پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۸May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 4 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۶    
یکی از مراجع تقلید گفت: ممکن است انقلاب نیز با وجود اختلاس، حقوق های نجومی و ربا با خطر مواجه شود این خطر وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۲    
اینکه چرا بعضی ها متناسب با استعدادشان به آن چیزی که استحقاقش را دارند نمی رسند، دلایل متعددی دارد که یکی از شاخص ترین آنها قدرنشناسی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۹:۵۰    
با ورود سامانه جوی تازه، کاهش قابل توجه دما روزهای جمعه تا شنبه در شمال غرب و غرب کشور و روزهای شنبه تا یکشنبه در مناطق شمالی، مرکزی و تهران رخ می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۸    
مشکل آلودگی هوا تنها مختص ایران نیست بلکه همه کشورهای دنیا در سراسر جهان با این معضل رو به رو هستند. اتفاقی که برای برطرف کردن آن برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در نظر گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
مدیری امشب با پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و بازیگر سینما و تلویزیون به گفتگو می پردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید حسن باقری نمونه عینی مهاجر الی الله بود که در راستای رضایت الهی و خدمت به مردم گام بر می داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
پوستر جدید فیلم سینمایی کیک بوکسر-تلافی با بازی رونالدینیو، بازیکن مشهور فوتبال برزیل منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سرطان بعد از بیماری های قلبی- عروقی به عنوان مهم ترین عامل مرگ و میر در کشورهای دنیا و از جمله کشور ما مطرح است و طی دهه های آینده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
حساب سازمان هدفمندسازی یارانه ها با هدف تسریع در عملیات واریز یارانه ها، حذف واسطه های غیرضرور و افزایش کنترل بر جریانات نقدی حساب این سازمان به بانک مرکزی انتقال یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
رئیس بنیاد مستضعفان، از مشارکت سه شرکت چینی در تامین منابع و ساخت منطقه سه آزادراه تهران – شمال خبر داد و گفت: بهترین شرایط برای انجام این کار انتخاب می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین بهاری گفت: کسانی که در نماز جماعت شرکت می کنند مانند کسانی هستند که در صف اول جهاد پشت سر رسول خدا در یک مبارزه شرکت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
مجمع عمومی شرکت سهامی، از اجتماع صاحبان سهام تشکیل می شود، مقررات مربوط به حضور عده لازم برای تشکیل مجمع عمومی و آراء لازم جهت اتخاذ تصمیمات، در اساسنامه شرکت معین خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان ثبت نام کنکور 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی تا یکشنبه 8 بهمن فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۴    
بازیگر سریال های فاصله ها و کیمیا معتقد است: مخاطبان زیادی به بهانه تماشا و پیگیری سریال پای تلویزیون می نشینند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت با اشاره به دلایل افزایش قیمت خودروهای وارداتی در ماه های اخیر، گفت: خودروهای وارداتی مشمول قیمت گذاری نمی شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می گوید از نقاط ضعف و قوت تیم نفت آگاهی کاملی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۸    
هدف امریکا – اروپا از روندی که با برجام آغاز شده است، امحای برگ های اقتدار ایران در عرصه منطقه ای و بین المللی با مذاکرات موشکی و از بین بردن قدرت بازدارندگی ایران در عرصه دفاعی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید با وجود این که فقط 9 بازی به پایان لیگ مانده است بازیکنانش تنها 30 درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۷    
صرافی های مجاز امروز سهمیه ارز مداخله ای را با قیمت 4544 تومان به فروش رساندند که نسبت به روز گذشته 9 تومان کاهش نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۵    
یک کارشناس اقتصادی می گوید از افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر، 30هزار میلیارد تومان عاید دولت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متعددی به روی آنتن خواهد رفت که یکی از آنها پدر خوانده به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۲    
رئیس کمیسیون تلفیق تأکید کرد بانک ها یکی از بزرگ ترین مشکلات اقتصاد کشور هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۹    
مشاور مالیاتی اتاق بازرگانی ایران گفت: در حالت خوش بینانه 30 درصد طلای ورودی به کشور قاچاق است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۳    
ساعت 11 شامگاه یکشنبه اول بهمن، صدای فریادهای زن جوانی در یکی از کوچه های شهرستان تفت-استان یزد- اهالی محل را سراسیمه به کوچه کشاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۳    
یافته های پژوهشی که توسط محققان ایرانی انجام شده، حاکی از آن است که نوع زایمان مادران ازلحاظ میزان دشواری و زمان آن، می تواند بر وضعیت روحی مادران و حتی روابط آن ها با نوزادشان تأثیر بگذارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۸    
تاکنون بیش از 30 کانکس از سوی شهرداری منطقه 5 برای اسکان موقت زلزله زدگان استان کرمانشاه روانه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۹    
وزیر دفاع کویت روز چهارشنبه در بحبوحه بحث و جدل درباره احضار سفیر عربستان در کویت عازم قطر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۶    
رئیس کلانتری 152 خانی آباد، با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر، گفت: این متهمان سعی داشتند 98 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در لوله پلیکا را به تهران وارد کنند که دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۶    
رئیس کلانتری168 سیزده آبان، با اشاره به دستگیری دو کلاهبردار اینترنتی که از طریق عابر بانک از شهروندان کلاهبرداری می کردند، گفت: این متهمان با جعل عنوان، خود را مامور انتظامی معرفی می کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا در گفت وگوی تلفنی با همتای ترکیه ای اش، از وی خواست از درگیری میان نیروهای ترکیه ای و آمریکایی در سوریه ممانعت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۶:۰۸    
روزهایی که بر ما می گذرد، تداعی گر بیست وسومین سالگرد درگذشت مهندس مهدی بازرگان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۶:۰۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته در حالی به لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی رأی مثبت دادند که...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۵:۵۹    
واکنش ها به سخنان رئیس دولت اصلاحات در فضای مجازی نشانه ای از ریزشی است که گریبانگیر بدنه اجتماعی اصلاح طلبان شده و حالا به هسته اصلی آن رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۵:۵۶    
در گزارش روز گذشته به مصاحبه رئیس محترم جمهور از منظر بررسی و نقد سؤالهای مطرح شده در آن و اولویت بندی مسائل و همچنین چگونگی طرح دغدغه ها پرداخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۵:۵۳    
نکته که باید درباره حاشیه های طارمی و باشگاه پرسپولیس بدانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۵:۵۰    
سرپرست حجاج ایرانی گفت: مردم باید بدانند سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به هیچ وجه در افزایش نرخ حج دخالتی ندارند و ملاک ما قیمت تمام شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۵:۵۰    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرده آخر این هفته و اول هفته آینده نقاط مختلفی از کشور شاهد برف و باران و کاهش شدید دما خواهند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۱:۰۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز ایران امن ترین کشور منطقه بوده و این مهم میدان اقتدار نظام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۱:۰۲    
بررسی های جدید فاش کرد، ماموریت چین در ساخت ارتشی از ابرانسان ها با سرعت نگران کننده ای در حال پیشرفت است و این کشور با شتاب روی تحقیقات ژنتیکی جنجالی و برنامه های توسعه سرمایه گذاری می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۳:۴۱    
ایدئولوژی انقلاب افزون بر این که وضعیت موجود را نامطلوب و بحرانی توصیف می کند و در توده های مردم، نارضایتی و ناخرسندی تولید می نماید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۳:۲۶    
اهداف نظام مطلوب گمرکی چیست؟ نقش گمرک در اجرای سیاست ها و برنامه های توسعه ی اقتصادی چیست؟ رتبه ی ایران از لحاظ تجارت خارجی در رده بندی جهانی کسب وکار چیست؟ نقاط ضعف در لجستیک تجاری کشور چیست؟ مشکلات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۳:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روایتی از تحلیل های سیاسی شهید حسن باقری که وضعیت امروز کشور را پیش بینی کرده بود، ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۳:۱۴    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنقدر طارمی را گنده نکنید، مانده ام چگونه فردوسی پور یک ساعت و نیم وقت برنامه اش را به او اختصاص می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۳:۱۴    
قاسمی گفت: علیرغم دعوت به عمل آمده، وزیر خارجه به دلیل نظارت و پیگیری بر روند اجرای ساختار جدید ترجیح داد که در تهران بماند و هیچ سفر خارجی طی این روزها نداشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۵۰    
علی علیزاده در توئیتر خود نوشت: کامبیز حسینی اگر جسارت داشت از شیرین عبادی دلیل اینهمه اشتیاق برای تحریم اقتصادی مردم ایران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۱    
یک مرکز پژوهشی اماراتی اعلام کرده که قصد دارد یک کارگاه آموزشی را با تمرکز بر اغتشاشات اخیر ایران با حضور تحلیلگران داخلی و خارجی برگزار کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۲۰    
وی که از مخالفان الحاق ایران به کنوانسیون مذکور بود، پس از اعلام تصویب لایحه از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدای بلند خطاب به نمایندگان مجلس عنوان داشت که همانند خیانتی که در برجام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۱    
این شکایت پیامبر (ص) امروز نیز همچنان ادامه دارد، که از گروه عظیمی از مسلمانان به پیشگاه خدا شکایت می برد که این قرآن را به دست فراموشی سپردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۲    
بعدازظهر امروز یک حسینیه در اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی دچار حادثه آتش سوزی شد که به گفته مسئولان پلیس علت این حادثه آتش سوزی اتصالی برق بوده است نه اقدامی خرابکارانه.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد به سبک بازی هافبک ایرانی تیم آلکمار هلند علاقه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مخالفت های مکرر اتحادیه اروپا با سیاست های ضد برجامی ترامپ نشانه های خوبی از اعمال سیاست، اقدام در چارچوب منافع خود و جدای از آمریکا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۲    
فدراسیون فوتبال خبر از دعوت از مهدی طارمی، حسین هدایتی و علی اکبر طاهری برای صحبت در خصوص پرونده مربوط به انتقال طارمی به ریزه اسپور و بازگشت به پرسپولیس داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد که اسرائیل از حضور نظامی ایران در سوریه جلوگیری خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۵    
وزارت امور خارجه در روزهای گذشته در بیانیه بی ادبانه ای مدعی شد که منتقدان برجام با دشمن همنوا شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۹    
در حال حاضر دغدغه اصلی عموم مردم، اشتغال، تورم و رکود است. اما متاسفانه اصلاح طلبان بدون توجه به این مطالبات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۴    
اصلاح طلبان همچنان دولت را به حواله دادن مشکلات به گردن دیگران تشویق می کنند. این در حالی است که این رویکرد غلط با وعده هایی که قول تحقق آنها به مردم داده شده و جامعه بر همین اساس در انتخابات شرکت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۸    
مطابق با مصوبات کنوانسیون پالرمو، گروه های مقاومت از جمله حزب الله در لیست گروه های تروریستی قرار گرفته اند از این رو امضا کنندگان این کنوانسیون برای مقابله به گروه های مقاومت ملزم می گردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۲۶    
وزیر خارجه عربستان در جریان نشستی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، مدعی شد که ایران به فرقه گرایی در خاورمیانه دامن می زند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابعاد مختلف گزارش این کمیسیون از اغتشاشات اخیر را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۱    
مساله ما اپوزیسیون میانه رویی است که به اسم بد و بدتر رای هم میدهد ولی بصورت ضمنی از اجنبیها در منازعات کشور کمک میگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۸    
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به همراه جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب، صبح امروز (چهارشنبه) با آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی و حجت الاسلام شهرستانی دیدار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۰    
عارف برای بازدید از وضعیت مردم زلزله زده سرپل ذهاب با کفش به کانکس یکی از آنها رفت و برای راحتی وی فرش را کنار زدند تا رئیس فراکسیون امید مشکلی در این زمینه نداشته باشد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۵    
براساس اعلام بانک مرکزی برنامه های بازپرداخت اعلام شده بر روی تارنمای بانک ها و مؤسسه اعتباری عامل، حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری، قابل اجرا خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۹    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از کشف دو محموله انفجاری در شرق و غرب کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۷    
رابعه اسکویی با انتشار عکسی از خود در حرم حضرت معصومه (س) صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۸    
رحمانی فضلی: به نجفی گفتم بیان این مسائل خدشه به آبروی دیگران است/سایت انتخاب سخنان من درباره برخورد با تخلفات و به ویژه تخلفات فرزندان مسئولان را تحریف کرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۳    
ورود سامانه بارشی تازه به کشور، بارش برف و باران در بسیاری از شهرها آغاز می شود، کاهش دما از روز شنبه آینده تا یکشنبه قابل توجه خواهد بود و انتظار می رود صبح یکشنبه در آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۲    
انارکی عضو کمیسیون اقتصادی گفت: دولت اگر بخواهد می تواند قیمت ارز را ثابت نگه دارد یا کاهش و افزایش دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی نیروی انتظامی از 5 انتصاب در نیروی انتظامی و با حکم سردار اشتری خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۸    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه دولت پیشین آمریکا آنها را در موضوع سوریه فریب داده، گفت: اکنون به دنبال اجرای عدالت در این کشور هستیم نه تصرف زمین.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۴    
"سارینا" دو ساله در پی تب شدید و تشنج و نداشتن سرپناه در منطقه زلزله زده روستای ناوه فره از استان کرمانشاه جان خود را از دست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۲    
ذوب آهنی ها موفق شدند با گل هایی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند با دو گل استقلالی های خوزستان را با شکست روبرو کردند تا به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۳    
مدیر عامل سابق مترو تهران، معاون مهندسی ناجا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۰    
سردار محمدرضا مقیمی: سامانه شناسایی اموال مسروقه ایجاد می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۹    
روزنامه انگلیسی سان امروز (چهارشنبه) نوشت، ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش به آفریقا گریخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۰    
وقوع یک آتش سوزی ساعتی قبل در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندر عباس منجر به کشته شدن سه نفر و مجروحیت دو نفر شد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۱    
مسئولان ترکیه کفاح بشیر حسین، مسئول اداره بهداشت داعش و 13 تن دیگر را در عملیاتی امنیتی در استان شانلی اورفا در جنوب این کشور بازداشت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۲    
پیمایش در سطح 7 دانشگاه در تهران نشان داد 82 درصد دانشجویان در بین شبکه های اجتماعی از تلگرام استفاده می کنند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۶    
عمده کارشناسان بر این باورند که مؤلفه اصلی تأثیرگذار در نرخ دلار به خارج از مرزهای اقتصاد وابسته است و بیشتر ناشی از سیاست های تحریمی خصمانه آمریکا علیه ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۰    
همه ما، پایین آمدن دمای بدن را تجربه کرده ایم. شاید به ندرت بتوان کسی را یافت که یخ شدن دست ها و پاها برایش اتفاقی غریبه باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۴    
بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در صفحه توئیتر خود ضمن خبر دادن از جیره بندی آب در شهر ساحلی کیپ تاون آفریقای جنوبی به مردم ایران هشدار داد که مشکل آب را جدی بگیریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱    
حال هر کدام از ما که ادعای مسلمانی داریم باید (زینب) و مانند بانوی قهرمان کربلا، زینت پدران خود و اسلام باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۲    
یکی از دانشگاه های سنگاپور اتوبوسی ساخته که فرایند شارژ آن 20 ثانیه طول می کشد. این وسیله نقلیه با هر شارژ می تواند مسافت 30 کیلومتر را طی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۹    
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تأمین اجتماعی 146 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد حال می خواهند به جای پرداخت مطالبات خود درآمد 9 بیست و هفتم درمان را نیز از تأمین اجتماعی برداشت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۶    
غرب اگر حمایت دیپلماتیک ترکیه را در ماجرای سوریه از دست بدهد، ممکن است شاهد اعمال اقتدار روسیه در سرتاسر خاورمیانه باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۶    
تلاش ماموران شرکت برق رشت، برای اصلاح و بهسازی شبکه برق فشار قوی که عملیاتی بسیار سخت و دردناک است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۷    
متخصص طب ایرانی با بیان اینکه فشار خون یکی از بیماری های رایج و خطرناک است، گفت: علاوه بر استرس و اضطراب، سابقه ژنتیکی، نارسایی های قلبی و کلیوی و تغذیه نامناسب از دیگر عوامل بروز این بیماری هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
روز گذشته و در پی دستگیری قطعی قاتل زینب جنجال های رسانه ای در خصوص قتل این کودک هشت ساله ، بازهم آغاز شده و به تیتر بسیاری از رسانه های پاکستان تبدیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
از تاثیرات زیبا سخن گفتن در حدیثی از امام سجاد(ع) آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۱    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: بعضی از مسئولین هنوز متوجه نیستند که این فضای مجازی همانند ماری است در آستین؛ تکیه کردن به قول و تعهد خارجی ها نیز قابل قبول نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۸    
اینگونه تسهیلات به دانشجویانی تعلق میگیرد که برای باز پرداخت نیاز به مهلت بیشتری دارند و از محل اعتبارات شُعب صندوق رفاه و بیمه دانشجویان واحدها طبق ضوابط و مقررات مربوط در اختیار دانشجو گذاشته میشود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۸    
کمیته ملی انتخابات مصر اعلام کرد که رقیب عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری کنونی مصر در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور را از فهرست نامزدهای ریاست جمهوری کنار گذاشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
جانشین قرارگاه ثارالله گفت: جمهوری اسلامی ایران مادامی که سوریه نیاز داشته باشد و تا وقتی که جرثومه های فسادی مثل باقیمانده های داعش - که البته به هیچ عنوان مثل گذشته سازماندهی شده نیستند - در سوریه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۲    
تازه ترین نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد که ترامپ بیش از پیش از سوی زنان رأی دهنده در معرض نگاه های منفی قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۹    
در نخستین سالگرد ریاست جمهوری دونالد ترامپ، برخی روزنامه های مختلف عربی تصویر رئیس جمهوری را ترسیم کرده اند که بر سر هر موضوعی در توئیتر جنجال به پا کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۶    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: از آنجا که حقوق فرهنگیان جزو حقوق های بالای کارمندان نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت، با تأکید بر غیرقابل مذاکره بودن برجام، گفت: در خصوص توافق برجام موضع نظام، دولت و وزارت امور خارجه کشورمان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۰    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی و سخنرانی رئیس بنیاد پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۷    
رئیس جمهور ترکیه گفت که دولت قبلی آمریکا کشورش را درباره سوریه فریب داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۴    
نماینده مردم تهران از تاخیر دولت در ارائه لایحه جامع انتخابات انتقاد کرد.