چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۹:۳۴May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 2 بهمن 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 بهمن 1396 جهان نیوز 2 بهمن 1396 جهان نیوز 3 بهمن 1396 جهان نیوز 4 بهمن 1396 جهان نیوز 5 بهمن 1396 جهان نیوز 6 بهمن 1396 جهان نیوز 7 بهمن 1396 جهان نیوز 8 بهمن 1396 جهان نیوز 9 بهمن 1396 جهان نیوز 10 بهمن 1396 جهان نیوز 11 بهمن 1396 جهان نیوز 12 بهمن 1396 جهان نیوز 13 بهمن 1396 جهان نیوز 14 بهمن 1396 جهان نیوز 15 بهمن 1396 جهان نیوز 16 بهمن 1396 جهان نیوز 17 بهمن 1396 جهان نیوز 18 بهمن 1396 جهان نیوز 19 بهمن 1396 جهان نیوز 20 بهمن 1396 جهان نیوز 21 بهمن 1396 جهان نیوز 22 بهمن 1396 جهان نیوز 23 بهمن 1396 جهان نیوز 24 بهمن 1396 جهان نیوز 25 بهمن 1396 جهان نیوز 26 بهمن 1396 جهان نیوز 27 بهمن 1396 جهان نیوز 28 بهمن 1396 جهان نیوز 29 بهمن 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۴    
غیبت های متوالی رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۸    
فعالان بازار دلیل افزایش شدید قیمت خودروهای وارداتی در هفته های اخیر را مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر ممنوعیت واردات خودروهای با ارزش بیش از 40 هزار دلار، عنوان می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۸    
بدهکاران بانکی کسانی هستند که از سیستم بانکی وام های میلیاردی را بابت توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال گرفته اند اما این منابع را به جای تولید صرف عیاشی و زندگی اشرافی خود می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۰    
پیرمردی که متهم است همسرش را در پی یک مشاجره به قتل رسانده وقتی در جایگاه متهم قرار گرفت، مدعی شد قصد آرام کردن درد همسرش را داشت و نمی خواست او را بکشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۱    
پوستر فیلم سینمایی دارکوب ساخته بهروز شعیبی رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۴    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۸    
شب گذشته و البته بعد از ارائه گزارش توسط وزیر ارتباطات، مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی درباره دلیل ورود این شرکت به واردات "آیفون" گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۳:۵۰    
اصلاح طلبان در سالهای اخیر و در برهه ای که محور مقاومت با مرکزیت سپاه قدس به مبارزه با داعش می پرداخت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۲۹    
محمدعلی فروغی در فصل اول این اثر، از پادشاهان پیشدادی و کیانی سخن گفته است. او این فصل را در شش صفحه و 19 بند به نگارش درآورده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۶    
سکه طرح قدیم در صرافی ها امروز، یک میلیون و 521 هزار و 500 و سکه طرح جدید یک میلیون و 481 هزار تومان به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۹    
شرح و تفسیر حکمت 274نهج البلاغه با موضوع عالمان بی عمل را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۹    
شبکه جم وابسته به منافقین از جمله شبکه های ماهواره ای است که طبق قانون تبلیغ آثار هنری داخلی در آن ممنوع است، تا این اندازه که اگر تیزر فیلمی هم در آن شبکه پخش می شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۲    
سردار محمدرضا نقدی روز گذشته در مراسم چهارمین نکوداشت دیپلمات بسیجی تصریح کرد: بنیه اقتصادی آمریکا امروز توان آغاز یک جنگ را ندارد و انسجام داخلی نیز در این کشور وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۱    
حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته ای و سفیر ایران در انگلیس پیرامون بتن ریزی در قلب راکتور اراک در صفحه توییتر خود مطالبی منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۵    
وزیر کار گفت: فکر می کنم دولت بیش از 1300 میلیارد تومان به صندوق بدهکار باشد که این عدد تا آخر سال به 1400 میلیارد تومان خواهد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۲۱    
کسب وکارهای گردشگری نیز همانند دیگر صنایع، دستخوش مالیات ها، هزینه ها و عوارض خاصی است که دولت را قادر می سازد تا بودجه مورد نیاز برای حمایت از سرمایه گذاری های عمومی در جهت توسعه این صنعت را تامین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۰    
عصر ایران در گزارشی آورده است:پیشروی 30 کیلومتری در عمق خاک سوریه و پاکسازی شبه نظامیان کُرد از مناطق مرزی ترکیه پس از آن صورت می گیرد که ایالات متحده آمریکا هفته گذشته موضوع تشکیل یک ارتش کردی 30 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۰    
موسسه معتبری به نام بیمه ایمنی بزرگراه ها (اچ اس ای آی) فهرست ایمن ترین خودروهای سال را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۵    
تصاویری که در حوالی یک زمین گلف در ایالت فلوریدا تهیه شده است جدال نفسگیر یک مار پیتون غول پیکر با یک کروکودیل را نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۷    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که ثبت نام قطعی از زائران حج 97 در نیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۹    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد مشکل فعالیت تروریستها در عفرین را حل خواهیم کرد و در این باره اصرار داریم و در این موضوع را با دوستان خود در روسیه و آمریکا نیز در میان گذاشته ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۶    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عناوین و اسامی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را در سال 1396 اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: بنیه اقتصادی آمریکا امروز توان آغاز یک جنگ را نداشته و انسجام داخلی نیز در این کشور وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۴    
یازالده گومز، مهاجم مورد نظر استقلال در تست پزشکی رد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۸    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از محرومیت سه ورزشکار به دلیل استفاده از موادممنوعه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۶    
مطهری در پاسخ به اینکه آیا موافق انتشار ویدیوهای مربوط به دیگر جلسات مجلس خبرگان هستید؟ اظهارداشت: فکر نمی کنم که امر پنهانی باشد و اگر سایر فیلم ها هم منتشر شود به نظر نمی رسد که مشکلی برای کشور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۷    
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: تا پایان این هفته اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص موسسات مالی غیر مجاز صادر و تا پایان بهمن کار تسویه حساب با همه سپرده گذاران تعاونی های مالی غیر مجاز خاتمه یافته تلقی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۴    
رهبرانقلاب: هر لحظه ای که در کار پرستاری، با توجه به احساس تکلیف در مقابل انسان دردمند می گذرانید، یک حسنه ای را از خدای متعال دریافت می کنید
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی طالبان با پرده براشتن از جزئیات حمله به هتل اینترکانتیننتال، گفت که این حمله با همکاری برخی کارمندان هتل صورت گرفت و هدف اصلی حمله نیز سفیر آمریکا در افغانستان بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۹    
آیا با گران شدن نرخ ارز تولید رونق گرفت؟ اشتغال ایجاد شد و آیا با این وضعیت تولید و صادرات بیشتر خواهد شد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۰    
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: 300 هزار خانوار ثروتمند بدون داشتن پرونده مالیاتی در کشور شناسایی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۰    
چندین مطالعه که در آنها نمونه های اسپرم مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند، نشان دادند که سیگار کشیدن می تواند به طور قابل توجهی بر تعداد و کیفیت اسپرم اثرگذار باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۷    
صندوق بین المللی پول اعلام کرده تا سال 2040بیش از 90 درصدخودروها در آمریکا، کانادا و اروپا برقی یا هیبریدی می شود، اما اکنون این خودروها در ایران، بسیار گران به دست مشتریان می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۴    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بانک مرکزی در برخورد با متخلفان تعارف ندارد،گفت:افزایش قیمت اخیر ارز به سیاست تک نرخی شدن نرخ ارز ارتباطی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۲۲    
رئیس جمهوری فیلیپین طی سخنانی با انتقاد تلویحی از شایعات منتشر شده علیه وی گفت: اگر دیکتاتور شدم جان مرا بگیرید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۲۲    
ویتامین 'دی' به اعتقاد پزشکان یکی از ریزمغذی های مفید و ضروری بدن است که کمبود آن باعث اخلال در عملکرد ارگانهای مختلف بدن شده و در ایجاد طیف وسیعی از بیماریها مانند امراض قلبی و عروقی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۲۲    
15 هزار ایرانی برای خرید بلیت دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه ثبت نام کرده اند که براساس قرعه، بلیت ها در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۱۶    
هتل 6طبقه اینترکنتینانتال که از مجلل ترین هتل های کابل به حساب می آید اما با حمله تروریستی به آن مبدل به نقطه کانونی خبر و تحلیل رسانه ها شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۱۳    
تیم ملی فوتبال مراکش یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2018 روسیه، در جام ملتهای آفریقا نتایج خوبی کسب کرده و تیمی خطرناک محسوب می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۰۷    
فراری 250 GT LWB کالیفرنیا اسپایدر 1959 بسیار زیبا در حراجی "RM Sotheby" با قیمت سرسام آور 17.99 میلیون دلاری به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۰۷    
آن دسته از مشمولانی که تاکنون، اقدام به درج شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده اند، برای دریافت سود سهام خود اقدام به درج شماره شبای خود در سامانه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۷:۴۶    
برنامه نود این هفته از ساعت 22:42 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:26 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۶:۰۴    
معاون وزیر خارجه گفت: میزان اختلاف اروپا و آمریکا بی سابقه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۲    
وزیرخارجه آمریکا ساعتی پس از اعلام خبر کسب رضایت انگلیسی ها برای تغییر مفاد برجام،از اعزام دیپلمات های آمریکایی به دیگر کشورهای اروپایی برای یارگیری علیه برجام و دیگر اقدامات غیرهسته ای ایران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز طرح آرامش و امنیت شبانه تهران از ساعت دیگر خبر داد و گفت: صدها نفر از مأموران پلیس تخصصی در این طرح حضور دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۰    
در روز اول رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش راکت دقیق زن لبیک یک و توپخانه متحرک هجومی با موفقیت اهداف تعیین شده را مورد اصابت قرار دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۱    
راهکار دولت دونالد ترامپ در خاورمیانه مبتنی بر بازدارندگی ایران، مداخله هدفمند در مناقشه سوریه و افزایش حضور نظامی در منطقه است که تنها وخامت اوضاع را تشدید و به اعتبار آمریکا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۹    
در حالیکه کشور از اوضاع نا به سامان اقتصادی رنج می برد و مردم نسبت به وضعیت موجود گله مند اند، دولت در لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
حضور عراقچی به عنوان معاون سیاسی و مسؤول مستقیم منطقه، با فشار 3 کشور اروپایی حاضر در برجام برای مذاکرات موشکی و سیاست های منطقه ای ایران همزمان شده است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهور گفت: از آغاز دولت یاردهم به دستگاه ها دستور دادم مدیریت بنگاه ها را واگذار کنند؛ امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه داری دست بردارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۸    
اکثر نظریه پردازانی که به مسأله ی انقلاب اسلامی ایران پرداخته اند به نقش مطالبات دینی مردم در آن توجهی نداشته اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۰    
عباس عبدی از فعالین اصلاح طلب: دست اصلاح طلبان برای محاجه با حصرکنندگان بسته تر از آقای مطهری است، زیرا در زمان خودشان چنین حصری را برای مرحوم آیت الله منتظری عملاً پذیرفته بودند و الآن نمی توانند به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۱    
معاون رئیس جمهور در نامه ای به معاون میراث فرهنگی کشور خواستار سامان دهی و رسیدگی به وضعیت خانه نیما یوشیج شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۹    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی ایران را یکی از دغدغه های جدی امنیتی تل آویو برشمرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۷    
دادستان قم در رابطه با حمله یک فرد به دو شهروند شهر قم از شناسایی و دستگیری این فرد خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۵    
یمن در حالی زیر بمباران شدید ائتلاف تحت رهبری سعودی ها قرار دارد و قحطی و بیماری روزانه جان بسیاری از مردم این کشور را می گیرد که مسببان آن به عوامفریبی روی آورده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۵    
علی اکبر ولایتی گفت: فلسطین تا آخر خط سازش رفته است تا جایی که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفته به آمریکا نمی شود اعتماد کرد و باید گفت خط مصالحه در فلسطین غروب کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۱    
درحالی پول کمک های مردمی در حساب زیباکلام خاک می خورد که مردم زلزله زده کرمانشاه هنوز نیازمند کمک هستند اما وی با پول های مردم آرزوهای طول و دراز برای ساخت روستای نمونه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۹    
معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری اعلام کرد: رفع تبعیض موجود در پرداخت ها به کارکنان دستگاه های اجرایی و ایجاد تعادل از اهداف کلان این لایحه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۰    
شورای نگهبان در اطلاعیه ای درباره شبهات مطرح شده نسبت به بودجه این نهاد پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۷    
به گزارش جهان نیوز،تصویری از تشرف رهبر انقلاب در سال 1363به حرم حضرت زینب (س) را مشاهده می نمایید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۴    
معاون رئیس جمهور آمریکا در کنست رژیم صهیونیستی گفت: سفارت آمریکا سال آینده به قدس منتقل می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۷    
مرکز اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران در واکنش به انتشار فیلم و خبری در خصوص زیر گرفتن خانمی توسط خودروی پلیس جزئیاتی از آنچه رخ داده بود را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۳    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: اگر کرانه باختری مسلح شود قطعا اسرائیل هم نابود خواهد شد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۷    
معاونت حقوقی نیروی انتظامی از شهرداری تهران به دلیل ارایه گزارش های غیر واقعی درباره عقد قرار داد میلیاردی با ناجا در زمان انتخابات ریاست جمهوری شکایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۹    
کاربران خوزستانی با هجوم به صفحه اینستاگرام رضا رشیدپور از او خواستند تا مطالباتشان را درباره آلودگی هوای این استان را به گوش حسن روحانی برساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۸    
روابط هفتاد ساله میان ایران و پاکستان، همواره پر از فراز و نشیب بوده و دوری و نزدیکی میان آن ها در بسیاری از مواقع تابعی از شرایط و موقعیت منطقه ای و بین المللی بوده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۰    
بر اساس آخرین آمار در 27 دی ماه سال گذشته 50 درصد مخازن سدهای کشور پر بود، ولی در شرایط کنونی فقط 41 درصد مخازن سدهای کشور پر و 59 درصد مخازن خالی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۹    
سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) ارتش از شلیک راکت فجر 5 و موشک نازعات در این رزمایش خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۱۸    
آیین تکریم و معارفه مدیر عامل بانک کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و شماری از معاونان، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۹    
شهر مشهد از کلان شهرهای ایران در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی میباشد. مشهد دومین شهر بزرگ ایران بعد از تهران است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۰    
معاون وزیر خارجه گفت: اروپایی ها می دانند که اگر برجام را کنار بگذارند اعتبار خود را در جامعه بین الملل از بین می برند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۱    
تا پیش از این به دلیل بسته بودن سایت ثبت سفارش بازار راکد بود اما با باز شدن سایت و افزایش قیمت ارز دوباره بازار به کما رفت این در حالی است که موعد بازپرداخت تعهد فروشندگان دارد سر می رسد و مصرف ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۸    
فصل سوم از کتاب جنجالی آتش و خشم؛ داخل کاخ سفید ترامپ درباره عصبانیت غیرقابل کنترل ترامپ در روز مراسم تحلیف توضیح داده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۸    
نماینده سابق مجلس گفت: اقدام دولت در پرداخت سود موجب شد تا اعتماد مشمولان به سهام عدالت بازگردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۵    
آنچنان که احساس می شود، او شرایط وخیم اقتصادی کشور و مردم را جدی نمی گیرد و مخاطب، اساساً انگیزه ای برای حل آنان از سوی دولت نمی بیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۲    
حیدر مستخدمین حسینی می گوید با توجه به افزایش صادرات نفت و همچنین افزایش قیمت نفت کمبود ارز توجیه اقتصادی ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۲    
اگر دفتر زنان در استانداری ها فعال تر شود و به جای این که ذیل استانداری تلقی شود، همه بدانند مستقیم به ریاست جمهوری متصل است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۲    
پس از آنکه دولت ترامپ، حمایت آمریکا از عضویت چین برای عضویت در سازمان تجارت جهانی در سال 2001 را یک اشتباه توصیف کرد، وزارت امور خارجه چین اعلام کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۹    
مشاهدات نشان می دهد که ارز در بازار آزاد با افزایش تقاضا روبرو شده و صرافی ها بعد از افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر شلوغ تر شده است، همچنین از طرف دیگر در بازار سکه میل به سمت فروش بیش از خرید است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۹    
نماینده کردهای سوریه در روسیه به خبرگزاری نووستی گفت، طی درگیری ها در عفرین، نیروهای کرد سوریه سربازان ترکیه و شبه نظامیان عرب تحت حمایت آنکارا را ناچار به عقب نشینی از شمال این منطقه کرده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۶    
افشای اسامی مدیران مشمول قانون منع بکارگیری در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۳    
رونالدو برزیلی با وجود بازنشستگی تمایل دارد، ارتباطش را با دنیای فوتبال حفظ کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
هواداران شالکه اعتراض خود را نسبت به جدایی یک بازیکن به شکل جالبی مطرح کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۷    
محسن سلیمانی، نویسنده، مترجم و رایزن فرهنگی ایران در بلگراد، در سن 58سالگی درگذشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۷    
کاپیتان آبی پوشان برابر پارس جنوبی نیز درون دروازه قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۴    
تعداد بلیت های اهدایی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۲    
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی از جذب 598 میلیارد تومان اعتبار برای مکانیزاسیون کشاورزی از خط اعتباری شماره پنج خبر داد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۹    
فایل صوتی گلچین مدیحه و مولودی حضرت زینب(س) در اینجا قابل دریافت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۹    
براساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، روش های تسویه بدهی دولت از طریق اوراق مالی مشخص شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۶    
آملی لاریجانی گفت: قاطعانه با افراد شرور، تخریبگر و مرتبطان با کشورهای بیگانه در جریان حوادث اخیر برخورد می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۳    
بسته شعری به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) آماده کرده ایم؛ این اشعار را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کره شمالی نیازی به تسلیحات ندارد که سانچی برایش حمل کند؛ خودشان موشک بالستیک دارند و ما در جنگ ایران و عراق از کره شمالی استفاده می کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
پر کاری تیروئید از عوامل فشار خون است که باعث تند شدن ضربان قلب و بالارفتن فشار خون می شود . با درمان بیماری تیروئید فشار خون این بیماران هم کنترل می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
سعید آقاخانی بازیگر سینما و تلویزیون به مجموعه تلویزیونی 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۷    
مهاجم ایرانی الغرافه آماده شروعی قدرتمندانه با این تیم در لیگ ستارگان قطر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۷    
برنامه پایش دیشب بعد از افشاگری در مورد مدیران متخلف شرکت های زیرمجموعه شستا و در پیگیری اقدامات انجام شده، با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۷    
کارشناس فوتبال معتقد است تا به امروز مدیران هیچ گونه فعالیت فرهنگی در زمینه تماشاگران نداشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۴    
رییس فدراسیون فوتبال درباره فروش بلیت های جام جهانی 2018 گفت که این بلیت ها با قیمت های فیفا به مردم فروخته شده است.