چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۶:۲۳May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 28 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۶    
پیکر آیت الله نصرالله شاه آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری صبح امروز 23 اسفند تشییع شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۶    
فیلم های مختلفی در روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش خواهد شد که فیلم سینمایی سارا به کارگردانی داریوش مهرجویی یکی از آنهاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۵    
شرح و تفسیر حکمت 308 نهج البلاغه با موضوع برتری دوستی بر خویشاوندی را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
به گزارش جهان نیوز ، اخیرا و با رشد استفاده از ارزهای رمزنگاری شده مبتنی بر سیستم زنجیره بلاک چین ها، استخراج این ارزها به حوزه ای سودآور برای برخی تبدیل شده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۳    
در حال حاضر در بسیاری از جاده ها، بارش باران و در جاده های کوهستانی بارش برف ادامه دارد؛ رانندگان محورهای کوهستانی و سردسیر حتماً برای تردد در این جاده ها زنجیرچرخ داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۹    
پخش سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه تا سال آینده ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
اوفر زازبرگ از تحلیلگران مسائل اسرائیل و فلسطین در گروه بین المللی بحران است. اتاق فکری که بر روی اجتناب از جنگ تمرکز دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۴    
عکسی قدیمی از یک مغازه بقالی محلی که در سال 1282 هجری شمسی در شهر رشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات 30 روز بهمن ماه سال جاری با 152 واحد کاهش به پله 98 هزار و 148 واحدی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
حمید رسایی فعال اصولگرا و نماینده سابق مجلس در واکنش به توییت ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران، که در توییتی کمترین حق زنان را انتخاب نوع پوشش خود در جامعه ذکر کرده بود در توئیتر نوشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۲    
امام موسی صدر از ذخائر انقلاب اسلامی بود که حضرت امام علاقه خاصی به او داشتند. این عالم عامل با توطئه دشمنان اسلام و انقلاب، ربوده شد و به سرنوشتی نامعلوم دچار گردید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۴    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که خطر تمیز کردن خانه با استفاده از مواد پاک کننده برای ریه زنان به اندازه کشیدن روزی 20 نخ سیگار است اما تاثیری برریه مردان ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۲۴    
مدیرمسؤول روزنامه جوان گفت: درست است که پدیده شوم داعش به لحاظ سرزمینی تمام شده ولی به جهت انسانی و حضور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۳    
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: طرح ترافیک جدید با قانون مغایرت دارد و مخالف با سیاست های ابلاغی دولت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت وگو با خبرآنلاین، در پاسخ به سوالی که به نخستین خطبه های ابوترابی فرد اشاره داشت، گفت: شما را به خدا سراغ مسائل اساسی مردم اعم از بیکاری، گرانی، اعتیاد و طلاق بروید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در رابطه با توزیع بن کارت میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز توضیحاتی را ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۴    
فیفا در نامه به فدراسیون فوتبال ایران کسر 6 امتیاز از تیم فولاد یزد را ابلاغ کرد. این در حالی است که تیم فولاد یزد در فوتبال ایران وجود خارجی ندارد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید تسهیل کننده سیاست های اصل 44 قانون اساسی برای حضور و مشارکت مردم باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۰    
حسین غروی رام در نشستی خبری به وسعت بازار گوشی تلفن همراه در کشور پرداخت و اظهار کرد: براساس آمار متوسط میزان فروش ماهیانه گوشی تلفن همراه در کشور 600 هزار دستگاه است و ظرفیت بازار تقاضای کشور در سال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۸    
مطالعه جدید نشان می دهد دویدن تاثیرات منفی استرس حاد را بر هیپوکامپ مغز که بخش مربوط به یادگیری و حافظه است کاهش می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۳    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی خراسان رضوی به ارسال مواردی از پیامهای اینترنتی جعلی با عنوان 'شرکت اپل' به افرادی که گوشی تلفن همراه آنها سرقت شده اشاره و بیان کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۷    
در حالی که با تصمیم بانک مرکزی بانک ها از امروز پرداخت سود 20 درصد به گواهی سپرده بانکی را آغاز کرده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۷    
طیف گسترده ای از الگوهای غذایی برای محافظت از مغز در برابر آلزایمر از سوی متخصصان مغز و اعصاب و کارشناسان تغذیه پیشنهاد شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۱    
مدرس ریاضی که دختر مورد علاقه اش را به خاطر جواب منفی به پیشنهاد ازدواجش به قتل رسانده بود در زندان رجایی شهر قصاص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۱    
دو برادر که با همدستی پسرعمه شان با وعده کمک به افراد نیازمند زنان سالخورده را در چند شهر کشور فریب داده و طلای آنها را سرقت کرده اند دوباره بازداشت شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۱    
پاس تهران، آخرین نماینده ایران که به مقام قهرمانی آسیا رسید، امروز از لیگ دسته دوم به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۱    
فدراسیون والیبال ژاپن از تیم ملی مردان ایران و فدراسیون استونی از تیم ملی ب والیبال مردان کشورمان برای حضور در اردوی مشترک و دیدار های تداکارتی و دوستانه دعوت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۱    
سقوط نظامی صهیونیست در سطل زباله در شمال الخلیل به سوژه طنز شبکه های اجتماعی بدل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۵    
تخفیفات ویژه نوروزی به تناسب اندام و زیبایی چهره رسیده و فضای مجازی هم آتش بیار این معرکه ناجور شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۹    
مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با علی علیپور برای تمدید قرارداد از چند وقت پیش آغاز شده بود و طرفین به توافقات لازم رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۶    
تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان موفق شد از سد حریف اروپایی خود بگذرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۶    
اوراق مشارکت، اوراق بهاداری از نوع بدهی هستند که اساساً به شکل وام از طرف سرمایه گذاران به ناشر یا توزیع کننده آن پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۶    
رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ واحد درسی به نام حجامت، زالودرمانی یا انرژی درمانی در سیستم آموزش رسمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نداریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۴    
محمدباقر الفت گفت:قوه قضاییه آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان ملی اعلام می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۵    
شکست آل سعود و متحدانش در محاصره قطر نه تنها در منطقه بلکه در مونیخ هم رقم خورد چرا که آنها در نزدیکی کنفرانس امنیتی مونیخ و در برابر سخنرانی شیخ تمیم، کنفرانسی را ترتیب دادند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۳    
علی دایی به تیم ستارگان جهان دعوت شد تا در فروردین 97 دو بازی با اهداف صلح طلبانه در کنار بزرگان فوتبال همچون کارلس پویول انجام دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۳:۴۷    
آنها می خواستند که افرادی باشند از همین افرادی که سینه برای غرب می زنند. و دیدند نشد این. از این جهت، دنبال این افتادند که ما همه بساط را به هم بزنیم! باز دو سه سال بنشینیم دوباره رفراندم کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۳:۳۵    
کارگردان به وقت شام ادامه داد: فیلم های عملیات مدافعان حرم در عراق و سوریه را زیاد نگاه کرده ام، جنس عملیات آنجا بسیار متفاوت است و خیلی در غربت عمل می شود، چیزی که ما در جنگمان نداشتیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۳    
رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در سفر به لبنان و هنگام ورود به فرودگاه بیروت، مورد استقبال هیچیک از مقامات لبنانی قرار نگرفت. وی، برخلاف آداب دیپلماتیک، در کاخ ریاست جمهوری نیز به شدت تحقیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۱    
گابریل از سیاست های آمریکا و دولت ترامپ انتقاد کرد. به باور او تصمیم ها و رفتار سیاسی دولتمردان آمریکا غیرقابل پیش بینی و محاسبه شده و همین امر از اعتمادپذیری به سیاست آمریکا کاسته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهور اظهارداشت: آمریکا نباید دنیای سیاست را با دنیای تجارت اشتباه بگیرند و اگر در برجام پیمان بشکند، دولت و ملت آمریکا پشیمان خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۵    
سعید اوحدی با رای هیات امنای این سازمان به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۲:۲۳    
وزیر کشور ار پیشنهاد به فعالان فضای مجازی برای ثبت تشکل و NGO خبر داد و گفت: ایجاد تشکل باعث می شود آنها سازمان دهی شده و تحت حمایت های دقیق تری قرار بگیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۲:۱۱    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری هندوستان در بیانیه ای مشترک تاکید کردند که تعاملات سطح عالی موجود را از طریق تبادل دیدارهای دوجانبه و گسترده در تمامی سطوح، متنوع و گسترش دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۸    
دانشجوی ایرانی در بلاروس به طرز مشکوکی فوت کرد و قرار شد این موضوع در تهران بررسی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۸    
به گزارش جهان نیوز ، مستند اولین لَند به تهیه کنندگی داوود مرادیان، چهارشنبه 2 اسفند رونمایی می شود. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۵    
مدیر عامل شرکت ایکاپ اعلام کرد :تولید محصول 2008 بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همچنان ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۵    
طی حکمی از سوی مهندس یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حمید مرادی به عنوان قائم مقام اجرایی مدیرعامل منصوب و معرفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۰    
معاون کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه در حاشیه نشست امنیتی مونیخ از معاون وزیر خارجه آمریکا خواست که به قواعد حقوق بین الملل احترام بگذارد و تعهدات برجامی خود را محترم بشمارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۶    
خوب است این جماعت و گردانندگان روزنامه شرق که روزگاری حتی کمک شهرداری به مساجد شهر را غیر قانونی می دانستند،بگویند پول این ویژه نامه در این روزگار گرانی سرسام آور کاغذ از کجا آمده است!؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۰    
حاتمی کیا طی سی سال گذشته فیلم های زیادی ساخت که بعضاً به شجاعت زیادی نیاز داشت؛ اما این بار حاتمی کیا در نمایش درخشانی که بر روی صحنه آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر عرضه کرد و خود تنها بازیگر آن بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۰    
آنان که با هر پدیده ای اصل نظام را نشانه می گیرند منتظر اعلام نظر این سازمان و آن قوه نیستند. آنان فقط باید بشنوند که: "نظام، این آقا را بدون هیچ دلیل گرفته و در توالت زندان کشته است و تمام".
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۱:۰۲    
تولیت آستان قدس رضوی(ع) گفت: هجمه های صورت گرفته به فیلم به وقت شام بیانگر اثرگذاری این فیلم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۵۳    
وزیر سابق اقتصاد گفت: اینکه تصمیم بگیریم درآمدهای زیر 5 میلیون تومان 18 درصد افزایش یابد و درآمدهای بالای 5 میلیون تومان تغییر نکند، ساختار تفاوت های دستمزد را در کشور بهم خواهد ریخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۵۰    
منصوری افزود: نگاه دوم می گوید باید به توزیع درآمد دقت داشته باشیم؛ معیار ما برای فهم عدالت اجماع نخبگان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۴۴    
وزیر خارجه ایران با اشاره به امضای توافق ها بین رئیس جمهور این کشور و نخست وزیر هند، بر تحکیم چند قرن دوستی بین دو کشور تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای طرح امداد و نجات جاده ای در ایام نوروز در استان خبر داد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۴    
صدرنشین رقابتهای فوتبال بوندس لیگا در زمین وولفسبورگ 3 امتیاز شیرین کسب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۳    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با نقض آشکار تعهدات برجامی کشورش در سخنرانی خود در نشست امنیتی مونیخ، خواستار عدم سرمایه گذاری در ایران شد و در عین حال گفت: روسیه، چین، ژاپن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۴    
قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی عصر امروز و در تذکر شفاهی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۸    
بعد از ناکار آمدی محمد علی نجفی در شهرداری تهران و عدم ثبت عملکرد قابل قبول در بحران هایی مانند برف تهران و یا زلزله و نیز برخی انتصاب های مساله دار او ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط برداشت از صندوق توسعه ملی جهت تقویت بنیه دفاعی را مشخص کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۲۶    
ارتش سوریه در ادامه عملیات پاکسازی خود یک تونل گروه تروریستی داعش را به طول 500 متر که در آن مقادیر زیادی سلاح و مهمات ذخیره شده بود، کشف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۲۳    
روز آینده گستره بارش ها کل نیمه غربی کشور را فرا می گیرد. همچنین شاهد وزش باد شدید جنوبی، خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در خوزستان و بوشهر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۷    
عضو هیئت مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: احمدی نژاد با این قبیل اقدامات و زیر سوال بردن مسئولین نظام آب به آسیاب دشمن می ریزد و نه تنها نمی تواند جایگاه خود را تقویت کند بلکه بیش از پیش به خود و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۶    
کسی می داند در پسا برجامی که قرار بود مشکل آلودگی هوا و آب خوردن و تولید و اشتغال را یک جا حل کند، چرا دریاچه ارومیه بیشتر آب رفت؟ یا چرا مشکل ریزگردهای خوزستان تشدید شد؟ یا نقش جاسوسانی که جد اندر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۴    
حجت الاسلام رئیسی در کنگره شهدای مهاجر مدافع حرم:مردم لبنان و فلسطین امیدی به میزهای مذاکره ندارند بلکه امید آنان به مجاهدان در میدان است و می گویند میدان تکلیف را مشخص می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۶    
مدیرکل محیط زیست استان تهران بدون اشاره به اعلام اخیر معاون دادستان کل کشور و رئیس سازمان استاندارد مبنی بر یورو 4 نبودن سوخت توزیعی در کلان شهر های کشور گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۴    
یک گروه تروریستی، بعد از ظهر امروز (شنبه) سعی داشت از طریق یک گذرگاه فرعی خود را وارد سوریه کند، اما در درگیری نیرو های ارتش با آن ها، ناکام ماندند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: درصدد این هستیم تا در قالب طرحی با عنوان ساماندهی فروش بلیت هواپیما های چارتر به این مسئله رسیدگی کنیم و این طرح را کلید بزنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۸    
لندن که سالها با اشغال جنوب یمن، اهداف و منافع راهبردی اش را در این کشور پیش برده، اکنون با تصحیح اشتباهات پیشین از طریق امارات و سایر ابزارهای عربی و محلی، تلاش دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۶    
به ما قول هایی دادند و گفته اند زیاد در رسانه ها اظهارنظر نکنیم و در مقابل آن ها به دنبال این هستند که تا پایان سال به این موضوع خاتمه بدهند. ما هم منتظریم آیا آن ها به قول شان عمل می کنند یا نه
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۰    
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای دلایل همکاری کشورش با ایران را در سوریه تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۸    
همکاری های سه جانبه سپاه پاسداران، وزارت دفاع و وزارت نیرو به منظور توانمندسازی ایران در بحث بارورسازی ابرها آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که حضور نیروهای نزدیک به ایران در نزدیکی مرز اراضی اشغالی از نظر بسیاری از اسرائیلی ها یک تهدید است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۶    
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: از بطری های پلاستیکی فقط یک بار استفاده کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۰    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: این سازمان تا پایان سال حدود 9 هزار میلیارد تومان بدهی خواهد داشت که با حمایت مجلس و تخصیص 7 هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه سال 97 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۱    
با وجود اصرار شهرداری تهران مبنی بر اجرای غیرکارشناسی طرح ترافیک عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران می گوید باید شورای حل اختلاف در مورد طرح جدید ترافیک نظر دهد و اجرای آن در سال آینده امکان ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۸    
اقدام خداپسندانه یک راننده تاکسی در خط ونک - ستارخان تهران که سربازان را رایگان جابجا می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۸    
"سنجد" برای ترمیم شکستگی، ترک استخوان و پوکی استخوان بی نظیر است؛ پودر هسته سنجد، غضروف ساز بوده و برای ترمیم مفاصل و کمردرد می توان آنرا با شیر میل کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۸    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: اکیپ جراحی قلب بیمارستان بزرگ دزفول در یک عمل موفقیت آمیز یک میخ پنج سانتی متری را از قلب کودکی پنج ساله خارج کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۶    
افسردگی درد آرامش و خوشبختی است. بیماری شایعی که به راحتی به زندگی آدمی هجوم می آورد و به سختی درمان می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات کسر خدمت فرزندان ایثارگر را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰    
اجرای مسابقه بزرگ پنج ستاره را اشکان خطیبی برعهده گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰    
صادرات به عنوان یکی از شاخص های مهم رشد و توسعه اقتصادی، جایگاه ویژه ای در سیاست گذاری های دنیای تجارت دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان صدا و سیما در یادداشتی از تلاش خانواده رسانه ملی برای پوشش گسترده راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰    
گوشه ای از زندگی نامه شهید ابراهیم ارسلانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰    
حداقل هزینه معیشت کارکنان مشمول قانون کار امروز در جلسه کارگروه دستمزد با حضور شرکای اجتماعی تعیین می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰    
انفجار مخزن گاز خودرو نیسان هنگام سوختگیری 5 نفر را مجروح کرد و به چند خودرو خسارت وارد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۱    
سروش صحت معتقد است کتابخانه هر کسی معرف شخصیت اوست. شما با نگاه کردن به کتابخانه هر آدمی اطلاعات ریز و درشت زیادی از گذشته، حال، آینده، نگرش، علایق، خاستگاه و شخصیتش به دست می آورید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۱    
دوره ریاست ماریو دراگی- رئیس کنونی این بانک – در اکتبر 2019 به پایان می رسد و جوان ترین رئیس تاریخ بانک مرکزی آلمان شانس بیشتری از سایرین برای جانشینی وی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۸    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه های سازمان ثبت احوال کشور در مورد فوت شده فرض کردن افراد 100 ساله و بالاتر را ابطال کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۵    
سردیس برنزی عباس کیارستمی که توسط علیرضا آسانلو خلق شده است، در فضای باز گالری بوم نصب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۵    
بدون شک، کاهش قدرت، بر روی نحوه مدیریت مرکل در اتحادیه اروپا و منطقه یورو نیز تاثیرگذار خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۲    
سرمربی سابق استقلال می گوید تیم الهلال باید از شاداگران وینفرد شفر بترسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۲    
ارتش مصر با بمباران مواضع تروریست ها در سینا 8 هدف متعلق به آنها را منهدم کرد. در این عملیات 3 تروریست به هلاکت رسیده و یک دستگاه خودروی 4 زمانه مجهز به تیربار نابود شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۲    
استاد حوزه علمیه قم گفت: مرحوم آیت الله یعقوبی قائنی در یکی از سخنانش بیان کرد که خدا این رهبر معظم را نگه دارد، ایشان امانت خدا هستند، اما خیلی ها حالیشان نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۶    
بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد در نقل و انتقالات تابستانی شروط خود را به باشگاه اعلام کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۶    
رییس پلیس راه البرز از سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و به رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند هشدار داد.