جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 9 فروردین 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 1 فروردین 1399 خبر آنلاین 2 فروردین 1399 خبر آنلاین 3 فروردین 1399 خبر آنلاین 4 فروردین 1399 خبر آنلاین 5 فروردین 1399 خبر آنلاین 6 فروردین 1399 خبر آنلاین 7 فروردین 1399 خبر آنلاین 8 فروردین 1399 خبر آنلاین 9 فروردین 1399 خبر آنلاین 10 فروردین 1399 خبر آنلاین 11 فروردین 1399 خبر آنلاین 12 فروردین 1399 خبر آنلاین 13 فروردین 1399 خبر آنلاین 14 فروردین 1399 خبر آنلاین 15 فروردین 1399 خبر آنلاین 16 فروردین 1399 خبر آنلاین 17 فروردین 1399 خبر آنلاین 18 فروردین 1399 خبر آنلاین 19 فروردین 1399 خبر آنلاین 20 فروردین 1399 خبر آنلاین 21 فروردین 1399 خبر آنلاین 22 فروردین 1399 خبر آنلاین 23 فروردین 1399 خبر آنلاین 24 فروردین 1399 خبر آنلاین 25 فروردین 1399 خبر آنلاین 26 فروردین 1399 خبر آنلاین 27 فروردین 1399 خبر آنلاین 28 فروردین 1399 خبر آنلاین 29 فروردین 1399 خبر آنلاین 30 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۸    
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از توسعه فعالیت این شرکت برای ارایه قطعات آپشن در محصولات صادراتی ایران خودرو در سال جهش تولید خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۷    
تسنیم نوشت: طبق آخرین آمار جهانی تا این لحظه 859 هزار و 338 نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ کشور آمریکا از لحاظ تعداد مبتلایان در رده نخست کشورهای جهان قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۸:۲۸    
شمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه از مرز 2 هزار نفر هم گذشت. به گفته دبیرکل بهداشت فرانسه، بیش از 3 هزار و 400 بیمار مبتلا به کووید 19 وضعیت وخیمی دارند و در بخش مراقبت های ویژه، بستری هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۹    
در کنار بیمارستانی در منهتنِ نیویورک چند مورد چادر سفید گنبدشکل و کامیون های یخچال دار به عنوان سردخانه تعبیه شده تا به شمار روزافزون مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در این شهر رسیدگی شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش از مصوبه شورای سلامت جزیره و ممنوعیت تردد خودروها و حضور تعدادی از کیشوندان در سواحل خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از ثبت نام 1487 نفر در استان یزد برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تردد خودروها در دهم فروردین ماه امسال در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۹    
معاون سازمان امور مالیاتی از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 1398 تا پایان فروردین ماه سال جاری برای تمامی مودیان و همچنین تمدید زمان سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۸:۵۹    
با گسترش بیماری کرونا در کانادا، ترددهای مردم در شهر ونکوور بسیار محدود شده و مردم برای جلوگیری از شیوع گسترده این ویروس در خانه های خود مانده اند. منبع: میزان 265 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۹    
بر اساس مصوبه یازدهمین جلسه شورای سلامت کیش؛ اجرای دستورالعمل و ضوابط قرنطینه با هدف کاهش تقاضای بازگشت کیشوندان از سفر در بازه زمانی طولانی تر؛ فرصتی را در بدنه بهداشت و بیمارستان کیش ایجاد می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۰    
فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، یک استارتاپ در حوزه بیمه است که خدمات متنوعی را عرضه می کند. این کسب و کار در روزهای شیوع ویروس کرونا علاوه بر انجام تکالیف خود در مسیر ایفای مسئولیت های اجتماعی با تمام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۳    
ویروس هانتا که بعد از کرونا پیدا شده یکی از خطرناک ترین ویروس ها و دارای علائمی است که باید آنها را بشناسیم. 265 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۸    
فهرست 50 شرکت فعال تر بورس تهران برای زمستان سال گذشته اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: قرائت کنتورهای برق به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۸    
تعداد مبتلایان کرونا در امریکا از چین هم جلو زده و بسیاری این اتفاق را به دلیل بی توجهی دولت به ویروس در روزهای ابتدایی شیوع آن می دانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۹    
رئیس آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که رشد تقاضای جهانی نفت در پی همه گیری جهانی ویروس کرونا در حال سقوط آزاد است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از چند فروشگاه بزرگ عرضه کالا در سطح شهر تهران از نزدیک روند توزیع و عرضه کالاها را بررسی کرد و با اشاره به اهمیت تامین مناسب مایحتاج ضروری مردم به خصوص مواد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۶    
ایرنا نوشت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر نقش این ستاد در مدیریت و مالکیت شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) و اپلیکیشن روبیکا اعلام کرد: این ستاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان سمنان گفت: شهرداری از مهم ترین ارگانهای مؤثر در طرح مبارزه با شیوع ویروس کرونا است و کارکنان بخش های مختلف آن در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز پاسدار و نیز ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضالعباس(ع)، از سپاه برای بسیج امگانات در جهت مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۳    
تسنیم نوشت: فرمانده مدیریت بیماری کرونا در تهران با بیان اینکه مردان 64 درصد از مبتلایان و فوت شدگان اند، گفت: تا زمانیکه موارد جدید در کشور گزارش شود، در دوره تب اپیدمی کرونا قرار داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۳    
کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی را اعلام کرد (15): معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد مبلغ 5000 میلیارد ریال در وجه وزارت بهداشت درمان و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۹    
فارس نوشت: داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از مردم خواست خطر ویروس کرونا را جدی تر بگیرند و دور دید و بازدیدهای نوروز را خط بکشند و امسال در خانه بمانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۷    
کهگیلویه و بویراحمد اولین پرستار را تقدیم سلامت مردم ایران کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۶    
نماینده عالی دولت در استان البرز از لغو ممنوعیت شعاع 120 کیلومتر برای البرز خبر داد و گفت: این امر در تصویب نامه هیات وزیران طی نامه مشترکی از سوی وزارت صمت، وزارت امور اقتصادی و دارایی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۰    
شفقنا نوشت: دفتر آیت الله محمدی ری شهری، مطلب منسوب به ایشان درباره بشارت ظهور از زبان رهبر معظم انقلاب را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۹    
مردم ووهان، پایتخت کروناویروس جهان پس از برداشته شدن قرنطینه از دیروز به صورت عادی به سر کار و زندگی خود بازگشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۳    
تصاویر خبری استان سمنان با شبکه اطلاع رسانی مرآت معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان برخی از ابعاد طرح فاصله گذاری اجتماعی را در نشست با خبرنگاران تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۳    
استاندار همدان گفت: همه فرمانداران استان باید طرح فاصله گذاری اجتماعی را دنبال و از آن به طور جدی و ویژه حمایت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۳    
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شجره طیبه بسیج یک ذخیره الهی برای نظام و انقلاب است که در همه عرصه های مورد نیاز در کنار مردم و برای انقلاب با حضور و اثری شبیه معجزه، نقش آفرینی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۳    
فرمانده امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: برای ریشه کنی بیماری کرونا از تمام توان خود استفاده می کنیم و تا پیروزی کامل بر کرونا در کنار مردم خواهیم بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۱    
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان از زحمات کادر بهداشت و درمان این استان در ارائه خدمات تخصصی به بیماران و عموم مردم صمیمانه قدردانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۱    
ایرنا نوشت :سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: افرادی که در اسفندماه سال گذشته بسته حمایت معیشتی دریافت کردند، فروردین ماه امسال نیز جزو مشمولان خواهند بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۱    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی دکتر سید ابراهیم موسوی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد را به عنوان مشاور حوزه سلامت خود معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۰    
ایسنا نوشت : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: کاهش 75 درصدی مسافرت ها و کم شدن شمار مسافران ورودی به این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیانگر همراهی و همکاری مردم در پیشگیری از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۰    
در نهمین روز از فروردین ماه 99، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا ویروس در استان را اعلام نمود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۰    
مصطفی میرسلیم در توئیترش از پیشنهاد کمک ایران به مردم آمریکا نوشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رسانه های همدان به خوبی نقش خود را نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص کرونا و راههای کنترل و پیشگیری از آن، ایفا کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۸    
محمدعلی ابطحی درباره احتمال مبتلا شدن سید محمدخاتمی به ویروس کرونا در توئیترش نوشت: رضا خاتمی در یک ماه گذشته دیداری با برادرش نداشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۹    
شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی ساعت کاری فعلی بانک ها را تا 21 فروردین تمدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۸:۱۸    
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله کریمی را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۴    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله سیدجعفر کریمی تاکید کرد که سالها حضور این فقیه مجتهد در دفتر استفتائات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نشان از مقام رفیع علمی و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۳    
فارس نوشت:مسوول روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان خبر منتشر شده مبنی بر مصاحبه فرمانده سپاه بیت المقدس در مورد فرار تعدادی از زندانیان از زندان سقز را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۷:۱۳    
صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، در جدیدترین پست خود، پوستری از وقایع سال 98 را طراحی و منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۶:۳۸    
ایرنا نوشت: نایب رییس مجلس ششم و برادر رییس دولت اصلاحات بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۳:۵۹    
امار کرونا همچنان در حال افزایش است اما شهر ووهان که این ویروس از آن جا امده، حالا دوران قرنطینه را پشت سر گذاشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۳    
یکی دیگر از بازیگران سریال پایتخت هم طرفدار استقلال است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۵    
موسسه گلدمن ساکس هشدار داده است که اقتصاد آمریکای لاتین بر اثر شیوع کرونا در معرض ویرانی قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۳    
تاکنون 201 کشور جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده اند که در این بین، از نظر تعداد مبتلایان، آمریکا در رده اول و ایتالیا و چین در رده های دوم و سوم جهان هستند. ایران نیز در در رده هفتم قرار دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۰:۰۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که فردا (یک شنبه 10 فروردین) از شبکه های 4 و آموزش پخش می شود، اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۲:۵۷    
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه دستگاه سیاست خارجی در راستای استیفای حقوق ملت ایران، از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، گفت: امروز شاهدیم حوزه دیپلماسی با تلاش خستگی ناپذیر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۳:۵۱    
رئیس جمهور در ویدئو کنفرانسی که با جمعی از پرستاران و کادرپزشکی داشت، به جمله "ما کرونا را شکست می دهیم" آنها واکنش نشان داد. 256 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۸    
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود با موضوع قرنطینه خانگی نوشت: روزها همون روزهاست، اما روزگار نه...یه بیماری مثل کرونا می تونه خیلی از تعاریف رو عوض کنه. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۴    
طبق بخشنامه جدید بیمه مرکزی نیازی به حضور فیزیکی نمایندگی ها و کارگزاران رسمی بیمه در دفاتر خود نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۹    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مباره با کرونا گفت: افرادی که به مردم استرس میدهند همکاران کرونا هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۷    
رضا مهاجری،سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی در سریال پایتخت حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۶    
ادامه یافتن انتقادات گسترده به اظهارنظر ترامپ در معرفی کردن ویروس کرونا به عنوان "ویروس چینی" سوژه کارتونی از دیگر هاچفلد در سایت کگل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۲    
فارس نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای؛ تداوم مسیر درخشان پاسداری از انقلاب با ارتقای ظرفیت های بازدارندگی، تکثیر سرمایه مقاومت فعال و تعمیق معنویت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۹    
فرمانده کل سپاه درباره فعالیت های این ارگان در مقابله با کرونا گفت: بسیج روزانه 3 میلیون ماسک تولید می کند و همه ظرفیت های سپاه و بسیج را به صحنه آوردیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۲    
فارس نوشت: رئیس مجلس در تماس با فرمانده نیروی انتظامی، رییس بانک مرکزی و وزیر آموزش و پرورش ضمن دریافت گزارش اقدامات بعمل آمده برای صیانت از سلامت عمومی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۷    
دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه از ثبت معاملات 4494 واحد در اسفند 98 ، که بیشترین تعداد آن در مناطق 5، 2 و 4 است، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۴    
بازیکن باتجربه تراکتور شوخی جالبی روی آنتن زنده سیما با هم تیمی اش انجام داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۳    
کیکه ستین این روزها به تماشای فیلم و سریال می پردازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۴    
برادر رئیس دولت اصلاحات مبتلا به کرونا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۹    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا به دنبال شیوع شدید ویروس کرونا در نیویورک، نیوجرسی و کنتیکت، گفت به اعمال قرنطینه دو هفته ای این سه ایالت می اندیشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۷    
زلاتان ابراهیموویچ گفته پیش از "رونالدو نازاریو" هیچ بازیکنی به خوبی او نبود و امروز هم هیچکس به اندازه او خوب نیست! اینساید آرت با انتشار کارتونی به این موضوع واکنش نشان داد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۴۳    
در روزهای شیوع ویروس کرونا با این روش های می توانید، آجیل و خشکبار را از ویروس کرونا پاک کنید. 265 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۲۹    
لزوم رعایت فاصله اجتماعی در زمان شیوع همه گیری ویروس کرونا، سوژه کارتونی از بیل دی درباره سیاست ها و تصمیمات خطرناک ترامپ در جهان، در سایت کگل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۵    
ایرنا نوشت: نتیجه آزمایش ابتلا به کرونا برای کودک 8 ساله جهرمی مثبت اعلام شد تا او نخستین کودک مبتلا شده به این ویروس اعلام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۰    
مهاجم پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس مبلغی از قراردادش را بخشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۸    
رئیس جمهور عصر شنبه در جلسه ای با برترین متخصصان و صاحبنظران کشور در زمینه بیماری های عفونی، ویروسی و تنفسی، طب اورژانس، ایمونولوژی، ویرولوژی و اپیدمولوژی که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه خود در اینستاگرام از چرایی پرداخت نشدن 50 درصد افزایش حقوق به بازنشستگان سخن گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۶    
فارس نوشت: موضوع میزان ماندگاری ویروس کرونا در هوا مدتی است در فضای مجازی دست به دست می شود و نوعی سردرگمی بین مردم ایجاد کرده است؛ در این گزارش مطالب مربوط به صحت و سقم انتشار این خبر بیان شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۹    
وزیر آموزش و پرورش درباره تاریخ بازگشایی مدارس گفت: در این مورد تابع تصمیم های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا هستیم. هر زمان که وزارت بهداشت اعلام کند، مدارس باز می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۷    
رئیس کانون صرافان اعلام کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت جامعه صرافان و عموم مردم، کانون صرافان آمادگی دارد "طرح خرید و فروش ارز از طریق اپلیکیشن رسمی کانون صرافان" را اجرا نماید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۷    
تسنیم نوشت: وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه فعلا اجازه دایرکردن مدارس را نداریم، گفت: افزایش حقوق 32 درصد معلمان با اعمال امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری ناچیز بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۰    
ایرنا نوشت: روزنامه نیویورک تایمز روز جمعه در گزارشی از طرح نظامی آمریکا برای نابودی کتائب حزب الله عراق خبر داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۰    
دو تصویر از آیت الله سیدجعفر کریمی را که امروز دار فانی را وداع گفت، در کنار بنیان گذار انقلاب اسلامی و همچنین حضرت آیت الله خامنه ای ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۴۴    
طرح خرید اعتباری اضطراری برای اجرا به وزارت تعاون و اقتصاد، سازمان برنامه و بانک مرکزی ابلاغ شد که بر طبق آن خانوارهای یکنفره 1میلیون و سایر خانوارها دو میلیون تومان اعتبار دریافت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۲    
محمد نوازی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از سرمربی سابق استقلال حمایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۷    
ورزش سه نوشت: با اعلام عضو هیت مدیره استقلال اسپانسر جدید به زودی با این باشگاه قرارداد امضا می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۶    
فارس نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (شنبه) محمد جاهد طورهان وزیر حمل و نقل این کشور را برکنار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۲    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری تاکید کرد ویدئوکنفرانس های روحانی به فرصتی برای هم اندیشی شفاف و تخصصی با صاحب نظران بدل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۹    
آمارها نشان می دهد، 30 درصد مردم با نماندن در خانه برای 70 درصد مردم خانه نشین و قانون مند خطر آفرینی می کنند و نمی خواهند زنجیره کرونا قطع شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۴    
دومینوی مرگ بر فراز جهان سایه انداخته و یکی پس از دیگری گوی سبقت را میان کشورها تقسیم کرده است! ایتالیان و آمریکا در حال رقابت مرگ!
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۰    
کانون کارگردانان سینمای ایران، برای دومین بار به رییس سازمان صدا و سیما نامه نوشت و در آن با اشاره به ابتلای راما قویدل به بیماری کرونا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۹    
جنگ و زور، ابزار مشروعیت قدرت در روابط کشورها و نظام های حقوقی پیشین بود که نه تنها، منع و ممنوع نشده بود، بلکه وسیله ای برای توازن قوا در مناسبات سیاسی و نظامی کشورها نیز به شمار می رفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۹    
20 درصد بودجه امسال یعنی حدود 100 هزار میلیارد تومان به بحث کرونا تخصیص داده شد. 100 هزار میلیارد تومان بعنوان وام یا تسهیلات ارزان قیمت به افرادی که دچار مشکل شده اند قرار خواهد گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج سیّد جعفر کریمی را تسلیت گفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۲    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۳    
گوشی های هوشمند Huawei P40 Pro، Huawei P40 و P40 Pro Plus Huawei جدیدترین پرچمدارهای هوآوی به حساب می آیند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۹    
باشگاه پاختاکور ازبکستان هنوز از باشگاه استقلال تهران شکایت نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۵    
سیدجلال حسینی با کسب بیشترین آرا در نظرسنجی انتخاب اسطوره ایران در لیگ قهرمانان آسیا، این عنوان را از آنِ خود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۳    
ایرنا نوشت: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری از جلسه رییس جمهوری با متخصصان کشور در زمینه بیماری های تنفسی و عفونی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۲    
فارس نوشت: طالبان معرفی هیات مذاکره کننده از سوی دولت افغانستان را مخالف توافقنامه صلح با آمریکا خواند و اعلام کرد با آن مذاکره نخواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰    
مدافع کروات تیم استقلال برای بازگشت به تمرینات تیمش روزشماری می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۶    
ایرنا نوشت:دانشمندان انگلیسی محاسبه کرده اند که اگر همه کشورهای جهان تمهیدات سختگیرانه ضد کرونایی را فورا به اجرا گذارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲    
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گل خود به تیم النصر را به عنوان خاطره انگیز ترین گل خود با لباس قرمز اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۱    
فارس نوشت: شمار بالایی از پزشکان اروپایی با امضای طوماری از رهبران اتحادیه اروپا درخواست کردند از شیوع ویروس کرونا در کمپ های پناهجویان و وقوع فاجعه پزشکی جلوگیری کنند.