جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 13 بهمن 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 1 بهمن 1398 مشرق نیوز 2 بهمن 1398 مشرق نیوز 3 بهمن 1398 مشرق نیوز 4 بهمن 1398 مشرق نیوز 5 بهمن 1398 مشرق نیوز 6 بهمن 1398 مشرق نیوز 7 بهمن 1398 مشرق نیوز 8 بهمن 1398 مشرق نیوز 9 بهمن 1398 مشرق نیوز 10 بهمن 1398 مشرق نیوز 11 بهمن 1398 مشرق نیوز 12 بهمن 1398 مشرق نیوز 13 بهمن 1398 مشرق نیوز 14 بهمن 1398 مشرق نیوز 15 بهمن 1398 مشرق نیوز 16 بهمن 1398 مشرق نیوز 17 بهمن 1398 مشرق نیوز 18 بهمن 1398 مشرق نیوز 19 بهمن 1398 مشرق نیوز 20 بهمن 1398 مشرق نیوز 21 بهمن 1398 مشرق نیوز 22 بهمن 1398 مشرق نیوز 23 بهمن 1398 مشرق نیوز 24 بهمن 1398 مشرق نیوز 25 بهمن 1398 مشرق نیوز 26 بهمن 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۲    
سیم ارتودنسی دندان های شما را سر جای خود نگه می دارد. بعد از اتمام اینویزیلاین یا هر درمان ارتودنسی دیگر، لازم است که این دندان ها را سر جای خود نگه دارید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۱    
نرخ فروش دلار امروز با افزایش 20 تومانی نسبت به روز گذشته به 13 هزار و 450 تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۵    
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان می گوید: بالاخره باید اصلاح طلبان واقعی و حکومت محور از هم متمایز شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۰    
پذیرش اولین بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان موقت هو شِن شان در شهر ووهان چین؛ این بیمارستان 10 روزه ساخته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۱    
در شرایطی که هر ساعت احتمال سرمربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال کشورمان افزایش پیدا می کند و خود سرمربی سپاهان هم اخیرا مذاکره با فدراسیون را تایید کرده، به نظر می رسد او با مشکل بزرگی روبروست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۳    
رئیس هیات مدیره بانک گردشگری گفت: با توجه به برنامه های در دست اجرای دولت برای تقویت جایگاه صنعت گردشگری آینده روشنی برای بانک گردشگری متصور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
بانک ملی ایران همواره طی سال های گذشته به عنوان حامی صنعت کشور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و افزایش رونق تولید صنعت مواد غذایی کشور، به خصوص واحدهای تولیدی را با تامین مالی حمایت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۷    
در جدیدترین پست صفحه ریحانه مطلبی را در مورد روایت های تاریخی همسر رهبر انقلاب در همراهی ایشان در طول سالیان مبارزه با رژیم ستمشاهی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۵    
اظهارات یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس، سند فقدان صلاحیت اوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۰۰    
پیشگیری از یک میگرن شکمی ممکن است دشوار باشد، زیرا دلیل آن همچنان نامشخص است. با این وجود، پرهیز از هر گونه محرک شناخته شده برای آن می تواند مفید باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۴    
به گزارش مشرق ، کانال تلگرامی وارثون تصویری نادر از علما، مربوط به حدود دهه 20 شمسی منتشر کرد. در این عکس تاریخی و نادر شخصیت هایی که ردیف بالا قرار دارند، به ترتیب از راست عبارتند از: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۱    
سرپرست فدراسیون فوتبال بدون اشاره به بلاتکلیفی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: اولویت فعلی، تیم ملی فوتسال ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۵    
برنامه تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به قطر و امارات جهت برگزاری دو بازی اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۸    
بر اساس پیشنهادهای ارائه شده، افزایش کارمزد شامل خدمات فیزیکی و حضوری ارائه شده در شعب بانک ها و همچنین خدمات الکترونیک می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۶    
صفحه تاریخ ایران و جهان سخنانی از رهبر انقلاب در مورد ابراز ارادت امام خمینی (ره) به شهیدان را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۷    
اگر شما قصد دارید جشن، مراسم، همایش، کارگاه آموزشی یا یک دورهمی برگزار کنید درست انتخاب کردید این یادداشت به شما کمک می کند چگونه یک رویداد فوق العاده برگزار کنید. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۴    
سازمان هواپیمایی کشوری گزارش مقدماتی سانحه هواپیمای ایرباس 319 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در فرودگاه کرمانشاه را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۶    
مجری برنامه تلویزیونی فرمول یک با اشاره به نشستن دو پرواز از چین در فرودگاه ایران، در حساب توییتری خود مطلبی را خطاب به مسئولان مربوطه منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۹:۱۶    
یکی دیگر از بازیکنان استقلال مصدوم شد و به نظر می رسد نتواند تیمش را در شهرآورد همراهی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۸:۵۷    
به گزارش مشرق ، فرشاد توماج تحلیلگر مقیم اروپا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: شش روز قبل یک هواپیمای نظامی آمریکایی در افغانستان سقوط کرد/ساقط شد. ماموریتش چه بود؟ سرنشینانش که بودند؟ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۷:۵۱    
گفتم: یارو به هم اتاقی هایش گفت؛ آن قدر عصبانی هستم که الان خودم را از پنجره به بیرون پرت می کنم! هم اتاقی ها گفتند؛ این چه کاریه؟ توری پاره میشه پشه میآد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۷:۴۰    
بخشی از سخنان دیروز روحانی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برخلاف سیره و مشی حضرت امام بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۴    
بسیاری از استقلالی ها امیدوارند مجیدی بر خلاف دوران بازی اش این بار سنت شکنی کرده و شهرآوردهای دوره مربیگری اش را با برد استارت بزند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۷:۱۵    
واقعیت آن است که هم آیت الله خامنه ای و هم آیت الله سیستانی تلاش های ژنرال سلیمانی در مقاومت و مقابله با تهدید خارجی را ستوده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۷:۱۱    
وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی در نامه ای به FATF خواستار اقدام این کارگروه علیه آمریکا به خاطر ترور سردار شهید سلیمانی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۶:۱۶    
روزنامه حزب اشرافی کارگزاران در نوشته ای نامربوط خواستار تأیید FATF شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۶:۰۸    
علی رغم اینکه فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا هنوز برای اهالی رسانه به نمایش درنیامده اما برخی از رسانه های زنجیره ای از هم اکنون در حال سم پاشی علیه این فیلم و کارگردانش هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۵:۴۳    
در نخستین روز برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در مرکز این جشنواره سه فیلم سینمایی به نمایش درآمد که هرسه فیلم، علاوه بر ضعف شدید ساختاری، درباره ظلم به زنان و علیه نهادهای حاکمیتی بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۵:۱۶    
در حالی که برنامه های ارزشی مانند ثریا و جهان آرا با مشکل تهیه و پخش روبه رو شده، به نظر فضا برای جولان برخی چهره های مسئله دار در برخی برنامه های سیما فراهم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۴:۵۹    
چینی ها اخیرا موفق به توسعه آزمایشی برای تشخیص "کروناویروس" شده اند که توسط آن می توانند در کمتر از 15 دقیقه افراد مبتلا به این بیماری را شناسایی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۳:۵۹    
وقتی وارد این ساختمان مخوف می شوید انگار هنوز هم از در و دیوار آن صدای ناله می آید، ناله ها و فریادهایی که در همین ساختمان حبس شده اند و هیچ وقت راهی به بیرون نداشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۳:۲۹    
نایب رئیس کمیته ملی مدیریت سرطان، به تشریح آخرین وضعیت شایع ترین سرطان ها در کشور پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۲:۵۹    
چرا صهیونیست های میلیاردر و آلت دست های مرغ مقلد سیا که مالک رسانه های ما هستند از به نمایش گذاشتن عشق انبوهی از مردمان در سطح جهان نسبت به این ژنرال شهید به وحشت افتاده اند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۲:۲۹    
این روزها که خبر انتشار ویروس کرونا در جهان التهاب های زیادی را ایجاد کرده، در ایران نیز همه با دقت خبرهای مرتبط با آن را پیگیری می کنند؛ غافل از اینکه ویروسی خطرناک تر مرزهای کشور را در نوردیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۱:۳۰    
برای پرداخت شارژ ساختمان همواره میان مستأجر و مالک بحث وجود دارد که برای پرداخت آن باید توافق حاصل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۲۹    
نتایج مطالعه جدید نشان می دهد تنگی نفس و سرفه می توانند از علائم اولیه سرطان ریه باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۰    
هرزگی های اخلاقی شدید آریانا، در کنار حمایت شاه از او، وی را به چهره ای منفور در ارتش تبدیل کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۸    
همه جشنواره های مطرح دنیا دارای یک استراتژی روشن و با ثبات هستند. به عنوان مثال، مراسم اسکار تکلیفش معلوم است. سوال اینجاست که جشنواره فجر با چه هدفی فعالیت می کند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۳۴    
نایب رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: AFC تضمینی به باشگاه های ایرانی و فدراسیون فوتبال درباره میزبانی در بازی های برگشت لیگ قهرمانان آسیا نداده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب فردیس از کشف چند قبضه سلاح و 167 هزار دلار پول از یک منزل مسکونی در شهرستان فردیس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۱۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویر جالبی از سردار شهید سلیمانی را در صفحه توئیتری خود منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۱۵    
نماینده حزب ندای ایرانیان در شورای سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان جزئیات جلسه فوق العاده شورای سیاستگذاری درباره ارائه لیست انتخاباتی اصلاح طلبان در تهران را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۱۱    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ملاقات با وزیر خارجه اردن به صراحت از معامله قرن پیشنهادی دولت آمریکا انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۸    
علیرغم جنجال و ادعای اصلاح طلبان درباره کمبود نامزد در انتخابات پیش رو، بررسی ها نشان می دهد این طیف با تراکم و ترافیک کاندیدا مواجه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۷    
تصاویری از لحظه هدف گیری خودروی حامل گروه خبری شبکه العالم در استان حلب سوریه توسط تروریست ها را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۸    
طی روزهای اخیر ارتش هند در جریان یک رژه که رئیس جمهور و برخی مقامات ارشد این کشور نیز در آن حضور داشتند، ضمن نمایش انواع جنگ افزارها، از موشک ضدماهواره خود به صورت رسمی رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۵    
سفیریمن در اولین مصاحبه خود با یک رسانه فارسی زبان، از پشت پرده تامین سلاح های انصارالله پرده برداشت و گفت یکی از مهم ترین منابع تامین این سلاح ها، غنائمی است که از نیروهای ائتلاف سعودی به دست می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۵    
پاسخ های شاه به سوالات مجری خبرگزاری خارجی درباره شکنجه: سوال مزخرفی است، اصلا دوست ندارم پاسخ آنرا بدهم، ما مجبور نیستیم مردم را شکنجه کنیم، روش های پیشرفته تری برای بازجویی وجود دارد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۴۸    
بیماری کرونا، دراکولایی است که به جان چینی ها افتاده و کابوس شبانه روز مردم دنیا شده است. ویروسی که در فضای مجازی با شایعه و واقعیت درآمیخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۴۶    
در این جلسه حدود 6 یا 7 نفر از اعضا صحبت کردند و اغلب آنان نسبت به سیاستهای اقتصادی دولت آقای هاشمی رفسنجانی ابراز نگرانی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۴۲    
اختلاف 22 امتیازی لیورپول با منچستر سیتی در این مقطع از لیگ برتر انگلیس، در تاریخ فوتبال جزیره بی سابقه بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۵    
اینجا یک مخفیگاهی است که داعش در سوریه از ترس محور مقاومت در آن مخفی شده و از آنجا عملیات های خود را هدایت می کردند که با اقدامات اطلاعاتی مقاومت شناسایی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۹    
خبر دادند تعدادی از یزد آمده اند و اصرار دارند با یکی از مسئولان حاضر در مدرسه ملاقات کنند و می گویند کارشان فوری است. یکی از آنها که مسن تر بود گفت: شما جوان هستید، عقلتان نمی رسد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۲    
روند تحولات یمن نشان داد که اختلافات سعودی ها و اماراتی ها از یک سو و اختلافات اماراتی ها و حزب اصلاح و دولت منصور هادی از سوی دیگر موضوعاتی نیستند که به راحتی حل و فصل شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۶    
اسدالله اعلم، دست راست پهلوی بود که به یادداشت برداری هم علاقه فراوان داشت، در میان این نوشته ها، روایت جالبی از دربار پهلوی وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۷    
سعید نمکی از ارسال نخستین بسته پیامک آموزشی حاوی نکات بهداشتی در مقابله با کرونا ویروس خبر داد و گفت: همچنان هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا شناسایی نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۹    
معامله قرن را باید نتیجه مسیری دانست که عرفات آغازگر آن بود. او بی توجه به نصایح و تجربه ایران در برابر یک اشغالگر، اصرار بر سازش داشت. سازشی که موجب تحقیر ملت فلسطین و مرگ خودش شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۸    
به گزارش مشرق، پیروز حناچی شهردار تهران در صفحه شخصی خود از افزایش سقف بودجه به بیش از 30 هزار میلیارد تومان در سال اینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۰    
دروازه بان کروات پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد جدید با پرسپولیس قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۷    
پرویز امینی جامعه شناس معتقد است آنچه که از صحنه های خیابان های تهران و اهواز و کربلا در تشییع پیکر حاج قاسم دیده می شد، ظهور حقیقتِ سلیمانی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۷    
تصویری از گروگان گیری شب گذشته را مشاهده کنید که گروگان گیر پس از گروگان گرفتن دختر جوان، در شیرینی فروشی خیابان آزادی، اسلحه اش را تحویل پلیس داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
نشست هیات مدیره باشگاه سپاهان در خصوص تعیین تکلیف سرمربی این تیم و پیشنهاد فدراسیون فوتبال انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۴    
تاتنهام در دیدار مقابل منچستر سیتی به پیروزی دو بر صفر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۷    
تاتنهام موفق شد در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل منچستر سیتی به پیروزی ارزشمند دست یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۶    
معاون رییس صداوسیما به حذف تصویر نوشابه از سریال ها و تبلیغ نوشیدن شیر اشاره و بر اضافه شدن بخش ویژه حمایت از صنعت شیر و لبنیات کشور در جشنواره بعدی تولیدات استان های صداوسیما تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۴    
ویدئویی از خبرنگار شبکه الکوثر که توسط گروه های تروریستی در جنوب غربی شهر حلب، مورد هدف قرار گرفته است را در ادامه مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۷    
الوحده امارات موفق شد با یک گل برابر الجزیره به پیروزی برسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۳    
رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی حداقل حقوق بازنشستگان در سال 99 را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور در جلسه امروز 13بهمن ماه هیئت وزیران که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تقدیر از دولت چین بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح بر اهمیت حفظ سلامت شهروندان ایران تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۴    
مهرداد محمدی در دیدار آوس مقابل ماریتیمو پاس گل اول تیمش را داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۲    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز خطرناک تراز تحریم و تهدید نظامی و دشمنی هایی که در منطقه برای مان هست، خطر غرب زدگی و فاصله گرفتن از فرهنگ قران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۲    
وزیر خارجه آمریکا با رئیس شورای نظامی سودان به صورت تلفنی رایزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۱۹    
سفیر جمهوری خلق چین در تهران انتشار ویروس کرونا را چالشی برای انسانیت خوانده و به سوالاتی درباره احتمال حمله بیولوژیک بودن این ویروس پاسخ داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۱۵    
دروازه بان ایرانی ماریتیمو در دیدار مقابل آوس در رقابت های لیگ فوتبال پرتغال با اشتباه خود تیم حریف را به گل رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اردن با وزیر خارجه این کشور دیدار و در ارتباط با تحولات و مسائل منطقه ای گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۶    
تیم فوتبال ماریتیمو در دیدار مقابل آوس در هفته نوزدهم لیگ فوتبال پرتغال متحمل شکست شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۲    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، از نصب دوربین های حرارتی در فرودگاه های بین المللی برای کنترل بهتر بهداشتی مسافران ورودی به ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۶    
بلیت فروشی الکترونیکی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در شهراورد 92از ساعت هشت صبح فردا آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۴    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس زمانبندی از دوشنبه 14 بهمن به واجدین شرایط دریافت مسکن طرح اقدام ملی پیامکی برای تکمیل پرونده ارسال می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۸    
مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ در سخنانی فلسطینی ها را در ارتباط با عدم پذیرش طرح معامله قرن مورد تهدید قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۴    
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد: همکاری ما با اروپا درباره ایران پس از برگزیت ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۷    
محمدحسن جلود، دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری در افتتاحیه مسابقات جام فجر در خصوص امنیت کشور ایران و برگزاری این مسابقات صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۴    
گروه القاعده جزیره العرب با انتشار ویدئویی مدعی شد تبعه سعودی که دو ماه پیش با تیراندازی در یک پایگاه نظامی در فلوریدای آمریکا چند نفر را کشت، پیش از آن حمله با این گروه بیعت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۵    
ارتش ترکیه بعد از ظهر یکشنبه یک بزرگراه مهم در سوریه را منطقه نظامی اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۲    
نظرسنجی جدید دو رسانه آمریکایی نشان داد اکثریت شهروندان ایالات متحده معتقدند که دونالد ترامپ ضمن سوءاستفاده از قدرت، در زمینه تحقیقات اخیر کنگره نیز مانع تراشی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۰    
مهدی شریفی عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال پیش از این مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۸    
نماینده سازمان ملل در یمن شامگاه روز یکشنبه با رهبر جنبش انصارالله یمن دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۹    
یک وبگاه ویژه امور هوانوردی از خارج شدن 6 فروند جنگنده اف-22 ارتش آمریکا از امارات و استقرار آن ها در یک پایگاه هوایی در اسپانیا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۲    
لاتزیو در دیداری که ایموبیله دبل کرد مقابل اسپال به برتری دست یافت و به رتبه دوم صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۱    
یک پایگاه تحلیلی در گزارشی با اشاره به راهبردهای شش گانه دولت ترامپ در قبال ایران نوشت که سیاست های واشنگتن در قبال ایران به نتایج مد نظر کاخ سفید منتهی نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۷    
رئیس کمیسیون دفاعی و امنیتی پارلمان عراق روز یکشنبه و پس از دیدار با نخست وزیر مامور تشکیل کابینه این کشور گفت که علاوی باید به اجرای مصوبه اخراج نیروهای خارجی از عراق پایبند باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۳    
مقامات دولت استرالیا روز یکشنبه حالت آماده باش حداکثری را در پایتخت این کشور برای مقابله با آتش سوزی اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۱    
تیم فوتبال آرسنال در دیداری خارج از خانه مقابل برنلی به تساوی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۶    
فرمانده نیروی قدس سپاه در تماس تلفنی با رهبران گروه های مقاومت اسلامی فلسطین ،معامله قرن را محکوم به شکست دانست و بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از ملت و آرمان فلسطین تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت:دولت عربستان از مشارکت هیأت ایران در نشست بررسی طرح معامله قرن در مقر سازمان همکاری اسلامی در جده جلوگیری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در ماه جاری منطقه 1 آزادراه تهران-شمال برای عبور آزمایشی باز می شود، گفت: تا 30 بهمن ماه هیچ کار باقی مانده در آزادراه نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۸    
وزیر اقتصاد با اعلام اینکه پزشکان برای نصب کارت خوان تا پایان بهمن ماه مهلت دارند، گفت: بعضی ها انتقاد می کنند که چرا از عایدی دارایی نجومی مالیات اخذ نمی کنیم، چون قانون نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دو کولبر گمشده ارتفاعات سرشیو سقز که سر از منطقه پنجوین عراق در آورده بودند دقایقی پیش به ایران بازگشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۵    
سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان امروز از هدایت این تیم استعفا داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۳    
پلیس انگلیس می گوید یک نفر را که قصد داشته با چاقو به عابران حمله کند، هدف گلوله قرار داده است.