سه شنبه ۰۲ مهرساعت ۱۲:۳۴Sep 2019 24

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1398 
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۴۶    
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: نقش ارزنده محققان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در طولانی ترین و بزرگ ترین کارآزمایی بالینی حوزه سلامت کشور باعث پیشگیری 50 درصدی از سکته های قلبی و مغزی شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این که 50 درصد جمعیت استان عضو تعاونی ها هستند، گفت: پنج هزار تعاونی در استان فعال بوده و دو میلیون نفر عضو این تعاونی ها هستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۵    
دبیرکل جبهه فرهنگی انقلاب گفت: فعال فرهنگی نباید در عرصه های مختلف نسبت به اقتصاد مقاومتی و مواجهه با دشمن بی تفاوت باشد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۲    
کمی بیشتر از یک ماه از آخرین حکم و مسئولیتی که دریافت کرده می گذرد؛ متولد 1331 در مشهد اما اصالتاً بختیاری و سمت های مختلفی را بعد از انقلاب اسلامی در دستگاه قضائی تجربه کرده و مدتی نیز تولیت آستان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مرگ عابرپیاده براثر برخورد یک دستگا ه کامیون در شهرایوان خبرداد . ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه پروژه ملی و چهار پروژه استانی آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 250 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا در ماه جاری دو بار به اروپا می آید؛ فرانسه و لهستان. اما چرا ترامپ برای دیدار با مرکل راهی برلین نمی شود؟ ربکا اشتادون مالر ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۴    
وریا غفوری، جواد نکونام و آندره آ استراماچونی را برای ارائه توضیحاتی درباره اتفاقات هفته اول لیگ برتر فوتبال باید در کمیته انضباطی حاضر شوند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۲    
با توجه به اینکه استانبول در کنار دریا قرار دارد، آب وهوای متفاوتی را در این شهر می توانید، تجربه کنید.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۴    
تیم هیأت کشتی استان خراسان رضوی با غلبه بر تیم پاس هیأت کشتی نکاء بعنوان قهرمانی رقابت های لیگ دسته یک کشتی آزاد سال 1398 دست یافت. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۲    
قصه طلسم حریر و ماهیگیر اثر علی حاتمی در رپرتوار نمایشنامه خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل زده ی شهر معمولان، استان لرستان خوانده می شود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۰    
فرماندار تکاب گفت: 32 طرح عمرانی، کشاورزی، آموزشی، صنعتی و خدماتی با 110 میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات دولتی همزمان با هفته دولت در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به بهره برداری می رسد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۹    
همزمان با دومین روز از سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در خراسان شمالی "قطار آن شب" ساعت 18 امروز در سینما گلشن بجنورد برای علاقمندان اکران شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۰    
انتخاب خانم فاطمه عبادی به عنوان قهرمان مسابقۀ استعدادیابیِ تلویزیونی عصر جدید یک رخداد بی سابقه است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۶    
استاندار ایلام گفت: فاز اول کار تخصصی پتروشیمی دهلران ظرف 6 ماه آینده شروع می شود و کل پروژه 42 ماهه بهره برداری می رسد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۱    
فرماندار مهریز از افتتاح 53 طرح به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا – منطقه یزد، رضا زارع زاده افزود: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 213 میلیارد تومان هزینه شده است ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: به مناسبت هفته دولت با صرف 402میلیارد و 575 میلیون ریال اعتبار، 241پروژه بخش کشاورزی آماده بهره برداری شده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۴    
سرمربی تیم فوتسال آذرخش گفت: بازی خوبی با هایپر شاهین شهر داشتیم اما از مساوی شدن بازی در ثانیه های آخر ناراحت هستیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۱    
آیین گشایش سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان استان خوزستان با حضور مدیران استانی و هنرمندان و جمعی از علاقه مندان به حوزه سینما در سینما هلال اهواز برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۲    
وزیر نیرو در اولین روز از هفته دولت، با حضور در استان البرز طرح آبرسانی به 22 روستای البرز و همزمان تصفیه خانه فاضلاب این روستاها را افتتاح خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان هیات داوران این دوره از جشنواره را معرفی کرد. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، محمد یاقوت پور گفت: هیات داوران این دوره از جشنواره آقایان دکتر سعید اسدی ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۳    
بارندگی شدید و طغیان رودخانه عصر روز گذشته در روستای "دهنه سوراب" شهرستان بشاگرد دو فوتی در پی داشت و یک نفر را نیز راهی بیمارستان کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری یک باند 6 نفره توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف 28 گرم انواع مواد مخدر در شهرکرد خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از تنظیم جدول زمانبندی برای بازدید از زندان این شهرستان جهت حل مشکلات زندانیان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۰۸    
فرماندار بندرعباس گفت: در اولین روز هفته دولت برنامه ها با غبارروبی و عطرافشانی در گلزار شهدا بندرعباس آغاز و با حضور دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۰۹    
افتتاحیه سومین مرحله اردوی چهار روزه طرح شهید بهنام محمدی شامل دانش آموزان مدارس هدف شهرهای دیشموک، سی سخت، قلعه رئیسی، لنده، سوق ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۰:۱۳    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل و سازمان های بین المللی مستقر در وین، گفت: یکجانبه گرایی و تحریم های غیرقانونی ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۸    
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران استان با همراهی نیروهای نظامی و انتظامی برای تامین تجهیزات سخت افزاری مهار آتش سوزی در جنگل ها تلاش می کند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۵    
تیم شاهین کرمانشاه با پیروزی برابر ستارگان ورامین در هفته نهم لیگ برتر فوتسال از قعرنشینی جدول این لیگ رهایی یافت. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۵    
بسکتبالیست های ایران در دومین بازی تدارکاتی خود در چین، برابر تیم ملی مونته نگرو تن به شکست دادند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۱    
چند حزب کشور در نامه ای به مسئولان میراث فرهنگی، نوشتند: از آن جایی که دفتر فرهنگی شهرداری کلانشهر استانبول فارابی را عالم جهان ترک و اسلام معرفی کرده ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۲    
سرمربی فولاد خوزستان می گوید تیمش روی یک گل استثنایی بازی را به صنعت نفت آبادان واگذار کرده است. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۱    
سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید که از عملکرد تیمش مقابل فولاد راضی نیست. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۴    
سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از دیدار این تیم مقابل ماشین سازی با ناراحتی این نشست را ترک کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۲    
رئیس هیأت وزنه برداری لرستان گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان از امروز در خرم آباد آغاز شد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۰    
تیم دانشگاه آزاد خرم آباد به مقام قهرمانی مرحله نخست مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان دست یافت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعلام جزئیات طرح ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، در آینده ای نزدیک خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۵    
اجراهای چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با اجرای نمایش "سولکس" از کشور ایتالیا در پارک استقلال سنندج آغاز شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۱    
سن ایچ بعنوان نماینده استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت و همچنان صدر جدول را در تصاحب خود قرار داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۰    
شهردار تهران با بیان اینکه "40 درصد آلودگی هوای شهر تهران مربوط به خودروهای شخصی است"، گفت: راهکار کوتاه مدت حل معضل آلودگی، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۷    
رئیس هیئت وزنه برداری لرستان گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان از امروز در خرم آباد آغاز شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۴    
تیم نفت آبادان در هفته نخست لیگ نوزدهم فوتبال برابر فولاد به برتری رسید. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، فولاد از ساعت 20:15 امشب در داربی خوزستان پذیرای نفت آبادان بود. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۱    
شاگردان اسکوچیچ توانستند فولاد خوزستان را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۹    
فرماندار رشتخوار پیرامون ماجرای تیراندازی بامداد امروز و قتل خونین اعضای یک خانواده روستایی در روستای فتح آباد از توابع شهرستان رشتخوار گفت: این حادثه که امروز رخ داد 2 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۵    
العربی درحالی که مدافع ایرانی خود را 90 دقیقه در ترکیب اصلی داشت توانست فصل جدید لیگ ستارگان قطر را با پیروزی آغاز کند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۳    
سرمربی پیکان می گوید که تیمش عملکرد متفاوتی در نیمه اول و دوم دیدار با شهر خودرو از خود نشان داده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سفر قریب الوقوع محمدجواد ظریف به سه کشور چین، ژاپن و مالزی، اهداف این سفر را بیان کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به عنوان وزیر بهداشت به دوستان خودم در مجلس، بویژه کمیسیون بهداشت و درمان اخطار می دهم که این افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۱    
سرمربی شهرخودرو می گوید نوع بازی روح الله باقری مدافعان را با مشکل روبه رو می کند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۸    
تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در خانه، میهمان خود ملی حفاری ایران را مغلوب کرد. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۴    
عبادالله مولایی - سفیر ایران در وین و سفیر اکردیته در جمهوری اسلواک - طی دیدار خداحافظی، بطور جداگانه با پیتر کاژیمیر، رئیس بانک مرکزی اسلواک و اوالد نووتنی رئیس بانک مرکزی اتریش ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۶    
شهرخودرو خراسان موفق شد در نخستین دیدار خود در لیگ برتر پیروز شود. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در نخستین هفته لیگ برتر نوزدهم ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۴    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده دیل شهرستان گچساران خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۰    
در نهمین هفته از لیگ برتر فوتسال، تیم سن ایچ ساوه با پیروزی مقابل ارژن، صدرنشین باقی ماند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۸    
شهر خودرو در هفته نخست لیگ برتر مقابل پیکان به برتری رسید.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۷    
هافبک ماشین سازی می گوید بابت اینکه ضربه ایستگاهی منجر به گل تیمش را او نزده، خوشحال است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد در هفته پیش رو، در ادامه دیپلماسی فعال ایران، به سه کشور آسیایی چین، ژاپن و مالزی سفر خواهد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۳    
یک پیشکسوت داوری می گوید که قضاوت حیدری در دیدار استقلال و ماشین سازی خوب بوده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه، تبدیل تقابل فکری به تقابل در استراتژی و روش را از اهداف دشمنان دانست و تاکید کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی می گوید تیمش به مرور زمان بهتر از قبل عمل خواهد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۶    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، توجه به پزشکان عمومی را از چالش های حوزه سلامت دانست و گفت: پزشکان عمومی همچون ستون فقرات علم طب هستند و نیاز است توجه ویژه ای به آنان شود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در حساب کاربری خود در توئیتر گزارشی از دیدارها و مصاحبه های محمدجواد ظریف در جریان سفر به فرانسه منتشر کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۹    
کاپیتان استقلال می گوید تیمش با حمایت هواداران در هفته های آینده بهتر می شود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۸    
استاندار خراسان شمالی گفت: اگر لازم است بسیاری از کارهای را برای توسعه انجام دهیم، لازم است با کمک یکدیگر موانع توسعه استان را هم پاکسازی کنیم . ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیأتی برای گفت وگو و رایزنی با مقامات عالیرتبه چند کشور اروپایی به فنلاند، سوئد، نروژ و فرانسه سفر کرده بود، دقایقی پیش پاریس را به مقصد تهران ترک کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۶    
امام جمعه بجنورد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، در جبهه فرهنگی غیرت ما را نشانه گرفته اند. به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۵    
آخرین بازی از هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان کشور برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۹    
وزیر امور خارجه ایران، عصر جمعه (یکم شهریور) بعد از دیدار با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه، با همتای فرانسوی خود دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۴    
سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از دیدار این تیم مقابل ماشین سازی با ناراحتی در نشست خبری حاضر شد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۴    
رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به برخی هجمه ها علیه جامعه پزشکی که آنها را سازمان یافته می داند، گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۸    
وحید هاشمیان مصاف تیم های ماشین سازی و استقلال را از نزدیک تماشا کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۰    
ملی پوش قایقرانی ایران در کایاک انفرادی مسابقات قهرمانی جهان عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۹    
رییس اورژانس کرمان از وقوع یک تصادف در جاده کوهپایه و مصدومیت 9 نفر و کشته شدن یک نفر در این حادثه خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۴    
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران با بیان اینکه امروز روز شاگردانش نبود، گفت: تیم چک در همه فاکتورها بهتر از ما بود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۲    
استاندار فارس گفت: همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریورماه) 821 پروژه با اعتباری افزون بر سه هزار و 200 میلیارد تومان در 29 شهرستان این استان به بهره برداری خواهد رسید . ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۴    
آیین بزرگداشت مریم سعادت و مهین جواهریان، در حاشیه برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، عصر یکم شهریور ماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۳    
تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین بازی خود از رقابت های قهرمانی جهان 2019 برابر چک شکست خورد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۲    
نیمه نخست دیدار استقلال و ماشین سازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۲    
سرمربی شاهین بوشهر می گوید تیمش فاقد زیرساخت های اولیه فوتبال است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۲    
هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با شکست سنگین نامی نو مدافع عنوان قهرمانی در خانه همراه بود. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۷    
استاندار کرمان 31 مردادماه به همراه نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین استانی به بخش راین از توابع شهرستان کرمان سفر کرد. انتهای پیام
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۹    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیانیه ای صادر کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۷    
رئیس بنیاد بوعلی سینا با بیان اینکه ابن سینا، میراث بزرگ ایرانیان و سرآمد همه دانشمندان تمدن اسلامی است، گفت: در محافل علمی ایران و بلکه همه دنیا ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۶    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: برخورد پرشیا با تریلر در محدوده دادلو نیروهای امدادی و بالگرد را به محل حادثه کشاند . ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۳    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست از دستگیری عاملان احتمالی حریق جنگل های ارسباران خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه اهواز با بیان اینکه در بالغ بر 300 نقطه اهواز تلاقی آب و فاضلاب موجود است، گفت: این وعده را می دهم ظرف یک سال همه مشکلات را تحت عنوان بانک اطلاعاتی احصا کرده و پیگیری مستمر آن ها را ادامه ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشوراز معرفی 108 هزار و 288 واحد آسیب دیده ناشی از سیل ابتدای سال جاری در کشور برای دریافت تسهیلات و عقد قرارداد با 79 هزار و 892 واحد برای دریافت تسهیلات ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۰    
مهاجم اسپانیایی در آخرین بازی اش شکست سنگینی را با ساگون توسو برابر ویسل کوبه تجربه کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۶    
یک دیپلمات انگلیسی تاکید کرد که رایزنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس تاثیری در موضع انگلیس در برابر برجام نخواهد داشت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۶    
وزیر بهداشت ضمن دروغ خواندن اظهارات آمریکایی ها مبنی بر تحریم نبودن دارو و غذا، گفت: تمامی مبادلات مالی ما را قطع کرده اند، اما تا این لحظه با تلاش جهاد گونه همکاران مان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که مشکلات اقتصادی گذرا بوده و دولت باید در راستای حل آن با اتکا به منویات رهبری بکوشد
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۳    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تشدید مجازات متخلفین در جاده ها گفت : نیازمند قوانین سرسخت در برخورد با متخلفین راهنمایی رانندگی هستیم.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۹    
سایت ارالدوی اسپانیا مدعی شد باشگاه اوئسکا به دنبال مدافع ایرانی است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۷    
سفیر پیشین فرانسه در آمریکا ضمن انتقاد از سیاست های ترامپ در برابر ایران، به نقش فرانسه در این میان اشاره کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۳    
امام جمعه سلماس گفت: مهمترین شاخصه دولت اسلامی کارآمدی و مدیریت جهادی برای خدمت رسانی به مردم است. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۷    
بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن با محوریت ایمنی ترافیک و برنامه دهه اقدام برای ایمنی راه ها که توسط سازمان بهداشت جهانی ارائه شده است، در تبریز آغاز به کار کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان مذاکرات اخیر خود با رئیس جمهور فرانسه را سازنده و خوب عنوان کرد و گفت ایران و فرانسه به گفتگوهای خود ادامه خواهند داد و تماس ها بین آقایان مکرون و روحانی ادامه خواهد داشت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۶    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان این که سالانه در جاده های مواصلاتی 15 هزار نفر جان خود را از دست می دهند، گفت: بر این اساس، روزانه 50 نفر در جاده های کشور جان خود را از دست می دهند. ...