شنبه ۲۶ مردادساعت ۱۷:۳۳Aug 2019 17

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مرداد 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مرداد 1398 
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۶    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به تخصیص و ابلاغ اعتبار 300 میلیارد تومانی به منظور جمع آوری بخاری های نفتی از مدارس سراسر کشور اشاره کرد و گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۶    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش ایلام گفت: دانش آموزان استان ایلام با کسب مقام های برتر در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز پسران، خوش درخشیدند . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۱    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از کشته و زخمی شدن سه نفر در سانحه برخورد یک پراید با گاردریل جاده خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۱    
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: به ازای هر 70 هزار هکتار اراضی این استان تنها یک جنگلبان وجود دارد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت:داشتن اطلاعات فنی و آشنایی به مکانیک اتومبیل و چگونگی رفع عیوب متداول از ضروریات مورد نیاز یک راننده است . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعزیرات حکومتی با قاچاقچیان برخورد جدی دارد. مرتضی ممیزی در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۳    
سرمایه اجتماعی یکی از انواع سرمایه ها است که که در طول دو دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته و در این میان مدیریت اجتماعی نیازمند مشارکت مردم است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۳:۱۴    
داوران بخش انتخاب آثار نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در دو بخش تک نوازی، گروه نوازی و مولودی خوانی معرفی شدند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل گمرکات کردستان گفت: بیشترین رقم کالاهای صادراتی را محصولات کشاورزی به وزن 220 هزار تُن و به ارزش 103 میلیون دلار در سال جاری داشته که بالاترین ارزش مربوط به صادرات سبزی و نباتات با رقمی بیش از ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۹    
سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور از هفتم تا دهم مردادماه برگزار شد و در این مسابقات دانش آموزان خوزستانی موفق به کسب چندین رتبه برتر شدند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۷    
رئیس جمهوری ایالات متحده اعلام کرده که از ابتدای ماه سپتامبر بسیاری از کالاهای چینی مشمول تعرفه گمرکی تنبیهی می شوند. برخی ناظران معتقدند تاکنون بیشترین خسارت جنگ تجاری به اقتصاد آمریکا وارد شده است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۴    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از نصب و راه اندازی تابلوهای راهنمای گردشگری مجهز به QR code در اماکن تاریخی شهر یزد در آینده ای نزدیک ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۵    
در پی آتش گرفتن یک اتوبوس در شمال غرب ترکیه، دست کم پنج نفر از جمله یک کودک کشته و 15 نفر دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۲    
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی سایت الگویی ملی گیاهان دارویی در شهرستان "هرسین" خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۴    
شهردار رشت گفت: هدف از اجرای عملیات اجرایی تونل ارتباطی فیبر نوری در معابر اصلی رشت تامین زیرساخت لازم برای رسیدن به شهر هوشمند است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۸    
با برگزاری آئین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات جنوب شرق استان تهران، ایسنا به عنوان رسانه برتر معرفی شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۴    
دیدار تیم های ارژن شیراز و گیتی پسند اصفهان، از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور، با پیروزی میهمان خاتمه یافت. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۸    
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مطالعات پوشش کامل رادیویی سواحل سیستان و بلوچستان انجام شده است و تمام نقاط ساحلی استان به این امکان تجهیز می شود.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۴    
بانوی شطرنج باز خوزستانی به نشان نقره مسابقات کم بینایان و نابینایان کشور رسید. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، این مسابقات از هفتم مردادماه به مدت پنج روز در بابلسر برگزار شد که درکلاس B1 ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۲    
مسابقات انتخابی استعدادیابی اسنوکر خوزستان برگزار شد به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، این رقابت ها نهم مردادماه جهت انتخاب تفرات برتر برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر کشور در باشگاه صدف اهواز ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۶    
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: طرح دو فوریتی افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی در حال حاضر در مجلس اعلام وصول نشد و تصمیم نهایی پس از جلسات کارشناسی شده دقیق با حضور نمایندگان طراحان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۴    
رییس سازمان اورژانس استان یزد از مصدومیت 9 سرنشین یک اتوبوس که در جاده تفت دچار حریق شده بود، خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۸    
با پایان یافتن چهل و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی ایران در رده های جوانان و بزرگسالان مردان، تیم آذربایجان شرقی برای نخستین بار توانست کاپ قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور در رده بزرگسالان را بالای ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۵    
مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش نشانی شهر مشهد از امدادرسانی گروه های امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره 36 آتش نشانی به مصدومان حادثه انفجار پیک نیک در یک منزل مسکونی در بلوار شاهنامه مشهد خبر ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۸    
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان گفت: از ابتدای طرح سنجش تاکنون بیش از 19 هزار نوآموز هرمزگانی سنجش تحصیلی شدند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۵    
در شهرستان های چرداول و آبدانان 11 تن مرغ زنده قاچاق کشف شد . به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ قدرت رضایی ، فرمانده انتظامی چرداول ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۲    
به مناسبت سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی درمانگاه تخصصی پزشکی دیابت و زخم پای دیابتی جهاد دانشگاهی استان به مدت یک هفته کلیه خدمات خود را با 30 درصد تخفیف ارایه خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۵۰    
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته استان کرمان رتبه برتر رعایت مقررات ملی ساختمان در کشور را کسب کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۶    
نخستین مرکز پژوهشی، تحقیقاتی بتن تازه و سخت شده در کشور با مشارکت سیمان ماهان کرمان با مساحت 52 مترمربع در محل نظام مهندسی شهرستان رفسنجان افتتاح شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۱    
رئیس مرکز حوزه های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارزش زن به اندازه انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن از هر راهی می خواهد انقلاب را براندازد و امروز زن و خانواده را نشانه گرفته است . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۸    
تیم قزوین جایگاه قهرمانی رقابت های بسکتبال سه نفره بانوان زیر 23 سال کشور را که به میزبانی سنندج برگزار شد بدست آورد . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۵    
تمرین تیم فوتبال تراکتور در حالی عصر دیروز (جمعه) پیگیری شد که بازیکنان در قالب دو تیم آبی و زرد یک بازی دستگرمی برگزار کردند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۷:۵۴    
استاندار یزد با اشاره به اهمیت فعالیت های انجام شده در اداره کل مالیلاتی استان در راستای دولت الکترونیک، گفت: مردم به عنوان تامین کننده بخشی از درامد دولت از محل مالیات ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۵:۵۲    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی، درگذشت حسین آهی شاعر و نویسنده کشورمان را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۰:۴۸    
رئیس کل گمرک افغانستان گفت: صادرات انواع کالا از طریق مرز دوغارون به سمت کشور افغانستان سبب شده در ولایت های مختلف افغانستان زمینه برای ایجاد اشتغال فراهم شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۰:۴۴    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه اشتغالزایی و راه اندازی کسب و کار از مهمترین دغدغه های دولت است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۰:۱۸    
حزب کارگزاران سازندگی ایران در محکومیت تحریم محمدجواد ظریف از سوی دولت آمریکا، تأکید کرد: تحریمِ مذاکره کننده، تحریمِ مذاکره است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۶    
علی مردانی آذر، خیر مدرسه ساز و خیر حوزه سلامت اهل تبریز در سن 84 سالگی طی حادثه سقوط از ساختمان درگذشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۲    
تیم فوتسال اهورای بهبهان در هفته ششم لیگ برتر کشور شکست خورد. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، تیم اهورا که در هفته های اخیر روند خوبی داشت ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۴    
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در پی تحریم محمدجواد ظریف - وزیر امور خارجه ایران - توسط آمریکا، بیانیه ای صادر و تأکید کرد که در شرایط فعلی ضروری است همه اقشار مؤثر جامعه ضمن تلاش در جهت آگاه سازی افکار ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۱    
معاون وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از ساخت سریال هایی که به گفته او، در سال های گذشته مدل ازدواج و فرهنگ جوانان را در این خصوص تغییر داده است ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک مرکز درمانی تهران خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۲    
رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر جمعه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دیدار و درباره راه های تقویت همکاری های دو کشور در همه عرصه های مورد علاقه گفت وگو و تبادل نظر کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۰    
دیدار تدارکاتی دو تیم فوتبال سپاهان و گل گهر سیرجان در نقش جهان با تساوی به پایان رسید. به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن شش نفر در سانحه جاده ای محور "اهر-کلیبر" خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۲    
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم شاهین کرمانشاه در یک دیدار خانگی برابر تیم شهروند ساری به تساوی رسید. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۷    
ملی پوش عراقی تیم فوتبال پرسپولیس امشب (جمعه) وارد تهران می شود و بعدازظهر شنبه در تمرین این تیم حضور پیدا می کند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۸    
راه های توسعه و تقویت بیش از پیش همکاری های اقتصادی تهران و آنکارا، روز جمعه در نشست مشترک رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران و وزیران انرژی و منابع طبیعی و دارایی و خزانه داری ترکیه مورد بررسی و ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تروریسم اقتصادی تازه ایالات متحده آمریکا علیه روسیه را محکوم کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور روز جمعه در استانبول با اعضای انجمن شورای همکاری اقتصاد خارجی ترکیه و مدیران ارشد عمده شرکت های ترکیه ای که علاقه مند به همکاری با ایران هستند ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۲    
ملی پوش قایقرانی ایران گفت: با آمادگی کامل در مسابقات زیر 23 سال قهرمانی جهان شرکت نکرده بودم اما سال های آینده بهتر از این خواهم بود.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۹    
هفته ششم لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدارهای باقیمانده به اتمام رسید.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۷    
پیکر مداح عالیقدر محمدباقر منصوری بعد از انتقال از شهر ارومیه در اردبیل و با حضور اهالی مومن و حسینی اردبیل تا آرامگاه ابدی تشییع شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۲    
اولین همایش هنرهای اسلامی با حضور اساتید کشور ترکیه و ایران در خوی برگزار شد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی تابان فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی در این مراسم با اشاره به اهمیت ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۳    
در پایان رقابت های مقدماتی 5 وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان در بلغارستان،امیررضا ده بزرگی در 48 و شاهرخ میکاییلی در 110 کیلوگرم راهی فینال شدند ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۸    
استاندار آذربایجان غربی نظر و خواست مردم را اصلی اساسی در تصمیم گیری های مدیریتی دانست و از مدیران استانی خواست که برای سرنوشت مردم پشت درهای بسته تصمیم نگرفته و خواست و رفاه آنان را درنظر بگیرند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اعمال تحریم های یکجانبه آمریکا علیه روسیه در توییتی به خودبزرگ بینی واشنگتن تاخت و نوشت: مدت هاست که از دوران "قدرت های بزرگ" می گذرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۷    
با پایان یافتن چهل و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی ایران در رده های جوانان و بزرگسالان مردان، تیم آذربایجان شرقی برای نخستین بار توانست کاپ قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور در رده بزرگسالان را بالای ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه استاندار خراسان جنوبی از موسسه خیریه حضرت رسول الله کارگاه دستان پرتوان بیرجند بازدید کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۱    
پایگاه خبری پولیتیکو در گزارشی، در خصوص ممانعت سایر کشورها در پیوستن به ائتلاف دریایی ضدایرانی آمریکا در خلیج فارس نوشت و آن را "ائتلاف تک نفره ترامپ" خواند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ریزش غار یخی چما یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۰    
یک زن بلژیکی پس از شش روز گرفتار ماندن در یک خودروی تصادف کرده در گرمای شدیدِ این روزهای سراسر اروپا، زنده ماند و نجات داده شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۳    
مدیر کل فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: در سال های اخیر بیش از 50 هزار نفر در صنعت ساختمان مهارت های لازم را از طریق مراکز فنی و حرفه ای به صورت رایگان سپری کرده و از یارانه بیمه تامین اجتماعی بهره ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۶    
ملی پوش ایران در کانو 1000 متر زیر 23 سال قهرمانی جهان عنوان ششم را کسب کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۵    
وزرای خارجه حاضر در نشست آسه آن درباره آزمایش های موشکی کره شمالی ابراز نگرانی کرده و تاثیر آن را بر اقدامات صلح، "منفی" دانستند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد که نه تروریسم اقتصادی و نه خارج شدن از پیمان های بین المللی، نمی تواند آمریکا را همچنان در مرکز قدرت و تجارت جهان نگه دارد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۲    
خاویر سولانا تاکید کرد :تحریم ظریف یک اشتباه بزرگ است .
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۲    
روزنامه"آ.ب.ث "اسپانیا روز جمعه (11 مردادماه )یک صفحه کامل خود را به موضوع تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران توسط دولت آمریکا اختصاص داد و در تحلیلی نوشت" تحریم وزیر امور خارجه ایران باعث ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دیپلماسی در برابر دیپلماسی قابل قبول است و دیپلماسی در برابر فشار درست نیست و پاسخ فشار گفت وگو نیست، فشار است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۷    
مراسم قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۴    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معتقد است: نه تنها بار تهران روی مرکز تاریخی این شهر افتاده، بلکه بار مرکز اقتصادی ایران نیز روی دوش مرکز تاریخی تهران یعنی بازار تاریخی شهر است ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۷    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: تحریم دکتر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان، جدیدترین اقدام مضحک دولت آمریکا است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی نسبت به اوضاع انسانی دو اردوگاه آوارگان الرکبان و الهول در سوریه ابراز نگرانی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۷    
یک کارشناس دفتر توسعه محلی بازار بزرگ تهران با تقسیم طرح های تهیه شده برای ساماندهی بازار تهران از سال 45 تا 92 ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان از مهار آتش سوزی در ارتفاعات سربیژن جیرفت خبر داد و اظهار کرد: منطقه ای که در آتش سوخت، جزی مناطق حفاظت شده بحرآسمان است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۳    
در آیین بزرگداشت سومین سال درگذشت عباس کیارستمی از پیشنهاد برای اختصاص سالن هایی برای هنروتجربه به نام این هنرمند ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۲    
آتش سوزی ارتفاعات منطقه کهمره سرخی و جنوب شیراز خاموش شد؛ با این حال در نقاط صعب العبور، هنوز دود دیده می شود و احتمال شعله ور شدن آتش وجود دارد ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: اعتبار تخصیصی سیل به راهداری تنها 10 درصد خسارات وارده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش 2 تا 3 درجه ای دما از فردا تا اواسط هفته در سطح استان خبر داد. محمد سبزه زاری در گفت وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دولت به وعده خود در حل مشکل معارضین کشت و صنعت عمل کند تا مردم به خاطر خلف وعده وثوق و اعتماد خود را از دست ندهند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۳    
رئیس بانک مرکزی ترکیه وعده داد نرخ تورم این کشور را تا پایان امسال به 14 درصد برساند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۳    
آزمایش های جدید در مورد سویه های "استافیلوکوک اورئوسِ" مقاوم به متی سیلین نشان می دهد که دود سیگار این باکتری را ماندگارتر، تهاجمی تر و نسبت به برخی از آنتی بیوتیک ها مقاوم تر می کند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل مدیریت بحران و حوادث طبیعی استانداری کرمان گفت: از حدود ساعت 12 ظهر امروز جمعه 11 مردادماه، آتش سوزی در ارتفاعات سربیژن جیرفت به وقوع پیوسته است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۱    
محققان کره ای با الهام از نیش مار موفق به ابداع یک پچ میکروسوزنی که یک سیستم تحویل دارو است، شده اند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۱    
فرمانده پلیس راه استان لرستان گفت: بر اثر واژگونی تریلی 24 هزار لیتری قیر در جاده پلدختر-اندیمشک هر دو محور مسدود شدند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۹    
معاون عملیات آتش نشانی بروجرد گفت: بازارچه صنایع دستی در آتش سوخت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۷    
ناسا یک تصویر از منطقه ای که محل تولد ستارگان است با حدود 200 ستاره داغ، بزرگ و جوان منتشر کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۷    
نرخ پایه دستمزد قرارداد نگارش فیلم نامه در سال 1398 توسط شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران اعلام شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۶    
امام جمعه موقت ورامین گفت: انقلاب و تمدن عظیم اسلامی در حال فتح سنگر به سنگر تمدن لیبرال غرب است و امروز نشانه های افول و خرد شدن استخوان های تمدن منحط غربی دیده می شود.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: متهمان پرونده سکه ثامن با بیش از سه هزار شاکی به زودی محاکمه می شوند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۵    
یک رسانه انگلیسی فاش کرد که دولت عربستان برای خوب جلوه دادن تصویر ولیعهد این کشور میلیون ها پوند به یک شرکت تبلیغاتی هم پیمان با نخست وزیر انگلیس پرداخت کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه آمریکا از شنیدن صدای ملت ایران در دنیا هراس دارد ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۸    
مرکز پزشکی حج جمهوری اسلامی ایران، هویت دو زائری را که در شهرهای مکه و مدینه درگذشتند، اعلام کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۶    
روزنامه واشنگتن پست نوشته که دولت آمریکا در حال آمادگی برای خروج هزاران سرباز این کشور از افغانستان پس از توافق ابتدایی صلح با گروه طالبان است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۴    
مدیر کل سازامان حفاظت محیط زیست استان کرمان از مهار آتش سوزی در ارتفاعات سربیژن جیرفت خبر داد و اظهار کرد: منطقه ای که در آتش سوخت، جزی مناطق حفاظت شده بحرآسمان می باشد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به فرارسیدن هفته ازدواج، از خانواده ها خواست نسبت به ازدواج فرزندان خود بی تفاوت نباشند و با پایین آوردن توقعات به دنبال مراسم ساده برای ازدواج فرزندان خود ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت حزبی را باید در جامعه تقویت کرد و همراهش، از خود انتقاد و آسیب ها را نیز برطرف کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۰    
در جریان برگزاری رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان در بلغارستان، 4 فرنگی کار ایران با شکست رقبایشان راهی نیمه نهایی شدند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۶    
امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت ایستادگی در برابر استکبار جهانی، گفت: انتقاد وزیر امور خارجه آمریکا از حضور و سخنرانی ظریف در این کشور نشان دهنده ضعف و ترس دولتمردان آمریکایی از قدرت ملت ایران است ...