در جشنواره موسیقی فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز لالایی خوانی پروین بهمنی همراه بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۸    
مدیرعامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور از خودکفایی 90 درصدی در زمینه ساخت تجهیزات جایگاه های سوخت خبر داد و افزود: امکان صادرات این تجهیزات به کشورهای همسایه وجود دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۸    
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو اعلام کرد: همزمان با عرضه تعداد بالایی از خودروهای تولیدی و با اجرای شرایط فروش فوری درروزهای آتی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۱    
گروه خودروسازی سایپا برای کنترل قیمت ها در بازار فروش فوری محصولات خود را آغاز می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۹    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مشکلات امروز مردم عمده اش که در حال تبدیل به یک نارضایتی می شود، مشکل سفره شأن است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۶    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: 40 طرح در حوزه جهاد کشاورزی به ارزش 26 هزار میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۲    
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: امروز شاهد هستیم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس دستاورد بزرگی است که ایجاد شد و تمامی نقشه های استکبار را خنثی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: 22 پروژه دریایی و بندری استان هرمزگان شامل سه هزار و 850 میلیارد ریال و اعتبار ارزی آن ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۰:۵۰    
منوچهر صهبائی، رهبر ارکستر مجلسی ایران اظهار کرد: تمام سال هایی که در اروپا بودم و در سالن های مجلل اجرا داشتم، دوست داشتم در این سالن و اینجا اجرا کنم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۵    
وزیر دفاع ترکیه طی سخنانی در آخرین روز از پنجاه وپنجمین کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد: هدف اصلی ما در سوریه تأمین امنیت مرزها و مردم خود است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۶    
جدا از زیبایی ظاهری که به محل زندگی شما می بخشند، گیاهان تصفیه کننده هوا می توانند به زندگی بهتر و سلامت شما نیز کمک کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در آوا سنتر واقع در اقدسیه تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۶    
همایش فصل رویش و آئین رونمایی از 40 عنوان کتاب صوتی با موضوع نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز (28 بهمن) در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۳    
ولیعهد عربستان امروز (یک شنبه) در چارچوب سفر رسمی خود به پاکستان، وارد اسلام آباد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۱    
وزیر امور خارجه عراق با حضور در دفتر جریان حکمت ملی با رهبر این جریان و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی دیدار و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۲۷    
رییس کل بانک مرکزی گفت: برخی علاقمند به برهم زدن بازار ارز و ایجاد نوسان در آن هستند و تلاش کرده اند بر موج افزایشی سوار شوند و نوساناتی هر چند اندک در بازار ایجاد کنند که بانک مرکزی برای جلوگیری از ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم شهرداری ارومیه با بیان اینکه لیگ برتر والیبال بدون تیم های ارومیه مزه ندارد، گفت: بهتر است برای سال های بعد روند پلی آف تغییر کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۳    
محمد جواد ظریف عصر روز یکشنبه پس از شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ توییتی را در این ارتباط با توجه به سخنان خود در این کنفرانس منتشر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
بروخه در نبود بازیکن ایرانی اش خنک را شکست داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۰    
سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور به سیرجان برای افتتاح چند طرح عمرانی، به تعویق افتاد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۶    
سرمربی تیم والیبال سایپای تهران با بیان اینکه بازیکنان اصلی خودش را برای پلی آف حفظ کرده است ادامه داد: استفاده از ویدئو چک در مرحله بعد کمک کننده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۱    
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از پیگیری برای راه اندازی دو شتاب دهنده در حوزه های صنایع شیمیایی و زیست فناوری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۹    
پژوهشگران انگلیسی و استرالیایی، نرم افزاری ابداع کرده اند که می تواند بینش جامع تر و دقیق تری در مورد سرطان تخمدان ارائه دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۵    
کتاب هایی که دیدن شان تأسف آور است!
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۴    
مسئول مدیریت راه های مازندران از روان بودن تردد در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: در این محورها، بارش به صورت برف یا باران است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۴    
ترابزون اسپور در حالی که در ترکیب خود از بازیکنان ایرانی اش بهره می برد مغلوب آلانیاسپور شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۲    
احتمال قطعی شدن برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در هفته جاری، راه حل عبور از کنکور، برنامه بطحائی برای خوشایندسازی مدارس، رسیدگی به 20 پرونده کلان اقتصادی در پایتخت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۲    
مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات پرداخت بسته های حمایتی به جاماندگان را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۲    
در پایان رقابت های آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ برتر والیبال، تیم سایپا مقابل میهمانش شهرداری ارومیه سه بر یک شکست خورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۱    
مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و رئیس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران مفاهیمی چون عزت، عدالت، استقلال و برادری را از جمله مهمترین ویژگی های گام دوم انقلاب دانست و این پرسش را عنوان کرد که وقتی مقام ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر بخواهیم از این وضع اقتصادی فعلی بیرون بیاییم فقط باید به فرامین مقام معظم رهبری گوش کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۶    
پژوهشگران "دانشگاه میشیگان"، سیستمی طراحی کرده اند که به خودروهای خودران در پیش بینی حرکات عابران پیاده کمک می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتشار اخباری در مورد افزایش قیمت لوازم خانگی در سال آینده گفت: مجلس در صورت افزایش قیمت ها ورود می کند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۵    
نشست شورای حفاظت از منابع آب استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تنش و درگیری لفظی مواجه بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۱    
سرمربی فولاد خوزستان می گوید تیمش نشان داده که روی ضربه های ایستگاهی خوب شده و توانسته از آن به گل برسد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۸    
فرماندار ویژه شهرستان ری از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد که انبارها در سطح کشور شناسنامه دار شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۴    
استاندار تهران با تاکید بر نقش انبارداری برای تنظیم عرضه و تقاضا در بازارهای استان تهران افزود: باید ظرفیت انبارداری در استان تهران افزایش پیدا کند و از سرمایه گذاران این بخش حمایت شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۰    
کارشناس بهداشت شهرستان شیراز گفت: بیش از هزار کیلوگرم رب گوجه غیربهداشتی از یک مغازه در شیراز کشف و معدوم شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۷    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 99 کیلوگرم حشیش از یک خانه در شهر جدید صدرا از توابع شهرستان شیراز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۶    
جلسه علنی نوبت بعد از ظهر امروز (یکشنبه) مجلس دقایقی پیش به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۷    
رئیس سازمان چاپ و نشر رسانه های انتشارات دانشگاه آزاد از برنامه این دانشگاه برای راه اندازی 100 کافه کتاب در واحدهای بزرگ این دانشگاه خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۳    
تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز عنوان قهرمانی مسابقات کاراته وان امارات را بدست آورد.