چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۳۴May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 26 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۴    
پژوهشگران در مطالعات اخیر خود موفق به کشف مفیدترین و موثرترین روش مصرف کلم بروکلی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هواپیمایی لازم است نسبت به مدیریت فروش خود با هدف حذف تدریجی پروازهای چارتری اقدامات لازم را انجام دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۸    
گاهی اوقات در زندگی مشترک پیش می آید که یکی از زوج ها غر می زند و سبب کلافه شدن طرف مقابل می شود. در این مطلب به شما طرز برخورد با همسری که نق می زند را می گوییم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۵    
دولت آمریکا اعلام کرد این کشور درباره کره شمالی راهبرد بینی خون آلود (گوشمالی) را دنبال نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۲    
استاندار تهران با بیان اینکه 4.5 میلیون نفر در استان تهران در بافت های فرسوده و حاشیه شهرها زندگی می کنند، گفت: بازآفرینی بافت های فرسوده و حاشیه شهرها در ایجاد اشتغال مؤثر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه ثبات به بازار ارز برمی گردد، گفت: سفته بازان و سوداگران این بازار شناسایی شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل مبارزه با بیماری های طیور سازمان دامپزشکی کشور توصیه کرد: مردم دقت داشته باشند با پرندگان مهاجر و وحشی تماس برقرار نکنند، گوشت و تخم مرغشان مصرف نشود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۷    
عابدزاده گفت: شرکت های هواپیمایی باید نسبت به مدیریت فروش با هدف حذف تدریجی پروازهای چارتری اقدامات لازم را انجام دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۱    
داشتن روابط خوب با مردم بسیار مهم است چون روابط اجتماعی بخشی از زندگی ما را تشکیل می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۳۸    
روز 21 بهمن دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر از دستگیری یک تیم چهار نفره از جاسوسان داد. جعفری دولت آبادی در اظهاراتش عنوان کرده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۲۶    
وکیل مدافع پرونده سیدامامی گفت: با تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی و خاص بودن پرونده، معاونت دادستان عمومی مسئولیت پرونده را پذیرفتند و از ابتدای موضوع در جریان امور قرار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۲۰    
نایب رییس مجلس ششم با بیان اینکه حضور به هر قیمت در شرایط فعلی دیگر کاربردی برای اصلاحات ندارد، گفت: اصلاح طلبان با وجود این که نفوذ کلام در دولت دارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۷    
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: ما که می دانیم اگر گفتمان براندازی شکل بگیرد هزینه های بیشتری به بار می آورد، باید از تمام ظرفیت های نظام استفاده شود. باید جلوی رادیکالیزه شدن فضا را بگیریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، حضور آمریکا در پایگاه التنف سوریه را اشغالگری توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۰۸    
یک گیاه شناس در خصوص ممنوعت واردات گل های زینتی بامبو و لاکی بن سای ، گفت: گاهی گونه های بیگانه با ورود به کشور تبدیل به گونه مهاجم می شوند و همچنین احتمال دارد حامل آفات و بیماری هایی باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مادام که همه طرفها به تعهدات خود در برجام پایبند بمانند، به تعهدات خود عمل خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۲:۱۷    
دلیل این که این قدر در قرآن سفارش به معاد شده است، کنترل کننده بودن معاد است. اگر در اجتماع و خانواده ما توجه به معاد و شب اول قبر و عالم برزخ و حساب و کتاب زیاد شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۹    
هم تیمی مهدی طارمی در الغرافه از برخورد تند و عجیب اماراتی ها سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۳    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جلسه با رییس فدراسیون خواستار آن شده تا در یک برنامه تلویزیونی پاسخ اظهارات علی کریمی را بدهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۱    
ناهید خداکرمی عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در توییتی با حمایت از کشف حجاب دختران در خیابان انقلاب نوشت: کم ترین حقی که می شود برای یک زن قایل شد انتخاب نوع حجاب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۵    
دو عنصر انگلیسی داعش که به بیتلز معروف هستند حین فرار با لباس زنانه بازداشت شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۷    
کاهش مدت مکالمه و استفاده از هندزفری برای مکالمات طولانی و قرار دادن گوشی در حداکثر فاصله از بدن در مدت مکالمه، می تواند راهکارهایی برای کاهش میزان انرژی جذب شده از میدان رادیویی باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۱:۰۲    
وحید یامین پور تهیه کننده و مجری تلویزیون در توئیتر نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۰:۵۷    
یک نماینده پارلمان عراق فاش کرد که وزیر خارجه آمریکا در سفر اخیرش به کویت، به نخست وزیر عراق گفته که باید دستان ایران در کشورش را قطع کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۰:۴۵    
با گذشت چندین ماه از رفراندوم نافرجام بارزانی در اقلیم کردستان، اثرات مخرب آن هنوز هم از سوی کارشناسان و منتقدان کرد موشکافی و تاکید می شود کردها در چارچوب عراق متحد بهتر می توانند زندگی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۶    
پس از ابتلا به آنفلوآنزا در اولین روزهای بازگشت به محل کار، احتمال سرایت بیماری به دیگران وجود دارد به همین دلیل باید راهکارهای پیشگیری و کنترل بیماری را بیاموزید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۳    
معاون سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت ادعای اسرائیل مبنی بر اینکه پهپاد ساقط شده در جولان ایرانی بوده، بدون توجیه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۷    
علی اکبر ولایتی به منظور گفتگو با مسئولان عراقی روز پنج شنبه عازم این کشور شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۴۸    
علیرغم توضیحات دادستان تهران و تأیید خودکشی سید امامی، برخی روزنامه های اصلاح طلب در روزهای اخیر همصدا با رسانه های معاند، به تردیدافکنی و مظلوم نمایی و کم اهمیت نشان دادن موضوع جاسوسی پرداخته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۹    
روزنامه جروزالم پست در یادداشتی به بررسی احتمال وقوع جنگی در آینده با حزب الله پرداخته و پیشنهاد داد به جای تهدید لبنان، باید ایران را هدف حملات قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۱    
3 مقام دولتی هستند که گویا باید درباره پرونده سیدامامی به چند سؤال پاسخ بدهند. خاصّه اینکه انگیزه سیدامامی برای خودکشی نیز به عمق این سؤالات افزوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۲    
کاهش حدودا 61 تومانی نرخ دلار در بازار آزاد از مهمترین خبرهای اقتصادی امروز بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۱    
تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان طی هفته های گذشته افزایش یافته و به نظر می رسد که دریای مدیترانه آبستن تحولات جدید و بسیاری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۶    
مهرداد بائوج لاهوتی ظهر امروز در مراسم گازرسانی به 12 روستای بخش اطاقور این شهرستان اظهار کرد: قبل از انقلاب کشور های استکباری مسیر هدایت کشور را به شاه دستور می دادند و شاه نیز باید اطاعت می کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۰    
معاون اول قوه قضائیه در شهرکرد با بیان اینکه سید امامی باور نمی کرد اطلاعات جاسوسی اش را در اختیار داریم، گفت: دستگیری این تیم جاسوسی برای آمریکا سنگین بود .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۳    
عماد مغنیه در پاییز 1362 در عملیاتی علیه آمریکا در کویت، به اسارت درآمد، ولی با ترفندهای گوناگون موفق به رهایی شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۷    
حکومت بحرین 17 هزار کتاب درسی انگلیسی که در آن از عنوان خلیج فارس استفاده شده بود را جمع آوری نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۸    
بررسی پرونده کشتی علیرضا کریمی در رقابت های زیر 23 سال جهان در کمیته حقوقی و انضباطی اتحادیه جهانی مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد و رای آن در حال نهایی شدن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۵    
اغلب آن دسته از افرادی که در این زمین های مشکل دار، ساخت و ساز کرده اند، قانون شکن هستند و ساخت و سازشان قانونی نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۹    
یک کاروان نظامی ارتش ترکیه متشکل از ده ها سرباز و خودروی نظامی وارد خاک سوریه شده و در حال اعزام به ریف جنوبی ادلب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۲    
به دستور رئیس جمهوری کمیته چهارنفره ای از اعضای دولت مامور رسیدگی و پیگیری حوادث ناخوشایند در برخی از بازداشتگاه ها شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۹    
حماس، اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب پیش نویس قانون اعمال مجازات های جدید علیه این جنبش به بهانه استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی را رفتاری همسو با رژیم صهیونیستی خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دعوای طرفداران USSD و اپلیکیشن های پرداخت دعوای دو صنف است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۸    
وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با رئیس جمهور لبنان با استقبال سرد کاخ ریاست جمهوری این کشور و همتای لبنانی خود رو به رو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۵    
رئیس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه مساله مهمتر این است که بحران گسترده ای در 4 ماه آینده ای خواهیم شد و همه کشور گرفتار می شود و برنامه های نرمال خود را نمی توانیم دنبال کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۹    
وزیر دفاع آمریکا در حاشیه نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل، در کنفرانس خبری، باز هم ادعاها درباره مواضع منطقه ای ایران را تکرار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۶    
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد، نیمی از ساکنان اراضی اشغالی بر این باورند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید به دلیل پرونده های فساد از سمت خود کناره گیری کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۶    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری هوای سالم طی امروز و فردا در تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۳    
سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: نیکی هیلی روسیه را دوست دارد چرا که مکررا در سخنان خود به نام این کشور اشاره می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: متاسفانه فقر در حال افزایش است و در جامعه هر روز بر تعداد فقرا افزوده می شود به همین دلیل به یار و یاوران بیشتری برای مددکاری و کمک نیازمند هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۷    
محسن اراکی گفت: آنچه مختص به غربی ها و نماد هویت ویژه آنهاست را نباید در عمران شهری مورد بهره برداری و استفاده قرار دهیم زیرا از آن نهی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۴    
برای غلبه بر "خستگی مزمن" می توانید از این دستورالعمل ها بهره مند شوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۴    
مرتضی علی آبادی بازیگر سریال تعطیلات رویایی بیان کرد که این مجموعه نوروزی با سریال های پایتخت 5 و دیوار به دیوار که هر سه در نوروز 97 پخش می شوند، رقابت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۴    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کاهش میل و گرایش به اعتیاد در کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۱    
"جوانه گندم" خواص شگفت انگیزی دارد که در درمان طیف گسترده ای از بیماریها، مصارف زیادی دارد؛ از جوانه گندم به دلیل کاربردها و خواص متعدد و شگفت انگیز آن به "اکسیر جوانی" یاد می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۹    
یک زن مسلمان آمریکایی که قصد شرکت در رقابت های انتخابات شهرداری شهر راچستر ایالت مینه سوتا را دارد، در فضای مجازی تهدید به مرگ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۶    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اعضای دو باند توزیع مواد محترقه در تهران و کشف شش میلیون و 860 هزار عدد ماده محترقه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۶    
براساس تصمیم جدید رگولاتور ارتباطی، تبلیغات اپراتوری به هر شکل و روشی غیرقانونی است و چنانچه از امروز اپراتوری برای تبلیغات به تلفن شما زنگ زد، حق شکایت از آن را دارید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۱    
تهیه کننده سینما گفت: "اتاق تاریک" در جشنواره فیلم فجر یکی از نمونه های سینمای کودک است که من خوشم آمد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۵    
مدال نقره آنزور بولتوکائف، آزادکار تیم ملی روسیه در مسابقات قهرمانی اروپا به دلیل تخطی از قوانین ضددوپینگ پس گرفته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۲    
با اعلام مدیر تیم های ملی بسکتبال، شرایط حضور آرون گرامی پور در تیم ملی مهیا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۳    
این ایمان مغنیه بود که او را نگه می داشت من بارها شاهد گریه های شدید او بودم در یک جلسه ای که تلویزیون فیلمی راجع به امام رضا(ع) پخش می کرد و در صحنه ای که به امام سم نوشانده شد وقتی مغنیه برای اولین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۲    
هفته نامه خط حزب الله همزمان با تکرار رفتارهای ساختارشکنانه رئیس جمهور سابق کشور، در یادداشتی به بررسی رفتار انقلابی نماها در آن زمان و جریان مشابه در سال های اخیر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام راه اندازی سامانه جدید ارزی خاطرنشان کرد: این سامانه از روز شنبه 28 بهمن 1396 به صورت آزمایشی شروع به کار خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۴    
مجامع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران(سمگا) در تاریخ 25 بهمن ماه 96 با حضور 67 درصدی سهامداران برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۴    
گوشه ای از زندگی نامه شهید رسول اسفندیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۱    
مهدی کرم پور در آستانه سالروز تولدش، در گفتگو با علی ضیا درباره دلیل نپذیرفتن پیشنهاد اجرای هفت سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۸    
اکبر نبوی، منتقد و نویسنده سینمایی از این هفته روی صندلی اجرای سری جدید کافه فیلم می نشیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۵    
دو هفته بعد از آنکه خزانه داری آمریکا تحریم هایی را علیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس وضع کرد، مجلس نمایندگان آمریکا مجدداً تحریم هایی را علیه این جنبش تصویب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۵    
نوه امام خمینی(ره) گفت: روحانیونی که به سراغ تجمل می روند، علاوه بر دین خدا، همه اقشار روحانیت را بدنام می کنند، چون مردم با نگاه به آنها می گویند که همه مانند هم هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۵    
گروه موسیقی ماکان بند مهمان امشب برنامه دورهمی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی کجلس گفت: ایالات متحده از حضور پررنگ ایران در سوریه خشمگین است و ایران امروز کشوری شده که موشک نقطه زن دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل خانه سینما متعهد به اکران فیلمی شده است که همچنان نظام را به گونه ای معرفی می کند که جوانان باید از این کشور فرار کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پای ولایت ایستاده ایم تا ریشه های دشمن را بخشکانیم تا در نهایت این انقلاب نورانی به دستان با کفایت رهبری عزیز، به دستان مبارک حضرت ولی عصر(عج) برسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۰    
مجمع عمومی حزب زنان جمهوری اسلامی صبح امروز در پژوهشکده باقر العلوم (ع) و با حضور فعالان احزاب اصولگرا برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۴    
رضا برجی مستندساز کشورمان داوری در جشنواره های متعددی را تجربه کرده است. او می گوید مشکل مستندسازها سیمرغ و این جایزه ها نیست بلکه دیده شدن و حمایت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۲    
شدت باد در پیونگ چانگ باعث تعطیلی رقابت های المپیک زمستانی پیونگ چانگ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۲    
سامان قدوس لژیونر کشورمان با همکاری باشگاهش اوسترشوند اقدام خیرخواهانه ای را انجام دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۹    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پس از شکست مقابل رئال در لیگ قهرمانان اروپا، به اخبار منتشر شده درباره پیوستنش به جمع سپیدپوشان مادریدی واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۹    
مدافع تیم فوتبال استقلال صبح امروز اردوی تیم خود را در قطر ترک کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
وزیر دفاع آمریکا از ترکیه خواسته است تا همچنان بر مقابله با گروه تروریستی داعش تمرکز داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۷    
وزیر امور خارجه انگلیس بار دیگر خواستار خروج سخت از اتحادیه اروپا و پشت کردن به همه قواعد و قوانین اروپایی بعد از خروج شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۴    
پی بردن به فعالیت گسترده آمریکا در تجارت مواد مخدر به مثابه رمزگشایی از دلیل بسیاری از رویکردهای خصمانه آن در نقاط مختلف دنیا از جمله افغانستان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۴    
قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار و تقاضای سرمایه گذاران برای خرید این فلز ارزشمند به عنوان پناهی در برابر رشد سریع تر از حد انتظار تورم در آمریکا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۱    
دی ماه امسال تولید انواع وانت به طور میانگین شش درصد افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۵    
یک منبع دولتی اردن از درخواست های مکرر عراق برای تحویل رغد دختر صدام دیکتاتور معدوم عراق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۵    
نجاح محمد علی از خنثی شدن نقشه ترور سید حسن نصرالله در چند روز گذشته با همکاری ایران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۲    
پدافند هوایی ارتش سوریه چهارشنبه شب پهپادهای شناسایی رژیم متجاوز صهیونیستی را در جنوب این کشور رهگیری کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۹    
با تیراندازی در یک دبیرستان که دیروز چهارشنبه در آمریکا رخ داد، چهره های مشهور بار دیگر به قانون اسلحه در این کشور اعتراض کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: عماد مغنیه برای دشمن رعب آور و برای دوستان نشاط آور بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۹    
داستان تکراری ماخواستیم و نگذاشتند ، این بار بازیگر نقش اول آن احمدآقای مسجدجامعی است، مرد اول اصلاح طلبان در شورای شهر قبلی و مرد چندم آنها در شورای جدید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۶    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از فردا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۱    
عربستان سعودی بیشترین سقوط را در بین کشورهای جهان داشته است تا به جمع 10 کشور اول فلک زده جهان بپیوندد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۸    
روزنامه هندی فاینانشال اکسپرس با اشاره به برنامه های حسن روحانی در دیدار سه روزه از هند به نقل منابع رسمی اعلام کرد، بررسی مسائل منطقه ای و بین المللی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۶    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره احتمال قطع بیمه سلامت رایگان در صورت کاهش بودجه، گفت: دولت ها در قبال افراد بی بضاعت مسئولیت دارند و اطمینان دارم هیچ گاه بیمه هیچ فرد نیازمندی قطع نخواهد شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۶    
سیزدهمین جشنواره بین المللی سینمای ارتدوکس میتینگ در شهر ابنینسک روسیه میزبان 5 فیلم ایرانی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۶    
نخست وزیر لبنان ضمن تأکید برای این نکته که رقابت حقیقی در انتخابات پارلمانی این کشور میان جریان المستقبل و حزب الله است، اعلام کرد: ما با حزب الله ائتلاف نمی کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۳    
رئیس فیفا به ایران می آید تا ضمن دیدار با مقامات ورزشی و سیاسی ایران از امکانات ما در کمپ تیم های ملی بازدید کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۷    
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان از دوشنبه 30 بهمن آغاز می شود.
  • ۱