جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 18 فروردین 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 1 فروردین 1399 خبر آنلاین 2 فروردین 1399 خبر آنلاین 3 فروردین 1399 خبر آنلاین 4 فروردین 1399 خبر آنلاین 5 فروردین 1399 خبر آنلاین 6 فروردین 1399 خبر آنلاین 7 فروردین 1399 خبر آنلاین 8 فروردین 1399 خبر آنلاین 9 فروردین 1399 خبر آنلاین 10 فروردین 1399 خبر آنلاین 11 فروردین 1399 خبر آنلاین 12 فروردین 1399 خبر آنلاین 13 فروردین 1399 خبر آنلاین 14 فروردین 1399 خبر آنلاین 15 فروردین 1399 خبر آنلاین 16 فروردین 1399 خبر آنلاین 17 فروردین 1399 خبر آنلاین 18 فروردین 1399 خبر آنلاین 19 فروردین 1399 خبر آنلاین 20 فروردین 1399 خبر آنلاین 21 فروردین 1399 خبر آنلاین 22 فروردین 1399 خبر آنلاین 23 فروردین 1399 خبر آنلاین 24 فروردین 1399 خبر آنلاین 25 فروردین 1399 خبر آنلاین 26 فروردین 1399 خبر آنلاین 27 فروردین 1399 خبر آنلاین 28 فروردین 1399 خبر آنلاین 29 فروردین 1399 خبر آنلاین 30 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۵    
ایسنا نوشت: آمارهای رسمی حاکی از آن است که روند افزایش شمار مبتلایان به کووید-19 در سراسر جهان همچنان صعودی بوده و شمار قربانیان جهانی این بیماری نیز در حال افزایش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۴    
اعضای شورای اقتصاد عضو هیات وزیران، درخواست وزارت راه و شهرسازی را درخصوص اصلاح نرخ عوارضی برخی آزادراه های دولتی؛ تصویب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان : تاکنون تست 753 نفر در استان مثبت شده است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۱    
کرونا هم باعث نشد تا عده ای که بام تا شام حرف بی حساب می زنند دمی خاموش بنشینند و اندکی در رفتار و گفتار خود تامل کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۴    
دسترسی ثبت اطلاعات تکمیلی برای متقاضیان بازگشت به جزیره کیش که دارای کارت کیشوندی فعال هستند و مبدا ورود به جزیره کیش را تهران اعلام کردند، فراهم شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 59 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 در لرستان طی بیست و چهار ساعت گذشته اضافه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۷:۴۹    
ایران نوشت: شامگاه 12 فروردین 99 محمد تقی مهابادی راننده 32 ساله تریلی که همراه برادرش از البرز به چابهار رفته بود درراه برگشت درحالی که باربرنج حمل می کرد در محور بزمان - بم باشلیک اشرار مسلح به قتل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۴    
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امشب به مناسبت تولد آقا امام زمان(عج) مراسم نور افشانی بدون حضور مردم در مجتمع عین القضات همدانی برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی همدان پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۴    
سرهنگ "رضا بینقی" رئیس پلیس آگاهی استان سمنان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت و آرامش عمومی و برخورد قاطع و بی اغماض با عوامل ایجاد ناامنی در تعطیلات نوروز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۲    
رسا نوشت: امام جمعه تهرن با اشاره به عمومی و جهانی بودن شیوع کرونا، مدیریت مسؤولان کشور در مبارزه با کرونا را ستود و گفت: آمریکا در رابطه با این ویروس متهم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۶    
فراگیر شدن ویروس کرونا، زندگی خانوادگی را در سراسر دنیا مختل کرده است. تعطیلی مدارس، دورکاری، فاصله گیری اجتماعی از جمله مواردی است که همه افراد به خصوص والدین باید آن را رعایت نمایند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: طی تعطیلات نوروزی، میزان تردد در محورهای مواصلاتی لرستان 49.20 درصد کاهش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تاکید کرد که باید تدابیر لازم جهت کاهش اثرات بیماری کرونا بر اقتصاد استان اندیشیده شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
استاندار کردستان شرایط ناشی از شیوع کرونا را ویژه، و مسؤولیت دولت و خیرین در قبال جامعه را در این شرایط خطیر و سنگین عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
استاندار کردستان گفت: اقتصاد مقاومتی باید زمینه ای فراهم کند که سرانه درآمد استان افزایش یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: براساس مصوبات ستاد اقتصادی دولت، 25 هزار میلیارد تومان برای 23 میلیون خانوار یارانه بگیر با اعتبار یک میلیونی در نظر گرفته شده که به تدریج از یارانه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۸    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون 300خودرو اعمال قانون و 55خودرو متخلف که در ایام مبارزه با کرونا به دستورالعمل ها توجه نکردند، توقیف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۴    
حبیبی گفت: مشاغل و اصنافی که از نظر شیوع ویروس کرونا پرخطر هستند تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بازدید از بخش های فنی و ارتباط با مشتریان ایرانسل، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت شبکه و تلاش های کارکنان ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه در شرایط کرونایی کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۹    
گاز شهر سپید دشت که به دلیل عملیات بازسازی خطوط ریلی راه آهن قطع شده بود در کمتر از 8 ساعت وصل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه ای به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور و با توجه به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۴    
خانه ملت نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نتیجه آخرین بررسی ها درباره زمان برگزاری کنکور و پایان سال تحصیلی دانش آموزان را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۳    
برخی روستاهای استان سمنان بین هفت تا ده بار به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضدعفونی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
احسان مشکلانی از فعال شدن سامانه آموزش مجازی دانشگاه از 17 فروردین خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۵    
در حالیکه تعداد چالش های فراوانی این روزها در صفحات اجتماعی اوج گرفته است دروازه بان تیم ملی در چالشی دوست داشتنی حضور یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر اعطای وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به 23 میلیون خانوار یارانه بگیر با نرخ 12 درصد و بازپرداخت 24 ماهه با تنفس چهار ماهه به تصویب ستاد اقتصادی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۳    
مهاجم مالیایی تیم استقلال گفت: دلم برای فوتبال تنگ شده و دعا می کنم هرچه زودتر این کرونا برود و دوباره فوتبال بازی کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۴    
استاندار همدان گفت: در ماه مبارک رمضان تدارکات لازم برای افزایش تقاضا در چند گروه کالایی انجام شده و در تامین اقلام ضروری مردم مشکلی نداریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۴    
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت مرغداری های استان و میزان مصرف مرغ تاکید کرد: مرغ مازاد تولیدی در مرغداری های این استان از تولیدکنندگان خریداری شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۴    
علیرضا صادقی، خَیّر شهرکردی به منظور تامین اقلام بهداشتی و حفظ سلامت کارگران و خادمان شهرداری شهرکرد در پیشگیری از خطر ابتلاء به ویروس کرونا مبلغ 300 میلیون ریال به این شهرداری کمک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۳    
روابط عمومی فیلم درخت گردو تصویری از مهران مدیری با گریم خاص در فیلم درخت گردو ساخته محمدحسین مهدویان منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۳    
فارس نوشت:نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور وکلای ملت آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۳۴    
طی روزهای گذشته مباحث مربوط به پخش یک آیتم در یکی از برنامه های تلویزیونی اختلاف زیادی بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به وجود آورده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۸    
فردی در پایتخت یونان برای خروج از منزل در زمان قرنطینه خود را به شکل "علامت راهنمایی و رانندگی" در آورده تا پلیس به او شک نکند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۱    
الناز شاکردوست تصویری از دستپخت خود در روزهای قرنطینه را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۷    
ایرنا نوشت: در حاشیه نشست امروز سخنگوی دولت، علی ربیعی به نحوه پاسخ مقام معظم رهبری به درخواست دولت برای برداشت از صندوق ذخیره ارزی پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۰۴    
سیروس مقدم در یک برنامه تلویزیونی، در توضیحِ حواشی پیش آمده برای پایتخت 6 ، از شوخی با آثار سینمایی ایرانی و خارجی در این سریال دفاع و تاکید کرد در این نگاه طنز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۶:۳۵    
پشت صحنه تولید ششمین فصل سریال پایتخت ، پس از چند بار لغو، سرانجام روز جمعه 22 فروردین از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۶:۳۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت:سخنگوی سپاه گفت: سپاه پاسداران سخت کوشی رسانه ملی در این روزها را قابل ستایش و درخور سپاس می داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۶:۱۹    
همان طور که می دانید علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات زمستانی با عقد قراردادی رسمی به تیم آنتورپ بلژیک پیوست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۶:۱۳    
نماینده مردم تهران خواستار انتشار جزئیات تخصیص یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی جهت مبارزه با کرونا در وب سایت سازمان برنامه و بودجه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۶:۰۹    
دارالافتا پاکستان که مرجع دینی مسلمانان اهل سنت این کشور است، با توجه به تعلیق مراسم عمره، از کسانی که قصد داشتند در این امر هزینه کنند، درخواست کرد به جای آن، به افراد مستحق کمک کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۰:۲۵    
فارس نوشت: منابع خبری از کشته شدن یک افسر تروریست آمریکایی در حومه دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۰    
زائران پاکستانی بازگشته از ایران قرنطینه شدند. طبق آمار دولت پاکستان نیمی از 241 مورد ابتلا به ویروس کرونا در پاکستان، زائران بودند که به ایران سفر کرده بودند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۵    
اجساد کرونایی در پلاستیک نارنجی در راهروهای بیمارستان Wyckoff منطقه بروکلین نیویورک، در صف انتظار برای رفتن داخل ماشین مخصوص حمل به سوی قبرستان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۶    
محمد شریعتمداری در توییتر خود در خصوص واگذاری ها در بورس نوشت: پایبند به تعهداتم به رئیس جمهور هستم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۸    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: یکی از سرگرمی های بازیکنان فوتبال در این روزهای کرونایی لایوهای اینستاگرامی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۰    
ایسنا نوشت: کارو جایاسوریا رئیس پارلمان سریلانکا در تماسی تلفنی با هاشم اشجع زاده سفیر ایران در کلمبو، جویای احوال علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شد و خواستار اطلاع از آخرین وضعیت سلامتی وی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۸    
نام پنج بازیکن کشورمان در جمع نامزدهای کسب بهترین بازیکن آسیا از نگاه کاربران دیده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
سیروس مقدم کارگردان سریال محبوب پایتخت در ویژه برنامه بررسی این سریال شرح داد که کرونا چگونه این سریال را نیمه تمام گذاشت و ادامه آن چه زمانی ساخته خواهد شد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۸    
حقوق بازنشستگان در سال جاری بیش از 31 درصد افزایش یافت و متوسط دریافتی بازنشستگان لشگری و کشوری به بیش از چهار میلیون تومان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۶    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: رفتن استراماچونی باعث شد تیم ما افت روحی کند و 5 امتیاز را براحتی از دست دادیم که خیلی به ضرر ما شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۸    
هجوم ملخ ها به شهرها اتفاقی بود که سال گذشته شاهد آن بودیم و چند استان با این موضوع درگیر شدند. اکنون ملخ ها بار دیگر وارد چند شهر در استان بوشهر شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۸    
کیوان زرگری با انتشار کارتونی در صفحه طنز و کارتون شهرونگ، به ارائه طرح فاصله گذاری هوشمند به منظور بازگشت جامعه به شرایط عادی، پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۳    
روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در چند کشور افزایش و در برخی دیگر با کاهش همراه بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۳    
خبرگزاری حوزه، نهاد خبری رسمی حوزه علمیه با انتشار اطلاعیه ای انتشار عکس نوشته ای منتسب به این خبرگزاری که در آن از ادعایی مبنی بر واریز یارانه یک میلیون تومانی به هر یک از اعضای طلاب قم شده است را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۸    
ایسنا نوشت: ژنرال حلوصی اکار وزیر دفاع ترکیه در تماس تلفنی با سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح، موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در مقابله با شیوع بیماری کرونا را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۸    
در اولین جلسه هیئت واگذاری شرکت های دولتی برنامه اجرایی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد تصویب قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۵    
تک پسر اسطوره آبی ها معتقد است اگر دولت پول داشت تا آخر بهار همه را در قرانطینه نگه می داشت، اما وقتی بودجه کافی در دسترس نیست، نمی توان خیلی کارها را انجام داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۱    
فارس نوشت: معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برنامه ریزی دقیق برای تامین کالاهای اساسی در سال 99 ضروری است، گفت: تدابیر لازم برای تامین نیازهای مردم در ماه مبارک رمضان اتخاذ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۱    
با جاری شدن آب در رود هیرمند افغانستان، تالاب هامون پس از 20 سال پرآب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۵    
هوآوی همزمان با معرفی سری جدید Huawei P40 به طور رسمی از دستیار صوتی هوشمند خود با عنوان سیلیا (Celia) نیز رونمایی کرد که قرار است در کشورهای مختلف در اختیار کاربران محصولات این شرکت قرار بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۳    
شرکت Dyson در حال ساخت و توزیع یک دستگاه تهویه هوا مخصوص بیماران مبتلا به COVID-19 است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۳    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که فردا (سه شنبه 19 فروردین) از شبکه های 4 و آموزش پخش می شود، اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۰    
تحقیق جدیدی که نشان می دهد مغز شنوندگان با نوازندگان در حال اجرا همگام سازی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۷    
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری اولین جلسه کمیسیون متبوعش در سال 99 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۸    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به مدیرعامل محترمی که تازه آمده، پیام داده ام و پیام من را خوانده اما جوابی نداده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۵    
فارس نوشت: وزیر بهداشت نروژ از به کنترل در آمدن شیوع ویروس کرونا در این کشور خبر داد اما گفت که محدودیت ها در این کشور همچنان ادامه خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۲    
فارس نوشت:یک رسانه آمریکایی گزارش داده برخی از بیمارستان های این کشور به دلیل کمبود منابع مالی کارکنانشان را مجبور کرده اند در خانه بمانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۹    
ویروس موذی و عجیب و غریب کوید 19 مشهور به کرونا عالم و آدم را تحت تاثیر خود قرار داده و غافل گیر کرده است. از بهداشت عمومی و فردی، اشتغال و اقتصاد، روابط اجتماعی، سنت و مذهب و حتی حقوق و قضا...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۸    
با توجه به شیوع نوع جدید ویروس کرونا در جهان، جنگ مشهودی بر سر تصاحب ماسک و تجهیزات محافظتی پزشکی بین کشورهای غربی در حال وقوع است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۷    
بانک مرکزی در خصوص مراحل دریافت کمک از صندوق بین المللی پول توضیحاتی ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۶    
حسن روحانی عصر دوشنبه در تماس تلفنی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با وی، ضمن آرزوی موفقیت برای دولت و ملت فرانسه و همه مردم جهان در مسیر مقابله با بیماری کرونا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۳    
مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم العربی قطر با انتشار این ویدیو از ورزش خود نوشت: واقعا تشکر از آقا رامین رضاییان که اگه نبود من چطور این حرکت پیچیده رو یاد میگرفتم؟!
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۳    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور بیان کرد روحانی و رییس جمهور فرانسه به تبادل تجربیات دو کشور در مبارزه با کرونا، کانال تبادل مالی اینستکس، امنیت منطقه و طرح صلح هرمز و... گفت و گو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۳    
دنیای ورزش تورنتو نوشت:مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا تصمیم مهمی برای تیم های سری آ بعد از شروع دوباره بازی ها گرفتند
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۱۰    
علی بن حسین بن علی بن ابی طالب (33-61ق)، مشهور به علی اکبر فرزند امام سوم شیعیان. او را نخستین شهید از بنی هاشم در روز عاشورا و شبیه ترین مردم به پیامبر اسلام دانسته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۹    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به مطبوعات جهت عبور از دوران شیوع کرونا موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۹    
خبرگزاری ها به نقل از ریاست محترم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از تصمیم نهایی برای جمع آوری معتادان متجاهر بر مبنای خرد جمعی خبر داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۱    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عامل احتکار کالاهای بهداشتی در اهواز شناسایی و حدود 60 میلیارد ریال کالا از او کشف و ضبط شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۲    
مینو محرز عضو کمیته ملی مبارزه با بیماری کرونا در گفتگو با برنامه تلویزیونی نکاتی منباب رعایت استفاده درست از مواد بهداشتی را ذکر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۱    
فارس نوشت:محسن رضایی در پاسخ به پرسشی درباره تحلیل چامسکی و کیسینجر پیرامون جهان پساکرونا گفت: در موضوع کرونا، چامسکی هم در تحلیل و هم در ارایه راهکار شجاعانه تر از کیسینجر عمل کرده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۴    
دیده بان ایران نوشت: محسن رفیق دوست درباره ماجرای اعدام امیرعباس گفت: ما هم هنوز نفهمدیم اعدام هویدا کار چه کسی بود. هر چند بعید نیست کار آقای غفاری باشد اما قاطعانه هم نمی توانم بگویم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۳    
مارکوس ایوانز رئیس جنبش استقلال کالیفرنیا در پیام ویدئویی به مردم ایران اعلام کرد: بسیاری از مردم سراسر جهان دولت آمریکا را به دلیل سیاست های خصمانه اش دوست ندارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۱    
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی مادر خودش را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۷    
در روزهای قرنطینه خود ساخته کرونایی، خاطراتم را نوشته ام که قسمت سی و چهارم را می خوانید:
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۸    
کرونا- چه ریشه طبیعی داشته باشد و چه دست ساز چین یا آمریکا یا روسیه یا هر قدرت آشکار و پنهان دیگری باشد- تا کنون توان بسیاری از پاردایم های فعلی در صیانت از بشر را با پرسش جدی مواجه کرده است و هر چه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۸    
خانه ملت نوشت:رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از بررسی تبعات اقتصادی کرونا و راهکارهای "جهش تولید" و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۳    
بانک مرکزی به منظور مقابله جدی با شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات، از مردم درخواست کرد مکاتبات خود با این بانک را از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور، به صورت الکترونیکی ارسال کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۴    
دولت امارات برای مقابله با شیوع گسترده کروناویروس در این کشور تدابیر سختگیرانه ای برای شهرهای مهم و کلیدی خود از جمله دبی در دستور کار قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۱    
مدیر شهرداری منطقه 2 اهواز گفت: دستگاه های ضدعفونی کننده در ورودی های ساختمان اداری منطقه 2 نصب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۱    
ایرنا نوشت: از آنجا که برخی علائم آلرژی فصلی و انفلوآنزا با کرونا (کووید 19) مشترک هستند، هر علامتی مانند عطسه، سرفه، آبریزش یا خارش بینی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۳    
کارشناس مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: محموله بزرگی از لوازم بهداشتی و پزشکی احتکار شده در مشهد با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۳    
مدیر دفتر آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: اعضای دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی ضمن حضور در کارگاه تولید مواد ضدعفونی حاج نوری، با اهدای تبرکات از این خیر تجلیل کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: پنج هزار و 400 نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار با دستور فرماندهی سپاه خوزستان در قرارگاه شفا برای مبارزه با کرونا فعالیت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۳    
تسنیم نوشت: وزیر کشور گفت: برای دولت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، موضوع سلامت و زندگی مردم اصل اساسی است و بقیه مسائل زیرمجموعه آن تعریف می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۱    
ستاره بازنشسته برزیلی که در زندان به سر می برد یک ویدئو از خود منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از نکات مثبت روند درمان مبتلایان به کرونا در استان، به ثابت بودن نسبت ورودی ها به خروجی بیمارستان ها اشاره داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۸    
امام جمعه شادگان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، باید از ظرفیت بالای فضای مجازی و رسانه ای برای برگزاری برنامه های هفته مهدویت و جشن نیمه شعبان نهایت استفاده را کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۸    
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت و با هدف مبارزه با بیماری کرونا از نوزدهم فروردین ماه جاری در استان خراسان جنوبی خبر داد.