جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 21 آذر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 6 آذر 1397 خبر آنلاین 7 آذر 1397 خبر آنلاین 8 آذر 1397 خبر آنلاین 9 آذر 1397 خبر آنلاین 10 آذر 1397 خبر آنلاین 11 آذر 1397 خبر آنلاین 12 آذر 1397 خبر آنلاین 13 آذر 1397 خبر آنلاین 14 آذر 1397 خبر آنلاین 15 آذر 1397 خبر آنلاین 16 آذر 1397 خبر آنلاین 17 آذر 1397 خبر آنلاین 18 آذر 1397 خبر آنلاین 19 آذر 1397 خبر آنلاین 20 آذر 1397 خبر آنلاین 21 آذر 1397 خبر آنلاین 22 آذر 1397 خبر آنلاین 23 آذر 1397 خبر آنلاین 24 آذر 1397 خبر آنلاین 25 آذر 1397 خبر آنلاین 26 آذر 1397 خبر آنلاین 27 آذر 1397 خبر آنلاین 28 آذر 1397 خبر آنلاین 29 آذر 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۴    
بافت تاریخی خرم آباد ظرفیتی بزرگ برای توسعه گردشگری و اقتصادی این شهر و اشتغال جوانان به شمار می رود که متاسفانه به دلیل بی تدبیری مسئولان مغفول مانده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۰    
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون 21 هزار بازرسی و 286 مورد گشت مشترک با همکاری سایر ارگان ها از نانوایی های استان صورت گرفته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۴    
طبق آمارهای اعلامی دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی آبان ماه امسال در پایتخت قیمت مسکن 6.4 درصد افزایش و متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای آپارتمانی را به 9 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۷    
ایلنا نوشت: نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر طلبه حوزه های ما بیگانه با فضای انقلاب اسلامی و بی اعتنای به متن جامعه باشد، فایده ای برای جامعه نخواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : برخورداری از حمایت های بیمه ای یکی از حقوق کارگران مشمول قانون کار است و رعایت این حقوق ، اصلی ترین وظیفه کارفرما در مقابل کارگر به شمار می رود .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۲    
مهر نوشت: سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: قرار بود که لایحه بودجه سال 98 یکشنبه هفته آینده به مجلس ارائه شود که به دلیل اعمال اصلاحاتی به زمان دیگری موکول شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۶    
نیما شعبان نژاد اعلام کرد که به دلیل بی انصافی ها، دیگر با پروژه ممنوعه همراهی نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۷    
ایرنا نوشت: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از انتشار فراخوان دریافت آثار یازدهمین جشنواره شهرستانی جشنواره تئاتر مردم مراغه خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۲    
نشست شورای امنیت که عصر چهارشنبه برگزار شد، شاهد اظهارنظرها و اعلام مواضع مهمی از سوی شرکت کنندگان بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۸    
مجوز حرفه ای گری استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا صادر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۲۹    
عضو شورای اسلامی شهر تهران می گوید : خیابان 16 آذر باید نشانی از نهضت دانشجویی از آغاز تا امروز را در خود جای دهد از این رو راسته فرهنگی دانشجویی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۰    
بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت از لیست این تیم برای بازی روز جمعه خارج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۰۲    
شهروند نوشت: به گفته پزشکیان نایب رئیس مجلس در برنامه بدون توقف صد پروژه تحقیق و تفحص مجلس به فرجام نرسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۰۰    
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس از چند تیم خارجی پیشنهاد دارد و احتمالا نیم فصل دوم از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۷:۳۱    
کیهان نوشت:روزنامه همشهری ارگان شهرداری تهران که در حاکمیت تفکر لیبرالیستی است در شماره دیروز خود به تبلیغ احمد شاملو پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۷:۳۱    
پرسپولیس به دنبال جدب مدافع و تقویت خط دفاعی خود است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۷:۳۱    
روزنامه کیهان نوشت: در پی زمزمه های رئیس جمهور و علی مطهری نایب رئیس مجلس درباره دو نرخی و گران کردن بنزین، سایت تابناک این موضوع را به اقتراح مخاطبان خود گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۷:۳۱    
خراسان نوشت: جشنواره موسیقی و آزادی ، تنها توانست شاهد برگزاری اجرای دو گروه باشد و شهریار مسرور و مدار و 14 گروه باقی مانده روی صحنه نخواهند رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۷:۳۱    
خراسان نوشت: بانک مرکزی فرانسه ضرر ناشی از اغتشاشات اخیر پاریس را بر روی اقتصاد فرانسه در سه ماه پایانی امسال 140 میلیارد دلار اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۷:۳۱    
ایران نوشت:زن جوان که برای لاغر شدن در دام یک مشاور قلابی تغذیه افتاده و با پیشنهاد غیراخلاقی او روبه رو شده بود با مراجعه به پلیس همدان ماجرا را برای مأموران فاش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۷:۳۱    
وینفر شفر سرمربی استقلال بازیکنانش را تهدید کرد که نباید وزنشان زیاد شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۶:۰۸    
مسافر ری به کارگردانی داود میرباقری و بازی داریوش ارجمند و ویشکا آسایش و سه روز کندور اثر سیدنی پولاک با بازی رابرت ردفورد و فی داناوی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۳:۰۵    
ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل ها و مراتع کشور گفت: به دلیل فرسایش و رعایت نکردن اصول حفاظت از منابع، سالانه بیش از 250 میلیون مترمکعب خاک وارد سدهای کشور می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۲:۱۶    
چند وقتی است که بومگردی در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و به نوعی می توان گفت که این روزها بومگردی شکل نوینی از صنعت گردشگری است که در ایران رو به رونق یافتن است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۱:۴۵    
ایرنا نوشت: فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی، امروز (چهارشنبه) نامزد هشت بخش سی و سومین دوره جوایز سینمایی اسپانیا شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۱:۴۳    
وضعیت خروج انگلستان از اتحادیه اروپایی روز به روز پیچیده تر میشود، امروز هم وزیرخارجه فرانسه مذاکره مجدد برای برگزیت را رد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۱:۳۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وزیر خارجه آمریکا خواستار آن شد که ایران برنامه موشکی متعارف خود را تعطیل کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۱:۰۸    
ایرنا گزارش داد: وزیر اطلاع رسانی،میراث ملی و رسانه های پاکستان روز چهارشنبه از مسدود کردن بخش اردو و پشتو تارنمای صدای امریکا خبر داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۰:۰۶    
علی علیپور می گوید امیدوار است بتواند با تلاش بیشتر به لیست نهایی تیم ملی هم راه پیدا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۰:۴۱    
وزیر نفت ضمن تشریح دستاورد ایران در اجلاس 175 اوپک، جزئیاتی در مورد الزام استفاده از کارت سوخت، عرضه نفت خام در بورس و اجرای بسته های پنج میلیارد دلاری در صنعت نفت ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۰:۰۱    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: قلعه نویی کاملاً درست گفت که 15 تیم در یک جام بازی می کنند و پرسپولیس در یک جام دیگر، چون هیچ تیمی در حد پرسپولیس نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۳:۲۶    
رئال مادرید در شبی عجیب با 3 گل در خانه خود مغلوب زسکامسکو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۳:۰۰    
یکی از سؤالات پرسیده شده از مدیر اجرایی گوگل توسط اعضای کنگره این بود که چرا وقتی کلمه احمق را در گوگل سرچ می کنیم، عکس ترامپ در نتیجه جستجو دیده می شود؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۵۲    
نشست خبری نمایش خنکای ختم خاطره با کنایه احمدرضا آذرنگ به تئاترهای لاکچری برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۴۹    
ناتالی گوله، سناتور فرانسوی و دبیر کمیسیون مالی در سنای فرانسه مصاحبه ای را درباره اعتراضات اخیر پاریس انجام داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۴۱    
ابراهیم افشار در همشهری ورزشی درباره شایعه های حکومتی و مردمی بودن دو تیم پرسپولیس و استقلال نوشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۳    
نظرت راجع به گرونی بنزین چیه؟ عنوان کارتون محمدرضا ثقفی است که در کانال طنز و کارتون شهرونگ منتشرشده است. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۱    
شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه برای بحث درباره ششمین گزارش آنتونیو گوترش ، دبیر کل سازمان ملل درباره اجرای قطعنامه 2231 این شورا تشکیل جلسه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۱۸    
روابط عمومی حالا خورشید اعلام کرد که سرگیجه و افت شدید فشار خون، باعث حضور نداشتن رضا رشیدپور در 30 دقیقه پایانی این برنامه بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۱۰    
سرپرست تیم فوتبال استقلال در اردوی آبی پوشان پیش از دیدار مقابل پدیده حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۰۰    
مهر نوشت: ملوین دامار، مردی که الهام بخش جاناتان دمی برای خلق فیلم ملوین و هاوارد شد، روز 9 دسامبر در بیمارستانی در ایالت نوادا در سن 74 سالگی درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۱:۵۰    
مجموعه شعر خط سیاه، متروی لندن ، سروده علیرضا آبیز، به عنوان برگزیده جایزه ادبی شاملو انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۱:۴۷    
کانون اصلی اخبار اقتصادی امروز در میانه پایتخت، در خیابان فردوسی بود چرا که ریزش قیمت ها در بازار بسیاری از دارندگان ارز خانگی را به بازار کشاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۱:۴۱    
ایرنا نوشت: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت تبدیل تهدید تحریم به فرصت، گفت: با آن که امروز در فروش نفت دچار تحریم ظالمانه شده ایم، می توانیم در سطوح گسترده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۱:۲۵    
فارس نوشت: مایکل کوهن، وکیل، کارچاق کن و صندوقچه اسرار سابق ترامپ به 3 سال زندان محکوم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۱:۱۶    
دربی کم تماشاگر دورنا و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال با برتری تیم شهرداری به پایان رسید. عکاس: علی غیور 46
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۰:۵۸    
ایسنا نوشت: رسانه های روسی از احتمال بالای انتقال سردار آزمون به کریستال پالاس در زمستان خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۰:۴۵    
جلوی جایگاه که خلوت تر شد، از نگاه همان پسر که لباس پدرش را پوشیده بود، خواندم که راه ادامه دارد. چند دقیقه ی بعد، دیگر کسی در حسینیه نبود به جز شهدا که خانه زاد این خانه اند؛ خانه شان همین جاست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۰:۴۰    
دربی دو تیم ارومیه ای لیگ برتر والیبال درحالی به سود شهرداری به پایان رسید که در پایان بازی الفاظ رکیک و حمله دو بازیکن تیم شهرداری به عکاسان ورزشی صحنه ای عجیب را در این دیدار رقم زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۰:۲۴    
در 20 آذر سال 1360 آیت الله دستغیب در حالی که به سمت محل برگزاری نمازجمعه شیراز حرکت می کردند، توسط یکی از منافقین ترور شدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۳    
روابط عمومی ستاد احیای دریاچه ارومیه اعلام کرد: سهم بخش کشاورزی از اعتبارات مصوب طرح احیای دریاچه ارومیه از سال 1393 تاکنون 14 هزار و 820 میلیارد ریال بوده که از این رقم سه هزار و 402 میلیارد ریال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۰:۰۰    
ایسنا نوشت: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت که تقدیم لایحه بودجه سال 98 به مجلس به بعد از اعمال اصلاحات مدنظر رهبری توسط سران قوا موکول شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۶    
شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه برای بحث درباره ششمین گزارش آنتونیو گوترش ، دبیر کل سازمان ملل درباره اجرای قطعنامه 2231 این شورا تشکیل جلسه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۱    
مهر نوشت: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از کاهش روزانه دو تا سه میلیون لیتر قاچاق سوخت در کشور خبرداد و گفت: قرار است سوخت تبادلی به همه مرزها تسری یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات کریستوفر فورد دستیار وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۶    
روابط عمومی ارتش نوشت: معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: بالابودن توان رزمی، توان بازدارندگی کشور را نشان می دهد و تا زمانی که این اقتدار وجود داشته باشد، هیچ دشمنی فکر تجاوز به ایران را نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۴    
ایسنا نوشت: به نظر می رسد سیاست های ارزی دولت درخصوص راه اندازی سامانه های نیما، سنا و کنترل بازار آزاد ارز به نتیجه رسیده و با روند نزولی قیمت دلار، پس از دو ماه، موج دوم فروش آغاز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۳    
صحبت های اخیر اینفانتینو، رئیس فیفا درباره احتمال میزبانی برخی مسابقات جام جهانی 2022 توسط همسایه های قطر، سوژه طنز شهرونگ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: منابع آگاه اعلام کردند گروه های یمنی در مذاکرات صلح این کشور در سوئد توافق کردند فرودگاه صنعا را برای پروازهای داخلی بازگشایی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۱۹    
فرماندار خداآفرین از تصویب طرح اولیه ایجاد جزیره تفریحی گردشگری در کارگروه گردشگری این شهرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۸    
واکنش محمدرضا حیاتی به مسئولان دو تابعیتی و زندگی فرزندان برخی از مسئولان در کشورهای خارجی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۳    
سرمربی استقلال هنوز تکلیف دروازه بان تیمش را برای بازی با پدیده مشخص نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
ایرنا نوشت: روزنامه سعودی عکاظ نوشت که سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی با شماری از سران کشورهای عربی و آفریقایی حوزه دریای سرخ و خلیج عدن در ریاض دیدار و درباره تاسیس اتحادیه ی تجاری و دریانوردی بین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۴    
دبیر تخصصی جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان گفت: در حوزه تئاتر خیابانی هنرمندان شاخصی در سطح ملی و بین المللی دارد که استفاده از تجارب این هنرمندان می تواند جشنواره سالم و موفقی را در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۳    
آخرین تمرین استقلال پیش از مصاف با پدیده در زمین چمن شماره دو آزادی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بانوان نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۹    
ایسنا نوشت: مشاور رییس جمهور با اشاره به تلاش های یک دهه ای ایران برای اجرا و تصویب قانون مبارزه با پولشویی تحت توصیه های FATF گفت: این بار در زمستان 1397 راه را اشتباه نرویم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۵    
ایسنا نوشت:مدیر کل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس آن چه اعلام شده تا پایان برنامه ششم باید توسعه سطح آموزش های مهارتی به 50 درصد برسد ولی بعید می دانیم این موضوع محقق ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۵۴    
نمایش “بیماری خانواده میم” به کارگردانی امید سعیدپور از 20 آذر 97 در سالن تئاتر مستقل تبریز الف به صحنه خواهد رفت .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۲    
فارس نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه شهید یاسینی بوشهر از قسمت ها و بخش های مختلف این پایگاه بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۳۸    
رییس ستاد دیه استان گفت: بیمار کلیوی 38 ساله بخاطر بدهی 11 میلیون تومانی در زندان مرکزی تبریز زندانی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۳۶    
سفیر اندونزی در ایران در سفر به خرم آباد بهمراه چند تن از همکاران خود با رئیس دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۳۳    
خانه ملت نوشت: گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری صحن علنی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۲۲    
فارس نوشت: پژو 206 تیپ 5 با افزایش یک میلیون تومانی امروز در بازار خودرو به قیمت 73 میلیون تومان معامله شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۲۰    
هیئت هفت نفره انتخاب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، بازبینی فیلم های متقاضی این دوره از جشنواره را آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۱۳    
نایب رئیس مجلس هدف از طرح موضوع شفافیت آرای نمایندگان مجلس را اعمال فشار و پرونده سازی به نمایندگان مردم دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۵۹    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به دلیل اینکه ساخت وساز و بنایی در ساختمان جامعه روحانیت مبارز در حال انجام است، جلسات جامعه روحانیت تشکیل نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۶    
مسابقات بدمینتون همگانی بانوان در 2 سطح انفرادی و دونفره با حضور 50 بازیکن در شهر تبریز برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۴    
ایرنا نوشت: فرماندار شوش گفت: سومین حقوق معوقه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به حساب آنها واریز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۳۰    
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از اتخاذ تصمیمات جدید حوزه های عمرانی مرز با حضور مسئولان ارشد استان گیلان خبر داد و گفت: در جلسه امروز تصمیمات و راهکارهایی برای رفع برخی نگرانی ها اتخاذ گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۲۴    
میزان نوشت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: مسئله عجیب این است که شنیدیم دولت با ارز دولتی که در اختیار تجّار قرار می دهد آن ها کاغذ را وارد می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۲۰    
پنج کابین به دنبال باد شدید و طوفان در تفرجگاه کالتنباخ اتریش با هم برخورد کردند. این حادثه مصدوم و زخمی به دنبال نداشت چرا که به دلیل شدت باد تله کابین از پیش تعطیل شده بود و به مردم اعلام کرده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۹    
میزان نوشت: اخیرا حدود 30 نفر از دلالان و واسطه های غیر رسمی فوتبال کشور به قوه قضاییه احضار شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۰۳    
تسنیم نوشت: شرکت سایپا مرحله جدید پیش فروش محصولات خود را ویژه آذرماه 97 از فردا آغاز خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۰۳    
شهردار مرکزی خرم آباد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت:میدان میوه و تره بار یک مجتمع تجاری بوده که بخش خصوصی آن را خارج از محدوده شهری احداث کرده و کسی که سازنده این مجموعه بوده تعهدات لازم را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مجموعه تئاترشهر با برگزیدگان جشنواره های تئاتر استانی دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۳    
فراخوان سیزدهمین دوره از جشنواره بین المللی شعر فجر منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۷    
تسنیم نوشت: نماینده مردم فریدون شهر در مجلس، جزئیات جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان درباره استعفای جمعی نمایندگان این استان را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۳    
ایرناپلاس نوشت: عزت الله ضرغامی به دلیل وجود پرونده شکایتی از او در دوران ریاستش بر صداوسیما، از سوی دیوان محاسبات به پرداخت جزای نقدی محکوم شده و از این رو هر ماه سه میلیون تومان از حقوقش کسر می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۳    
ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، مدیریت جهادی را مدیریت خدمت صادقانه و بی توقع دانست و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۱    
در اینفوگرافیک زیر آماری از وضعیت طلاق در کشور را می بینید. برای مشاهده تصویر بزرگ تر روی عکس کلیک کنید. منبع: ایرنا 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۲۸    
ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عدم الحاق به اف.ای.تی.اف یا گروه بین المللی ویژه اقدام مالی، هزینه های کشور را زیاد می کند بنابراین باید با افزودن چند شرط آن را بپذیریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۸    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهشی در حدود 50 تا 90 هزار تومان در حدود 3 میلیون و 550 هزار تومان قیمت خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۰    
در این اواخر ترکیه و شهرهای آن از نظر گردشگری رونق پیدا کرده است. تاریخ غنی ترکیه باعث شده است تا شهرهای آن جاذبه های تاریخی بسیار زیادی برای بازدید ارائه دهند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۰    
ن.خ سریال نوروزی شبکه یک سیما به کارگردانی سعید آقاخانی، شنبه 24 آذر در اطراف تهران کلید می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۸    
تسنیم نوشت: حزب جنتا در انتخابات میان دوره ای هند شکست خورده و کرسی مناطقی که پیش از این در آن پیروز شده بود را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۷    
ایرنا نوشت: محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت وارد فاز مثبتی در کنترل بازار شده است و تاثیر آن باید قابل رویت در زندگی مردم باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۴    
ایرنا نوشت: قتل 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار 59 ساله عربستانی در کنسولگری این کشور در استانبول که برای آل سعود به ویژه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دردسارساز شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور پنج بازیکنی که در تیم های خارجی حضور دارند، برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۸    
میزان نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز هیچ خطری نظام را تهدید نمی کند و اگر ما در مرز مستقر شدیم به دلیل بالا بردن ضریب امنیت ملی است ...