سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۴    
نشست هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی در اجلاس این مجمع در غازی آنتپ ترکیه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۸    
شهردار تهران به مناسبت افتتاحیه پنجمین اجلاس مجمع شهرداران آسیایی پیامی صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۷    
پنجمین مجمع شهرداران آسیایی با حضور جمعی از شهرداران شهرهای آسیایی و با شعار ایجاد شهرهای هوشمند، تاب آور و زیست پذیر افتتاح شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۰    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی دارندگان طلای المپیادهای علمی در سال 97 گفت: دانش پژوهان باید در کنار موضوعات علمی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۴    
قهرمانان آسیایی و پارا آسیایی در سفری دو روزه به منطقه آزاد اروند با حضور در یادمان والفجر 8 واقع در شهر مرزی اروندکنار آبادان و مشهد الشهدای شلمچه در خرمشهر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۷    
استاندار اردبیل گفت: تمام شهرستان های شمالی استان در اجرای طرح راه آهن اردبیل - مغان تحت پوشش قرار گرفته و در مسیر راه آهن قرار می گیرند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۴    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی از افزایش 90 میلیون مترمکعبی حجم آب دریاچه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲    
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه دانشگاهیان می توانند با مسئله یابی درست، مشکلات را مرتفع کنند، گفت: لازم است ما دانشگاهیان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور عراق در نشست بی سابقه پیشوایان کلیساهای شرقی در بغداد گفت که در دیدار با پاپ، از پیشوای کاتولیک های جهان برای دیدار از عراق دعوت کرده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۱    
سازمان امدادرسانی آکسفام در آستانه آغاز نشست گروه 20، قدرت های بزرگ اقتصادی در جهان را فرا خوانده است تا قاطعانه تر با بی عدالتی اجتماعی در دنیا مبارزه کنند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۶    
نشست خبری رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز "مجلس" برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز مالباختگان شرکت هرمی فایننشیال را برای طرح شکایت از این شرکت به شعبه 10 بازپرسی شیراز دعوت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال نامه ای به دکتر روحانی، با تشریح خدمات و دستاوردهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۸    
سی و ششمین جمعه تظاهرات بازگشت در نوار مرزی غزه برگزار شد. این در حالی است که در روز همبستگی جهانی با فلسطین تظاهراتی نیز در کرانه باختری برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۰    
استاندار ایلام و نماینده مجلس عراق بر چهار خطه شدن مسیر ایلام - نجف توسط پیمانکاران خصوصی دو کشور تأکید شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۰    
شورای اداری دلگان با حضور بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور، جمعی از مدیران وزارتی، دکتر نورا معاون اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان، فرماندار دلگان و مدیران و جمعی از معتمدین دلگان برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۰    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از غرق شدن یک مادر و 2 کودک در یک استخر کشاورزی در شهر چناران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۵    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هرگز سرنوشت شهرهای شمالی این استان را به آب گره نزنیم و دریافت حق آبه هیرمند را با قوت پیگیری کنیم .
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۵۸    
دکتر منصورغلامی،وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۳۶    
دانشگاه تربیت مدرس در دوره های کارشناسی ارشد سال 1398 از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان، دانشجو می پذیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۵:۳۰    
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل با ارسال نامه ای به این سازمان، با اشاره به اقدامات مخرب عربستان علیه کشورمان، خواستار برخورد جامعه جهانی با آن کشور شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۰:۲۳    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر محترم امور خارجه ی کشورمان که به فرموده ی رهبر معظم انقلاب، یک چهره انقلابی و مؤمن است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۰:۱۴    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: پابرهنه های بااراده یمنی با مقاومت و فعال سازی موشک های ارتش یمن، درس سختی به سعودی ها دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۴    
عوامل و مجری برنامه "من و شما" به دلیل اتفاقاتی که در قسمت روز جمعه 9 آذر این برنامه تلویزیونی با حضور مسعود فراستی رخ داد، از سوی مدیر شبکه "شما" توبیخ شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۸    
رئیس کمیته بازپرسی جمهوری ارمنستان با هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی فرهادی معاون رئیس سازمان بازرسی کل کشور در امور اقتصادی دیدار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۴    
تیم فوتبال روبین کازان که در ترکیب خود از بازیکن ایرانی اش بهره می برد، برابر دینامو مسکو مساوی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۳    
نهمین دوره مشترک علمی - فرهنگی میان دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بنیاد صلح ساساکاوا با حضور سفیر ایران در توکیو برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۷    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه ای با رد اظهارات برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور تحریم های غیرقانونی علیه ایران، این اظهارات را اقدامی در جهت ایران هراسی در افغانستان دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۹    
شهردار تهران با اشاره به صحبت های امروز خطیب جمعه تهران گفت: از امام جمعه تهران برای عنوان کردن برخی از مشکلات تهران قدردانی می کنیم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانیم بخشی از مشکلات ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۹    
هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان به افشین قطبی رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۹    
تیم ملی تنیس روی میز ایران با انجام قرعه کشی رقبای خود را در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شناخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۶    
خودروساز بزرگ اروپایی قصد دارد یک کارخانه در آمریکای شمالی احداث کند و تا سال 2020 اولین خودروی برقی خود را به فروش برساند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۶    
پانزدهمین "جشنواره بین المللی فیلم مقاومت" با اهدای بیشترین جوایز به تنگه ابوقریب به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۱    
در بیانیه پایانی سومین کنگره ملی حزب کارگزاران سازندگی ایران تاکید شد که نمی توان اصلاح طلبی را به یک جریان و جناح سیاسی خاص محدود ساخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم پیکان می گوید تیمش روند بدی را در پیش گرفته است و گل های بچه گانه ای از حریفانش دریافت می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۵    
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان می گوید همه چیزمان را گذاشتیم تا این برد را به دست آوریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۱    
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: باید در نیم فصل بازیکنانی جذب کنیم که در حد نام سپاهان باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۱    
ابوالفضل سروش در یادداشتی با عنوان "نمایندگان ملی به جای نمایندگان خدماتی" نوشت: فرمان هدایت بهارستان به عنوان خانه ملت به سمتی می رود که هر روز مجلس را از در رأس امور بودن دور می کند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۶    
سرمربی تیم پدیده مشهد تیمش را سزاوار شکست مقابل سپاهان ندانست و گفت: تیم ما از ابتدا هم برای قهرمانی بسته نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۴    
سرمربی سایپا از نمایش تیمش مقابل استقلال خوزستان انتقاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید این تیم برای کسب پیروزی به مصاف سایپا آمده بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۹    
جانشین فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: نیروی دریایی با همه توان، تقویت و استحکام صیانت از مرزهای آبی را دنبال می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۸    
رهبران 20 اقتصاد صنعتی بزرگ جهان از امروز (جمعه ) نشست خود در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین را که به مدت دو روز و تا فردا ادامه خواهد داشت آغاز کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۸    
یک فعال حقوق زنان گفت: در برابر برخی از تبعیض ها پاسخی برای دنیای امروز و کسانی که می خواهند به اسلام رو بیاورند نداریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۶    
یک نظامی عالی رتبه ارتش سوریه اعلام کرد، یگان های دفاع هوایی سوریه بدون استفاده از سامانه موشکی اس 300 بیشتر حملات عصر پنج شنبه دشمن به حریم هوایی این کشور را دفع کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا مدعی شد که مذاکرات آستانه به نتایج مورد نظر برای پیشبرد روند سیاسی دست نیافته است و ایران و روسیه از این مذاکرات برای پنهان کردن عدم مشارکت بشار اسد استفاده می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۴    
وضعیت مالی دولت که این روزها در حال چکش کاری بودجه 1398 است، به گونه ای است که توانسته درآمد و هزینه را با هم منطبق کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۸    
مهاجم منچستریونایتد به دلیل آسیب دیدگی تا پایان سال نمی تواند برای تیمش به میدان برود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۸    
دبیرکل سازمان ملل ابراز امیدواری کرد که مذاکرات صلح یمن تا قبل از پایان 2018 آغاز شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۹    
در پایان رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در کیش برگزار شد، کریمی زاده صاحب کفش طلای رقابت های فوتبال هفت نفره آسیا شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۴    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در شرایطی که آمریکا تحریم هایش را آغاز کرده و اسرائیل و عربستان به دنبال ایجاد فشارهای بیش تر بر ایران هستند؛ نباید گزک به دست همپیمانان آنان در اروپا بدهیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۴    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از استقرار پایگاه های زمستانی هلال احمر از 22 آذر ماه در جاده های استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۵    
وزارت خارجه هلند اعلام کرد، تا زمانی که ثابت نشده سلاح های صادراتی به عربستان، مصر و امارات در جنگ یمن استفاده نخواهند شد، صادرات سلاح به این سه کشور متوقف می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۱    
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط سازمان ملل، دست کم 23 شهروند افغان که بسیاری زن و کودک بودند در حمله هوایی اخیر آمریکا در هلمند، کشته شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۶    
هیاتی از مهندسان و مقامات کره جنوبی برای آغاز تحقیقات مشترک درباره اتصال مجدد خطوط ریلی دو کشور وارد کره شمالی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۵    
تمرین امروز (جمعه) استقلال در دو گروه انجام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۱    
بیش از 30 غیرنظامی در حملات جدید ائتلاف تحت امر آمریکا در دیرالزور سوریه کشته شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۹    
ملی حفاری اهواز و نامی نو اصفهان حریفان خود را با 6 گل شکست دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۶    
بازرسان آلمان تحقیقات خود را درباره خرابی هواپیمای حامل صدراعظم این کشور و فرود اضطراری آن در حین سفر به آرژانتین آغاز کرده اند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۵    
رییس اتاق اصناف ایران با بیان این که با ثبات نسبی نرخ ارز و اعمال مدیریت بهتر، آرامش بیشتری بر بازار در ماه گذشته حاکم بوده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۳    
آژانس فضایی آمریکا (ناسا) اسامی شرکت هایی که به بازگشت این آژانس به کره ماه کمک خواهند کرد را اعلام کرد که در این میان نام شرکت "لاکهید مارتین" و چند شرکت که اسم و رسم کمتری دارند، دیده می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۸    
سرپرست سازمان توسعه تجارت از رشد حدود 14 درصدی صادرات غیر نفتی در هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: تراز بازرگانی کشور در همین بازه زمانی مثبت یک میلیارد دلار است و در صورت اسفاده بهینه از ظرفیت های ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۹    
وزیر خارجه تونس تأکید کرد که این کشور روابط خوبی با سوریه و همچنین عراق دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۷    
ساکنان محله های اطراف سفارت عربستان در واشنگتن خواستار تغییر نام خیابانی که سفارت در آن قرار دارد، به "خیابان جمال خاشقجی" شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۹    
رئیس آتش نشانی یاسوج از آوار شدن سقف یک ساختمان در حال ساخت بیمارستان شهید بهشتی این شهر خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۶    
رئیس انجمن داروسازان در نامه ای از رئیس سازمان غذا و دارو خواست تا با همکاری سازمان نظام پزشکی برای جلوگیری از انحصارطلبی برخی تولید کنندگان دارو ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۶    
در آستانه سفر رییس جمهور به شاهرود کاظم جلالی که در ادوار گذشته نمایندگی مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت طی پیامی از مردم این حوزه انتخابیه دعوت کرد تا در مراسم استقبال از رییس جمهور ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۱    
کارشناس اداره داروهای مخدر و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از برنامه این سازمان برای عرضه متادون توسط داروخانه های منتخب خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۸    
42 سال پیش در چنین روزی یعنی 9 آذر 1355، مجلس شورای ملی آستان قدس رضوی را از پرداخت مالیات معاف کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۷    
چهار سال پس از سقوط هواپیمای آنتونوف 140حوالی فرودگاه مهرآباد تهران، بار دیگر صحبت هایی از این هواپیما در ایران مطرح شده و به نظر می رسد تحریم های جدید ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان بر حمایت از کارهای فناورانه در استان تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۱    
کاخ سفید از لغو دیدارهای دونالد ترامپ با رهبران ترکیه و کره جنوبی در حاشیه اجلاس گروه 20 خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۷    
به گفته یکی از فعالان اتاق بازرگانی ایران، روند نزولی نرخ ارز متاثر از اقدام قاطعانه قوه قضائیه در برخورد با اخلالگران بازار ارز بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴    
پنجمین نشست کوتاه با داستان؛ شب داستان خوانی برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: فرصت فعلی کشور در سطح خرد و کلان برای تحقق مطالبات مردم خیلی خوب است؛ اگر این شرایط درست اجرا شود می توانیم از این زمان بهره برده و با مدیریت درست از رکود و تورم خارج شویم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۹    
بازار جهانی پلاتین حدود نیم میلیون اونس مازاد عرضه در سال 2018 و 2019 خواهد داشت که نشان می دهد قیمت این فلز ارزشمند همچنان نزدیک به پایین ترین رکورد 10 سال اخیر خواهد ماند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص درخواست مردم زواره درباره کاهش تعرفه برق با توجه به گرمای هوا در این شهر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۸    
سرپرست استانداری سمنان گفت: سه شنبه 13 آذرماه استان میزبان رئیس جمهور محبوب و فرزند برومند استان است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۷    
فیلم سینمایی شماره 17 سهیلا به تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده و کارگردانی محمود غفاری در بخش اصلی مسابقه جشنواره بین المللی 2019 داکا در کشور بنگلادش پذیرفته شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۴    
رهبران هند و عربستان در حاشیه اجلاس جی 20 با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار که می توان آن را یک نشست "باج دهی" بن سلمان خواند، سعودی ها وعهده میلیاردها دلار سرمایه گذاری در هند را به مودی دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۲    
یک تحلیلگر سیاسی منطقه، گفت: امروز بیداری جدید ظلم ستیزی و استقلال طلبی از یمن شروع شده است و قطعا کل منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۱    
امام جمعه تهران گفت: آموزه های اسلامی بدون استثنا زمینه وحدت جامعه اسلامی را فراهم می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۱    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در عمل جایگاه زن ایرانی را ارتقاء دهیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۹    
یادداشت/ یلدا راهدار - عضو هیات نمایندگان اتاق ایران
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۴    
نتایج یک بررسی نشان می دهد: مصرف مخدرها و متامفتامین در میان زنان باردار آمریکایی افزایش یافته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۱    
در حالی که پایتخت آرژانتین در روزهای منتهی به موعد برگزاری اجلاس سران گروه 20 شاهد تظاهرات گروه های مخالف با نظام سرمایه داری بوده ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۹    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: اقداماتی که قرار است برای رفع مشکلات شهرداری ها و شوراها و پیشبرد برنامه های مدیریت شهری انجام شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۴    
بسیاری از کاربران گوشی های آیفون تصور می کنند که هرگز گرفتار هک و حملات سایبری نمی شوند اما جالب است بدانید علی رغم ادعای اپل ، به عنوان شرکت سازنده این محصولات ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۴    
در ادامه اتهام پراکنی های مقامات آمریکایی علیه کشورمان رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا مدعی شد که ایران به گروه های منطقه سلاح ارسال می کند و موجب بی ثباتی در خاورمیانه می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۳    
5 تکواندوکار ایران از حضور در انتخابی های تیم ملی بزرگسالان معاف هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۲    
ریورپلاته و بوکاوجونیورز که قرار است فینال برگشت کوپا لیبرتادورس را در سانتیاگو برنابئو برگزار کنند سابقه بازی در ورزشگاه های رئال مادرید را داشته اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۰    
اجرای طرح اتصال کارت های بانکی به نظام مدیریت مصرف سوخت کشور با بهره گیری از زیرساخت های تبادل داده و ابزارهای تسویه و پرداخت در نظام بانکی انجام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید به شهرداری ها اعتماد کند و آنها را رقیب خود نداند بلکه آنها را یاور خود بداند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۳    
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از شناسایی 250 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله اخیر سرپل ذهاب خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۱    
"ریچارد برانسون" که یکی از بزرگترین کارآفرینان دنیا است، در جدیدترین اقدام خود، خبر از مشارکت در اختصاص مبلغ سه میلیون دلار جایزه برای یک مسابقه به منظور ایجاد تحول در سیستم های خنک کننده و دستگاه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۱    
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز و جمعی از اعضای هیات مدیره این کانون از حوزه های امتحانی برگزاری آزمون وکالت بازدید کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۰    
تتو دیگر خطوط آبی پخش شده زیر پوست چروکیده پیرمردها نیست و نه حتی نقش های پیچیده روی دست و بال فوتبالیست های خارجی یا خال های آبی کوچک روی چانه مادربزرگ ها ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۰    
با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم سینمایی کلمبوس ، پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.