شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 9 دی 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 دی 1397 مشرق نیوز 2 دی 1397 مشرق نیوز 3 دی 1397 مشرق نیوز 4 دی 1397 مشرق نیوز 5 دی 1397 مشرق نیوز 6 دی 1397 مشرق نیوز 7 دی 1397 مشرق نیوز 8 دی 1397 مشرق نیوز 9 دی 1397 مشرق نیوز 10 دی 1397 مشرق نیوز 11 دی 1397 مشرق نیوز 12 دی 1397 مشرق نیوز 13 دی 1397 مشرق نیوز 14 دی 1397 مشرق نیوز 15 دی 1397 مشرق نیوز 16 دی 1397 مشرق نیوز 17 دی 1397 مشرق نیوز 18 دی 1397 مشرق نیوز 19 دی 1397 مشرق نیوز 20 دی 1397 مشرق نیوز 21 دی 1397 مشرق نیوز 22 دی 1397 مشرق نیوز 23 دی 1397 مشرق نیوز 24 دی 1397 مشرق نیوز 25 دی 1397 مشرق نیوز 26 دی 1397 مشرق نیوز 27 دی 1397 مشرق نیوز 28 دی 1397 مشرق نیوز 29 دی 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۲۱    
سعیدرضا عاملی به عنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۰    
رهبری گفتند: من هر وقت شما را با این چادر در تلویزیون می بینم برای شما دعا می کنم. فقط این حجاب تان را حفظ کنید. حواس تان به این پوشش و حجاب تان باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۰    
وزارت دفاع روسیه از استقرار نسل جدید سامانه دفاع موشکی کوتاه برد-میان برد زمین به هوای اس-350 ویتیاز (Vityaz) در سال 2019 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۴    
اثر جدید رضا صادقی در قالب تک آهنگ با نام بغض و باروت منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت. ترانه این قطعه را مهدی ایوبی سروده و میلاد بابایی آهنگسازی آن را برعهده داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۵    
بررسی حالا خورشید از تلاش رییس دفتر رییس جمهور برای گفتگو با وزیر بهداشت تا پیوست مهم نامه استعفای قاضی زاده هاشمی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۴    
لطفاً به حال این دو تیم پرسپولیس و استقلال گریه کنید؛ البته کار از گریه گذشته و باید به آن خندید، خنده ای تلخ که از گریه غم انگیزتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۷:۳۵    
گزارشی از خرید میوه هایی که برای برخی از شهروندان میلیونی آب خورد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۶    
خاطره گویی استاد رحیم پور ازغدی از شهدای غواص عملیات کربلای 4 را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۷    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 100 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی در شهرستان شهریار خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۳    
سرمربی تیم ملی در خصوص عصبانیتش از شبکه قطری الکاس گفت: این شبکه باید لطمه زده شده را جبران کند، چون آنها دوست دارند تیم ملی ایران را به هم بریزند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۹    
دبیر علمی یازدهمین کنگره سکته مغزی با اشاره به 3 علامت اصلی وقوع سکته مغزی، گفت: زمان طلایی نجات بیمار و درمان موفقیت آمیز تا 4.5 ساعت پس از سکته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۹    
مرکز پژوهش های مجلس گزارشی از بودجه سال 98 کل کشور به زبان ساده ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۳    
به گزارش مشرق، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فیلمی در اینستاگرام قبل از سفر به امارات برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 منتشر کرد که در ادامه می بینید. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۲    
روایت صادق خرازی از ضیافت شام سفیر عربستان در سوئیس به مناسبت شکست بشار اسد را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۵:۰۰    
به گزارش مشرق، نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از پشت صحنه سریال قهوه تلخ ، در اینستاگرام نوشت: وضعیت اینروزای ما: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۴:۱۵    
4 عضو یک خانواده در ایالت میسوری آمریکا که دو نفر از آنها کودک بودند با شلیک گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۱۸    
واشنگتن پست به قلم یک مقام پیشین وزارت خارجه آمریکا: ایالات متحده با خروج از سوریه، برای تهران دعوت نامه فرستادتا قدرتمندتر از قبل، بر منطقه حیاتی خاورمیانه، تسلط نظامی و سیاسی واقتصادی داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۰۹    
ترامپ با بحران سازی در منطقه یا استمرار بحران های تروریستی، دولت های منطقه را تحت فشار می گذارد تا سهمی از ثروت های نفتی و غیرنفتی را دریافت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۴۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت:یک ریال از هر آنچه که از یارانه نقدی حذف می شود به تهران بازنمی گردد و برای پرداخت یارانه بیشتر به نیازمندان همان استان هزینه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۲۶    
می توان ادعا کرد در کنار سهم سوء مدیریت، بخش اعظم فشار اقتصادی و تورمی امروز بر مردم، دست پخت همان هاست که شعار نه غزه، نه لبنان را تکرار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۱۴    
اگرچه مردم باحضور مثال زدنی خود فتنه گران را ناکام گذاشتنداما این فتنه بزرگ ضرباتی جبران ناپذیر به کشور واردکرد که بخش قابل توجهی ازمشکلات اقتصادی امروزناشی ازعوارض همان ضربه به امنیت ملی کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۰۴    
علی مطهری می گوید نباید از 9 دی بهره برداری سیاسی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۵۵    
چند روزنامه عربی و تعدادی از تحلیلگران عرب اعلام کرده اند که آمریکا به عربستان و امارات کلک زده و هم پول کلانی از این کشورها گرفته و هم آنها را رها کرده و رفته !
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۲۷    
عملیات فریب یک عملیات واقعی است و نه یک رزمایش، این عملیات، با هدف گمراه کردن دشمن و کشاندن و دور کردن نیروهای نظامی حریف از منطقه اصلی عملیات صورت می پذیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۱    
وزارت خارجه آمریکا به اتباع این کشور در خصوص سفر به سرزمین های اشغالی هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۰    
باشگاه پرسپولیس به دنبال صدور حکم محرومیت برانکو ایوانکوویچ و در ادامه احکام دیگری که مرتبط با بازی سپاهان صادر شد بیانیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۷    
جام ملت های آسیا برای اولین مرتبه با حضور 24 تیم برگزار می شود و نکته جالب توجه تنوع ملیتی مربیان تیم های مختلف قاره است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۶    
ابوالقاسم طالبی پیامی که از قول رهبر انقلاب بابت فیلم قلاده های طلا به او داده بودند را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۸    
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: این حزب به دنبال تشکیل دولت حزبی است چرا یک حزب بهتر از یک شخص می تواند دولت را اداره کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۳    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه های مشکلات کشور به افرادی که دل در گرو آمریکا دارند و دارای یک انجماد فکری هستند برمی گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۵    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: باید تلاش خود را مضاعف کنیم و به زودی اقدامات لازم انجام می شود. پس از حادثه ابعاد دقیق حادثه بررسی شد و با هماهنگی دادستان و قوه قضائیه پیش رفتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۴    
روایتی کوتاه از چگونگی شکل گیری فتنه 88 و حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی را در این ویدئو ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایرادات دوباره شورای نگهبان به برخی از مواد لایحهCFT در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۵    
وزیر نفت گفت: با این اقدام ظرفیت تولید بنزین افزایش یافته و در ماه جاری تولید این فاز شروع و تا پایان سال تثبیت و در نهایت به 100 میلیون لیتر در روز افزایش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۵    
معاون باشگاه استقلال گفت:اگر واقعاً فکر می کنند بنده تخلفی انجام داده ام با افتخار می گویم حاضرم به هر کمیته ای بروم و پاسخ بدهم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۰    
وزیر خارجه گفت: انگلیسی ها 40 سال است در بازپرداخت پول مردم ایران عقب افتادگی دارند و این موضوع در مراحل قضائی است و به نتایج خوبی رسیدیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۳    
کلیات طرح تشکیل مجمع عالی اصلاح طلبان ( پارلمان اصلاحات) در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تصویب رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی آیت الله جوادی آملی عکس نوشتی از بیانات ایشان در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی شرق تهران منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۹    
هیئت رئیسه کار گروه تخصصی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتخاب شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور از وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و کشور و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور خواست با تشکیل هیأت رسیدگی علل و عوامل حادثه علوم و تحیقات را بررسی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۲    
تیم ملی ایران در تاریخ حضورش در جام ملت های آسیا سختی و آسانی زیادی داشته است و خاطره انگیزترین آنها بازی هایی بوده است که تیم ملی توانسته از سخت ترین شرایط پیروزی و موفقیت بسازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۴    
به گزارش مشرق ، کانال تلگرامی دلنوشته های یک عراقی به بهانه سالگرد اعدام دیکتاتور عراق حکم اعدام درناکی که در زمان صدام اجرا شده را منتشر کرد. *به بهانه سالگرد اعدام دیکتاتور عراق* ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۹    
از پنبه تراریخت محصولاتی مانند نوار بهداشتی، پوشک و منسوجات تهیه می شود؛ این در حالی است که طی روزهای گذشته کمپانی های مادر مبدع تراریخت درباره سلامت آنها اظهار نگرانی کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۹    
آیین افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با معرفی برگزیدگان و تقدیر از فیلمسازان در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش از تصمیم مشترک کمیسیون آموزش مجلس و دولت به منظور تعیین اعتبار برای استانداردسازی و ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس خبر داد تا ظرف دو سال آینده این غائله ختم شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۳    
مردم و به ویژه تجار و بازرگانان داخلی نباید منتظر "معجزه" از ساز و کار SPV باشند، چرا که اساسا نه به لحاظ محتوا و نه لجستیکی اروپا توان این کار را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۷    
عصر امروز، شایعه زیر گرفتن دانشجویان دانشگاه آزاد توسط خودروی یکی از مسئولان منتشر شد که البته مدت زمان زیادی نگذشت که خبر توسط منبع اصلی منتشرکننده تکذیب شد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۱    
وقتی خط در منطقه تک اصلی با هوشیاری نیروهای عراقی شکسته نشد، دشمن به اشتباه افتاد و محور تک پشتیبانی به محور اصلی عملیات، یعنی کربلای پنج تبدیل شد و دشمن در مکان و زمان فریب خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۳    
رئیس جمهوری روسیه به مناسبت سال نو میلادی به دونالد ترامپ نامه نوشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۹    
رئیس اسبق صدا و سیما خاطرنشان کرد: کسانی هم بودند که جاهلانه وارد این فضای فتنه شدند و گول برخی ظواهر را خوردند اما حقیقت این بود که برخی خواص آگاهانه وارد این میدان شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۹    
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از دیدار دوستانه با تیم ملی قطر در کمپ اسپایر برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۴    
منابع امنیتی در فرودگاه جده پس از ورود فرد سلاح به دست در این فرودگاه اقداماتی انجام دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۰    
دستیار ویژه سازمان انرژی اتمی گفت: در آینده ای نزدیک از دستاوردهای جدید هسته ای در کشور رونمایی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۲    
سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: من پیش بینی می کردم که گرو و نیومایر بازیکنان خوبی نباشند و از آنها شناخت داشتم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: حضور آمریکا در منطقه چیزی جز ناامنی برای منطقه ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۰    
سارا سادات خادم الشریعه عنوان قهرمانی مجموع مسابقات شطرنج سریع و برق آسای جهان را از آن خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۴    
شهردار تهران در تشریح جلسه امروز با رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه لاریجانی بر حل معضل ترافیک و آلودگی هوای تهران از طریق توسعه شبکه حمل و نقل عمومی تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۵    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها، باید مسئولان ذیربط در وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد خود را ارائه کنند تا در شورایعالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۱    
مهمترین بخش اخبار تیتر می باشد، تیتر اصلی حداکثر باید 12 کلمه کوتاه، دقیق و بدون ابهام باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۸    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، آخرین وضعیت مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۶    
با منتفی شدن حضور نکونام در تیم پیکان، پرویز مظلومی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم مطرح شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه نیمه دوم بهمن ماه قیمت پرسپولیس و استقلال را اعلام می کنیم گفت: عزم دولت برای واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال 1397 جدی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۹    
معاون امور استان های سازمان صداوسیما در حکمی، سید حمید طاهری را به سمت سرپرست صداوسیمای مرکز کیش منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۵    
جواد نکونام به اتفاقات اخیر بین او، باشگاه پیکان و باشگاه نساجی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۳    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در نامه ای از رییس دولت اصلاحات خواست بابت چهار خسارت بزرگی که به کشور زده است، از مردم عذرخواهی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شخصاً برای جذب مهاجم خارجی و تقویت تیمش اقدام خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۶    
حواشی امهال وام زلزله زدگان گویا پایان نیافته و هنوز بانک ها به دنبال بازپرداخت تسهیلات خود هستند. اخیراً هم چند بانک بر خلاف وعده مسئولان، فشار خود را به وام گیرندگان مناطق زلزله زده زیاد کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت الله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۲    
افشین پیروانی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد دارد که پرسپولیس و استقلال وارد بورس شده تا هواداران سهام دار این دو باشگاه شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۱    
دو تیپ از نیروهای پیشمرگه با استقرار در شهرستان سنجار ، الحاق این شهرستان به منطقه کردستان عراق را تدارک می بینند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۶    
مدیر بازاریابی سازمان لیگ، گفت: بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس با مشکلات زیادی روبه رو است و کسی که دو - دو تا چهار تا بلد است جلو نمی آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۱    
درپی اهمال و بی توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشار تصاویر ضد فرهنگی در آن جزیره شد با دستور علی عسکری، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، انتساب فیلم منتشر شده به طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۹    
طهرانچی: من جرأت دارم و با صدای بلند عذرخواهی می کنم، اما آیا کسانی که 30 سال اینجا مدیر بودند هم عذرخواهی خواهند کرد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۰    
شعرخوانی مهدی جهاندار در محضر رهبرانقلاب در ماه رمضان سال 96 را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ابراز داشت: فراموشی آن فتنه، توطئه های دیگری بر ما تحمیل می کند چراکه مقام معظم رهبری هم در سال های مختلف به یادآوری این حرکت براندازانه تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از محرز شدن قصور وزارت آموزش و پرورش در حادثه مدرسه دخترانه در زاهدان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۲    
حالا می توانیم اظهار نظرهای بهروز افخمی را درباره ناداوری درباره ماجرای نیمروز و دو تابعیتی بودن سینماگران و ترس ها و گرایشات فکری آنان را بررسی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۸    
آنطور که به نظر می رسد، ویکی پدیا برای جشنواره سی و هفتم حکم ویکی لیکس را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۶    
انسان ها باید به دلایل مختلفی از عنکبوت های بیوه سیاه دوری کنند که یکی از مهمترین دلایل این امر حبس شدن ادرار انسان در صورت گزیده شدن توسط این حشره است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
بخشی ازصحبت های طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در میان دانشجویان معترض واحد علوم و تحقیقات را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۵    
بخش عمده ای از سند راهبردی پدافند غیر عامل کشور در حوزه فضایی در بیست و نهمین جلسه کمیته دائمی پدافند کشور مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۱    
چند ماه پیش بلود که باشگاه رئال مادرید اعلام کرد رودریگو، مهاجم 17 ساله سانتوس را با رقم 42 میلیون یورو به خدمت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
کاپیتان تیم ملی قطر پیش بینی کرد که شاگردان کی روش به فینال جام ملت های آسیا می رسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فتنه 88 عامل تحریم کشور بود، لذا ملت ایران همچنان از آن فتنه خطرناک رنج می برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۷    
لحظاتی از حضور حجت الاسلام "منتظری" دادستان کل کشور در میان دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۵    
به گزارش مشرق ، کانال تلگرامی "دلنوشته های یک عراقی"، با انتشار تصویری از مراسم ختم آیت الله شاهرودی در عراق نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و در پی مسائل مطرح شده در بازی با ذوب آهن از یک جلسه همراهی سرخپوشان محروم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۵    
هواپیمایی امارات اعلام کرده است ازسرگیری پروازها به سوریه را بررسی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۹    
کاربران شبکه اجتماعی توییتر با استقاده از هشتک 9دی از این حماسه باشکوه حمایت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۷    
فتحی درمورد شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات توضیحاتی را ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۶    
صحن علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با حواشی همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۴    
2018 سالی که برای 85 درصد مردم فرانسه یک نقطه مشترک داشت، نفرت از مکرون!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۴    
حجت الاسلام منتظری گفت: آن مقداری که در حوزه وظیفه ما است مطمئن باشید در حمایت از دانشجویان جان باخته و مصدوم، وظیفه خود را کامل انجام می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
محمود شیعی، مدیرعامل پیکان در پی نامه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تهدید به استعفا از سمت خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۳    
دفتر هماهنگی امور کمک های بشری سازمان ملل متحد از شهادت 295 فلسطینی در سال جاری خبر داد و در ادامه میزان تعرض های صهیونیستی به املاک و مزارع آنها و نیز تخریب منازلشان را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۹    
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه این حکومت مردم سالاری است و مردم، ولی نعمت این انقلاب هست، بیان داشت: همه باید بدانند این نظام و انقلاب هرچه دارد از این مردم دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۶    
آن هم در شرایطی که فیلمیران در همه ی این سال ها همیشه عضوی در جشنواره فجر داشته است. یا در هیأت انتخاب، یا در هیأت داوران یا در میان تجلیل شدگان جشنواره.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۶    
براساس آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه، میزان تولید بنزین یورو 4 در سال 1396حدود 27.7 میلیون لیتر بود که نسبت به 22.6 میلیون لیتر در روز سال 95 حدود 27 درصد افزایش یافته است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۵    
حضور انقلابی مردم زاهدان ، بیرجند ، کرمان، یزد در سالگرد یوم الله 9 دی را مشاهده می کنید.